MUGEN, MRX-4!

Vse o avtomobilskem modelarstvu : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: FASTLANE

OdgovorNapisal/-a ELO » 22.11.2004, 18:34

sledi pogled v zadnji del avtomobila


serpent 950-R
Slika


mugen mrx-4
Slika
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 22.11.2004, 18:36

pogled na izpuh motorja in detajl napenjalca jermena


950-R
Slika


mrx-4
Slika
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 22.11.2004, 18:39

pri ogledu slik upoštevajte da je mugen serijski iz škatle, na serpentu pa imam naslednje opcijske dele:

-light pullyje
-light centax clutch bell
-titanium steering rods
-alu tulce amortizerjev
-central disk (če se vidi)

s slik nevidnih opcij pa ne bom našteval!

lep pozdrav!
de elo
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Čur » 22.11.2004, 19:47

Kaj pa primerjava vijakov, pogled s spodnje strani, detajl vpetja volanskega mehanizma s spodnje strani,..
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a Fuelboy » 22.11.2004, 20:07

Res si se potrudil :)

...sem se danes uspel prepričat tudi v živo :) Mugen, ko ga detaljno pogledamo resnično daje občutek da je kvalitetnejši, plasični deli, predvsem roke, so videti kompaktnejše.
Tudi alu deli so pri mugnu izdelani kvalitetneje. Tu ne govorimo zdaj o nevemkakih razlikah, so pa le te opazne in na področju kvalitete izdelave nekaterih delov nedvomno na strani Mugna.

Lepo da smo v Sloveniji dobili uvoznika še ene znamke priznanih modelov, konkurenca je vedno zdrava.

LP

Tomaž
LP Tomaž
Uporabniški avatar
Fuelboy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 260
Pridružen: 30.10.2002, 16:47
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ELO » 22.11.2004, 20:10

Čur napisal/-a:Kaj pa primerjava vijakov, pogled s spodnje strani, detajl vpetja volanskega mehanizma s spodnje strani,..


pozabil, ampak bom, še letos :)
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a grilnet » 22.11.2004, 20:18

Gregor kako ima mugen rešene bočne ojačitve pri motorju in menjalniku? Serpent ima to lepo rešeno karbonsko. Po slikah sodeč Mugen nima nič :?:



LP
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a ELO » 22.11.2004, 20:30

ja, mugen nima nič!

prav tako nima tega na svojem avtu nameščenega vuga j., tovarniški voznik serpenta, ter še kdo izmed serpentovih top voznikov... nekaj že mora biti na temu , kajne???
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 22.11.2004, 20:59

Lahko izdaš ceno avtomobila ?
In kakšna je recimo cenovna razlika (Serpent-Mugen), konkretno, rezervnih jermenov in recimo gum ?
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ELO » 22.11.2004, 21:27

o tem je najbolje da ti odgovori trgovec!
polna cena avta je okrog 140.000 SIT!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a grilnet » 23.11.2004, 09:42

Kolikor sem jaz videl bočne ojačitve Vuga uporablja ojačitve. Edini ki jih v sloveniji ni uporabljal je Miklavec. Za svetovno znane voznike pa ne vem. Ampak mislim da če je na pisti dovolj oprijema potem je bolje imeti tog avto.


NO ja oni že vedo!




LP
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a ELO » 23.11.2004, 09:52

vuga jih ponavadi ni imel, vsaj kakor jaz vem.

najbolje je da on pove, če sploh bere kaj takega, kjer mugen piše.... lol
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

ojacitve

OdgovorNapisal/-a AGuRu » 23.11.2004, 16:50

Zivjo,

Mugen ima drugačno geometrijo sprednjih in zadnjih rok. Kot vidite, je avto drugače zgrajen. Predvsem mislim na način pritrjenosti zgornje šasije itd... Ko boste šli vozit avto, se bo drugače obnašal in zahteval drugačen način vožnje za hitre kroge, kot pa serpentovi avti. Pri mugno se predvsem zanašajo na šasijo. Če pogledate tisti del, kjer je pritrjen motor in kako so pritrjeni nosilci od motorja, ki so pritrjeni skoraj na sredini šasije, je videti, da hočejo, da se šasija maximalno upogiba in DELA. Kmali boste ugotovili, da je pri mugenaših pogosta menjava spodnje plate.

Kar se tiče stranskih ojačitev. Jernej vozi brez... , razen, ko je zelo zelo dosti oprijema. Ojačitve ali ne ojačitve.... odvisno je tudi od setupa, ali želiš da ti delajo amortizerji ali šasija ???.... vsekakor so stranske ojačitve dobrodošle ko jih potrebujemo!!!

Serpent ponuja celo monoblock, na sliki spodaj, za ojačitev šasije, ki obremenjuje in prenaša napetosti na ohišje motorja(kar mislim da ni pametno pri motorjih ki se vrtijo z 44000obrati/min), ko imamo veliko oprijema. 8)

Slike od mugna so lepe, primerjava pa ne pokaze kakšnih bistvenih razlik :shock: , razen daljših zadnjih rok :wink:

LP matej

Slika
AMK vrhe Sežana
http://www.amklub-vrhe.si
Uporabniški avatar
AGuRu
Naš človek :)
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 11.11.2002, 14:19
Kraj: Sezana

OdgovorNapisal/-a ELO » 23.11.2004, 18:26

plošča od mugena 125 EUR

plošča od serpenta 129 EUR


razlike skoraj ni!

res je, da imata avta primerljivo geometrijo, kakovostno je pa mugen žal boljši!

glede na to, da ne bi bil problem tudi mugenu narediti bočnih ojačitev je res zanimivo, da jih ne nudijo niti kot opcijo...

definitivno pa bo nastavitev drugačna...
osnovno stekanje zadnje preme je pri mugenu 1,5st, pri serpentu 2,5st (oba toe-in)

mugen je v osnovi trši (vzmeti in amortizerji). enako kot mantua evo : crono rs; crono je tudi dosti trši v osnovi!

aja, kako pa veš da je pogosto menjavanje plošče?

glede monoblocka pa:
me prav zanima kako da je celotna zgodovina avtomodelarstva in motorji, ki so pred leti definitivno imeli slabše materiale, furala bez tega monoblocka.
je lep del, priznam, ampak nepotreben. za američane....

malce probaj preračunati obremenitve, upogibne momente in torzijo, pa boš videl kaj in kako, saj si strojnik :)
topla voda vglavnem! tako kot 90% opcij pri obeh znamkah!

škoda edino, da jaz nisem dovolj dober voznik, da bi lahko zkoristil vse možnosti, ki mi jih nudita tako 950-r kot mrx-4


pa lep pozdrav!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 23.11.2004, 18:36

Avto je super, samo žal dokler bo tukaj za nas SERPENT CHALLENGE, kjer ni štartnine in so vedno bogate nagrade, poceni gorivo, rezervni deli, itd, itd. sedaj še pa poceni motorji, se bo Mugen na tem koncu zelo težko tako masovno prijel, kot se je v zadnjih letih prav Serpent.
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ELO » 23.11.2004, 18:41

to je druga zgodba, ampak pustimo času čas...

kaj veš, lahko pa da bo kak mugen cgallenge v sloveniji, s poceni motorji, gorivom, rezervnimi deli itd itd.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a A.D.P. » 24.11.2004, 00:12

Prebiram tele post-e in se mi zdi, da se večina preveč poosebi z samimi proizvajalci svojih rc modelov in potem jih zagovarjajo in hvalijo itn., a vseeno jih morajo kupiti :? Glede na to kateri je zdaj boljši je tezko reči, kajti sama tehnika voznje nekomu ustreza taka drugemu taka in sami modeli so kompromisi z plusi in minusi in noben model do sedaj še ni bil perfekten brez napak torej najboljši....
Nam pa sami rezultati govorijo, da so sedaj bolj v ospredju mugen ter kyosho....
Dobrodošlo je to, da imamo sedaj moznost izbirati kaj bomo vozili morda pa se še kdo opogumi in že na tako majhen slovenski trg pripelje morda kyosho, itn...



info linki glede rezultatov!

http://www.roarracing.com/worlds/
http://members.ozemail.com.au/~ifmar/
http://www.mugenseiki.com/
Anže
http://www.cerne.si

MD MINERVA - sekcija P.I.T.A.
Do real professionals ever push their luck?

Slika
Uporabniški avatar
A.D.P.
Naš človek :)
 
Prispevkov: 183
Pridružen: 16.01.2003, 23:14
Kraj: Ljubljana - Šentvid

OdgovorNapisal/-a MUGEN » 01.12.2004, 12:48

Pozdravljeni!

Kot je A.D.P. nakazal si Mugen in Kyosho delita prva mesta svetovnih prvenstev, kar je zagotovo pokazatelj kakovosti in konkurenčnosti teh ne-serpent modelov.

Seprent nima slabih avtov, priznajmo, nima pa tudi najboljših avtov.
Tovarna Serpent s svojo distribucijo si svoj tržni delež zagotavljata predvsem z agresivnim, tipično ameriškim oglaševanjem. Italijanski dizajn, švicarski ležaji, oranžna glava in sivo ohišje pri motorjih (konkretno Mega by Picco, vir http://www.mytsn.com ) res ne igrajo nobene bistvene vloge, verjamem pa da se sliši "hudo".

Politika Serpenta je tudi ta, da pokupijo vse dobre voznike, ki so predhodno z drugimi avti boljši od voznikov Serpent Team-a! In potem morajo ti novonastali Serpentovi vozniki, jasno da z določili iz pogodbe, hvaliti tisto, kar so prej grajali.

Tudi na slovenski sceni so nekateri akterji taki. Med tem ko je bil Picco še pred letom slab nekvaliteten motor, je takoj s podpisom pogodbe S serpentom postal oh in sploh zmogljiv in vzdržljiv motor.

Kakorkoli že, predstavitev Mugenovega MRX-4, kot je tu napisana je dovolj nevtralno napisana, ni vsiljiva, pač neka skopa predstavitev. Vsi morebitni interesenti si lahko s teh fotografij bolj ali manj natančno pregledajo različne tehnične rešitve in izvedbo, če pa so jim všeč in sprejemljive pa se lahko potem o Mugenovih proizvodih natančneje informirajo tudi v prodajalnah.

Če tako predstavitev kot je ta poda nekdo, ki je po naših informacijah daleč od tega, da bi bil na taki ali drugačni listi Mugena , imajo takšne informacije, vsaj za nas, dovolj pomenljivo težo. Upam pa, da tudi za vas!

Ob tem se tudi sprašujemo kako je s kompetentnostjo tistih, ki podajajo komentarje o zadevi, ki jo nekateri niti še videli niso od blizu in v naravi, kaj šele da bi jo sestavljali ali vsaj držali v rokah!

Želimo, da se modelarstvo v Sloveniji širi ter pridobiva, ne pa da zaradi osebnih interesov nekaterih po postavljanju njim lastnih spomenikov trpi tako prihodnost kot sama kvaliteta tega res lepega in zanimivega tehničnega hobija!

Pa en lep in razumen pozdrav!
MUGEN
 
Prispevkov: 2
Pridružen: 08.11.2004, 15:42

OdgovorNapisal/-a ELO » 01.12.2004, 16:34

MUGEN napisal/-a:Kot je A.D.P. nakazal


Žane, ti si as.....!!!!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a A.D.P. » 01.12.2004, 23:59

Elči ti si car.... :lol:
Anže
http://www.cerne.si

MD MINERVA - sekcija P.I.T.A.
Do real professionals ever push their luck?

Slika
Uporabniški avatar
A.D.P.
Naš človek :)
 
Prispevkov: 183
Pridružen: 16.01.2003, 23:14
Kraj: Ljubljana - Šentvid

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron