testi za leto 2005

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

testi za leto 2005

OdgovorNapisal/-a SEBASTJAN » 22.11.2004, 20:49

Kakšnih posebnih komentarjev na LZS ne bom dejal, ker je brez veze, ampak se bom posvetu novi sezoni F5J 2005 in tu je nov prototip št. 128

najprej nehaj podatkov
teža 510g z akku.
krilna obremenitev 15g/dm*2
red. 6:1 elisa 15 x10 in 7 celic sanyo 500mA

Doseči sem želel kar se da minimalno maso in da konstrukcija modela ostaja še zmeraj dovolj močna.

kakšen je prvi rezultat?
Pri minuti motorja sem jadral celih 9 minut do pristanka. Vreme popolnoma nevtralno brez dviganja in spuščanja ali kakršnih koli turbolenc skratka popolna bonanca. Idealno za testiranje pogona in modela.
Edina spremebma bo zamenjava V repa z klasičnim.

Tako fantje sedaj ste pa vi na vrsti, da vidimo vaše čudo za leto 2005.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
SEBO
Uporabniški avatar
SEBASTJAN
Član
 
Prispevkov: 78
Pridružen: 19.03.2003, 15:17
Kraj: Polzela

OdgovorNapisal/-a Rocky » 22.11.2004, 20:56

Lustno! A lahko poves kaj vec o gradnji (trup, krilo, setup).
Lp,
Rok
Uporabniški avatar
Rocky
Član
 
Prispevkov: 96
Pridružen: 27.05.2004, 19:11
Kraj: Poljanska dolina

OdgovorNapisal/-a belovic » 23.11.2004, 01:21

hehehe, tudi jaz sem bil sprva navdusen nad nizko maso mojega F5J-asa, v mirnem vremenu gre vec kot visoko in jadra tudi brez problema 9-10 minut, ko pa enkrat zacne malo pihljati pa gre se samo na rikverc, tako da ti vratna vretenca lahko zlomi :( :( :( in le s tezavo se vrnes na piko... tako da...

povem ti, treba je se en prodoren in dovolj mocan avion za veter pol si pa res lahko brez skrbi, in se ne bos pritozeval glede vremenskih razmer :wink: :wink: :wink:

drugace pa, lustkan avion 8) 8) 8)

lp,ivica
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a SEBASTJAN » 23.11.2004, 08:55

Zato pa delam dva F5J. Slednji bo nekoliko težji s tem da bo profil kril bistveno tajnši.
Letos sem opazoval da je v jutranjih urah pomembno imeti kar se da lahek model in sorazmerno debel profil, tako da si popolnoma neodvisen od termike še posebno velja to spomladi ker se zemlja komaj segreva in je termika šele po 11 uri in s tem tudi nekaj vetra. Popoldan pa se lahko vreme popolnoma spremeni, sploh v primeru da piha JZ (pri nas začne pihat po 12 uri) potem pa potrbujemo nekoliko težji model in ki bo hkrati zelo prodoren.

Ja tako bo kot pri formuli menjava gum.

Aja, da odgovorim še Rockyu. Trup je od Petra je enostaven in ima dovolj prostora za vso elektroniko in tudi sam sem prilagodil sistem gradnje na ta trup. Teža cca 50g. Krila, reberca 2x lamana z zavoro. Teža kril s servotom 130g.
SEBO
Uporabniški avatar
SEBASTJAN
Član
 
Prispevkov: 78
Pridružen: 19.03.2003, 15:17
Kraj: Polzela

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 23.11.2004, 13:54

Sebastjan!
A si dal noter 4,8V motor?
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a SEBASTJAN » 23.11.2004, 15:33

Noter je 6V, sem pa probu 4,8V na red 6:1, 6celic eliso 13x8 huvra, ampak motor je na meji da se ne užge.

Če bi potreboval še več moči bi probu na 8 celic (6V motor), ampak lahko verjameš, da je 7 celic več kot dovolj je pa treba tu pa tam kak stub pobrat.
S tem pogonom, ki ga imam sedaj mislim da je optimalen s tem da zaradi majnše horizontalne hitrosti, ki jo da elisa potrebuješ malo debelejši profil (12-13%), da ustvariš večji vzgon.
SEBO
Uporabniški avatar
SEBASTJAN
Član
 
Prispevkov: 78
Pridružen: 19.03.2003, 15:17
Kraj: Polzela

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 23.11.2004, 16:21

:D No tako hudo pa spet ni

sam imam v mojem F5J modelu 4,65/1 in 4,8V 400 vozim na 7 celic poraba 12,5A prop 11X 8 zadeva se lepo pelje deluje na nekaj višjih obratih in ima preboj v primeru vetra

Prej sem uporabljal 6V motor in 15X10 lato je šlo pa počasi ampak navpično kar je povzročalo težave pri vetru
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a SEBASTJAN » 30.11.2004, 09:14

Sem probu isti setup pa mi žere 16A in motor jedva zdrži 1min. To bo treba še mal pogledat, neki ne tima.

Ampak jaz nadaljujem z zimskimi testi. Kot sem že prej omenil sem zamenjal V rep z navadnim. Opazil sem da lahko letim nekoliko počasneje in zavoji so lahko nekoliko bolj ostri ne da bi se latalo prevrnilo.
Torej V rep me zaenkrat ni prepričal.

Naslednji test je bil primerjava 7 celic KAN 1050 proti 7 celic Sanyo 500 Cadica (nekaj takega).

Maksimalna višina s KAN bateriji je bila nekoliko nižja kakor od Sanyo (mogoče zaradi teže), prav tako sem z KAN pristal 1,5 min prej.

Test je bil opravljen 2x z vsakimi baterijami v jutranjih urah, o termiki ni bilo ne duha in sluha.

Toliko za enkrat če bo kaj novega sporočim.
SEBO
Uporabniški avatar
SEBASTJAN
Član
 
Prispevkov: 78
Pridružen: 19.03.2003, 15:17
Kraj: Polzela


Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov

cron