Predstavitev novih motorjev MEGA

Novosti s področja avtomobilskega modelarstva, pravilniki ...

Moderator: JC Borcy

Predstavitev novih motorjev MEGA

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 03.12.2004, 16:02

Pozdravljeni,

obveščam vas, da bo to nedeljo 5.12. na tolminski progi potekala predstavitev novih motorjev MEGA, kjer boste lahko prijeli v roke motorja .12 in .21 RACE.
Če želite motorja že prej videti, si ju lahko ogledate v Top-modeltehniku.

lp
Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 03.12.2004, 20:59

Lepo. Bi lahko mogoče kaj več povedel, kako se obnesejo motorji, ker predvidevam, da si jih testiral. Zanima me predvsem vzdržjivost. Ker bomo v Serpent Challenge 2005 dirkali prav z njimi, me malo zanima, če je to to. Cena je že ultra ugodna.
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 03.12.2004, 22:02

Motorji so OK. Imajo več navora, se pa nekoliko manj vrtijo, zato je treba to upoštevati pri prestavnem razmerju.
Kar se tiče vzdržljivosti, pa bi težko kaj trdil, ker nisem prevozil veliko km, pa še tovarniške motorje sem vozil, ki pa niso narejeni za 1 sezono :lol:
So mi pa pri Serpentu zagotovili, da so testirali vse kar se je dalo ravno zato, da bi bila vzdržljivost zagotovljena. To je verjetno tudi razlog za zamudo pri lansiranju motorjev na tržišče.

lp
Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a DjSamo » 04.12.2004, 09:23

Zopet ena izmed Serpentovih (tovarna, ne Jernej) buč!!!

Navor pri niskih vrtljajih se rabi samo pri off-roadu!
In ko Picco ne more narediti vzdržljivega motorja ki bi se vrtel pri visokih vrtljajih (pač nimajo toliko znanja kot pri Novarosiju), nam začnejo prodajati nizkoturažne motorje.

Vse lepo in prav, ampak:
-v celotni zgodovini avtomodelarstva so se za cestne kategorije zahtevali in uporabljali samo high-end motorji, čeprav so bili na voljo tudi počasneje vrteči,
-sam Serpent (spet ne Jernej) nam je še pred letom prodajal zmogljive in visokovrteče motorje z high-end resonancami ter trdil kako je to edino uporabno za zmagovanje...

In kar naenkrat se z lansiranjem novih Mega/Pico motorjev vse obrne.
In pranje možganov ter vsiljevanje odpovedujočega ološa od Mega/Pico se lahko prične!

Kar je bilo prej slabo je kar naenkrat dobro, in kar je bilo pred enim letom najjače je sedaj zaostalo!
Seveda, team Serpent ima za ustvarjanje fame visokovrteče in zmogljive Mege, ampak kaj ko niso za celo sezono ampak samo za, recimo pol tekme!

Serpent, prosim vas! Slovenci nismo Amerikanci, imamo pamet in nismo debeli kot sloni!

Ob tem me je strah tega kaj sledi?

Res mi gre počasi na živce tole Serpentovo obnašanje na trgu, ki nas ima vse za milorečeno maloumne.
Naslednji avto ki ga bom kupio zagotovo ne bo Serpent. Sploh če upoštevam druge postove ki sem jih prebral sedaj po dolgem času!

Torej, buče prodajajte drugim, jaz vozim Novarosija!
Uporabniški avatar
DjSamo
Član
 
Prispevkov: 32
Pridružen: 22.07.2003, 20:32
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 04.12.2004, 10:23

Vsi, ki dirkajo na dovolj visokem nivoju, da znajo izkoristiti vso moč, ki jo ponuja motor, vedo kakšna je razlika med motorji Picco, Novarossi in še kakšnimi (na svetu obstajata več kot dva proizvajalca motorjev !). Teh torej ni treba prepričevati.

Za vse, ki dirkate po internetu ( primerjaj rezultate DP http://www.elo.si/minerva/index.htm s številom "strokovnjakov" z interneta ), pa tako ali tako ni pomembno, kaj piše na motorju, saj svojih motorjev niti nastaviti ne znate, kaj šele da bi znali izkoristiti vsaj del njihove moči.

Razumljivo je, da ste vsi jezni na Vugo, ki vas na vsaki dirki naščije, zato ga hočete na vsak način diskvalificirati, še zlasti ob dejstvu da bi on nekaj sezon dirkal na evropskem nivoju in dosegal vrhunske rezultate s proračunom, ki ga porabijo nekateri, ki jih na dirkah nismo še nikoli videli.

Predvsem pa namen tele objave ni dokazovati kdo ima prav, ampak povedati, da se z modeli avtomobilov tekmuje na dirkališču in ne na internetu. Vsi, ki dirkajo na dirkališču si morajo umazati roke, porabiti veliko časa v delavnici in na treningih. Tekmovalne izkušnje pa morajo pridobivati z avtomobili manj zahtevnih kategorij, ki jim omogočajo hitrejše napredovanje. V 10 letih dirkanja v Sloveniji še nisem videl tekmovalca, ki bi dobre rezultate dosegel brez truda in ki bi si pri njih pomagal izključno z denarjem, pa tudi gobezdanje na internetu ni še nikomur pomagalo.

Na Slovenskih dirkah, ki so na zavidljivem nivoju, vendar še daleč od profesionalnih dirk lahko dober voznik zmaga skorajda s kakršnim koli avtomobilom ali motorjem, saj na naših dirkah o rezultatih odloča znanje in izkušnje, modelarjem pa je v pomoč zgolj tehnična podpora, ki jo imajo na voljo za določen tip modela in motorja.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 04.12.2004, 11:56

DjSamo,

vidim, da obvladaš obračanje besed, za vožnjo in tehnično znanje pa nisem prepričan.
Ne bom ti razlagal (tudi zato, ker ne vem, kdo si...), kakšne so zahteve današnjega avto-modelarstva, ker se bo spet nekdo pojavil, ki vse ve!
Opažam pa razpoznavni stil pisanja, ki zadnje čase kroži po forumu...

Zato, ker vidim, da se je v tej rubriki že ustvarilo neproduktivno ozračje, napročam administratorja, da zaklene rubriko. Hvala!

Vse ostale, ki jih zanima konstruktivni tehnični pogovor pa vabim na enega od spodaj navedenih linkov (ga boste že našli :lol: ), na katerem bo potekala debata na nivoju, ki ga tu žal primanjkuje.

lp
Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 04.12.2004, 12:17

MANTUA, se popolnoma strinjam.
Glede tega motorja, mogoče res ne bo na ravni Novarossija, Nova MEGA itd, ali pač ?
Tu se gre tudi za nekaj drugega, jaz sem lansko leto vozil NOVA MEGA MS motor, ki je v redni prodaji stal 500 EUR, HALO 120.000 sit za en motor brez izpuha ? :?
Res je motor vrhunski, samo če gledamo, da bomo letos na Serpent Challangu, lahko kupili 7P Mega MS motorje Z IZPUHOM, ki ne more biti toliko slabši in za polovico cene, "borih" 60.000 SIT, tu res ni kaj razmišlat.
Tako, da mene skrbi samo vzdržljivost samih motorjev. Na 30 minutni tekmi tista "mala" extra moč in vrtljaji ne bodo vplivali, tako kot je povedal gospod iz Mantue "na naših dirkah o rezultatih odloča znanje in izkušnje".
Jernej, boš lahko posredoval kakšne slik iz te predstavitve, ker žal ne bom utegnil priti.

LP
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ELO » 04.12.2004, 12:31

zanimivo, ni kaj!

jaz lahko rečem samo to, da se strinjam z VSEMI predhodniki...

določene zadeve s strani serpenta se, roko na srce, tudi meni zdijo metanje peska v oči nam potrošnikom!

jebiga, vsi pa vemo da nekateri tekmujejo zgolj v ceni nabavljene robe in ne po doseženem rezultatu.

pa saj sem jaz tudi tak, kajne?!

ampak kaj, ko si sam še takega motorja (namenjenega smetani oziroma team serpentu) kot ga ima jernej kupiti ne morem, četudi bi ga želel in plačal dosti denarja. kako naj potem pariram temu dejstvu?

nič, grem zdaj, razpišite se, je luštno prebirati vse tole razglabljanje....
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a grilnet » 04.12.2004, 17:45

Kdor še ni videl naj ne komentira - leti predvsem nate DJSamo!!


Na Evropskem sem imel priložnost videti vse možne proizvajalce motorjev in seveda njihove najbolj profi vrhunske voznike. Lahko povem sam kar sem videl, ko so merili hitrost modela na koncu ravnine z radarjem.

Najbolj mi je stopilo v oči:

-R&B tuned by Rody (štelal ga je sam Rody) - konec ravnivne 93 km/h
-Nova mega MS ?? (štelal Rene) - konec ravnine 94 km/h
-MEGA MS by Picco (nastavitve Picco) - konec ravnine 97 km/h :shock: ja moje oči so bile približno kot tale možicelj :shock:.

Cel teden kar sem bil tam so Megini motorji kraljevali ravno zaradi tega so prav na vseh naredili tehnični pregled, ni zgledalo da jim primakuje moči ali visokih vrtljajev kaj šele hitrosti. Torej............

KONEC KONCEV SO EVROPSKI PRVAKI!!!

Torej tole je bilo samo moje opažanje kar sem videl na lastne oči. Ne navijam pa za nikogar!

Kaj pa se bo pokazalo z motorji ki jih bomo kupovali mi se pa še ne ve!
Sigurno pa bodo cenovno veliko bolj ugodni!




Pa LP
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 04.12.2004, 20:00

Še zadnjič se oglašam, ker nekateri pišete ogromno bedarij: od že določanja kakovosti in zmogljivosti motorjev (pa čeprav jih še niste imeli v rokah, kaj šele videli peljati) do jamranja o nezmožnosti kupiti tovarniških motorjev in bla bla...

Pa kaj ste res nekateri tako naivni, da mislite, da bi z (na primer mojim) tovarniškim motorjem dosegli boljše rezultate? Pri nobeni znamki tovarniških motorjev ni moč dobiti, ker je ravnanje z njimi zelo zahtevno! A se še vedno ne zavedate, kako pomembne so izkušnje, treningi in trud, ki ga vlagaš...?
Dejte si že enkrat naliti čistega vina: boljši motor je seveda samo še tistih par procentov, ki jih voznik potrebuje na velikih prvenstvih, ne pa v konkurenci 10 ljudi, med katerimi se razlike ne štejejo v sekundah ampak v krogih (če sem radodaren...)!

Glede metanja peska v oči pa je res zanimivo: eni ga mečejo še preden ga imajo...ni kaj, slovenska scena ni samo specifična po manjšem številu tekmovalcev ampak tudi manjši modelarski kulturi in izobrazbi.

Svetujem ogled drugih (tujih in naših) forumov in kulture pisanja na njih in vsekakor sodelovanje na pomembnejših tekmovanjih ali vsaj ogled le teh.

Tako, od zdaj naprej se pa res ne bom več oglašal, ker se je stvar izrodila in se spustila na smešen nivo, na katerega pa ne mislim preiti.

lp
Jernej
Zadnjič spremenil SERPENT, dne 05.12.2004, 01:02, skupaj popravljeno 1 krat.
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a ELO » 05.12.2004, 00:48

eh eh eh...

ampak res nima smisla!

:? :? :? :? :? :? :? :? :?
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 05.12.2004, 01:18

SERPENT napisal/-a: Še zadnjič se oglašam, ker nekateri pišete ogromno bedarij

Zgleda so te pošteno razjezil na tem forumu, upam, da nisem tudi jaz med njimi in ni tale stavek letel tudi name. Zakaj si pa bil toliko skop z besedami na našem forumu, za razliko od.....
http://modelarji.com/forum/viewforum.php?f=70 :)
(zanimiv je tudi članek Test Vicenza (Italija)

LP
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a vuCa » 05.12.2004, 05:40

Pozdravljeni!

Jernej, ne se brezvez sekirat zaradi posameznikov ko kr nekaj bluzijo da si poste nabijajo. Jaz rad berem tvoje poste ker zelo lepo vse razložiš in marsikomu to pomaga pri nakupo bodisi motorja ali avtomodela, torej ne zaposti nas večino zaradi manjšine :D .


LP, Matej
-----------------------------
KO SI 1x NOTER SI
ZA VEDNO NOTER
-----------------------------
Sanwa BLAZER
Mantua Rally ECO

Slika

LP, Matej
Uporabniški avatar
vuCa
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 181
Pridružen: 22.06.2003, 23:19
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ELO » 05.12.2004, 11:42

v vseh testih dosedaj (tudi na modelarji.com) je ta motor opisan z bolj kot ne relativnimi in nepomembnimi podatki!

opis značilnosti motorja naj bi bil tak, kot je na:
http://www.mytsn.com/products/specs.asp?prid=3731



mene zanimajo predvsem tretja in četrta postavka v tehničnem opisu:
Max. power: +2.5 hp at 35.000 rpm
Max. rpm: 46.500 rpm

barva glave in poreklo ležaja sta zame postranskega pomena, čeprav bi raje videl vgrajene japan ležaje kot swiss ležaje, saj jih v deželi riža sigurno naredijo več kot v deželi sira, kar pomeni, da imajo v deželi vzhajajočega sonca zagotovo več izkušenj.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 05.12.2004, 18:13

Tako, danes smo imeli predstavitev motorjev na 2.dirki tolminskega grofa. Žal nam je vreme nekoliko zagodlo, je bilo pa vzdušje zato toliko prijetnejše (kuhano vino, klobase... :wink: )

Vsi so si lahko od blizu ogledali motorje (tudi razstavljene), zato naj več o tem povejo prisotni.
Kmalu bo tudi slikovni material.

In še par odgovorov na nekaj zastavljenih vprašanj in mnenj iz prejšnjih postov:
- Zakaj sem bolj skopo napisal v tem forumu: a si predstavljaš, kaj bi bilo šele, če bi še več napisal. Že zdaj je kaos :lol:
- Res mi je žal za vse tiste, ki jih tehnične debate res zanimajo in morajo prebirati vso napisano solato in iz tega nekako izbrskati dobro. Res škoda... :?
- Kar se tiče podatkov motorja in testa: papir prenese vse! S tem sem hotel povedati, da se lahko vsak izmisli, kar hoče, ker niso podatki preverjeni s strani neodvisnega merilca na dinamometrih...lahko pa vam zagotavljam, da bo temu kmalu konec :twisted:
Moja želja je bila predstaviti motorje na en drugačen način. Mislim, da se da iz poročanja s testiranja razbrati, kako so razni parametri vplivali na zmogljivosti motorja in modela.
- Ležaji: mislim, da ni tako enostavno reči, kateri so boljši in kateri ne. Lahko pa vam povem primer: serijski ležaji na enem japonskem modelu (da ne bom kaj preveč povedal) so slabe kvalitete, zato jih VSI tekmovalci višjega ranga menjajo, najraje s tistimi iz SMP-Slide avtomodela (izdelan v ...? :lol: ). Tudi največ ležajev na profesionalnih CNC strojih, kjer so velike obremenitve in kjer je potrebna velika natančnost, so Swiss made...

Pa da ne bo pomote: ne pravim, da so vsi švicarski ležaji boljši od japonskih (ali obratno), pravim le, da je potrebno najprej zadevo imeti v rokah in šele nato soditi (in to velja za vse stvari v življenju!).

V pričakovanju konstruktivnih debat vas VSE prav lepo pozdravljam!

Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a ELO » 05.12.2004, 18:57

SERPENT napisal/-a:podatki preverjeni s strani neodvisnega merilca na dinamometrih...


torej, glede na to, da je dinamometer modelarskih motorjev v ljubljani, v prašnikarjevi ulici, v lasti najinega kolega konstrukterja, predlagam en primerjalni test med serisjkimi NovaMax MF, NovaMego EV5 MS in serijskim Mega/Picco MS.

prva dva prispevam jaz, zadnjega pa ti!

dogovorimo standard merjenja, meritve se opravijo v ustreznih prostorih, in voila, rezultati so tu!

kaj praviš na ta predlog, pa da vidimo kaj zmore več?
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Fuelboy » 05.12.2004, 21:53

Če se bo stvar odvila, dodam na test še CMB 21EVO2-R ON-Road.

LP
Tomaž
LP Tomaž
Uporabniški avatar
Fuelboy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 260
Pridružen: 30.10.2002, 16:47
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 06.12.2004, 12:00

Lahko bi se naredilo enkrat kaj takega. Se bomo zmenili.

lp
Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 07.12.2004, 22:54

Pa še slike s predstavitve:
http://modelarji.com/forum/viewtopic.php?t=2939

lp
Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 08.12.2004, 01:02

Cene motorjev:

MEGA ZX12 ENGINES
201004 MEGA POWERPACK ZX12 SPORT (3 kanalni, turbo) 50.400 / 38.400
201005 MEGA POWERPACK ZX12 RACE (3 kanalni, turbo) 57.960 / 45.600

MEGA ZX21 ON-ROAD
201502 MEGA POWERPACK ZX21 SPORT (5 kanalni, turbo) 65.520 / 50.400
201503 MEGA POWERPACK ZX21 RACE (7 + 2 kanalni, turbo) 78.120 / 60.000

NOVAROSSI
NOVAROSSI R1 3.5 SPRINT RACE POWERPACK (7 + 2 kanalni, turbo) 107.760 / 86.160
NOVAROSSI 3.5 SPORT (6 kanalni, turbo, gred 14mm) POWERPACK 65.280 / 54.000
NOVAROSSI 2.1 NS3 POWERPACK RACE (3 kanalni, turbo) 78.240 / 62.640
REX SP3 (3 kanalni, turbo) POWERPACK SPORT 65.520 / 47.760

MAX
MX 21 MAX XR ENGINE NOVAMAX ULTRA COMPETITION 3,5cc tuned by Massimo Fantini POWERPACK RACE 146.640 / 131.760

POWERPACK RACE: izpuh + koleno inline EFRA
POWERPACK SPORT: izpuh + koleno EFRA

Redna MPC (SIT) / Cena Serpent Series 2005 (SIT)

Cena velja za nakup motorja, za tiste, ki bodo sodelovali na pokalu Serpent Series 2005.

INFO: http://modelarji.com/forum/viewtopic.php?t=2919
_________________
LP Stanko

GSM: 070 688-446 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY X4 2024 Stock - XRAY X12 2018 - BURI 2.2
Tamiya TT-02 - Tamiya TT-02R 21.5T
SANWA M17
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3301
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor


Vrni se na Novosti.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov