Tako, danes smo imeli predstavitev motorjev na 2.dirki tolminskega grofa. Žal nam je vreme nekoliko zagodlo, je bilo pa vzdušje zato toliko prijetnejše (kuhano vino, klobase...
)
Vsi so si lahko od blizu ogledali motorje (tudi razstavljene), zato naj več o tem povejo prisotni.
Kmalu bo tudi slikovni material.
In še par odgovorov na nekaj zastavljenih vprašanj in mnenj iz prejšnjih postov:
- Zakaj sem bolj skopo napisal v tem forumu: a si predstavljaš, kaj bi bilo šele, če bi še več napisal. Že zdaj je kaos
- Res mi je žal za vse tiste, ki jih tehnične debate res zanimajo in morajo prebirati vso napisano solato in iz tega nekako izbrskati dobro. Res škoda...
- Kar se tiče podatkov motorja in testa: papir prenese vse! S tem sem hotel povedati, da se lahko vsak izmisli, kar hoče, ker niso podatki preverjeni s strani neodvisnega merilca na dinamometrih...lahko pa vam zagotavljam, da bo temu kmalu konec
Moja želja je bila predstaviti motorje na en drugačen način. Mislim, da se da iz poročanja s testiranja razbrati, kako so razni parametri vplivali na zmogljivosti motorja in modela.
- Ležaji: mislim, da ni tako enostavno reči, kateri so boljši in kateri ne. Lahko pa vam povem primer: serijski ležaji na enem japonskem modelu (da ne bom kaj preveč povedal) so slabe kvalitete, zato jih VSI tekmovalci višjega ranga menjajo, najraje s tistimi iz SMP-Slide avtomodela (izdelan v ...?
). Tudi največ ležajev na profesionalnih CNC strojih, kjer so velike obremenitve in kjer je potrebna velika natančnost, so Swiss made...
Pa da ne bo pomote: ne pravim, da so vsi švicarski ležaji boljši od japonskih (ali obratno), pravim le, da je potrebno najprej zadevo imeti v rokah in šele nato soditi (in to velja za vse stvari v življenju!).
V pričakovanju konstruktivnih debat vas VSE prav lepo pozdravljam!
Jernej