motorja na pisti še nisem vozil, sem pa dva že vtekel.
o vtisih vožnje motorja na pisti bom napisal po testiranju, kjer se bodo sočasno preizkusili motorji MaxPower MF, Nova Mega EV5 MS in Mega ZX21 RACE.
motor deluje lepo; meni sta oba enakomerno držala minimum, ni bilo nepreičakovanega ugašanja in tudi prehodi so bili mastbemu delovanju in posebnem vtekovalnem gorivu primerni!
edino vžgati je bilo motor problem, ampak to lahko pripišemo netočni nastavitvi.
prednosti motorja
+cena, cena in še enkrat cena, ki je zares ugodna in je najbolj opevan in upravičeno glavni adut motorja
+vplinjač, ki ni aluminijast in ki je že v sonovi opremljen s tremi venturiji
+kvalitetno izdelana srajčka in ne pretrd ujem z batom
+dvojno tesnjen vplinjač z minimalnim stikom z ohišjem motorja (ugodna toplotna bilanca)
+globalno gledano lep izdelek z lepo barvno kobinacijo
slabosti motorja
-ponekod slaba kvaliteta izdelave na račun nižanja končne cene motorja
-neobdelana spodnja stran glave, ki ne omogoča dovolj velikega odvajanja toplote
-premalo "napiljen" motor
-na papirju slabi podatki o moči in maksimalnih vrtljajih
-nekompatibilnost s standardnimi novarossi svečkami
http://www.mytsn.com/products/questsansws.asp?prid=3872&from=1&count=50#563
ZAKLJUČEK
motor je vreden svojega denarja in nedvoumno ima najboljši price-performance!
se pa opazi razlika v detajlih, kateri prinašajo nekaj malega moči in prirastka vrtljajev, pa tudi nesorazmernega prirastka v ceni! toda hudič je v detajlih saj veste!
ampak res za konec; KUPITE SI GA, NE BO VAM ŽAL!!!