Mega by Picco ZX21 Race REVIEW

Vse o avtomobilskem modelarstvu : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: FASTLANE

OdgovorNapisal/-a ELO » 09.01.2005, 11:51

zanimiv komentar si podal, čur!

pa naj jernej (serpent) pove kako je s primerjavo med temi motorji, ali je ms primerljiv ali ne...

l.p.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 09.01.2005, 12:33

Osebno menim, da sta motorja NovaMega EVO5 in MEGA RACE lahko zelo primerljiva. Zadnjič v Gaiu smo imeli motorje: MEGA RACE 3.5, NovaMega EVO5 in NovaMega #2800 Sport turbo.
Vsi motorji, razen EVO5 so bili standardni.
Vsekakor je motor MEGA RACE 3.5 boljši od NovaMega Sport Turbo #2800, kar je bilo zelo lepo vidno na progi: MEGA RACE nima nikakršnih "lukenj" med pospeševanjem, medtem ko ima NovaMega Sport Turbo nekakšen "časovni zamik" pri srednjih vrtljajih.

Kar se pa tiče primerjave MEGA RACE in EVO5: na podlagi testa v Gaiu ne morem nič zaključiti, ker je bil en motor predelan, drugi pač ne. Dejstvo pa je, da je bilo veliko težje voziti z brutalno karakteristiko EVO5 (+ še konično koleno...) na progi, ki nima vsaj 90% oprijema, kot pa s standardnim in linearnim MEGA RACE.

Lahko pa primerjam MEGA RACE z istim motorjem NovaMega EVO5, ko še ni bil predelan. To je namreč motor, ki sem ga lani uporabljal na DP skozi celo sezono (in verjetno tudi večina od vas).
Meni se zdi zelo podoben sedanjemu MEGA RACE, le da ima NovaMega še malo bolj agresivno krivuljo navora pri srednjih in višjih vrtljajih.

Vsi, ki ste poiskusili Novarossi R1, ste verjetno opazili, da je ta motor še bolj "eksploziven" kot EVO5, pa čeprav naj bi bila EVo5 in R1 "enaka".
Gre za malenkosti v motorju, ki jih je težko opaziti, vendar se jih vidi šele na progi.

lp
Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 09.01.2005, 13:09

Po nekaj truda, obdelan in spoliran sporni del nove Megine glave. :)
Priponke
2.jpg
2.jpg (119.98 KiB) Videno 4010 krat
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 09.01.2005, 13:28

Imam eno vprašanje. Kako bi se obneslo, če bi stik med glavo in motorjem namazal z kakšno zelo kvalitetno pasto, z tem mislim na takšno, ki se uporablja za procesorske hladilnike v računalniku ? Ali je to sploh izvedljivo, ker so tukaj temperature dosti višje ?
Zadnjič spremenil TomyBoy, dne 13.01.2005, 00:37, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a cuoresportivo » 10.01.2005, 00:41

@tomyboy: glede teh past za cpuje - to ti ne priporočam, saj ne bo efekta. Tiste paste, kot si sam ugotovil, niso delane za take temperature. Pri tej temperaturi kaj jo odda motor, ne bi blo efekta.
Lep pozdrav(best regards)
Aleš Berce


www.fotobanda.si
www.tehnox.si
Uporabniški avatar
cuoresportivo
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 821
Pridružen: 04.06.2003, 18:51
Kraj: Šentilj\Slovenia

OdgovorNapisal/-a OPELFRIK » 10.01.2005, 11:10

Zdravo,

Pasto sem jaz lani sprobal. Po 10 minutah je bila po celem zadnjem delu avta.
Neobdelano naležno površino glave motorja imajo tudi moji trije NOVAROSSI-ji RS12 S3 RACE in navadni RS12 TS.

LP, Vladimir Knehtl
manj poliješ, več spiješ
Uporabniški avatar
OPELFRIK
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 148
Pridružen: 14.07.2003, 22:28
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a grilnet » 10.01.2005, 11:39

Vlado to drži, ravno zaradi tega sem jaz to vedno dal popravit.




LP
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a MaNe » 10.01.2005, 17:25

Pa RB V12 tuned by Rudy tudi nima obdelane spodnje površine reber.
Zadnjič spremenil MaNe, dne 10.01.2005, 18:58, skupaj popravljeno 1 krat.
LP
Nejc
Uporabniški avatar
MaNe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1351
Pridružen: 11.11.2002, 10:29
Kraj: Slivnica pri Mariboru

OdgovorNapisal/-a ELO » 10.01.2005, 18:43

debata teče o spodnji površini glave, ne o rebrih.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Čur » 10.01.2005, 20:22

... in o Mega motorjih!
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a ELO » 12.01.2005, 14:24

na modelarji.com je v članku http://www.modelarji.com/forum/viewtopic.php?t=3360 bilo objavljeno nekaj o svečkah v motorju.

nazadnje je jernej v. objavil:
SERPENT napisal/-a:En zanimiv odgovor na vprašanje, kakšna je razlika med svečkami Nova In MEGA:

Hi D,

Mega/Picco plug are indeed different from Nova based plugs.

Don't know if I can explain it properly but I'll give it a try.
The thread of the Mega/Picco plug stops about a millimeter before the conical part of the bottom of the plug.
The thread of the Nova plugs runs al the way down therefore the Picco plug will fit the Nova combustion chamber.
This is because the thread in the Nova combustion chamber also goes all the way down so it doesn't matter if the thread on the Picco plug stops earlier or not.
However, in the Picco combustion chamber, the thread stop about 1 millimeter before the conical part.
And as the Nova plug needs thread all the way down to the conical part to seal the combustion chamber properly, it wont fit correctly.

I've attached a picture. The left plug is Picco, the right one is Nova.
As you can see, the thread of the picco stops about a millimeter before the conical part.

Hope I'll explained it so you have an idea how it fits in the combustion chamber.

Regards,
Maarten


Slika



glede na navedeno, naj bi bila novarosijeva svečka "prekratka" da bi segla v izgorevalno komoro ter jo zatesnila.

zgornje navedbe so brezpredmetne, sploh če si pogledate spodnjo sliko, ki prikazuje novarossijevo #6 v mega (picco) glavi! vsaj v tistem delu, ki obsega moje znanje se mi nased in zatesnitev zdita idealna...

gre torej za zavajujočo navedbo s strani mame serpent in picco sineka z anmero diskreditacije novarossija??? .press
Priponke
novaplug1.jpg
idealno tesnenje z novarossijevo svečko!
novaplug1.jpg (45.12 KiB) Videno 3720 krat
Zadnjič spremenil ELO, dne 12.01.2005, 17:51, skupaj popravljeno 1 krat.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 12.01.2005, 16:02

Pozdravljen, Gregor,

tudi jaz sem opazil enako kot ti, torej da se zdi tesnenje OK.
Vendar sem pri delovanju motorja opazil razliko, če svečki zamenjam.
Ne vem še točno zakaj, vendar nekje je razlika.
Nekaj se mi sanja, vendar nisem 100%.

P.S.: maš pa rjasto svečko :lol:

lp
Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a ELO » 12.01.2005, 17:50

zdravo!

no, jaz nisem preizkušal še nič, vsaj na progi ne. bo pa treba obvezno preizkusti svečke različnih toplotnih vrednosti, katere definitivno dajejo različne rezultate!

svečka je pa zapacana z ricinusom, sem z njo vtekel 4 motorje, torej ima za seboj ca 2 uri res mokrega dela :)

kar se pa nalega tiče je res zanimivo, saj tudi na drugih forumih ne tovarniški vozniki pišejo o dimenzijski neustreznosti svečk, čeprav po tem kar sva oba ugotovila, svečke vsaj dimenzijsko prav lepo sedejo v motor!

l.p.
de elo
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

Prejšnja

Vrni se na Splošno.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron