Slovenski Avto Leta 2005

Pogovori o vsem mogočem izven modelarstva ...

Moderator: nitro-s

Slovenski Avto Leta 2005

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 15.01.2005, 11:42

Slovenski avto leta je, VW GOLF V
In še skupni vrsti red:
1. Mesto VW Golf V
2. Mesto Renault Modus
3. Mesto Peugeot 407
4. Mesto Mazda RX-8
5. Hyundai Tucson

prejetih naj bi blo kar 60.000 glasov......
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a eoslak » 15.01.2005, 12:23

Lahk bi bil Peugeot 407, se mi zdi boljši avto. :lol:
LP, Ervin
Uporabniški avatar
eoslak
Naš človek :)
 
Prispevkov: 251
Pridružen: 01.10.2004, 09:35
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Parky » 15.01.2005, 12:46

:cry: :cry: :cry: kje je pa AUDI A6 :?:



Lp
Borut
Slika
Slika
Uporabniški avatar
Parky
Naš človek :)
 
Prispevkov: 349
Pridružen: 10.10.2004, 12:34
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a eoslak » 15.01.2005, 12:50

Verjetno ne zbirajo takih dragih avtov kot je nova šestica, je cenovno marsikomu nedosegljiv, sam sem ga že vozu in lahk rečem da je bistveno boljši od predhodnika. V vseh pogledih.
LP, Ervin
Uporabniški avatar
eoslak
Naš človek :)
 
Prispevkov: 251
Pridružen: 01.10.2004, 09:35
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Yoni » 15.01.2005, 14:41

Moj favorit pa je bil Mazda RX-8. :(
Vodafone McLaren Mercedes
____________________
Modelarji vseh dežel...združite se!
Uporabniški avatar
Yoni
Naš človek :)
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 05.08.2004, 16:50
Kraj: Bogu iza nogu...

OdgovorNapisal/-a MaNe » 15.01.2005, 16:15

Kja je pa C4??? :?:
LP
Nejc
Uporabniški avatar
MaNe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1351
Pridružen: 11.11.2002, 10:29
Kraj: Slivnica pri Mariboru

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 15.01.2005, 17:05

C4, pač ni dorasel. Tukaj gre za avto, kot celoto.
Zmagovalec za CAR OF THE YEAR 2004, je bil tudi v dveh najbolj gledanih oddajah. (v malce bolj strupeni izvedbi,ampak vseeno....)
TOP GEAR
http://www.germancarfans.com/news.cfm/n ... gen/1.html
FIFTH GEAR (VIDEO)
http://members.shaw.ca/dangonay/FifthGearCOTY.wmv
Zato, letos res absolutni zmagovalec. :)
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a eoslak » 15.01.2005, 18:08

Hja, kaj bi šele blo če bi RX-8 tkole preuredil v bolj strupeno varianto.
Potem bi bila verjetno odločitev drugačna.
Sicer pa ne vem kaj je na tem GOLFU V takega, da je mogu zmagat, kot da ni drugih avtov ki so precej boljši od tega. :x
LP, Ervin
Uporabniški avatar
eoslak
Naš človek :)
 
Prispevkov: 251
Pridružen: 01.10.2004, 09:35
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Yoni » 15.01.2005, 18:22

eoslak se strinjam s tabo.Jst na tem golfu 5 generacije ne vidm nč posebnga. osebno mi je bila štirica bolj všeč.
Sam ta golf, ki je bil sinoči izbran za avto leta je čist navadna varianta in ni nobena strupena različica al pa celo golf R32!!! :x
Vodafone McLaren Mercedes
____________________
Modelarji vseh dežel...združite se!
Uporabniški avatar
Yoni
Naš človek :)
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 05.08.2004, 16:50
Kraj: Bogu iza nogu...

OdgovorNapisal/-a eoslak » 15.01.2005, 19:57

Res je da je bil avto pr nas čist navadna različica, šlo se je za tistga Golfa GTI, ki je bil izbran v tujini.
TomyBoy je dal link zgoraj.
LP, Ervin
Uporabniški avatar
eoslak
Naš človek :)
 
Prispevkov: 251
Pridružen: 01.10.2004, 09:35
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Yoni » 15.01.2005, 21:29

Ja sej s to "navadno varianto" sm mislu na slovenski avto leta.
Vodafone McLaren Mercedes
____________________
Modelarji vseh dežel...združite se!
Uporabniški avatar
Yoni
Naš človek :)
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 05.08.2004, 16:50
Kraj: Bogu iza nogu...

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 16.01.2005, 00:47

Kar se tiče slovenskega izbora, so se tako odločili vsi, ki so glasovali. Tako pač je. Mogoče avto res ni kaj posebnega, ampak je vendarle nekaj na tem. Tu treba gledati CELOTO, z tem gre za obliko, vozne lastnosti, varnost, kvaliteto materijalov in še in še. Dejstvo pa je, da je model GTI različica Golfa V, bila na vse testih ocenjen z najvišjo oceno. In če seveda nimaš dobre podlage, kar Golf V sigurno je, potem to enostavno ni mogoče.
Tudi tu so odločali faktorji kot so: cena, vozne lastnosti, uporabnost, etc.
Sto ljudi sto čudi, vsak ima svoj okus. Letos pa naj bi luč ugledal tudi novi R32 z V6 3.2 in 250 PS.
Slika
Kasneje pa nej bi prišel še R36, V6 3.6 in okoli 300ps.
Oba modela seveda z 4 Motion pogonom. Skupaj z V6 motorjem bo to prineslo dodatnih 200 kg teže, glede na model GTI.
Slika
Kar se tiče oznak modelov, je še neznanka. Prav tako moč motorjev, ker so to neuradni podatki.
V vsakem primeru, pa se trenutno Golf vrača na prestol, ter bo po 4 generacijah, v razredu športnih hatchbac-ov. zopet opravičil legendarno ime GTI, iz daljnega leta 1976.
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Parky » 16.01.2005, 11:02

Zmeram bolj všeč mi je :D :D :D




Lp
Borut
Slika
Slika
Uporabniški avatar
Parky
Naš človek :)
 
Prispevkov: 349
Pridružen: 10.10.2004, 12:34
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 16.01.2005, 11:20

Navaden golf ni slab. Samo te športne izvedbe, pa že na zunaj izgledajo ultra dobro, da o notranjosti in ostalih stvareh ne govorim.
Recimo notranjost "navadnega" Golf. In se potem sprašujete, zakaj avto leta. Takšno kvaliteto ne nudi noben v tej klasi, če izvzamemo A3 in mogoče BMW 1, ki pa je bil na testih, za čuda povrečno ocenjen, kar se tiče kvalitete materjalov v notranjosti.
Slika

In še notranjost športne izvedbe Golfa V.
Slika
Zadnjič spremenil TomyBoy, dne 16.01.2005, 11:40, skupaj popravljeno 4 krat.
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Yoni » 16.01.2005, 11:34

Ja sm po glasovanju ljudi je največ glasov dobila Mazda RX-8. Meni se osebno veliko bolj dopade kot Golf.
Vodafone McLaren Mercedes
____________________
Modelarji vseh dežel...združite se!
Uporabniški avatar
Yoni
Naš človek :)
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 05.08.2004, 16:50
Kraj: Bogu iza nogu...

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 16.01.2005, 11:57

Ja mazda RX8 je super avto. Na testih se je obnesel fantastično. Odlične zmogljivosti in lega, da ne govorimo od lepi obliki in sprejemljivi ceni.
Kljub temu, takšen avto nikoli ne bo postal avto leta. Govorim tudi za tujino, kjer bi recimo lahko postal, pa ni. Zakaj? Recimo, da si ogledamo samo porabo tega avtomobila.... VELIK minus, povprečna poraba 12.5 l/100km in več. :roll: Da ne govorimo o elastičnost motorja, ki se prebudi šele pri 5500 rpm/min (navor=211Nm)
Velik problem je uporabnost takšnega avtomobila. Štiri osebe z prtljago, v ta avto... :? Tuda zaradi tega ne more takšen avto postati avto leta, je usmerjen na dosti manjšo populacijo ljudi, kot recimo Golf.
Pa ne razumi napačno, ker mi je avto zelo všeč. Samo ima nekaj zelo velikih minusov......
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Yoni » 16.01.2005, 12:36

OK.Jst na stvari gledam malo drugače.
Sam še nisem videl kakega malo bolj športnega avtomobila ki bi pil pod 12 litri. Moj sosed je imel pred par leti Lancio delto HF 2.0(180 KM) in mu je pila ob umirjeni vožnji okrog 15l/100km ko pa je malo bolj stisnil gas pa tudi 18, 19l/100km. Potem pa poglej Mazdo RX-8 ki ima v močnejši različici 231KM pa zlije vase 12 litrov. Po moje je še nekaj plusov na tem avtu (oblika...).
Odvisno kaj bi rad.Če bi rad avto za bolj umirjeno, družinsko rabo pol ti je golf pisan na kožo. Če pa staviš na športnost pol je pa Mazda RX-8 dosti boljša izbira.
Tako je moje mišljenje TomyBoy in ne razumi tega napačno.
Vodafone McLaren Mercedes
____________________
Modelarji vseh dežel...združite se!
Uporabniški avatar
Yoni
Naš človek :)
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 05.08.2004, 16:50
Kraj: Bogu iza nogu...

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 16.01.2005, 16:04

Yoni napisal/-a:Odvisno kaj bi rad.Če bi rad avto za bolj umirjeno, družinsko rabo pol ti je golf pisan na kožo. Če pa staviš na športnost pol je pa Mazda RX-8 dosti boljša izbira.
Tako je moje mišljenje TomyBoy in ne razumi tega napačno.


No vidiš tvoje mišljenje je napačno. Zakaj ? Da ti malo razložim z nekaj konkretnimi številkami.
Praviš da je za družinski rabo golf pisan na kožo. Se strinjam. Če pa staviš na športnost pol pa Mazda RX-8. Ne bo ravno držalo. Zato ima Golf več različic, spet tipično "laično" mečeš vse v en koš.
Da greva najprej k porabi. Golf GTI, povrečna nekje 10.5 l/100 km. Mazda nekje 12.5 l/100km. Porabe varirajo iz testa v test. Ampak sigurno je razlike 2-4 litre pri omenjenih avtomobilih.
Nekaj tehničnih primerjav:
Mazda RX8 231 KS
Največja hitrost: 235 km/h
Pospešek: 6,4 s do 100km/h
Navor 211 Nm

Golf V GTI DSG 200KS
Največja hitrost: 235 km/h
Pospešek: 6,9 s do 100km/h
Navor 280 Nm

Razlika v ceni..
Golf 6.100.000 SIT
Mazda 8.300.000 SIT
Halo !!!
Da ne govorimo o tehniki, ki je v Golfu:
DSG mmenjalnik, najhitrejši in trenutno en najboljših sekvenčni menjalnkov na svetu (za serijske avtomobile seveda). Za info tudi od M5 in Enzota.
http://www.audi.com/audi/com/en1/new_ca ... _test.html
Prvi je ta menjalnik razvil Porsche, imenoval da je PDK, v uporabi pa je bil v 80-ih letih dirkalnih avtomobilih 956/962 v Grupi C, kmalu zatem je sledil Audi z uporabo v svojih dirkalnih vozilih, sedaj pa so sistem dovolj razvili, da je primeren za uporabo tudi v cestnih vozilih.
Časovne primerjave trenutno najhitrejših menjalnikov:
VAG DSG...................................................8-10ms
BMW SMG II (M3 E46)..................................80 ms
Ferrari F1 (Maserati 4200GT).........................80 ms
Ferrari F1 (360 F1)......................................150 ms
Ferrari F1 (Enzo) ........................................150 ms
Bugatti Veyron (proposed)............................200 ms
Ferrari F1 (575M)........................................220 ms
BMW SMG (M3 E36)....................................220 ms
Aston Martin Vanquish.................................250 ms
Alfa Selespeed (156 Selespeed) (old)..............700 ms
http://www.eurotechniks.com/forums/prin ... ge=1&pp=10

Da ne govorim o trenutnem biseru Audi-VW koncerna, motor 2.0 FSI TURBO. Nekaj o fsi tehnologiji.
http://www.audi.com/audi/com/en1/glossary/FSI.html
Ob tem pa Mazda kmalu zbledi v sivem povprečju.
:roll:
Res pa je, da je na TOP GEAR stezi, RX8 postavil čas 1.31.8 sekund.Golf 1.33.7. Seveda, na račun res dobrega podvozja in zadnjega pogona. Vendar, so to za navadne uporabnike, minimalne razlike. Samo podatek, da za RX8 recimo zaostaja Mercedes SL 55 AMG, z časom 1.33.2 sec.in Lotus Esprit V8 - 1.32.5 sec.
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a eoslak » 16.01.2005, 16:14

A je DSG menjalnik sličen menjalniku z imenom Multitronic pri Audiju.
Brezstopenjsko pospeševanje.
LP, Ervin
Uporabniški avatar
eoslak
Naš človek :)
 
Prispevkov: 251
Pridružen: 01.10.2004, 09:35
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 16.01.2005, 17:41

Multitronic, je star menjalnik, ki ga še uporabljajo nekateri novi modeli Audi. V bodoče naj bi tudi pri Audi-ju, vsi uporabljajli DSG menjalnik, saj je sigurno 20x hitrejši. A3 ga že ima, poleg Golfa IV R32, je bil TT prvi, ki ga je uporabljal.

"Conventional manual gearboxes operate with just one clutch. To change gear, the driver steps on the clutch pedal and interrupts the power flow. This is a prerequisite because when changing gear a different pair of gears (ratios) is selected in the gearbox - and this cannot take place under load.

The DSG direct-shift gearbox prevents this power interruption. In idealized terms, it offers the function of two manual gearboxes in one. Its technology though is combined in a single compact component.

Unlike conventional manual gearboxes, the direct-shift gearbox has a two-part transmission shaft comprising an outer hollow shaft and an inner shaft. The inner transmission shaft serves the 1st , 3rd and 5th gears, the outer shaft is for gears 2, 4 and 6. A twin multi-plate clutch transfers engine power permanently to one of the two shafts.

When driving, one gear is always engaged and a second pre-selected. When the gearshift point is reached, one clutch segment opens in a flash while the other closes. The driver therefore hardly notices the gearshift process. This uninterrupted, efficient transfer of power enables particularly sporty driving."
http://www.canadiandriver.com/news/031204-7.htm
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

Naslednja

Vrni se na Malo za sprostitev

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov

cron