problemi

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

problemi

OdgovorNapisal/-a gonzo » 23.01.2005, 20:34

Imam avto robitronic ETC sport in regler speedstar.
Težave pa se pojavijo kar od enkrat ko vse skupaj neha delat, kot da bi se zgubili kontakti(ob trku ali kar tako). Avto je bil danes, ko se mi je to zgodilo vozen drugic.
Regler imam prilepljen z dvostranskim selotejpom na ''policki'' nad kardanom, sprejemnik pa med servomotorjem in motorjem. Kaj bi bil lehko vzrok tm tezavam? Mraz(bilo je -2), to da imam anteno zelo blizu reglerja in se ga skoraj dotika(v navodilih pise, da morata biti regler in sprejemnik 2 cm narazen) ,ali kaj drugega?

Lp Matic
Uporabniški avatar
gonzo
Naš človek :)
 
Prispevkov: 160
Pridružen: 29.12.2004, 17:40
Kraj: Jesenice

OdgovorNapisal/-a Scythe » 23.01.2005, 20:54

jaz imam sicer 1:24 vendar se mi je avto vsakih 15 metrov ustavil in ni šel več naprej moraj si dat nazaj in pol spet naprej to mi je delal veliko časa potem sem obrnil kontakte na motorju in spremenil na komandi pa je delalo kaj tebi se servo za krmiljenje tudi ostavi
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a gonzo » 23.01.2005, 21:06

meni se ustavi vse. ko sem pa doma priklopil je delalo vse.
Kontakte naj bi imel prav, tako kot pise v navodilih mi gorijo lucke ob polnem
gasu. Da gre naprej moram pa imeti vklopljen servo reverse
Uporabniški avatar
gonzo
Naš človek :)
 
Prispevkov: 160
Pridružen: 29.12.2004, 17:40
Kraj: Jesenice

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 24.01.2005, 12:50

Še enkrat preveri vse stike na avtomobilu in če so vsi kabli pravilno priklopljeni.

Prepričaj se, da je akumulator brezhibno napolnjen.

Če napake ne moreš odpraviti, prinesi avto v trgovino in napako bova našla in odpravila skupaj.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a gonzo » 24.01.2005, 15:45

sem slisal da so imeli tudi drugi take trezave. tezave naj bi nastale zaradi pregretja reglerja!
Uporabniški avatar
gonzo
Naš človek :)
 
Prispevkov: 160
Pridružen: 29.12.2004, 17:40
Kraj: Jesenice

OdgovorNapisal/-a TECHNiC » 24.01.2005, 15:53

Meni se je to že zgodilo, antena se mi je praktično dotikala regulatorja. No, pri meni je bilo krivo to, da je bila baterija preveč prazna, in mi je regulator izklapljal tok.

Moja tema http://mdm.zrcalo.si/forum/viewtopic.ph ... komponente

LP!
LP, Tomaž
Uporabniški avatar
TECHNiC
Naš človek :)
 
Prispevkov: 348
Pridružen: 20.06.2004, 17:35
Kraj: Senovo

OdgovorNapisal/-a gonzo » 24.01.2005, 16:07

vendar ko avto crkne je regler vroc, cez minuto ali dve pa spet normalno dela problemov ni pri voznji na 1/2 gasa.
meni je crkaval tudi z baterijami ki sem jih 5h polnil na 500mA(imam graupnerjev multilader ki ne izklopi ko se baterije polne).
dobim pa tudi v kratkem avtomatski polnilec bom se z njim probal ce bo kaj bolje.
ko sem v prvo spraznil baterije, je avto najprej sel bolj pocasi sele potem je nehal delat.
Zadnjič spremenil gonzo, dne 24.01.2005, 16:10, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
gonzo
Naš človek :)
 
Prispevkov: 160
Pridružen: 29.12.2004, 17:40
Kraj: Jesenice

OdgovorNapisal/-a TECHNiC » 24.01.2005, 16:08

No, v tem primeru je pa verjetno krivo pregrevanje regulatorja.

LP!
LP, Tomaž
Uporabniški avatar
TECHNiC
Naš človek :)
 
Prispevkov: 348
Pridružen: 20.06.2004, 17:35
Kraj: Senovo

OdgovorNapisal/-a fliper » 24.01.2005, 16:24

poglej ce mas prav prikloplen minus in plus, če maš prav pa maš regler hin
Uporabniški avatar
fliper
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 202
Pridružen: 08.12.2004, 21:28
Kraj: Ptuj - Gerečja vas

OdgovorNapisal/-a MaNe » 24.01.2005, 16:40

Mislim, da imaš pršvoh regler in se ti ta zaradi pregrevanja izklaplja.
Probaj dat gor bolj švoh motor, ali pa manjši zobnik na motor.
LP
Nejc
Uporabniški avatar
MaNe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1351
Pridružen: 11.11.2002, 10:29
Kraj: Slivnica pri Mariboru

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 24.01.2005, 16:44

Najprej nekaj o akumulatorju (SANYO RC 2400):

1. Polnjenje akumulatorja: 240 mA, 14ur

Izprazni z avtomobilsko 12V žarnico. Ko žarnica ugasne je akumulator prazen.

Naslednja polnjenja s tokom 500 mAh: 7 ur.

Akumulator je pripravljen za uporabo po 5 ciklih polnjenja in praznjenja. Preden je akumulator pripravljen za uporabo so vsi poskusi nesmiselni.

O regulatorju:

Če je regulator pravilno priklopljen se ne sme pregrevati !

Razlog za pregrevanje regulatorja je torej lahko:

Napačno priklopljen regulator (Za vožnjo naprej uporablja del, ki je namenjen vožnji nazaj). Reguletor se zaradi tega pregreje, zato ga vgrajena varovalka izklopi. Ko se regulator ponovno ohladi, spet dela in tako naprej. Ko regulator dovolj dolgo "siliš" k delovanju v nasprotni smeri pregori, garancija pa v tem primeru ne velja.

V primeru, da je vse priklopljeno pravilno in da so tudi baterije v odlični kondiciji, imajo vse komponente garancijo.

Kot sem povedal že prej, pa lahko vse skupaj prineseš na pregled v trgovino in vse težave bodo rešene.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a gonzo » 24.01.2005, 16:50

jaz sem racunal cas polnenja pa formuli, e=Ixt za katero so mi rekli da drzi.
se zanima me zakaj nima smislatakoj dati celic noter
Uporabniški avatar
gonzo
Naš človek :)
 
Prispevkov: 160
Pridružen: 29.12.2004, 17:40
Kraj: Jesenice

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 24.01.2005, 17:00

Univerzalna formula za polnjenje izgleda takole:

Čas polnjenja (h) = Kapaciteta akumulatorja mAh / Tok polnjenja mA * 1,4

1,4 je faktor izgub, saj polnjenje nima 100% izkoristka.

To formulo najdeš v vsakih navodilih za uporabo klasičnih polnilcev

Po prvem in drugem polnjenju NiCd akumulatorjev nima smisla uporabljati, saj takrat še ne dosežejo svoje kapacitete, kar se zgodi približno po 5. polnjenju.

Preden se lotiš iskanja napak je treba vedeti, če je akumulator brezhiben (torej dobro napolnjen), tega pa po enem ali dveh polnjenjih, ki trajata premalo časa nikakor ne moreš zagotoviti.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a gonzo » 24.01.2005, 17:09

mi je rekel miha25 da je imel podobne tezave zaradi presvoh reglerja.
Avto mi je delal po drugem polnenju na pol gasa 15 min.
baterije sem pa dal v avto prvi zato, ker nisem nasel nobene zarnice za 12 v.
Uporabniški avatar
gonzo
Naš človek :)
 
Prispevkov: 160
Pridružen: 29.12.2004, 17:40
Kraj: Jesenice

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 24.01.2005, 18:10

Regulator ni prešibak, saj zdrži tudi mnogo močnejše motorje. Po vsem kar si napisal, je moč sklepati, da je napačno priklopljen, da je nekaj narobe s priključki in/ali, da akumulator ni pravilno napolnjen.

Če hočeš dobiti natančen odgovor, pa si moram avtomobil ogledati.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a gonzo » 24.01.2005, 21:00

bom v cetrtek v ljubljani pa se bom poskusil oglasiti
Uporabniški avatar
gonzo
Naš človek :)
 
Prispevkov: 160
Pridružen: 29.12.2004, 17:40
Kraj: Jesenice

OdgovorNapisal/-a gonzo » 24.01.2005, 21:55

je mogoce narobe to, da imam AM komande, ker v navodilih pise nekaj kot da se lahko regler in sprejemnik motita?
pise ''Use of AM radio sistemmight be resulting in erratic signals. Use of FM radio sistem might be necessary.''

potem pa se to pise, da ce motor dela in potem crkne je to pregretje.
se enkrat sem sel pogledat kable in so prikluceni pravilno.
Uporabniški avatar
gonzo
Naš človek :)
 
Prispevkov: 160
Pridružen: 29.12.2004, 17:40
Kraj: Jesenice

OdgovorNapisal/-a Anzo » 29.01.2005, 20:09

MANTUA napisal/-a:Univerzalna formula za polnjenje izgleda takole:

Čas polnjenja (h) = Kapaciteta akumulatorja mAh / Tok polnjenja mA * 1,4



A kpaciteto in tok polnenja delis ali mnozis ali kaj?
::::::Leti vse!!!!Tud navadana deska, ce jo vrzes!!!::::::::

LP Anze
Anzo
Naš človek :)
 
Prispevkov: 317
Pridružen: 10.12.2004, 16:13
Kraj: Ljubljana - Škofljica

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 30.01.2005, 13:45

Anzo napisal/-a:A kpaciteto in tok polnenja delis ali mnozis ali kaj?


Joj ! Včasih me kar razjezijo takšna vprašanja !

Modelarji, bi se morali namreč pred nakupom seznaniti s tem kar kupujejo. Npr.: Preden kupiš polnilec se seznaniš s tem, kako boš polnil akumulatorje in preden kupiš akumulatorje, ugotoviš če jih boš s svojim polnilcem lahko napolnil. Vprašanja, ki torej sodijo v trgovino in ne na forum.

Formulo za polnjenje akumulatorjev z navadnimi (ne avtomatsimi) polnilci mora poznati vsak modelar, najdete pa jo tudi v vsakem navodilu za uporabo klasičnih polnilnikov !

Odgovor na zgornje vprašanje pa je:

Znak / pomeni deljenje
Znak * pa pomeni množenje

Je zdaj razumljivo ??
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

etc

OdgovorNapisal/-a IzY_ » 30.01.2005, 22:58

Tudi sam imam robitronic etc sport, imam komande sanwa dash saber (AM) in nimam nobenih problemov. Razporeditev reglerja, sprejemnika... je enaka kot pri tebi tako da je možno da si kaj narobe priklopil. vendar imam jaz za razliko od tebe regler no-limit.

LP
Izy
Levi pas to je špas, nč razmišlat samo gass!
Uporabniški avatar
IzY_
Član
 
Prispevkov: 31
Pridružen: 09.11.2004, 11:13
Kraj: Črnomelj


Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov

cron