PRAVILNIK ZA DP 2005

Vse o avtomobilskem modelarstvu : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: FASTLANE

PRAVILNIK ZA DP 2005

OdgovorNapisal/-a IztokD » 08.02.2005, 01:58

.
Zadnjič spremenil IztokD, dne 19.10.2005, 17:42, skupaj popravljeno 1 krat.
IztokD
Novinec
 
Prispevkov: 20
Pridružen: 29.01.2005, 00:30
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a ELO » 08.02.2005, 17:10

pravilnik za 2005 bo podoben tistemu za 2004, ki se nahaja na http://www.elo.si/minerva/razno/praviln ... TUALNI.doc

v pravilnik bodo vnešene spremembe, ki so bile sprejete na setsanku društev in ki so spodaj napisane, nekatere še v obliki predlogov, a kot sem že omenil, so to upoštevani in sprejeti predlogi!


l.p.


----------------------------------------------------------------------------------

SPREJETI PREDLOGI ZA SEZONO 2005
DRŽAVNO PRVENSTVO SLOVENIJE IN POKAL SLOVENIJE



1. Predlog dodatka pravilniku za pokal Slovenije:

Na dirkah za pokal Slovenije veljajo tehnične zahteve po pravilniku za DP. Točkovanje je torej enako, odstotek dirk, ki se upošteva za skupno uvrstitev je enak, za nastopanje na SP pa tekmovalci potrebujejo nacionalno licenco. Pri določitvi cene licence, moramo torej upoštevati tudi stroške končnih pokalov Slovenskega prvenstva.

Spremembe, glede na pravilnik za DP:

1.) Za pokal Slovenije je v sezoni 2005 lahko za vsako kategorijo organiziranih največ 6 dirk.
2.) Organizator lahko na dirki za SP organizira tiste kategorije, ki jih želi in ki jih je sposoben izpeljati.
3.) Vse dirke Slovenskega pokala morajo biti organizirane na ozemlju Republike Slovenije.


2. Predlog pravilnika o klasifikaciji tekmovalcev v kategorije Rally F1 in Rally F2:

1.) Tekmovalci v začetku tekmovalne sezone zaprosijo za tekmovalno licenco v kategoriji F1 ali F2. Na ta način ne bo nobenega dvoma o tem, kdo se lahko prijavi v kakšno kategorijo.
2.) Prvi trije v skupni razvrstitvi kategorije F2 morajo v prihodnjem letu obvezno nastopati v kategoriji F1
3.) Zadnji trije v kategoriji F1, prihodnjo sezono lahko nastopajo le v kategoriji F2. Pri tem upoštevamo le rezultate tekmovalcev, ki so vozili vsaj eno dirko v sezoni in se niso nikoli uvrstili na prva tri mesta.
4.) Tekmovalci ki so na vsaj dveh dirkah kategorije F2 v enakih pogojih dosegli 90% krogov zmagovalca v kategoriji F1, lahko dobijo licenco za nastopanje v kategoriji F1.
5.) Tekmovalci kategorije F1, ki se nikoli v sezoni niso uvrstili med prvih 5 lahko prestopijo v kategorijo F2
6.) Tekmovalci, ki so se v pretekli sezoni vsaj enkrat uvrstili med prve 3 v kategoriji F1, lahko tudi prihodnjo sezono tekmujejo v kategoriji F1 .
7.) Tekmovalci, ki v pretekli sezoni niso nastopili na nobeni dirki v kategoriji F1, vendar želijo nastopati v tej kategoriji, se morajo za nastopanje v kategoriji F1 kvalificirati z nastopom na dirki kategorije F2, na kateri dosežejo vsaj 90% rezultata zmagovalca v kategoriji F1 na isti dirki v enakih pogojih.


3. Cena licence:
Cena licence A 3.500 SIT, cena licence B 1.000 SIT


4. Licenco za Pokal Slovenije lahko dobijo tudi tuji državljani.


5. za DP 2005 se izvedejo 4 tekme, upošteva se točkovanje vseh tekem.


6. za nastop na DP je obvezno posedovanje licence za DP, datum za izdajo zahtevkov za dodelitev licence je najdlje 1 teden pred prvo razpisano tekmo.


7. Tekme za DP so odprte samo za tujce, vsi slovenski državljani morajo za nastop posedovati licenco A!

8. Cena štartnine je 3.000 SIT, malica ni obvezna!

9. Dirk za državno prvenstvo naj bo 4.

10. poleg NITRO se na tekmah za DP izvede tudi elektro kategorija (DP)

11. Prijave dan pred tekmo do 20.00 ure.
Tekmovalec brez licence na DP, z izjemo tujcev, ne more nastopati..

12. Potrditev prijav na dan tekme do 9.00 s plačilom startnine in obvezno priložitvijo licence.Brez priložene licence , ki jih za vse prijavljene kontrolira organizator, start na tekmi ni možen.

13. Za nastop na tekmi za pokal Slovenije je potrebno imeti vsaj licenco B. Po prvi tekmi za DP pridobljene licence omogočajo nastope s točkovanjem zgolj na PS!


14. V kategoriji 1:5 GT lahko pogojno nastopajo 1:6 avti, ki pa morajo uporabljati 1:5 Touring pnevmatike.


15. Vsak organizator tekmovanja mora pred zaključkom prijav preveriti veljavnost licenc za prijavljene tekmovalce.

16. krovna članarina do efre naj se tudi razdeli med vse, ki bodo licenco efre potrebovali.

17. Za Pokal Slovenije bomo vozili 2 kategoriji:
-Pokal Robitronic
-Pokal za 17 ovojne motorje
Dirke pokala Slovenije bi organizirali skupaj s kategorijo Rally, saj tekmovalcev v začetku ne bo veliko in zato dirka ne bo trajala bistveno dlje
Poleg teh dveh kategorij pa nekateri tekmovalci želijo tekmovati tudi v odprti kategoriji z omejitvami EFRA. Tekmovanja zanje morajo biti organizirana na nivoju DP, vendar teh tekmovalcev ni veliko (manj kot ena skupina).
Zanima me, če lahko odprto kategorijo organiziramo v okviru 4 dirk za DP ?

18. POKAL SLOVENIJE
Za osnovo vzamemo pravilnik za državno prvenstvo, ki ga po potrebi čim bolj poenostavimo, s čimer omogočimo manjše stroške organizacije tekmovanja, vendar kljub temu zagotovimo zadovoljiv nivo tekmovanja.

1.) Na dirkah za pokal Slovenije lahko organizator razpiše le kategorije, ki jih želi razpisati in organizirati, zanje pa pripravi ustrezno progo.

2.) Priporočilo: vsaka dirka za pokal Slovenije mora biti organizirana na drugem prizorišču.

3.) Dirke za pokal Slovenije so lahko organizirane izključno na ozemlju Republike Slovenije


- maksimalno 6 tekem za vsako kategorijo PS
- Upoštevajo se rezultati 70% razpisanih tekem, zaokroženo navzgor.


19. Vsak klub mora najkasneje do 31.3.2005 poslati spisek tekmovalcev, ki zahtevajo licenco in jo ob prevzetju tudi plačati.



20. Delitev licenc na nacionalne in mednarodne; z nacionalno licenco tekmovalec lahko tekmuje na državnih dirkah (DP in Pokal Slovenije), z mednarodno licenco pa lahko tekmovalec sodeluje tako na nacionalnih dirkah kot tudi na mednarodnih dirkah pod okriljem »Evropske zveze za RV avtomodele« EFRA in »Svetovne zveze za RV avtomodele« IFMAR.
Z mednarodno licenco tekmovalec avtomatsko dobi tudi nacionalno licenco.
POD DOLOČENIMI POGOJI!


21. Nacionalna zveza mora imeti poleg predsednika, sekretarja in blagajnika tudi vodje sekcij-kategorij avtomodelov in predstavnika za stike z EFRA (EFRA representative).
Ni nujno, da ima vsaka sekcija-kategorija svojega vodjo, lahko eden pokriva več sorodnih sekcij-kategorij.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a IztokD » 08.02.2005, 23:36

.
Zadnjič spremenil IztokD, dne 19.10.2005, 17:42, skupaj popravljeno 1 krat.
IztokD
Novinec
 
Prispevkov: 20
Pridružen: 29.01.2005, 00:30
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a IztokD » 10.02.2005, 17:32

.
Zadnjič spremenil IztokD, dne 19.10.2005, 17:43, skupaj popravljeno 1 krat.
IztokD
Novinec
 
Prispevkov: 20
Pridružen: 29.01.2005, 00:30
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a Fuelboy » 10.02.2005, 18:32

Kar se tiče karoserij za Rally ni nekih posebnih omejitev, lahko v bistvu voziš s katrokoli karoserijo, ki se jo da dobiti za to merilo modela pri nas, tako, da s karoserijo ne moreš zgrešiti, kar pa se tiče slik, pa jih boš verjetno največ našel v temi

Pokažite Jih! Svoje avte namreč

Lep pozdrav

Tomaž
LP Tomaž
Uporabniški avatar
Fuelboy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 260
Pridružen: 30.10.2002, 16:47
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a IztokD » 10.02.2005, 23:34

.
Zadnjič spremenil IztokD, dne 19.10.2005, 17:43, skupaj popravljeno 1 krat.
IztokD
Novinec
 
Prispevkov: 20
Pridružen: 29.01.2005, 00:30
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a Kalimero » 12.02.2005, 13:08

Ajme, vidiš, svi su neki veliki majstori i kako previše fini da bi ti razliku naučili!

Evo, ču ti ja, baš sam slobodan jer nema nijedne intervencije!

TURING CARS:

Slika



GT CARS:
Slika
Ovcu bez gospodara i zimi strižu!
http://www.sintal.si/
Kalimero
Član
 
Prispevkov: 89
Pridružen: 04.01.2004, 23:09
Kraj: Ljubljana - Nove Jarše

OdgovorNapisal/-a RB Team » 20.02.2005, 09:24

No vidim da je zgoraj zopet prišlo do nekih sprememb okoli 1.5 da bise smelo voziti z 1.6 modeli pogoj pnevmatike za cesto!!To je povsem v NASPROTJU S TISTIM KAR SMO SE POGOVARJALI Z NEKATIRIMI NA DIRKAH !! Letošnjo sezono zagotovo nebo primankovalo tekmovalcev v1.5 kategoriji !! :?: :?: To potemtakem ni več klasa 1.5 GT :( Ampak mešano na žaru!! KAJ MISLITE! Prosim za komentar tistih ki se jih ta tema tiče!!
RB Team
Lp: R.Blazina BAJA SS Čunga/Lunga Power
Uporabniški avatar
RB Team
Naš človek :)
 
Prispevkov: 142
Pridružen: 15.02.2003, 17:40
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a Čur » 20.02.2005, 10:25

Mclaren 950 napisal/-a:No vidim da je zgoraj zopet prišlo do nekih sprememb okoli 1.5 da bise smelo voziti z 1.6 modeli pogoj pnevmatike za cesto!!To je povsem v NASPROTJU S TISTIM KAR SMO SE POGOVARJALI Z NEKATIRIMI NA DIRKAH !! Letošnjo sezono zagotovo nebo primankovalo tekmovalcev v1.5 kategoriji !! :?: :?: To potemtakem ni več klasa 1.5 GT :( Ampak mešano na žaru!! KAJ MISLITE! Prosim za komentar tistih ki se jih ta tema tiče!!


Glede na to, da si mi dovolil, da ti odgovorim:
na sestanku smo se odločili, da lahko vozijo tudi 1:6 zaradi izredno majhnega števila tekmovalcev v 1:5 kategoriji, zaradi bolj zanimivih tekem, zaradi večje konkurence, zaradi veselja lastnikov 1:6 avtomoilov in še bi lahko našteval. Bo vsaj težje priti do državnega prvaka.
PS: sicer pa mešano na žaru preprosto ljubim!
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a RB Team » 20.02.2005, 19:48

V klasi 1.5 presegamo število 5 tekmovalcev !PS: pozadnjih podatkih nas je trenutno 7 tako da.............POGOJNO se bilo zavzemati tudi da ima model podobo (karserijo) pravega avta. Školjke so itak poceni od 70 pa do 95 EURO.NIČ PRETIRANO!!!!
RB Team
Lp: R.Blazina BAJA SS Čunga/Lunga Power
Uporabniški avatar
RB Team
Naš človek :)
 
Prispevkov: 142
Pridružen: 15.02.2003, 17:40
Kraj: Domžale


Vrni se na Splošno.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron