Prva tekma elektro za Dp v Sežani!

Tekmovanja, srečanja ...

Moderator: Jetforce

Prva tekma elektro za Dp v Sežani!

OdgovorNapisal/-a asso » 06.03.2003, 20:34

Serbus pubeci!

Zanima me koliko vas gre na dirko v Sežano dne 16.03.2003 in ali bo sploh dirka?

LP

JK
Uporabniški avatar
asso
Naš človek :)
 
Prispevkov: 229
Pridružen: 20.11.2002, 19:11
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a tr » 06.03.2003, 22:10

Mi ne pridemo,ni cajta Lp Travca
....... No comment......
Uporabniški avatar
tr
Naš človek :)
 
Prispevkov: 235
Pridružen: 18.11.2002, 15:43
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 07.03.2003, 00:06

Mi bomo seveda tam, ker dirka bo!
Dejmo Celjani, menda pa ja nimate vsi zasedene tiste nedelje. Sej sem slišal, da hočte dirkat :cry:

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a dgrejtest » 08.03.2003, 12:39

ce mi financno znese (motor, akuji, licenca, clanarina), pol pridem... :)

pero
dgrejtest
Novinec
 
Prispevkov: 17
Pridružen: 17.01.2003, 11:04
Kraj: Trzin

OdgovorNapisal/-a AGuRu » 08.03.2003, 15:22

Dirka v sezani je odprtega tipa, kar pomeni, da lahko pridete dirkat prav vsi, tudi ce nimate licence. Pravilnik dobite na nasi strani.

lp, matej
AMK vrhe Sežana
http://www.amklub-vrhe.si
Uporabniški avatar
AGuRu
Naš človek :)
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 11.11.2002, 14:19
Kraj: Sezana

OdgovorNapisal/-a TITan » 08.03.2003, 18:58

Mi pridemo.
Uporabniški avatar
TITan
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 12.11.2002, 21:12
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 09.03.2003, 12:52

Zdravo,

Prvič: pravilnika ne gre odpret. Javlja neki fehler. Popravi to.

Zanima me, koliko jih bo sploh prišlo. Kdo bo dirkal v Stock, kdo v Modified. Kakšen je motor za modified? Zakaj mi v sloveniji dirkamo z modified 10 ovojev, saj se po vsej evropi vozi z 12 ovojev in se nam ne splača kupovati motorjev 10 ovojnih, samo za te dirke v Sloveniji, pa še to za 5 ali 6 tekmovalcev. Upam, da se je v pravilnik dal 12 ovojen motor za pravilo.

Koliko časa je med stock in modified, saj če voziš obe skupini, ti ne gre ven z baterijami, če le te pravilno prazniš in polniš.


Lep pozdrav
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 09.03.2003, 15:27

Zdravo,

to, da je dirka odprtega tipa, pomeni, da se vam ne štejejo točke za državno prvenstvo. Torej vozite samo za trening.
Kdo hoče dirkat za točkovanje, mora imeti licenco.

Mislim, da mora to pisati v pravilniku, katerega se še vedno ne da odpreti.


Lep pozdrav
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a asso » 09.03.2003, 15:36

Lep pozdrav!

Ja res je, da se pravilnika še vedno ne da odpreti, prosim za reparaturo. Zato sploh ne vemo kakšne motorje za modified rabimo. Kaj bomo vozili z dvanajst ovojnimi ali s čim drugim? Jaz imam sicer rezerviranega Kriptona preko Avstrije, pa ne vem če ga lahko uporabim na prvi tekmi?

Še enkrat vas naprošam, da popravite stran s pravilnikom, da bo človek vsaj vedel pri čem je.

LP

Jer
Uporabniški avatar
asso
Naš človek :)
 
Prispevkov: 229
Pridružen: 20.11.2002, 19:11
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 09.03.2003, 15:43

Zdravo,

jaz sem tudi že naročil Kryptona 12X1 v Grazu, katerega bom vozil na vseh dirkah v Avstriji, saj se tam vozi vedno z 12 ovojnimi motorji. Samo pri nas v sloveniji moramo biti vedno posebneži in imeti spet druge motorje.

BTW: cena kryptona je sedaj v akciji 59.90 EUR. Kupil sem si 2 komada, saj je pravi strup. Mislim, da se ne splača za naše bogo slovensko prvenstvo kupovati sploh 10 ovojne motorje. Mislim, da bi morali iti na 12 ovojne, saj bi tako "mednarodni tekmovalci" imeli manjše stroške.

Če ne bomo šli na 12 ovojne motorje, potem bomo pač mi mednarodni tekmovalci, dirkali samo v tujini. Saj so 10 ovojni motorji pač toliko hitrejši in ob enaki vožnji imajo prednost. Včasih se da izvleči z izkušnjami in kvalitetno vožnjo. Tukaj v sloveniji to z 12 ovojnim motorjem ne bo problemov. Samo, da bi bilo fer, mislim, da bi morali iti na 12 ovojne motorje, pa da vidimo kdo je car.

Sedaj, ko pa naredimo fiksno progo v Mariboru, potem pa tako ne bo konkurence, saj bomo vsak dan trenirali.

Lep pozdrav
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a asso » 09.03.2003, 15:49

Zdravo Dejan!

Kak te ti zdaj govoriš o dvanajst ovojnih motorjih. S kolko ovojnimi pa bi te drugače vozili, če pa je to evropska norma! S čim ste te v letu 2002 vozili v kategoriji modified?

LP

Jernej

8)
Uporabniški avatar
asso
Naš človek :)
 
Prispevkov: 229
Pridružen: 20.11.2002, 19:11
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 09.03.2003, 15:54

Zdravo,

Veš pri nas je tako;

V stock smo vozili s takšnimi motorji, katere je v začetku prodajal Mibo in se jih ni dalo dobiti po celi Evropi in so se Avstrici samo čudili, kakšna liga te smo mi. Po celi evropi vozijo Stock kategorije z 14, 17 ali 19 ovojnimi motorji, mi pa seveda ker smo carji, smo šli na 27 ovojne motorje, katere smo potem ko je mibo rekel, da jih ne more več dobavljati, uvažali iz amerike (bush nam jih je pošiljal).

V modified pa se je vozilo pri nas z 10 ovojnimi motorji, po celi evropi pa vozijo z 12 ovojnimi. Spet smo pokazali, kdo smo mi slovenci - POSEBNEŽI.


Bomo videli, ko bomo uspeli prebrati pravilnik, kaj nas spet čaka. Noben ni obvestil ali vprašal koga od nas kaj si bi slučajno mi želeli, pa bi mogoče kakšna pametna tudi padla. Lahko le čakamo, da se na Vrhe team strani končno da odpreti ta pravilnik.

Lep pozdrav
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a asso » 09.03.2003, 16:02

Zdravo Dejan!

Ja očitno še mi vedno improviziramo, meni je že čisto vseeno, jaz ne bom nobenega moljakal in klicaro, da mi pošlje en fsran pravilnik, ki bi po mojem mnenju že moral biti vuni januarja. Tako pa še par dni pred tekmo skačem po internetu in probam spravit dol toti pravilnik, ko da ne bi imel kaj bol pametnega za delat!

PS: Čeprav je šele marec in se še DP sploh ni začelo grem rajši na en pir ker imam vsega poln kufer. Zupi ima prav, ko pravi, da golobi nikoli ne lulajo!

LP

Jernej
Uporabniški avatar
asso
Naš človek :)
 
Prispevkov: 229
Pridružen: 20.11.2002, 19:11
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 09.03.2003, 22:56

No no, da ne bo spet ena sama kritika. Sam vem koliko zajebancije je s pisanjem pravilnika. Na vsak vajin pomislek lahko odgovorim. Pravilnik je napisan povsem po vzoru drugih pravilnikov. Tudi če se po Evropi vozi v Mod klasi z 12 ovoji; v Ameriki je omejitev 10, pri Stock je enako 27. S tem nismo nobene izjeme. Ko smo sestavljali pravilnik, se boš Dejan verjetno spomnil, da si takrat ko si začel s tem imel želje po 9, 10, 11 ovojnih motorjih. Za take, kot si bil ti, sem sklepal, da bi bilo vsakemu omogočeno dirkati (če bi imel recimo 11 ovojni motor, pa ze ne bi mogel tekmovati). Omejitev je po mojem mnenju povsem korektna.
Za tiste, ki mislite da je VSE samo na 10 ovojnem motorju, da potem si daleč izven konkurence... Še na pamet mi ne pride, da bi to bilo res. 10 ovojni motor proti 12 ovojnemu na naših progah ni nobena prednost, prej handicap. Še sam, ki imam že cel kup izkušenj, pa sam vidim da se 10 proti 12 ovojem ne pozna cisto nič. Pri 10 ovojnem moraš dati gor malo višje razmerje, pa si na istem. Morda samo za podatek - v Avstriji sem na AMC pokalu kjer se vozi s 14 ovoji odpeljal daleč najboljšo dirko, rekordno po krogih in času. Še do danes z 12 ovoji in CS gumami tam nisem vozil hitreje! Mirne duše lahko vsak da na avto 12 ovojev, verjemite da boste še boljši, kot če daste gor 10 ovojev.
Omejitve so enake za vse in mislim da so korektne do vseh. Zmerom je bilo in bo tako, da kaj pa enemu ali drugemu ni 100% prav, ampak drugače se res težko naredi.

Glede Stocka: Matej je tisti, ki je ponujal motorje vsakemu, ki bi ga rabil. Kar se tega tiče, problema v dobavi motorjev ne vidim.

lp Ales :wink:
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 10.03.2003, 08:13

ALO !!!

DAJ NAJ MI ŽE EN POŠLJE TOTI BLESAVI PRAVILNIK !!!

Aleš, če si ga naredil, bi ga lahko še vsem zainteresiranim poslal. Kako naj dobimo tekmovalce, če ne vedo kaj sploh rabijo.

Glede 10 ali pa 12 ovojnih motorjev pa lahko debatiramo. Če bi imel Ferarri 50 konjev manj, ali bi vozil hitreje?

Te pa ti v Sežani vozi z 14 ovojnim motorjem, jaz pa z 12. Pa bomo videli kdo bo kaj ! Drugič pa me še nekaj zanima. Zakaj mi vedno moramo kopirati USA (kaj smo Bush usmerjeni), ko pa bi lahko dali samo copy, paste na evropskih pravilih. Pa saj bomo in smo del evrope.

Sicer pa je res, da mi tako skoraj vsak teden vozimo v USA in zato rabimo ameriški pravilnik, da se navadimo, ko gremo v sredo ali pa v petek malo tja pogledat.


Pa pošljite mi pravilnik !!!!

Lep pozdrav
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a dgrejtest » 10.03.2003, 09:15

Kje se da dobit motorje za STOCK pa po kolk so???

pero
dgrejtest
Novinec
 
Prispevkov: 17
Pridružen: 17.01.2003, 11:04
Kraj: Trzin

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 10.03.2003, 10:23

Predragi !!!!

Matej jih ima. cca. 12.000 SIT.


Lep pozdrav
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a AGuRu » 10.03.2003, 16:00

Pravilnik javi neko napako ko ga hoce odpirat ne?
Ja, tiste tuned pro verzije imam po 50euro, tiste navadne pa po 45euro. Lani sem povedal, da jih lahko zrihtam bolj poceni, ampak ni bilo interesentov, ampak ti stock motorji so pa itak vredni svoje cene. Imam pa tudi orionovega pilota za 20euro in yokomo pro stock2 za 21 euro.

Dirka odprtega tipa pomeni, da se dirke lahko udeleži kdorkoli, ki ima avto zrihtan po pravilniku. Ti tekmovalci pa, kot je rekel dejan, ne tekmujejo za tocke za drzavno prvenstvo, ampak tekmujejo samo za pokal.

Lanski ravilnik je na nasi strani, za tiste ki ste tako neucakani. Novo je le to, da lahko tekmujes v obeh kategorijah, ter sistem stevilk. V modified kategoriji so dovoljeni motorji do 10 ovojev.

LP, matej
AMK vrhe Sežana
http://www.amklub-vrhe.si
Uporabniški avatar
AGuRu
Naš človek :)
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 11.11.2002, 14:19
Kraj: Sezana

OdgovorNapisal/-a asso » 10.03.2003, 17:18

To pomeni Aleš, da je itak vseeno s kakšnimi motorji se vozi! Pač si kupiš en motor, nastaviš pravi zobnik, pa je to, to! Pol tak rabiš samo en motor za obe kategoriji če si dovolj dober. Za pravilnik je pa itak vseeno za tiste, ki ste neučakani pa pot pot noge in v Sežano na dirko za DP, tam pa se bo menda že kaj več vedelo. Saj res, kakšna je pa lahko karoserija?

LP

Jernej
Uporabniški avatar
asso
Naš človek :)
 
Prispevkov: 229
Pridružen: 20.11.2002, 19:11
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 10.03.2003, 19:57

Jernej, a si dobil pravilnik 2003, ki sem ti ga po mailu poslal? Nisi nič omenil. Sem mislil da si ga ze dal naprej še Dejanu. No, saj ga bom še tebi tebi Dejan, nič skrbet.

Dejan hvala, da si dal tako lepo primerjavo iz F1, se nisem spomnil. Pa mi ti povej, zakaj ima BMW lahko najmočnješi motor (ziher par 10 konjev več kot Ferrarijev), pa so še vedno toliko slabši od Ferrarija?
Moje mnenje: Pri njih se jasno kaže, da dirkalnik kot celota ne deluje 100%, "brutalna moč", itd... Brez veze, letos bo isto kot lani, ker oni spet preveč stavijo samo na motor (spet najmočnejši med vsemi).
Preveč je drugih faktorjev, da bi se skliceval samo na motor. V motorju je rezerva le takrat, ko je drugje ni čisto nič več, in to priporočam vsem, da imajo pred očmi.

Glede USA pravil: Sem že napisal, da ko sem sestavljal pravila, nisem hotel zapreti nikogar (med njimi si bil tudi ti Dejan, ker si govoril da boš tisto leto imel neke 10, 11 ovojne motorje). Posvetovali smo se vsi, ki smo imeli največ pri pravilniku in se pač tako odločili.
Pa da ne boš mislil, da je po celi Evropi enako, vsaka država ima po svoje urejeno marsikako zadevo.
Tudi sam sem se sprijaznil s tem, da bomo ostali izjeme v evropskem prostoru vse dotlej, dokler ne bo v prestolnici kake prave modelarske piste, tako kot je v Evropi.

Za Sežano:
Seveda se upam dat gor 14 ovojev, zaradi mene daš pa lahko ti gor 10 ovojev, lahko poskusimo, samo 14 motor mi zrihtaj, sicer bom vozil 12 (da bo za oba enako), pa bova imela pravo dirko :wink:

lp Ales
Zadnjič spremenil DobnikarA, dne 10.03.2003, 20:17, skupaj popravljeno 1 krat.
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

Naslednja

Vrni se na Prireditve.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov

cron