evo, sedaj pa k obljubljenemu komentarju tekme....
z adp-jem sva v tolmin prišla v sredo pozno popoldan, ravno ko so organizatorji imeli sestanek... sestanku sva potuhnjeno prisluškovala ter se tako na tak podel način seznanila s približnim potekom tekmovanja ter njegovim ozadjem.
kasneje smo v spremstvu mlekuž danilota odšli v gostilno v poljubinj, kjer smo se ob narezku pršuta in domače salame ter sira pogovorili o tem in onem. moški pogovori pač, zato je bilo prisotno tudi pivo
z žanetom sva se do apartmaja re-mi priplazila okoli 00:00, ter se kot resna voznika odpravila na lepotilni spanec.
naj na tem mestu omenim da sva bila z omenjenim apartmajem zelo zadovoljna, saj ga je odlikoval prijeten hlad, mir ter brezhibna čistoča. pa še zadovoljivo poceni je bilo, 3000 SIT/osebo/dan. skoraj zastonj, če upoštevamo da je v bližnjem hotelu številka več kot dvakrat večja...
no, v četrtek smo na pisto prišli okoli 10:00 zjutraj ter se predvsem posvečali prooostim treningom. tako, ležerno uživaško.
družbo v boksih so nam delali že tekmovalci iz italije, bolgarije,... ki so prav tako opravljali svoje spoznavne vožnje.
no, petek je minil v znamenju prostih treningov, ko je žaneta doletel prižig komande, vklop fail-safe funkcije, posledično hiter odklon sprednjih koles ter traction roll, ki se je končal s posledicami, katere si lahko ogledate na
kako mu je to uspelo mi ni jasno, njemu pa tudi najbrž ne...
po rezervne dele sva se na podlagi predhodnega telefonskega razgovora odpravila v novo gorico v trgovino top-modeltehnik, kjer je žane dirkač kupil nov servo futaba 9451, rezervoar za gorivo, jaz pa sem si spotoma ogledal pridobitev, ki se je naslednji dan že nahajala v mojem modelarskem inventarju
jebiga, moral sem nekaj kupiti, ko pa sem skozi celotno tekmo prišel s tako malo stroški... edino kar mi je shodilo je bila mala jermenica na srednjem ležajnem bloku in sprednji jermen. no ja, preventivno sem zamenjal še ležaje v centaxu, to pa je že vse, se mi zdi....
no, pa se dotaknimo sobotnega dneva....
sobota je minila v znamenju organizirane time-practice vožnje ter štirih od skupaj šestih kvalifikacijskih voženj. v soboto se mi je pridružil valentin tinko kemperle, ki je bil moj mehanik ter je ves čas skrbel za nastavitve in brezhibno delovanje avta.
pri vožnji sva se borila predvsem s prevelikim oversteerom, ki ga v soboto ni uspela odpraviti niti nastavitev s povsem trdim prednjim delom ter max. spojlerjem in logičnim stekanjem na zadnjem delu...
pista se je sicer zaprla ob ca 20:00, kljub temu pa nam je danilo mlekuž (hvala ti!!!) pustil ključe od kompleksa, tako da smo se lahko ob produktu

malce pogovorili. ko je bilo zadeve že na nivoju skorajpreveč.press smo se z veselo družbico pogovorili o marsičem....
hja, bilo je naporno, tudi potem ko smo šli domov. zaradi tistega iz laškega je bilo vse namreč bolj na

in psotelja v apartmaju se je čudno vrtela

, čeprav se mi je zdelo da je bila prejšnje dni bolj mirujoča.... hehe
no, kakorkoli že, zjutraj sem se uspel spraviti skupaj ter ob 7:30 priti na pisto ter jo odkleniti.... takoj po odklenitvi so nekateri tekmovalci že pričeli z jutranjimi aktivnostmi....
no, v nedeljo smo bili deležni še dveh kvalifikacijskih voženj, kjer sem se zopet otepal oversteera....
po kvalifikacijah sem se uvrstil v polfinale, za katere mi je tinko pripravil avto, ki je bil tokrat brezhiben, natančno vodljiv, predvidljiv in zanesljiv...
v polfinalni vožnji sem končal na tretjem mestu ter se uspel uvrstiti v veliki 45minut trajajoči finale 1:8IC, ki je bil zame zares prijetna izkušnja.
voziti z imeni kot so salven, cuypers, ter ostalimi je zares nepozabno doživetjje, saj je šlo za brezhibne hitre vožnje brez zaletavanj.
kot mi pravijo drugi sem bil zaradi vožnje prikrajšan za opazovanje dovobojev med cuypersom in jernejem v., ki so baje postregli z drznimi prehitevanji in odlično predstavo.... jerneju na tem mestu še enkrat čestitam za dosežen rezultat...
no, kakorkoli že, dirko sem končal na 8. mestu, takoj za salvenom
evo, to je približno to....
kar se organizacije same prireditve tiče je vse potekalo skorajda brezhibno, malce nejevolje so tekmovalcem povzričili mladi pobiralci, ki so se preveč vživeli v opazovanje res lepih voženj ter so občasno spregledali kakšen v travi nasedel model... toda kljub mogoče malce počasnejšemu pobiranju ni bilo vpliva na končne vrstne rede, edino kak majši živčni izpad ter kakšna glasnejša beseda se je pojavila. itak pa so imeli dokaj malo dela, saj jih je večina vozila po progi

tako da nobenih zamer glede tega....
vse je potekalo res v prijetnem vzdušju, tako komunikacija z ostalimi tekmovalci kot tudi z glavnim sodnikom, katerega je iz našega boksa očaral predvsem šarmantni bill clinton, aka grilnet...
no to je vse z moje strani...
še enkrat bi se zahvalil predvsem:
-tinkotu, ki je vestno skrbel za moj model
-tinkotu in aljoši aka grilnetu za hitro in uspešno delo mehanikov v mojih polfinalnih in finalnih vožnjah
-organizacijskemu odboru za brezhibno prireditev katere čimprejšnjo ponovitev si želim
-vsem ostalim, ki so se skupaj z menoj veselili mojega uspeha
-vsem sosedom v boksih, ki so poskrbeli za marsikatero zanimivo, pikro in povsem mimo pihnjeno izjavo
no, zahavljujem se tudi vsem slušateljem.... elo ma vas rad!!!!
no, če sem kako pomembno malenkost pozabil se opravičujem in posipam s pepelom......