Tako prispeli iz Austrije. Tudi danes odlično vreme za počivanje in šraufanje modelov v senci ob hladni pijači.
Prisotni: Ogi, Jože, Aleš P., Roberto, Stanko in jaz.
Bilo je zelo veliko vlage v zraku, zato smo vsi imeli probleme z nastavitvijo motorjev, kajti nikakor ga nisi mogel nastavit.
Lega modela (ko je motor laufal) odlična. Prvič sem danes vozil z sprednjim krogličnim diferencialom in morem povedat, da mi je zadeva zelo všeč. Dopušča, da iz modela res stisneš maximum, kar je možno. Vsaj jaz sem imel tak občutek. Pred ovinkom skoraj poln plin (z enosmernim sem moral dosti prej popuščat) nato malo zavore (ventiliran disk) in ponovno polni plin v ovinek. Model se zažene ko raketa v ovinek in pospešek nenormaln. Pogoj za tak stil vožnje je vsekakor malenkost zaprta spodnja igla (hitra odzivnost motorja v nizkjih in srednjih obratih) in seveda pogum (če ti ni škoda modela).
No testiral sem tudi nekaj kompletov gum, različnih trdot. Ugotovitev je da z sprednjim diferencialom dosežemo stabilnost modela z enako trdoto spredaj in zadaj (37 ali 40 - odvisno od temperature). Tudi z antiroll-bari sem se malo poigral, ampak to nadaljujem naslednjič. Žal mi je na koncu crknil servo za plin in sem moral 30min predčasno pospravit model.
Naslednji trening bo tudi čas za učenje o delovanju amortizerjev. Imam skoraj vse trdote vzmeti razen violičnih (najtrših) in tako pridejo navrsto testi kako se model obnaša, če zamenjam trdoto, če odprem luknje, če spremenim kot amortizerja, ... pa verjetno še se kaj najde.
Tako bomo morali naslednjič ponovno začet zelo zgodaj in zvečer nazaj. Upam, da se bo še našel kak začetnik in prišel z nami spoznavat svoj model in kaj mu ta model lahko ponuja. Res ogromno.
Za konec pa še dve slikici domačih priprav modela