HPI CHALLENGE 17T CUP

Tekmovanja, srečanja ...

Moderator: Jetforce

HPI CHALLENGE 17T CUP

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 25.07.2005, 12:19

30/31.7.2005 MORAC

Termini:
http://www.lrp-hpi-challenge.com/termin ... %20Termine).pdf

Pravilnik:


LRP-HPI 17T-Challenge

Reglement (Stand 01.05.05)

Chassis: Alle Fahrzeuge nach aktuellem DMC ETWsc (Elektro Tourenwagen schmal 1/10) Reglement mit den Ausnahmen des Challenge Reglements. Max. Breite: 200mm.

Mindestgewicht: 1500 Gramm (Fahrbereit, ohneTransponder), 1523 Gramm (Fahrbereit mit AMB Personal Transponder).

Motor: LRP-HPI Challenge Motor 17T (#57772) mit P-Kohlen (#65911) und Originalfedern (#61304). Kohlen, Motorkopf, Anker und Gehäuse dürfen in keiner Form bearbeitet sein. Die Feder darf gebogen und der Kollektor des Ankers abgedreht werden. Lüfter zum Kühlen des Motors dürfen verwendet werden.
Max. Drehzahl und Power: 32.500rpm, 200W (auf Robitronic Pro Master des LRP TK).

Karosserie: Alle 190-205mm breiten HPI Karosserien. Diese müssen an den dafür vorgesehenen Schnittkanten ausgeschnitten sein (außer den Radkästen). Regenwannen sind erlaubt.

Flügel / Spoiler: Nur die bei der Karosserie mit enthaltenen Flügel und Spoiler, der HPI Tourenwagenspoilersatz #H7115 und das HPI Flügelset #H85197. Alle müssen an den dafür vorgesehenen Schnittkanten ausgeschnitten und an den dafür vorgesehenen Punkten der Karosserie montiert sein. Sofern keine ausreichende Spacer/Abstandshalter für den Flügel/Spoiler bereits in der Karosserie integriert sind, ist das Unterlegen von Spacern/Abstandhaltern unter den Flügel ausschließlich bei #H85197 erlaubt. Es darf dann nur einer der darin enthaltenen Spacer/Abstandhalter verwendet werden. Bei Bedarf darf der Flügel/Spoiler abmontiert werden. Kleiner schneiden ist nicht erlaubt. Die Winglets aller Flügel/Spoiler müssen in ein Rechteck mit den Maßen 4 cm x 2,5 cm passen.

Reifen: HPI Racing Slick Belted B15-40 Compound 26mm (#H4435) für Teppich. Auf anderen Belägen zusätzlich HPI X-Pattern Profil Reifen Pro Compound 26mm (#H4490). Max. Durchmesser der X-Pattern Reifen 68,5mm. Einlagen freigestellt.

Felgen: Alle Felgen aus dem LRP/HPI/Hot Bodies-Programm.

Akku: 6-Zellen NiCd oder NiMH Größe Sub C.

Untersetzung: Maximale Untersetzung:
HPI RS4 Pro 4 36/98 o. 27/75
HPI RS4 Pro 3 36/106 o. 28/84
HPI Sprint 2, Sprint EP 37/116 o. 28/87
Tamiya TRF 415 33/100 o. 25/76
Tamiya TB Evo 4 33/96
Tamiya TRF414M(2), TA04 38/120 o. 26/83
Tamiya TB Evo 3 35/90 o. 27/69
Schumacher Mission 25/92 (20er Pulley)
Schumacher SST Axis 2 26/86
Associated TC3 34/90 o. 27/72
Losi XXX-S 24/88
Yokomo MR-4TC SD 26/73
Academy STR-4 Pro 30/72
Triox X-Plosion 25/68
Robitronic ETCv1-Expert 30/126 o. 23/96
Corally Assasin 2 Riemen 31/104 o. 23/78
Hudy X-ray Evo2/T1R int. 1,77 31/116 o. 25/93
Hudy X-ray Evo2/T1R int. 2,125 37/116 o. 28/87
Bei nicht aufgeführten Fahrzeugen darf die maximale Untersetzung nicht länger als 1:6,6 sein. Der Fahrer muss dies anhand der Bauanleitung beweisen.
Größere Ritzel oder kleinere Zahnräder sind nicht erlaubt.

Tuning: Tuning offen. 2-Gang-Getriebe sind verboten. Lenkhilfen und Traktionskontrollen sind nicht erlaubt.

Haftmittel: LRP Top Traction (#6501), LRP Top Grip Asphalt (#65020), LRP Top Grip Carpet (#65010)

Laufdauer: 5 Minuten



Potrebuješ torej:
- bilo kateri avto, toda s fiksnim prenosom 1:6,6
- HPI gume
- HPI karoserijo
- HPI LRP MOTOR 17T

Lahko vam naročim starter kit kjer je to vse noter in stane samo 80 eur!

Gremo?

Nakaj nas bo šlo, ostali pa se odločite po vaši volji.

Termini interesantni za nas:
25/26 juni Bruck/Mur
2/3 julij Ochendort (klagenfurt)
30/31 julij MORAC Graz


Najboljši gredo nato v finale na koncu leta

20/21. 8. 2005 Klagenfurt

Nato pa še vsi najboljši na HPI Europa finale

23-25.9. 2005 Nizozemska

Mislim, da se na koncu sezone podeljujejo sponzorske praktične nagrade!!


Lep dan Cool

Jaz bom tam, Roman Stefanko tudi potrdil udeležbo. Prav tako pridejo: Meissl, Hutter, Fink, Trantura, Strobl, Dochter, ..... Če želi še kdo, ve kje me najde.

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 01.08.2005, 13:10

Prijavljenih 16, močna konkurenca, super organizacija, fantastičen setup, perfektna vožnja, prešibki motor, zmanjkalo 1,7s za A finale (bil v slabši kvalifikacijski skupini), v B finalu dominiranje in 3x prvo mesto (časi mojih finalnih voženj enaki kot časi okrog 5 mesta v A finalu), žreb nagrad - LRP majica.

To ja nakratko opisano kaj se je na dirki dogajalo!

Zamudili ste čudovito dirko!

Rezultati:
http://www.morac-graz.at/rennen05/erg-hpi9-05_morac.htm

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 01.08.2005, 23:39

Slika

Slika
TEAM ZA-MOD KRAPINA

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Sieger Nitro SPORT-Challenge

1. Platz: Erwin Marton
2. Platz: Franz Haasz
3. Platz: Christoph Marton

Slika
Sieger GTI-Challenge

1. Platz: Rainer Konrath
2. Platz: Helmut Derler
3. Platz: Laurens Knasar

Slika
Sieger 17T-Challenge

1. Platz: Wolfgang Meissl
2. Platz: Christian Strobl
3. Platz: Andreas Fink

mit den Organisatoren:

Werner Puchas (LRP-HPI-Challenge)
Ewald Prochaska (MORAC-Graz)



Še več slik:
http://www.morac-graz.at/fotos/2005/fo-hpi9-05.htm

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 09.08.2005, 08:24

Dirka je bila super, vozniki smo bili v kvalifikacijah od 5-11 (jaz sem bil 11) v razmaku 8 sekund. Manjkalo mi je 1,7s da bi prišel v A finale. V B finalu sem tri krat zmagal brez problemov, čeprav so me od odzadja venomer preganjali vozniki iz ozadja ker tukaj vozniki vozijo brez napak, samo je odvisno koliko hiter si na progi!

Stohr ring je res ena lepa proga, kjer je veselje voziti in kjer zgubljaš dragocene sekunde pa še sam ne veš kje, pa čeprav misliš kako si bil hiter pa ura pokaže drugače. Tako je bilo pri meni, kjer sem vozil brez napak, s super nastavitvami, pa sem izgubljal 0,5 - 1s na korg. Malo so mogoče bili krivi motorji, ker so motorji morali iti na kontrolo ker niso smeli imeti več kot 32500 vrtljajev in več od 200W. Tako so skoraj vsi tekmovalci imeli nekje 31.500 vrtljajev in 195W samo moj in Romanov motor sta pa imela 28500 vrtljajev in 175W. Torej če bi bilo vse tako kot je konkurenca imela, ne bi bilo straha za A finale.

Za nagrade sva dobila:
Jaz sam dobil majico LRP, Roman baterije GP3300 Race (selektirane od LRP).

To je bila zadnja dirka za HPI cup in sedaj sledi še finale hpi austrija in potem še evropsko hpi na nizozemskem! (Meissl je že rekel da gre!)

Torej spet ste zamudili super dirko!

Vidimo se naslednjo leto na HPI dirkah kjer se bosta dve dirki odvijali tudi v Krapini, ker smo si izborili pod okriljem Avstrije jug dve dirki!

Končni rezultati:

Slika

Drugo leto pa gre zares! Evropsko HPI prihajam!!!!

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor


Vrni se na Prireditve.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov

cron