
Bil je najmočnejši Golf vseh časov. Svojo premiero je Golf R32 z močjo 177 kW/241 KM doživel avgusta leta 2002. Uspehe je dosegal tako na cesti kot pri prodaji – prodanih je bilo trikrat več avtomobilov kot predvideno. Najboljši pogoji torej za njegovega naslednika.
Na osnovi pete generacije sedaj prihaja novi Golf R32, tokrat z močjo 184 kW/250 KM. Stalni štirikolesni pogon 4 MOTION ponovno zagotavlja najboljša razmerja vlečne moči. Svetovna premiera novega modela bo na 59. mednarodnem avtomobilskem salonu v Frankfurtu (od 15. do 25. septembra), predprodaja v Nemčiji se bo začela 19. avgusta, konec septembra pa sledi uvajanje na trg.

Trenutno najbolj suveren Golf je na zunaj prepoznaven ne samo po svoji oznaki R32. Podobno kot njegovega predhodnika tudi novo različico tega Golfa odlikujeta svojevrstna oprema in izgled. Golf R32 dosega hitrosti do 250 km/h, poleg ročnega šeststopenjskega menjalnika je na voljo tudi avtomatski menjalnik z neposrednim prestavljanjem (DGS). Tako R32 pospešuje izjemno suvereno in še hitreje – v 6,2 namesto v 6,5 sekundah.
Nova generacija R32 je spredaj razpoznavna po značilni mreži hladilnika z aluminijastim videzom, na zgornjem predelu mreže hladilnika pa sta dve aluminijasti prečni letvi. Na sredini pod registrsko tablico pa je še dodatna prezračevalna odprtina za močni 3,2-litrski motor V6. Poleg tega dve veliki odprtini ob straneh mreže hladilnika dopolnjujeta dovod svežega zraka. V nasprotju z vsemi drugimi Golfi ima R32 tudi na spodnji tretjini sprednji odbijač v celoti lakiran v barvi vozila, na obeh straneh pa še element za dovod zraka, ki se stilsko nadaljuje v stranska pragova in se zaključi z zadnjim odbijačem.
Tudi zadnji odbijač novega Golf R32 je v celoti lakiran, le sredinski, v obliki difuzorja oblikovan del je črn. Na sredini, ena poleg druge, sta dve izraziti okrogli izpušni cevi iz poliranega legiranega jekla. Če si ogledamo silhueto Golfa R32, takoj opazimo 18-colska 20-kraka lita platišča tipa Zolder, ki nadaljujejo dizajn prvega kolesa Golfa R32. Poleg tega lahko skoznje vidimo modro lakirane zavorne čeljusti, spredaj s 345-, zadaj pa s 310-milimetrskimi zavornimi koluti.
Pnevmatike velikosti 225/40 s ponašajo s hitrostno oznako Y – do
300 km/h. Velik spojler na zadku skrbi za dovolj izkoristka na zadnji osi. Odlična kombinacija platišč in pnevmatik se popolno prilega blatnikom, po eni strani zaradi 18-colskih pnevmatik, po drugi strani pa je za to zaslužno uglašeno športno podvozje, ki je spuščeno za 20 milimetrov.
Golfova paleta: Glede na statistike je Golf v Evropi najbolje prodajano vozilo, še več – nobeno drugo vozilo nima tako bogate palete motorjev. Z uvedbo Golfa R32 bo paleta motorjev te serije segala od 55 kW/75 KM do 184 kW/250 KM. Vključno z Golfom R32 V6 je na izbiro deset različnih motorjev, od tega šest bencinskih in štirje dizelski. Poleg tega bosta še letos na voljo še dva zanimiva motorja. Pri Golfu ostaja napeto.
Prices for the new Golf R32 start at €32,200. kar je kar za 8000 EUR več od modela GTI, ki zmore le 50 PS manj. Ob čip tuningu, pa za ceno 700 EUR, pride tudi zaradi manjše teže, do še boljših performanc.


