Teža

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

Teža

OdgovorNapisal/-a Fisher » 05.05.2003, 11:15

Kolk mate kej tezke avte pa za kaksen model gre. :)

Moj je mantua gold, ima pa brez goriva in karoserije tam okol 3700g.
Uporabniški avatar
Fisher
Naš človek :)
 
Prispevkov: 215
Pridružen: 18.11.2002, 22:58
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a 1FastDude » 05.05.2003, 11:34

med rally avti je najlažji Picco (drugačna konstrukcija zaradi jermenov) potem je crono in najtežja mantua. Čem mam doma še podatke, ko smo vagal avtomobile bom enkrat tle spisal teže. (BMT ne poznam)

drugače pa to ne vpljiva toliko pri rallyu, ker so itak kolesa ogromna in težka, kar je posledica ogromno moči za zagon tega pa še teža avta je precej velika tak da 100g nite ne vpliva

lp. Uroš
To finish first you first have to finish...
Uporabniški avatar
1FastDude
Naš človek :)
 
Prispevkov: 255
Pridružen: 08.11.2002, 15:24
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a blisk » 06.05.2003, 13:49

Se strinjam z Urošem.

Moj GOLD ima tudi okoli 3600 g z štirimi napajalnimi celicami. Mislim da se ga tudi ne da kaj desti olajšat ne da bi to vplivalo na robustnost in vzdržljivost modela.

Lep pozdrav,
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Uporabniški avatar
blisk
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 123
Pridružen: 08.11.2002, 11:42
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Fisher » 12.05.2003, 10:20

Zlajsat se sicer da kr dost reci, ne vem pa kolk bi pridobil v koncni fazi s tem. :)
Sicer pa sm mel sreco da sem vceraj lih nekaj rezal in lajsal na avticu, tako je nastalo bistveno manj skode ko je letel v stango kakor bi je sicer. :)
Mi je zbluzil in poln gas cez celo ravnico, mal navkreber in po luftu v stango :(
Nimas kaj tako pac je.
Uporabniški avatar
Fisher
Naš človek :)
 
Prispevkov: 215
Pridružen: 18.11.2002, 22:58
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a Tigeli » 12.05.2003, 22:27

Mislm da je na tem področju (lajšanju avta) precej delal Jan Meršol.
Avto je bil čisto v luknjah, a vseeno dokaj trden in robusten.
Pridobil pa nej bi kar nekaj dekagramov.
NAjbol da se njega vpraša kaj je delal s svojim goldom.

Rok
Uporabniški avatar
Tigeli
Član
 
Prispevkov: 91
Pridružen: 17.11.2002, 19:15
Kraj: Ljubljana - Fužine

OdgovorNapisal/-a rokec » 13.05.2003, 08:11

Čim lažji avto in čim močnejši motor je prekrasna zadeva, če imaš super oprijem na stezi. Sicer smo pa na dirkah videli tudi, da so nekateri avtomobile OBTEŽEVALI, da bi dobili zadosten oprijem.

Hočem reči, da super lahek avto ni vedno samo prednost.

LP

Srečko Bizjak
Uporabniški avatar
rokec
Naš človek :)
 
Prispevkov: 263
Pridružen: 09.11.2002, 20:39
Kraj: Gorica pri Slivnici

OdgovorNapisal/-a ELO » 13.05.2003, 12:35

mislim pa da je najlažji avto rally v lasti moštva tratnik!

bivšega meršolovega pa ima moštvo ogrinec! luknja pri luknji..... mogoče še kaka luknja v luknji, tako je navrtan!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 13.05.2003, 12:39

je pa res tudi to, kar je SB napisal!

lažji avto je namreč bolj občutljiv na trke, lažje ga vsak trk od zadaj spravi iz smeri,.....

če pa obvladaš avto je vsekakor prednost če je lažji!

namreč hitrejša sprememba smeri, manjša obraba sklopke, gum,..

bolj kot teža sama je pomembna razporeditev te teže na sprednjo, zadnjo in levo ter desno stran, še posebej pomembna pa je višina CG-ja od tal!

lav ya all!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Fisher » 10.11.2003, 23:04

Elo:

Tekom sezone mi je ratalo avto res zlajsat kr za pol kile bi temu rekel in je obraba gume precej prisla do izraza.
Medtem ko sem prej naredil z enim kompletom dobro dirko jih imam zdej gore ze 3 dirke spredaj 4 zadaj in so se vedno dobre vsaj za eno dirko. :)

Avto tudi leti noro dobro, kar ste lahko videli na zadnji dirki v tolminu in drzi se tudi fajn.
Na trke je precej odporen, sej mi je pri polnem gasu v stango od ograje zlomilo le uni koscek ki je pritrjen na diferencial da so potem polosovine notr vtaknjene.

Tako da fantje lajsajte, ker je vse kar je elo napisal res. :)
Uporabniški avatar
Fisher
Naš človek :)
 
Prispevkov: 215
Pridružen: 18.11.2002, 22:58
Kraj: Tolmin


Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov