Dirkanje z elektro avtomobili v letu 2005

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

Dirkanje z elektro avtomobili v letu 2005

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 23.01.2005, 19:06

V letošnjem letu bomo organizirali tekmovanja z električnimi avtomobili v merilu 1:10 za tri kategorije. Pravilniki bodo narejeni po vzoru Hrvaškega pravilnika in bodo objavlejni v prihodnjem tednu.

Kategorije:

Pokal Robitronic:

Osnovne omejitve:

- Serijski model Robitronic ETC Sport
- Serijski elektro motor, ki je vgrajen v modelu
- Gume Take-off CS-22, CS-27 in serijske gume

Pokal Slovenije 17T:

Osnovne omejitve:

- Vsi modeli v merilu 1:10
- Elektro motorji z najmanj 17 ovoji vseh proizvajalcev
- Prestavno razmerje ne manj kot 6
- Gume Take-off CS 22 in CS-27, penaste gume vseh proizvajalcev

Dirke pokala Robitronic in Pokala 17T bomo organizirali skupaj z dirkami pokala Slovenije za kategorije Rally. Skupno bo predvidoma 6 dirk

Državno prvenstvo 1:10 elektro:

V sklopu državnega prvenstva, ki bo potekalo na najvišjem nivoju bomo organizirali odprto kategorijo za modele 1:10 z elektro pogonom. Omejitve bodo enake omejitvam EFRA za kategorijo 1:10 elektro. Predvidoma bodo organizirane 4 dirke.

Poleg teh dirk pa bomo posamezne kategorije električnih avtomobilov vozili tudi na nekaterih pokalnih dirkah. Dirke pokala Slovenije bodo odprte tudi za tekmovalce iz tujine in tekmovalce brez licenc za DP.

Koledar dirk in več podrobnosti bo znanih v četrtek 27. 1. 2005.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a IzY_ » 28.03.2005, 23:17

No torej kdaj bo kaka dirka
Levi pas to je špas, nč razmišlat samo gass!
Uporabniški avatar
IzY_
Član
 
Prispevkov: 31
Pridružen: 09.11.2004, 11:13
Kraj: Črnomelj

OdgovorNapisal/-a OPELFRIK » 29.03.2005, 15:44

poglej tukaj : http://www.elo.si/minerva/2005/termini2005.htm

LP, Vladimir K.
manj poliješ, več spiješ
Uporabniški avatar
OPELFRIK
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 148
Pridružen: 14.07.2003, 22:28
Kraj: Maribor

kok ovojov motor

OdgovorNapisal/-a kewell » 06.07.2005, 21:52

JST MAM 13 OVOJN MOTOR!!!! A SE DA V KAKSNI KATEORIJI DIRKAT S TAKIM MOTORJEM, PA KOK JIH KEJ V TAKI KATEGORIJI DIRKA.

K BOM ZDEJ PO 6-IH LETIH SPET ZACEU DIRKAT! :lol:
kewell
Novinec
 
Prispevkov: 13
Pridružen: 06.07.2005, 17:25
Kraj: Ljubljana

Re: kok ovojov motor

OdgovorNapisal/-a DMX » 07.07.2005, 08:08

kewell napisal/-a:JST MAM 13 OVOJN MOTOR!!!! A SE DA V KAKSNI KATEORIJI DIRKAT S TAKIM MOTORJEM, PA KOK JIH KEJ V TAKI KATEGORIJI DIRKA.

K BOM ZDEJ PO 6-IH LETIH SPET ZACEU DIRKAT! :lol:


S 13 ovojnim motorjem lahko vozis v -= MODIFIED =- kategoriji.
Se pravilnik !

P.S.: Mogoce, se je pa kaj spremenilo, v 6 letih :wink:

Dodatek k Pravilniku za dirke radijsko vodenih modelov avtomobilov za DPRS za leto 2004

za kategorijo 1:10 Touring*

Kazalo

1. Potek dirke 26
1.1 Sestavljanje tekmovalnih skupin za kvalifikacijske teke 26
1.2 Sestavljanje urnika kvalifikacijskih voženj 26
1.3 Tehnični pregled 26
1.4 Preverjanje frekvenc RV naprav pred kvalifikacijskimi vožnjami 26
1.5 Kvalifikacijske vožnje (teki) 26
1.6 Sestavljanje tekmovalnih skupin za finalne vožnje (teke) 27
1.7 Sestavljanje urnika finalnih voženj 27
1.8 Preverjanje frekvenc RV naprav pred finalnimi vožnjami (teki) 27
1.9 Finalne vožnje (teki) 27
2. Nepričakovani dogodki 28
2.1 Nastop neprimernih vremenskih razmer po začetku dirke 28
2.2 Ponavljanje vožnje 29
2.3 Ponavljanje štarta 29
3. Kazenski ukrepi 29
3.1 Kazni za tekmovalce kategorije 1:10 Touring 29
4. Tehnične omejitve elektro kategorij 30
4.1 Kategorija 1:10 Touring 30
5. Udeležba na mednarodnih tekmovanjih (EFRA): 31
5.1 Splošno 31
5.2 Izbira tekmovalcev med več kandidati (za elektro kategorijo) 31




Potek dirke
Sestavljanje tekmovalnih skupin za kvalifikacijske teke
Organizator na dirki razvrsti tekmovalce po kategorijah v tekmovalne skupine za kvalifikacijske teke in vsaj petnajst (15) minut pred štartom prve vožnje objavi urnik, ki vsebuje podatke o urah štartov vseh kvalifikacijskih tekov.
Število tekmovalcev v kvalifikacijski skupini je najmanj 3 ( trije ) in največ 10 (deset). V prvo skupino tekmovalcev iste kategorije so uvrščeni najnižje rangirani tekmovalci, v zadnjo pa najvišje rangirani.
Število tekmovalcev v skupinah iste kategorije mora biti čim bolj uravnoteženo (v vseh približno enako število tekmovalcev).
Če skupin iste kategorije ni mogoče sestaviti tako, da bi bilo v vseh enako število tekmovalcev, se tekmovalce razporedi tako, da jih je manj v skupini najboljših.

Sestavljanje urnika kvalifikacijskih voženj
Pri sestavi urnika kvalifikacijskih voženj organizator upošteva, da:
je štart vsakega kroga kvalifikacijskih voženj za kategorijo 1:10 Touring vsaj 45 minut narazen
si kvalifikacijske vožnje posameznih skupin sledijo v 5 minutnih presledkih.
Če med dirko pride do spremembe urnika tekmovanja, organizator objavi spremembo po ozvočenju in na oglasno desko izobesi nov urnik.

Tehnični pregled
Ob prijavi morajo tekmovalci prinesti modele in RV naprave na tehnični pregled, kjer sodnik dirke preveri, če ustrezajo predpisom za določeno kategorijo.
Tekmovalci smejo na dirki uporabljati samo pregledan model.
Če model ali RV naprava ne ustrezata predpisom, ima tekmovalec možnost odpraviti napake, vendar s tem ne zadrži izvajanja urnika tekmovanja.
Sodnik dirke lahko takoj po zaključku vsakega teka zahteva dodaten pregled modelov.
Izredno kontrolo modelov sodnik izvede na zahtevo oziroma po pritožbi kakega od tekmovalcev.

Preverjanje frekvenc RV naprav pred kvalifikacijskimi vožnjami
Če imata dva tekmovalca v isti tekmovalni skupini enako frekvenco, jo eden od njiju zamenja za takšno, ki je ne uporablja nihče od ostalih tekmovalcev v skupini.
Če menjave ni mogoče opraviti znotraj skupine, sodnik dirke tekmovalca s slabšo štartno številko prestavi v drugo skupino.
Če tudi v tem primeru ni mogoče rešiti prekrivanja frekvenc, skuša sodnik dirke za tekmovalca poiskati drugo ustrezno rešitev, če pa te vendarle ne more najti, sodnik dirke nižje rangiranemu tekmovalcu ne dovoli udeležbe na dirki, organizator pa tekmovalcu v celoti povrne plačano štartnino. (rang tekmovalca je za prvo dirko v koledarskem letu določen po uvrstitvi lanske sezone, med sezono pa po uvrstitvah na prejšnjih dirkah – boljše uvrstitve pomenijo višji rang)
Preizkus komand pred kvalifikacijskimi vožnjami sicer ni obvezen in se izvaja po potrebi.

Kvalifikacijske vožnje (teki)
Kvalifikacijske vožnje trajajo 5 minut.
Tek se konča, ko zadnji tekmovalec skupine pripelje svoj model skozi cilj.
Rezultat za posamezen tek je sestavljen iz števila prevoženih krogov in časa, v katerem je tekmovalec dokončal zadnji krog.
V primeru, da je tekmovalec odstopil pred koncem teka, velja rezultat, ko je zadnjič prevozil ciljno črto.
Na dirki se vozijo trije (3) kvalifikacijski teki.
Štartna procedura je naslednja:
• Tekmovalci se razporedijo vzporedno, vsaj 2 metra za transpondersko zanko tako, da jo vsak tekmovalec prečka takoj po štartu.
• Časomerilec tekmovalce obvesti, ko je do štarta še 1 minuta in ko je do štarta še 30 sekund.
• Sodnik dirke preveri, če so tekmovalci in pobiralci pripravljeni.
• Ob morebitnih težavah se lahko štart s soglasjem tekmovalcev odloži, vendar največ za 1 minuto.
• Ko so tekmovalci in pobiralci pripravljeni, časomerilec po ozvočenju poda dovoljenje za štart posameznim številkam modelov tako, da najprej ponovi štartni vrstni red (zaporedje številk modelov, po katerem bodo štartali z 1-2 sekundnimi razmiki), nato pa vsakemu posebej z izklicom njegove štartne številke da znak za štart.
Čas se vsakemu tekmovalcu meri posebej in začne teči, ko tekmovalec prvič prečka transpondersko zanko.
Tekmovalec konča tek, ko po poteku 5 minut dokonča trenutno voženi krog.
Ko tekmovalec zaključi vožnjo, operater to sporoči po ozvočenju tako, da objavi »številka N zaključila«.
Po zaključku vožnje tekmovalec ne sme več prevoziti transponderske zanke.
V naslednjem teku štartajo tekmovalci po uvrstitvi iz prejšnjega teka, štartno mesto v tretji vožnji pa določa razvrstitev po boljši izmed obeh prejšnjih voženj.

Sestavljanje tekmovalnih skupin za finalne vožnje (teke)
Organizator po končanih kvalifikacijskih vožnjah razvrsti tekmovalce po kategorijah v tekmovalne skupine za finalne vožnje in vsaj petnajst (15) minut pred štartom prve vožnje objavi urnik, ki vsebuje podatke o urah štartov vseh finalnih voženj.
Tekmovalcem se za razvrstitev v finalnih vožnjah upošteva najboljša kvalifikacijska vožnja.
Tekmovalce po doseženih rezultatih razvrstimo v finalne skupine A, B in C.
V finalno skupino A iste kategorije so uvrščeni tekmovalci z najboljšimi uvrstitvami iz kvalifikacijskih voženj, v zadnjo pa tekmovalci z najslabšimi uvrstitvami.
Število tekmovalcev v finalnih skupinah kategorije 1:10 Touring je 10 (deset), razen v zadnji, kjer jih je lahko manj.
Za izpeljavo B ali C finala morajo biti v skupini vsaj trije tekmovalci.

Sestavljanje urnika finalnih voženj
Pri sestavi urnika finalnih voženj organizator upošteva, da:
• si finalne vožnje posameznih skupin enega kroga sledijo z najmanj 5 minutnimi presledki.
• si prve vožnje vsakega kroga sledijo z najmanj petinštirideset (45) minutnimi presledki
• si finalne vožnje v prvem krogu sledijo po naslednjem razporedu:

• finalna skupina A v kategoriji 1:10 Touring
• finalna skupina B v kategoriji 1:10 Touring,
• finalna skupina C v kategoriji 1:10 Touring,
• si finalne vožnje v drugem krogu sledijo po naslednjem razporedu:
• finalna skupina A v kategoriji 1:10 Touring,
• finalna skupina B v kategoriji 1:10 Touring,
• si finalne vožnje v tretjem krogu sledijo po naslednjem razporedu:
• finalna skupina A v kategoriji 1:10 Touring,
Če med dirko pride do spremembe urnika tekmovanja, organizator objavi spremembo po ozvočenju in na oglasno desko izobesi nov urnik.

Preverjanje frekvenc RV naprav pred finalnimi vožnjami (teki)
Če se v finalne vožnje, kjer so sestavljene nove skupine, v isto skupino uvrstita dva ali več tekmovalcev z enako frekvenco, mora frekvenco menjati nižje uvrščeni tekmovalec.
Če menjave frekvence ni mogoče opraviti, sodnik nižje uvrščenemu tekmovalcu ne dovoli nastopiti v finalnih vožnjah, tekmovalcu pa se avtomatično šteje, da je dosegel zadnje mesto v finalni skupini, v katero je bil uvrščen.
Če sta takšna tekmovalca dva, si delita predzadnje mesto v skupini, če je takih tekmovalcev več, si delijo ustrezno višje mesto. Vsako zamenjavo frekvence odobri glavni sodnik.
Pred prvo finalno vožnjo vsake skupine se obvezno opravi preizkus RV naprav. Vsi tekmovalci skupine imajo vklopljene oddajnike in sprejemnike in na znak sodnika posamično z odra preizkusijo zavijanje modela. Če se ugotovijo motnje, sodnik določi čas za zamenjavo frekvenc. Po odpravi napake sodnik izvrši ponoven preizkus delovanja RV naprav.

Finalne vožnje (teki)
Finalne vožnje trajajo 5 minut.
Vožnja se konča, ko zadnji tekmovalec skupine pripelje svoj model skozi cilj.
Rezultat za posamezno vožnjo je sestavljen iz števila prevoženih krogov in časa, v katerem je tekmovalec dokončal zadnji krog.
V primeru, da je tekmovalec odstopil pred koncem vožnje, velja rezultat, ko je zadnjič prevozil ciljno črto.
Tekmovalcem skupine A se od treh (3) finalnih voženj za končno razvrstitev znotraj skupine šteje seštevek dveh boljših voženj.
Tekmovalcem skupine B se od dveh (2) finalnih voženj za končno razvrstitev znotraj skupine šteje boljša vožnja.
Tekmovalcem skupine C, ki vozijo le eno finalno vožnjo, se za končno razvrstitev znotraj skupine šteje rezultat te vožnje.
Štartna procedura v finalu je naslednja:
• Štartne pozicije so označene na ravnini, čim dlje od prvega ovinka.
• Modeli so razporejeni cik-cak v dveh vzporednih vrstah (kot pri Formuli 1), razmak med dvema modeloma mora biti po dolžini in po širini najmanj en (1) meter.

10 8 6 4 2
I> I I> I I> I I> I I> I >>

I I> I I> I I> I I> I I> >>
9 7 5 3 1

• Prvouvrščeni tekmovalec v skupini lahko izbira notranjo ali zunanjo štartno pozicijo.
• 1 minuto in 30 sekund pred začetkom vožnje se začne opozarjati tekmovalce nato še vsakih 30 sekund.
• Tekmovalce, ki jih ni na štartu se lahko počaka največ 1 minuto, če se s tem strinja večina tekmovalcev.
• Zadnje opozorilo je 10 sek. pred štartom.
• Časomerilec nato oznani »Štart čez 5 sekund«, kar pomeni, da bo v roku petih (5) sekund dal znak za štart.
• Začetek dirke je zvočni signal ali ustno izgovorjeno »ŠTART«, s tem se sproži merjenje časa.
• Tekmovalci štartajo hkrati.
• Ko preteče čas petih (5) minut, se izreče »Konec dirke« in tekmovalci odpeljejo zadnji krog do konca.
Ne glede na uvrstitve v posameznih finalnih vožnjah ostanejo štartne pozicije modelov enake za vse finalne vožnje.
Rezultate vsake vožnje časomerilec takoj po končani vožnji oziroma pred štartom naslednje skupine iztiska in objavi na prostoru za objave.
Ko so končane vožnje vseh finalnih skupin vseh kategorij je tekmovanje končano in se formirajo končni rezultati. Organizator takoj po končani dirki na kraju tekmovanja razglasi rezultate.

Nepričakovani dogodki
Nastop neprimernih vremenskih razmer po začetku dirke
Če po začetku dirke postanejo vremenske razmere neprimerne za vožnjo, se dirko prekine.
Že začeto a še ne dokončano vožnjo se na željo enega ali več tekmovalcev prekine in razveljavi.
Že končanih voženj se ne razveljavlja.
Ko vremenske razmere zopet postanejo primerne, se z dirko nadaljuje.
Če je bila zadnja vožnja pred nastopom neprimernih vremenskih razmer prekinjena, se dirka nadaljuje z njeno ponovitvijo.
Če ni izgledov, da bodo vremenske razmere postale primerne, se za razglasitev rezultatov upoštevajo naslednje možnosti:
• Če sta bili dokončani vsaj dve finalni vožnji skupine A v isti kategoriji, se v končni razvrstitvi upošteva boljši čas ene finalne vožnje.
• Če so bile v celoti izpeljane kvalifikacijske vožnje v posamezni kategoriji, se za končni rezultat upoštevajo razvrstitve po kvalifikacijskih vožnjah.
• Če kvalifikacijske vožnje v posamezni kategoriji niso bile v celoti izpeljane, se dosežene rezultate dirke za to skupino razveljavi. Dirko se po možnosti prestavi na rezervni termin, sicer pa se jo odpove.

Ponavljanje vožnje
Vožnja se lahko ponovi, če med dirko pride do odpovedi računalniškega sistema, ali če se vremenske razmere postanejo neprimerne in dokončanje vožnje ni mogoče.

Ponavljanje štarta
Sodnik dirke ali časomerilec po potrebi lahko prekine ali ponovi štart.
Razlog je lahko nepravilen (prehiter) štart enega od tekmovalcev ali kakšna druga tehnična težava (težave s sistemom za merjenje časov, čakanje tekmovalca).
Ponovni štart se izvede najkasneje z eno (1) minutno zakasnitvijo, razen če gre za odpoved računalniškega sistema, zaradi katere je treba preiti na ročno merjenje časa in štetje krogov.



Kazenski ukrepi
Kazni za tekmovalce kategorije 1:10 Touring
Sekanje ali krajšanje ovinkov 1. Pribitek časa
2. 1 Krog odbitka
3. Diskvalifikacija teka

Tekmovalec ima v prijavi navedene 1. Diskvalifikacija z dirke
napačne podatke ali je njegova prijava
nepopolna

Po svoji krivdi neprestana izrečena kazen 1. 1 Krog odbitka
2. Diskvalifikacija teka
3. Diskvalifikacija z dirke

Vožnja s pokvarjeno RV napravo x. Diskvalifikacija teka
(nenadzorovano upravljanje modela)

Vožnja s pokvarjenim modelom (odpadla 1. Opomin
karoserija ali transponder, pokvarjeno 2. Diskvalifikacija teka
zavijanje, prepočasna vožnja

Oviranje sotekmovalcev pri izvozu iz 1. Pribitek časa
boksov 2. Diskvalifikacija teka

Popravljanje modela izven boksov x. 1 Krog odbitka

Končanje vožnje s tujo pomočjo x. 1 Krog odbitka

Nadaljevanje vožnje po oznanitvi x. 1 Krog odbitka
časomerilca, da je vožnja končana

Zadrževanje za krog ali več hitrejših 1. Pribitek časa
tekmovalcev za seboj 2. Diskvalifikacija teka
(po sodnikovi odločitvi) 3. Diskvalifikacija z dirke

Zadrževanje tekmovalca na vozniškem 1. Diskvalifikacija z dirke
odru med vožnjo tekmovalcev druge
skupine

Menjava frekvence brez dovoljenja sodnika 1. Diskvalifikacija z dirke
ali navedba napačnih podatkov o frekvenci

Menjava baterij med vožnjo 1. Diskvalifikacija z dirke

Oviranje modelov sotekmovalcev 1. Stop&Go
zaradi očitne nefer vožnje (izrivanje, 2. Diskvalifikacija teka
zaletavanje) 3. Diskvalifikacija z dirke

Mehanik ovira druge voznike pri vožnji 1. Stop&Go
v ali iz boksov ali na progi 2. Diskvalifikacija teka

Model ne ustreza tehničnim predpisom x. Diskvalifikacija teka

Uporaba nedovoljenih gum 1. Diskvalifikacija z dirke

Nepobiranje modelov x. Diskvalifikacija najboljšega teka

Malomarno pobiranje modelov ali x. Pribitek časa k najboljšemu teku
oviranje vožnje pri pobiranju

Zapustitev dirke brez odjave 1. Diskvalifikacija z dirke

Nešportno, žaljivo ali nemoralno obnašanje 1. Diskvalifikacija z dirke
tekmovalca ali mehanika

Neupoštevanje navodil časomerilca 1. Opomin
(nepravilen oziroma prehiter start 2. Diskvalifikacija teka
tekmovalca v isti vožnji)

Uporaba RV naprave, med vožnjo 1. Diskvalifikacija z dirke
druge skupine tekmovalcev

Uporaba nedovoljenega motorja 1. Diskvalifikacija z dirke
2. Diskvalifikacija za sezono


Pojasnila:
• „1.“, „2.“, „3.“ oznake pomenijo zaporedno številko prekrška oziroma pripadajočo stopnjo izrečene kazni; oznaka „x.“ pomeni, da sodnik tekmovalcu izreče predvideno kazen za vsakokraten storjen prekršek
• „Opomin“ pomeni, da sodnik tekmovalca opomni, da bo ob naslednjem enakem prekršku kaznovan z naslednjo stopnjo kazni.
• „Stop&Go“ (ustavitev v boksih) pomeni, da se mora tekmovalec takoj, ko po progi pripelje do boksov, v njih ustaviti. Sodnik dirke mu takoj po ustavitvi modela dovoli nadaljevanje vožnje.
• „Pribitek časa“ pomeni, da časomerilec tekmovalcu k doseženemu rezultatu vožnje prišteje 10 sekund, zaradi izrečene kazni pa se tekmovalcu ni potrebno ustaviti v boksih.
• „Pribitek časa k najboljšemu teku“ pomeni, da časomerilec tekmovalcu k doseženemu rezultatu njegove najboljše dotedanje vožnje prišteje 10 sekund, zaradi izrečene kazni pa se tekmovalcu ni potrebno ustaviti v boksih.
• „1 krog odbitka“ pomeni, da časomerilec tekmovalcu od doseženega rezultata vožnje odšteje 1 krog, zaradi izrečene kazni pa se tekmovalcu ni potrebno ustaviti v boksih.
• „Diskvalifikacija teka“ pomeni, da se tekmovalcu razveljavi rezultat vožnje, v kateri je storil prekršek.
• „Diskvalifikacija najboljšega teka“ pomeni, da se tekmovalcu razveljavi rezultat njegove najboljše dotedanje vožnje; če je prekršek storjen v kvalifikacijski vožnji, se kazen nanaša samo na dotedanje kvalifikacijske vožnje; če je prekršek storjen v finalni vožnji, se kazen nanaša samo na dotedanje finalne vožnje.
• „Diskvalifikacija z dirke“ pomeni, da se tekmovalcu razveljavi vse dosežene rezultate na dirki, nadaljnje vožnje na dirki pa se mu prepove.
• „Diskvalifikacija za sezono“ pomeni, da se tekmovalcu razveljavi dosežene rezultate vseh dirk tekmovalne sezone, vožnje na naslednjih dirkah sezone pa se mu prepove.



Tehnične omejitve elektro kategorij
Kategorija 1:10 Touring
Ime kategorije je 1:10 Touring. V kategoriji tekmujejo le modeli na elektro pogon.
Vozi se samo cestne dirke.
Veljajo naslednje omejitve:
• OBLIKA: model mora imeti obliko pravega cestnega avtomobila, izdelan mora biti v merilu 1:10
• POGON: pogon na dve ali štiri kolesa, prek jermenov ali kardanske gredi
• MOTOR: krtačni motor velikosti 540, kateregakoli proizvajalca; minimalno število ovojev motorja je 10 (deset)
• AKUMULATORJI: 6 Ni-Cd ali Ni-Mh členov velikosti Sub-C, ki se jih ne menja v istem teku;
• DIMENZIJE:
• širina šasije: min. 180mm/max 195mm
• medosna razdalja: min. 230mm/max. 270mm;
• širina karoserije: min:190mm/max 200mm
• dolžina modela s karoserijo in spojlerjem max. 460mm
• vrh karoserije (streha) mora biti od tal odmaknjen min.115mm, ko je model pripravljen za vožnjo
• stranska krilca na zadnjem spojlerju so lahko max, dimenzij 25x40mm
• dolžina spojlerja je min.125mm/max. 200mm
• previs krilca zadaj je max. 10mm
• KAROSERIJA: dovoljena je uporaba karoserij »tournih« avtomobilov (Touring Car –Sedan), 2 in 4 vratne verzije, s kakršnimi se tekmuje v »International 2-litre Touring series«, ostale oblike karoserij niso dovoljene. Karoserija mora biti narejena iz fleksibilnega materiala in pravilno pobarvana. Deli karoserije kot so sprednje in zadnje luči ter zajemalci zraka morajo biti kontrastno nakazani. Vsa okna morajo biti prozorna ali delno zatemnjena.
• AERODINAMIČNI DODATKI: Na avto je lahko nameščeno eno krilo oz. spojler. Krilo mora biti iz fleksibilnega materiala in pobarvano. Krilo ne sme biti pritrjeno z vezico. Pritrditev spojlerja mora biti izvršena z fiksno vezjo, ki ne omogoča elastičnega vpetja spojlerja. Stranska krilca na spojlerju so lahko nameščena, a v predpisanih merah in ne smejo segati nad linijo strehe karoserije. Previs krilca je lahko max. 10mm od najskrajnejše točke pokrova prtljažnika.
• ODBIJAČ: Sprednji odbijač se mora z notranje strani čimbolje prilegati karoseriji in mora biti skonstruiran tako, da ne poškoduje drugih modelov, tekmovalcev ali gledalcev. Sestava odbijača je pena ali guma ali drug elastičen material.
• MASA MODELA: minimalno 1500g, z osebnim transponderjem je najmanjša dovoljena masa 1522g
• DODATKI: model ne sme imeti viskozne (visco) sklopke, ABS sistemov zaviranja ali dveh prestavnih razmerij (menjalnika); dovoljena je uporaba dodatkov za mehčanje, čiščenje in gretje gum
• SERVOMOTORJI: dovoljena sta največ 2 servomehanizma – 1 za obračanje prednjih koles, 1 za upravljanje (eventuelno uporabljenega) mehanskega regulatorja
• GUME in PLATIŠČA: profil in sestava gume nista omejena (pena ali guma),
• širina platišča max. 26mm,
• premer kolesa brez gume max.50mm
• pritrditev kolesa na model je mora biti izvršena z matico ali vijakom. Ostali načini pritrjevanja koles niso dovoljeni.
• ŠTEVILKE: model mora imeti številko na sprednjem delu (pokrovu motorja ali vetrobranskem steklu) in na levem oz. desnem boku, kar je določeno s strani organizatorja
• ANTENA: antena mora biti fleksibilna, kovine, karbon in ostali materiali so prepovedani
Model ne sme voziti vzvratno (sledi takojšnja diskvalifikacija).



Udeležba na mednarodnih tekmovanjih (EFRA):
Splošno
Tekmovalec se lahko udeleži tekmovanj pod okriljem mednarodne organizacije EFRA, ki prireja svetovna in evropska prvenstva ter GP (grand prix) tekmovanja. Tekmovalec, ki se želi udeležiti dirke, mora to pravočasno sporočiti pristojnemu, ki ureja zadeve v zvezi z organizacijo EFRA (informacije dobi v modelarskih društvih). Pri tem mora sporočiti svoje osebne podatke in poravnati račun, ki sestoji iz prispevka za kategorijo,v kateri bo vozil (znaša 6000 SIT), in iz plačila EFRA licence (znaša 30 EUR).

Izbira tekmovalcev med več kandidati (za elektro kategorijo)
Če EFRA tekmovalcem (kandidatom) ne more ponuditi dovolj prostih mest za kategorijo, v kateri bi želeli nastopiti, pride med kandidati do selekcije (izbora). Selekcija tekmovalcev se vrši na način:
• Izbira se le tekmovalce iz najmočnejše kategorije (če ima katera kategorija več podkategorij)
• Prioritetno se tekmovalce izbira po dosežku prejšnje sezone DPRS (končna uvrstitev tekmovalcev), k izbiri tekmovalca pa lahko pripomorejo rezultati mednarodnih tekmovanj in pa staž (aktivnost tekmovalca skozi več sezon poprej).
• Če v prejšnjem letu za kategorijo ni bilo razpisanega ali izvedenega državnega prvenstva, se lahko kandidate določi po rezultatih sezone, ki je bila nazadnje izpeljana.

Predizbor tekmovalcev opravi ZOTKS v sodelovanju s predstavnikom sekcije avtomodelarjev in predstavniki klubov na skupnem sestanku pred sezono. Vsem prijavljenim kandidatom se pošlje sklep o izbiri tekmovalcev. Če na izbor v 3 dneh po objavi ni dodatnih ugovorov, se izbrane kandidate potrdi. Če se kateri od kandidatov z izborom ne strinja, mora o tem obvestiti ZOTKS. Če ZOTKS presodi, da je ugovor kandidata upravičen ali da je pri izbiri prišlo do napake, se skliče izredni sestanek, na katerem se dogovorijo o morebitni spremembi..

V splošnem morajo ZOTKS in ostali odgovorni (tudi če selekcija ni potrebna) upoštevati, da bo tekmovanje odobreno le tistim kandidatom, za katere se lahko jamči, da se bodo na tekmovanju vedli dostojno in izkazali primerno modelarsko (tekmovalno) znanje. Za mednarodna tekmovanja ni primerno izbrati npr. tekmovalca začetnika, katerega tekmovalno znanje je lahko pomanjkljivo. Odgovorni morajo preveriti, ali je kandidat dobro uvrstitev v DPRS resnično dosegel s svojim modelarskih znanjem, ali pa je le-ta morda rezultat nizke udeležbe v kategoriji, in podobno. S tem je s strani slovenske organizacije EFRI zajamčeno, da se bo mednarodnega tekmovanja udeležil tekmovalec s primernim modelarskim znanjem in bo na njem dostojno zastopal slovenske barve.




















Kontaktna oseba za dodatne informacije:

Aleš Dobnikar
Ljubljanska cesta 88
1230 Domžale
tel.:041 224 751
mail:ales.dobnikar@volja.net
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

tekme

OdgovorNapisal/-a kewell » 07.07.2005, 17:20

Koliko dirk na leto pa je v tej kategoriji, a so res sam 4 al 5 kakor pise na seznamu. :roll: :roll:
kewell
Novinec
 
Prispevkov: 13
Pridružen: 06.07.2005, 17:25
Kraj: Ljubljana

Re: tekme

OdgovorNapisal/-a DMX » 07.07.2005, 17:31

kewell napisal/-a:Koliko dirk na leto pa je v tej kategoriji, a so res sam 4 al 5 kakor pise na seznamu. :roll: :roll:


Ce vozis DP, so samo te, ki so raspisane, drugace je pa veliko dirk po tujini v tej kategoriji.

lp Sandi 8)
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a Matija1 » 15.07.2005, 01:06

a pod modified lah vozš tud devet ovojne motorčke
Matija1
Član
 
Prispevkov: 40
Pridružen: 07.12.2004, 16:04
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 15.07.2005, 07:47

Matija1 napisal/-a:a pod modified lah vozš tud devet ovojne motorčke


NE, ker je pravilnik Modified v Sloveniji limitiran na 10 ovojne motorje!

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a miha25 » 07.01.2006, 04:17

Tudi mi štromarji bomo mogl kej dodat alpa odvzet temu pravilniku... (glede kategorij...in ostalo)

l.p.
Janez MEDJA,
TOPSPEED racing team
041 723 824 po 13 uri
Janez_medja@yahoo.com
http://topspeed.si
miha25
Forumski veteran
 
Prispevkov: 723
Pridružen: 21.09.2004, 02:13
Kraj: nč več Jesenice, BOHINJ je moj domek!

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 08.01.2006, 02:00

Na danasnji podelitvi se bomo/boste lahko pogovorili tudi o takih receh :wink:
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DMX » 08.01.2006, 02:02

DobnikarA napisal/-a:Na danasnji podelitvi se bomo/boste lahko pogovorili tudi o takih receh :wink:


stromerji ! a pridete ?
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 08.01.2006, 23:46

DMX napisal/-a:
DobnikarA napisal/-a:Na danasnji podelitvi se bomo/boste lahko pogovorili tudi o takih receh :wink:


stromerji ! a pridete ?


NE! Štromarji smo na tekmi!

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a tr » 11.01.2006, 23:56

Neki bi sam vprašal, kar se tiče pravilnika ta bo veljal tudi letos ne.Zdej me pa zanima kdo zdej tukaj ureja stvari?Ker namreč g.Mantua je napisal da se za državno prvenstvo uporablja pravilnik efre. To se pravi da bomo morali uporabljati 12 ovojne motorje, zakaj pa pol v pravilniku piše da se uporabljajo deset.Sem se mogoče kje zmotil.Se opravičujem če sem se.Lp Tomaž
....... No comment......
Uporabniški avatar
tr
Naš človek :)
 
Prispevkov: 235
Pridružen: 18.11.2002, 15:43
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 12.01.2006, 01:01

Za elektro ne - do sedaj se je elektro pravilnik tretiral posebej in je bilo notri napisano 10 ovojev.

Za naslednjo sezono se boste morali anketirat, katero klaso bi zeleli imeti - ali open ali 17T. Obe na isti dan na tekmi za DP ne bosta šli skoz, niti pri najboljsi volji organizatorja. DMX je že rekel, da bo prevzel skrb kar se pravilnikov tiče, zbiranja informacij, posredovanja sklepov klubom,...toliko da bodo na sestankih vedeli tudi, kaj se z elektrom dogaja.

lp
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 12.01.2006, 09:02

travca napisal/-a:Neki bi sam vprašal, kar se tiče pravilnika ta bo veljal tudi letos ne.Zdej me pa zanima kdo zdej tukaj ureja stvari?Ker namreč g.Mantua je napisal da se za državno prvenstvo uporablja pravilnik efre. To se pravi da bomo morali uporabljati 12 ovojne motorje, zakaj pa pol v pravilniku piše da se uporabljajo deset.Sem se mogoče kje zmotil.Se opravičujem če sem se.Lp Tomaž


EFRA za leto 2006 ne omejuje motorjev! Tudi BK je možen!

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a DMX » 12.01.2006, 12:12

@ travca

bomo mel sestanek. Lahko pa se kar dogovorimo za termin, pa cim prej !

Lp
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

Vabilo

OdgovorNapisal/-a DMX » 13.01.2006, 01:11

Vsi ki boste vozili elektro 1:10 TC v letu 2006, vabim na sestanek, ki bo to nedeljo ob 18:00 uri v prostrih telovadnice Partizan,
MLK Sostanj, Tekavceva c.2, Sostanj

Da bodo tekmovanja čim bolj kvalitetna in zanimiva, prosim, da se sestanka udeležite vsi, ki lahko posredujete svoje izkušnje s tekmovanji v elektro kategorijah.

Na sestanku se bomo pogovorili o:
-Sodelovanju na tekmovanjih za Pokal Slovenije in na Državnem prvenstvu 2006
-Dolocili/spremenili pravila za Open, 17 T
-Organizaciji dirk
- ...

Vabljeni vsi, ki zelite sodelovati

Lp Sandi
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 13.01.2006, 10:30

Pridem! A ni ura malo prepozno?

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a DMX » 13.01.2006, 17:40

TC4 napisal/-a:Pridem! A ni ura malo prepozno?

Lep dan


Beri novo temo !
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji


Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov

cron