Dejan je pravilno opisal, kako je treba obdelat kolektor, medtem ko je Alex opisal postopek, pri katerem bo začetnik 100% uničil rotor!
Elo,
kaj ti se prav nič ne moreš obvladovat? NEHAJ ŽE ENKRAT ŽALITI LJUDI !!! Bom še jaz malce hudoben








Moderator: Scythe
alesb napisal/-a:
Elo,
kaj ti se prav nič ne moreš obvladovat? NEHAJ ŽE ENKRAT ŽALITI LJUDI !!! Bom še jaz malce hudoben- tista sličica ob tvojem nicku ti PRISTAJA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TC4 napisal/-a:Nitro alex govori o tem kako vpne rotor v vrtalnik .... A je to za vas dober nasvet? Za nitro voznike mogoče je! Za nas elektro voznike pa ni. Potem bo pa to res nekdo delal in bo jok in stok, ko bodo motorji uničeni in bo padla črna luč na elektro kako je to brezveze ker se vse skuri, .....
Bom pa tudi jaz dal kakšen nasvet vam nitrašem, kjer nimam pojma in me bote tudi vi kar hitro ustavili. Kaj pa če me ne boste? Pa bo eden to nardil in bo! Ali bolje ne bo več delalo!
Lep dan
Poglej, res da moj nasvet, ni profesionalen, je pa zelo uporaben za začetnike in kot vsi vemo da se začne pri praktičnih 0SIT. In kaj po tvoje je kr treba navalit,....kupit stružnico...in nevam kaj še -->za 1 pof*an motorček??!!
Rotor je najbolje stružiti s stružnico (če želiš, da bodo ščetke še naprej lepo po njem drsele in če hočeš ga še dolgo uporabljat). Imaš pa dve možnosti to narditi. A. Prideš na kakšno dirko, kjer ti to nardimo, B: pošlješ rotor meni in ti ga postružim in pošljem nazaj. Cca. 300 sit PTT.
matej rozman napisal/-a:Opozorilo: vem da je to sporočilo čisto off topic, zato se že vnaprej opravičujem in upam, da boste vsi, ki boste to sporočilo prebrali, razumeli, da se samo malo hecam, je pa res, da sem napisal čisto resnico, golo resnico, niti pod razno laž, izmišljotino, neresnico ali kakršno koli bedarijo. Torej, še enkrat se opravičujem.
lp, Matej
TC4 napisal/-a:Ti pa kar lepo struži tako kot stružiš!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov