Pregrevanje reglerja

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

Pregrevanje reglerja

OdgovorNapisal/-a didodede » 11.05.2006, 14:20

Pozdravljeni avtomobilisti!

V enem izmed mojih čolnov imam avtomobilski regler za krtačne motorje Hitec EZX-R, ki se mi na vsake 3 minute hudo zagreje in omeji vrtljaje motorja (hladilniki so pravilno nameščeni). Brez problema lahko naredim vodno hlajenje in verjetno s tem tudi izboljšam odvod toplote od reglerja. Zanima me pa naslednje: hladilnik je sestavljen iz treh delov, ki so med seboj fizično ločeni. Ali je možno, da če namestim ALU vodni hladilnik čez hladilna rebra reglerja, pri tem naredim kakšen električni kratek stik (sumljivo mi je to, da so hladilna rebra iz treh ločenih delov, torej brez stika)??
Ne bi rad tega ugotavljal po principu "na napakah se učimo" :D.


Hvala za odgovor

Lp, Marko
Priponke
ezxrpro.jpg
ezxrpro.jpg (24.18 KiB) Videno 1494 krat
didodede
 
Prispevkov: 8
Pridružen: 08.09.2004, 16:03
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a tintek » 11.05.2006, 15:04

Ko sem izdeloval domač usmernik sem naletel na nekaj podobnega, namreč bili so trije tranzistorji pri katerih se niso smeli stikati kolektorji.
problem rešiš z "sljudo" to je kot neke vrste guma ki je toplotni lepo prevodna, med vijakom in pa hladilnim rebrom pa morš dati en teflonski čep.
med sljudo hladilnim rebrom in tranzistorjem pa namažeš z tisto pasto ki se uporablja pri računalniškem procesorju.

Upam da ti bo slika kaj v pomoč:

LP Tine
Priponke
montaža-tranzistorjev.jpg
montaža-tranzistorjev.jpg (41.45 KiB) Videno 1483 krat
2 avta,
2 avjona,
3 čovne
še helikopter pa to je to
Uporabniški avatar
tintek
Član
 
Prispevkov: 58
Pridružen: 03.01.2004, 00:36
Kraj: Cerkno

OdgovorNapisal/-a Alex » 12.05.2006, 10:35

Tole s sljudo najbrž ne bo šlo..
Marko, sklepam, da ima regler tudi "rikverc", se pravi da res ne smeš dat posameznih hladilnikov v stik, ker se bo pokadilo.
Lahko narediš tri vodne hladilnike (mogoče kar iz obstoječih?) in dotoke in odtoke povežeš s silikonsko cevko. Podobno kot je bilo že nekje na tem forumu opisano vodno hlajenje krtačk motorja (ki seveda tudi ne smejo prit medsebojno v stik).
LPA
Uporabniški avatar
Alex
Član
 
Prispevkov: 59
Pridružen: 02.12.2002, 15:47
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a nitro_alex » 12.05.2006, 20:20

Jaz imam na enem reglerju doma to rešeno (originalno) preprosto z gumo. Zraven hladilnička je bla navadna guma. Ti moraš nekak preprečit stik med kolektorji tranzistorjev ki so na ohišju (ali drain pri mos-fetu).
Mam pa isti hladilniček (LRP a.i. runer plus) kot je tvoj sredinski in ta guma se čisto prilega, in jih obdaja, mos-fetom ter hladilniku. ...upam da razumeš :roll:

LP alex
Uporabniški avatar
nitro_alex
Član
 
Prispevkov: 46
Pridružen: 24.09.2003, 22:15
Kraj: Velike Lasce

OdgovorNapisal/-a didodede » 16.05.2006, 17:16

Fantje hvala za ideje.
Edini problem pri celi zadevi je stik treh hladilnikov, za katere pravite da ne sme nastat. Vodno hlajenje motorja v čolnu deluje na principu stika med kovinskim hladilnikom (alu cev ali plašč - sistem piksna) in ohišjem motorja (poenostavljeno). Tukaj očitno to odpade. Moram pa se pozanimat, če obstajajo kakšne cevi, ki so toplotno prevodne in obstojne, niso pa električno prevodne. Ali je morda silikon takšen material, ne vem - nisem še delal takšnih hlajenj.

Še nekaj... Če imam na reglerju tri možnosti: naprej, nazaj, bremza in jaz uporabljam samo naprej, potem je možno, da se pregreva samo tranzistor oz. mos- fet za naprej - moram preizkusiti. V tem primeru je hlajenje mačji kašelj ;).


Lp, Marko
didodede
 
Prispevkov: 8
Pridružen: 08.09.2004, 16:03
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 16.05.2006, 18:20

Zanimivo, da še ne noben ni pomislil, da imaš lahko priklopljen premočan motor, katerega poganja 8+ celic. Ne vem kakšen motor uporabljaš na reglerju (limit za ta regler je 23T---pa še to za 7celic). Tako da najprej preveri to... če pa vse štima, pa nekaj ne štima z reglerjem, ker bi sam po sebi moral delovati BP po navedenih karakteristikah.


Lep dan
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a didodede » 16.05.2006, 19:54

Ja, bi rekel, da se dogajajo stvari, kot si napisal ti Bad-Boy24/7.
So pa ti ovoji motorjev v povezavi z reglerjem (in njegovimi omejitvami glede le teh) zelo relativna stvar. Sam raje zaupam podtakom o toku, ki ga zmore regler. Ti pravijo za moj regler 46A trajni tok in 65A kratkotrajni. V tem čolnu, kjer krmilim hitrost s tem reglerjem se gibljejo tokovi do 40A kratkotrajni in okrog 25A trajni. Seveda ne rabim omenjati, da imam 7 ali 6 celic Ni-MH, ker tudi ta regulator podpira samo ti dve nazivni napetosti.
Z regulatorjem je tudi vse ok. Pregreva se izključno zaradi tega, ker je čoln hermetično zaprt, kar pomeni, da ga lahko držim pod vodo in bo znotraj če vedno brez kapljice. Baterije se grejejo pri praznjenju in še dodatno segrevajo zrak v tem majhnem prostoru, prav tako motor ne odda vse toplote vodnemu hlajenju in tudi dodatno segreva notranjost. Zraven tega je večina prostega prostora zapolnjena s stiroporom, kar še dodatno zmanjša količino zraka. Nanizaj to eno za drugim in imaš zelo majhen ogrevan prostor, v katerega daš napravo (regler) ki se hladi izključno na svež zrak.
No, je pa res, da imam ta regulator v čolnu preizkusno, tako da če ne se ne bo obneslo, se pač ne bo. Ampak vseeno mi odgovarja bolj kot pa letalski regler.

Lp, Marko
didodede
 
Prispevkov: 8
Pridružen: 08.09.2004, 16:03
Kraj: Maribor


Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron