Tyco, če prav razumem je želel, čeprav ne vozi Off Road povedat, da predvsem prevladujejo modeli katere je napisal.
Popolnoma te razumem g.Pirc, da modele dobiš sorazmerno poceni, ampak naslednjo vprašanje je, kako priti najhitreje do rezervnega dela v kolikor kaj polomiš ?
Ja saj vem, da se dobijo na netu ... itd, kaj pa zanesljivost prodajalca, hitrost pošiljanja in ali imajo del trenutno na lageru.
Glede Kyoshota je tako:
Sam sem vozil omenjen model in sem bil z njim zadovoljen. Z modelom sem se odpravil na Off Road dirko v Hrastnik, kjer sem prvič vozil dirko v tej kategoriji. Model je bil RTR in ti rečem, da se je zelo dobro držal. V finalni vožnji v katero sem napredoval šele po polfinalih sem bil nekaj časa na sedmem mestu od deseti, ampak potrebno je tukaj omenit, da so drugi imeli prave "živine" napram mojemu modelu.
No na koncu je sklopka spustila dušo.
Tako v kolikor boš nabavil K MP7.5 potem moraš v prvi fazi menjat sklopko, drugo je vse OK. Kako se je vozil na progi si lahko pogledaš karatek video
tukaj.
Mislim pa, da je najbolje kupit kakšnega XRAYa ali pa Mugna saj imaš rezervne dele dejansko pred nosom, plus tega pa ti zastopniki omenjenih modelov nudijo tehnično podporo (prodaja delov) tudi na sami dirki, kar dejansko je vredno več, kot pa nekje v tujini kupit model samo za to, ker je 200€ cenejši.
Ista zgodba je pri nabavi motorja, tako da se ne bom ponavljal.
Tako, to je moje mnenje glede tega. Pomagal mogoče nisem nevem kako, sem pa napisal par stvari, katere se moramo zraven uporabe omenjenega modela vselej vprašat.
Lep pozdrav
Škalec