Napisal/-a GODFATHER » 30.04.2007, 10:20
Tako, tudi »svetovno prvenatvo na tepihu« ali LRP Masters je za nami.
Doživeti nekaj takega je res nekaj posebnega, se pogovarjati z elitnimi vozniki, njihovimi serviserji, vodstvom LRP-ja, videti njihove nastavitve, prejeti njihove izkušnje glede nastavitev, voznih lastnosti, … Prejeti informacije o prenosih, nastavitvah, nasveti kako in kdaj namazati gume, kdaj jih obrisati, … skatka prejeti informacije o vseh malenkosti, ki ti lahko prinese kasneje uspeh, pa naj bo to ta tej dirki ali kasneje na kašnih drugih dirkah.
Ker smo prišli v dvorano prvi, smo imeli priložnost videti Reta Koniga, kako se nardi proga na tepihu. Pravi mojster! Narditi ovinke s selotejpom, ki so kot bi bili narisani s šestilom, imeti celotno progo enako široko (pomagal si je z eno desko) in vse to je nardil v cca. 1 uri!
In tako je bila proga pred nami, lepa, čista, nov moder tepih, rumeni krožniki, … Super, smo si mislili, vendar nismo vedeli, kaj nas čaka.
Nov tepih pomeni tudi nič oprijema! In tako je bilo – Drift challenge v prvih treningih ter ogromno dlak iz tepiha v lagerjih, na polosovinah, jermenih, … avto po vožnji je zgeldal ko kepa tepiha, kjer nisi videl kje je polosovina, kje je diff, …Torej po vsaki vožnji celoten avto na servis, odpiranje celotnega avta, odpiranje in čiščenje lagerjev, čiščenje diferencialov, … Dobro da je bilo med trening vožnjami cca. 1-2 ure časa, da se lahko avto pripravi. Kasneje sem si pripravil dva kompleta sprednjega, srednjega in zadnjega diferenciala, da sem po vožnji samo zamenjal in kasneje čistil. Glede oprijema, smo pa vsi mislili, kako bo z vožnjo bolje in bolje, prav tako s temi dlakami iz tepiha, da jih bo manj in manj. Pa tudi v nedeljo ni bilo bolje. Dlak je bilo malo manj, orpijema tudi, vendar ne toliko, da bi lahko vozil kosntanto, za to si res moral biti mojster, imeti dober dan ter nekako najti idealen setupe, ter uspeti na nek način pravilno namazati gume in jih ali pustiti ali obrisati na pravi način. Tako se je pokazalo, da tudi najboljšim proga ni odgovarjala in niso dosegali pričakovanih uvrtitev. Enako se je dogajalo z nami, kjer je avto v določenem ovinku zaneslo, ali pa prevrnilo od preveč orpijema, pa potem spet ne, … skratka kot bi vozil po ledu, kjer nisi smel voziti prehitro, ker te je obrnilo ali prepočasi kjer te je zavrtelo. Tako smo se borili iz kroga v krog, da bi vozili čimbolj konstantno in glede na naše sposobnosti je bila že konstanta 1s razlike na krog, pa še te nismo dosegli. Sam sem odpeljal v teh razmerah le prvo kvalifikacijo kjer sem bil cca. 56 od 100 prijavljenih, kar je bil želen rezultat. Vendar iz vožnjo v vožnjo so bili pogoji vse težji, saj je nekje bil oprijem, pa nekje ne, pa še to ne vsak krog enako. Tako sem lepo drsel po lestvici navzdol in pristal na tudi ne slaben 79 mestu, čeprav v finalu nisem obranil 73 mesto po kvalifikacijah. Nekaj napak, nekaj izletov nasptonikov v mene (bolj zaradi samega oprijema), ter na koncu še moja napaka in avto na strehi, ter počasna reakcija pobiralca.
Glede organizacije pa lahko rečemo samo, tako se to dela. Zamuja cca. 0-6 minut po celem dnevu! Včasih vmes zamuda bila že 20 minut, pa so jo počasi zmanjševali in prišli do točnega urnika. Komentator je bil delavec na radiu, ki je govoril non-stop, brez presledka. Res noro to slišati, da lahko nekdo celi dan govori v mikrofon in dirko nardi se bolj zanimivo.
Sedeli smo čisto ob progi s pogledom na progo. Mesto dovolj in med nami tudi vi sami asi. Z anami X-ray team, levo od nas LRP, Cylone, Tamiya, Pod nami Corally (bili smo eno etažo višje (cca. 4 stopnice)).
Dobili smo veliko izkušenj, avtogramov, nepozabnih slik, vse lagerje od Moora, ki jih je po vsaki vožnji menjaval in sem vse te »uničene« lagerje kasneje dobil. Dobil sem tudi LRP TEAM majico, ki se je ne da kupiti! Spoznal sem samega šefa LRP, veliko njihovih zaposlenih, … Sloveniji se obeta lepa prihodnost v smeri LRP HPI dirkanja.
Videli smo, da jih res veliko jih uporablja LRP regulatorje, Moore je imel Nosram regulator ter Orion BK motor. Paše brez problemov. Senzor kabel, je enak kot za motorje od LRP-ja. Torej nakup najnovejšega TC regulatorja od LRP ni slaba izbira. Nič ni zgorelo! Niti en motor, niti en regulator. Pa neglede na firmo.
Spanje: Spali smo v lepeh hotelu s teraso le 16km oddaljenem od proge. Drugič spimo spet tam. Glede drugič. Seveda, naslednjo leto gremo spet, tokrat bolj pripravljeni, ali pa se bomo raje prijavili tja kjer nam je verjetno mesto – 23T ali 17T, kjer je ob manjših hitrostih, avto bil lepše nastavljiv, ni bilo zdrsavanja ali obračanja, časi krogov pa tako zelo hitri.
Edina slabost zraven slabega tepiha: ni bilo kompresorja???!!!
Bo pa drugo leto boljše.
Lep dan