RALLY RACE 4WD - KOMPLET

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

RALLY RACE 4WD - KOMPLET

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 02.07.2003, 14:40

Za tole temo ne vem natančno, kam bi jo uvrstil, zato jo lahko premaknete ali izbrišete, če se vam zdi da gre za oglaševanje, ki mu na forumu ni mesta.

Prebiram, da začetniki mnogokrat sprašujejo po tem, kakšen avto naj si izberejo, namesto odgovorov pa se ponavadi nanje vsujejo ponudbe odsluženih profesionalnih modelov, ki se jih izkušeni tekmovalci poskušajo znebiti, zato se mi ne zdi sporno če ponudim tudi nekaj novega.

V Sloveniji namreč opažam pri zelo veliko modelarjih željo po predvsem dragih avtomobilih in dragih motorjih, ki jih zelo radi kupujejo, zato da se z njimi bahajo pred prijatelji, če si ogledamo rezultate na tekmovanjih pa vidimo, da cena avtomobila nima nobene zveze z rezultatom, ki ga dosegajo.

Povsem normalno je, da je največje zanimanje za začetniške avtomobile, ki se tudi najbolje prodajajo, nikakor pa se mi ne zdi logično, da je povpraševanja po zahtevnih profesionalnih modelih in motorjih precej več, kot po povsem zmogljivih avtomobilih srednjega razreda.

Takšena sta tudi Magika XS (Off-road) in Rally Race XS (Asfalt)

Namenjena sta vsem začetnikom, ki si že v štartu želijo nekoliko zmoglivejši model in vsem tekmovalcem, ki tekmujejo predvsem za svojo zabavo in za svoj hobi niso pripravljeni porabiti gore denarja.

Modela imata vse kar mora tekmovalni model imeti. Štirikolesni pogon s tremi diferenciali, natančne oljne amortizerje z možnostmi skoraj neomejenga nastavljanja, nastavljive kote na podvozju, dve ločeni zavori in predvsem zelo čvrsto konstrukcijo, ki je skupna vsem modelom MANTUA. Na model je možno vgraditi cel kup dodatkov in predelav, saj so njegove osnovne dimenzije in elementi enaki, kot pri profesionalnem modelu GOLD, vendar za tekmovalce začetnike te predelave niso potrebne. Modele in njihove rezultate si lahko ogledate na vseh dirkah, zato o njihovi uspešnosti ni potrebno izgubljati besed.

Motor je že preverjeni Force junior, ki zaradi izpuha zadaj in po novem štirih kanalov namesto prejšnjih treh, pridela nekoliko več moči, kot verzija s stranskim izpuhom, ki jo poznamo iz modela ECO, zato so avtomobil z njim dovolj zmogljivi za doseganje dobrih rezultatov. Za začetnike, ki še ne obvladujejo zelo močnih motorjev, pa je model s tem motorjem mnogo lažje obvladljiv, zato prijetnejši za vožnjo in tudi bistveno hitrejši.

V kompletu je poleg modela in motorja tudi start-box 12V, ki je obvezna oprema za vsakega tekmovalca, RV naprava SANWA DASH-SABER z dvemi servo motorji, pa še nekaj pribora za vžiganje modela ( Akumulator za ogrevanje svečke, kabel, ključ za svečko, plastenka za polnjenje goriva, kemično varovalo za vijake ).

Cena kompleta je 133.300,00 SIT, za vožnjo pa potrebujete le še baterije za RV napravo (priporočam NiCd akumulatorje z ustreznim polnilcem), gorivo in barvo za karoserijo, kar pomeni, da imate za približno 150.000,00 SIT "na cesto postavljen" zmogljiv tekmovalni avtomobil, s katerim boste lahko mirno tekmovali vsaj dve sezoni, preden ga boste popolnoma obvaladali in presegli njegove zmogljivosti.

Omenil bi tudi preskrbo z rezervnimi deli, ki ji posvečamo veliko pozornost. Tako kot nobena trgovina, nimamo vedno na zalogi 100% zaloge rezervnih delov, zato se včasih zgodi, da kakšne stvari tudi zmanjka, vendar imamo že 9 let od kar prodajamo avtomobile največjo izbiro rezervnih delov in dodatkov zanje. Vsi kupci, ki so kupili modele pri nas, lahko še vedno dobijo zanje rezervne dele iz zaloge (tudi za starega hrošča, ki ga ne prodajmo več že tri leta !), zato se na nas lahko zanesete. Za primerjavo lahko v ostalih trgovinah poskusite dobiti rezervni del za model, ki ste ga pri njih kupili pred recimo 5 leti, pa boste videli, kako je s temi stvarmi drugje.

Povsem nepotrebno se mi zdi kot konkurenco omenjati švercerje, ki danes hvalijo modele enega proizvajalca, ki jih sami tudi prodajajo, čez 6 mesecev hvalijo nekaj povsem drugega, kar vam poskušajo tudi prodati, ko se bodo čez leto ali dve prenehali ukvarjati s hobijem, pa se znajdite kakor veste in znate.

In še posebna ponudba:

Pri Mantui so v letošnjem letu zamenjali dobavitelja motorjev. Motorji FORCE, ki jih je prej proizvajala tovarna CMB, zdaj prihajajo iz tovarne OPS, ki je v večinski lasti skupine MANTUA, med tem pa je bilo treba počistiti staro zalogo motorjev, zato imam v trgovini na voljo še dva kompleta modelov RALLY RACE 4WD z močenjšima motorjema. Gre za FORCE 6T, ki je zelo zmogljiv tekmovalni motor s šestimi kanali, njegova cena pa je okrog 50.000,00 SIT. Moč je nekoliko ublažena, saj je v kompletu navaden izpuh in manjši vplinjač, kar omogoče lažji nadzor nad njim za začetnike, z uporabo večjega vplinjača in resonančne cevi pa se z njim lahko povsem enakovredno kosate z ostalimi tekmovalci tudi na dirkah.

Janez Nebec
MANTUA MODEL LJUBLJANA
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

Nasvet

OdgovorNapisal/-a tornado » 02.07.2003, 23:02

Ker tehnike avtov in izbora ne poznam je ne morem komentirati. Se pa absolutno strinjam z tabo, da je kar nekaj tipov na forumu, ki še niti enega konkretnega posta niso oddali ampak ga koristijo samo za prodajo ''svoje'' robe. Pri nasvetih za začetnike pa se razvije prava mala vojna z prepričevanjem o pravilnosti odločitve. Ne morejo me prepričati, da je imajo toliko, da je vsak teden prodajo za 100-200.000 SIT.
Lp Rado
tornado
Naš človek :)
 
Prispevkov: 308
Pridružen: 08.01.2003, 14:25
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a 1FastDude » 03.07.2003, 06:57

sm neki napisal ... pa pobrisal da ne bom preveč dražu ljudi :)

twingo SHOP
You name it! We got it!
To finish first you first have to finish...
Uporabniški avatar
1FastDude
Naš človek :)
 
Prispevkov: 255
Pridružen: 08.11.2002, 15:24
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a BLUERACER » 03.07.2003, 10:19

Kakorkoli že, ampak dele za avte in to zelo dobre, imamo pa vselej pri roki!!!! :lol: :lol: :lol:
I can't hear you. I have a banana in my ear.
Uporabniški avatar
BLUERACER
Novinec
 
Prispevkov: 14
Pridružen: 16.03.2003, 10:25
Kraj: Ljubljana - Moste

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 03.07.2003, 10:20

1FastDude napisal/-a:twingo SHOP
You name it! We got it!


Aha, oglaša se TWINGO SHOP !

In kaj si napisal takega, kar je bilo potrebno izbrisati ? Saj se pogovarjamo z argumenti. Jaz oglašujem svojo trgovino, ti Uroš, pa svojo.

To, da švercaš me ne moti. Zdaj boš planil v zrak in zakričal, da za vse kar prodaš plačaš davek. Že mogoče, da nekaj plačaš. Tega nisem in tudi ne bom preverjal, čeprav je tako preverjanje zelo preprosto. Sicer pa nisem seznanjen s tem, da bi imel podjeteje, registrirano za prodajo česarkoli. Če se motim me popravi in še ostale bralce foruma seznani z nazivom, telefonom in davčno številko svojega podjetja, saj ne gre za nikakršno skrivnost. Sicer je to, da tvoji kupci kadar kupujejo izdelke od tebe ne dobijo računa, ki bi bil takšen kot ga zahteva zakon o trgovini, oziroma sploh ne dobijo ničesar.

Ampak to kupcev ne moti. Kupce zanima kaj bodo dobili za svoj denar, zato bodo kupovali tam kjer je ceneje. DDV in ostale dajatve jih ne zanimajo, kar je povsem samo po sebi umevno. Ljudje svoj denar težko zaslužijo, zato ga ne nameravajo razmetavati po nepotrebnem.

Ampak poglejmo si kaj TWINGO shop v resnici ponuja.

Uroš Kobe je modelar z veliko znanja. Za pokazati ima tudi nekaj rezltatov, ki mu dajejo verodostojnost. Je večkratni državni prvak, njegov največji uspeh pa je zmaga na mednarodnem tekmovanju za modele MANTUA s 100 tekmovalci v Italiji, ki jo je dosegel z modelom MANTUA. Vsekakor torej storkovnjak na mestu.

Pa je od njega pametno kupovati modele ?

Za tiste, ki vedo kaj kupujejo vsekakor. Modele in material bodo dobili ceneje kot drugje. To je dobro.

Kaj pa začetniki ?

Vsi se spominjate, kako je še pred dobrega pol leta ponujal avtomobile CRONO, kot vrhunske tekmovalne modele, ki so boljši od vsega ostalega, kupcem zagotavljal tehnično podporo in pomoč, ko se je sam čez nekaj mesecev prenehal ukvarjati z modeli v merilu 1:8, so kar čez noč postali zanič in nezanimivi, prenehal jih je prodajati in začel kupce prepričevati v nakup modelov v merilu 1:10, ki naj bi bili mnogo boljši. Vsi ki poznate modele v merilu 1:10, ki se vozijo na naših dirkah veste, da gre za sicer zelo hitre, vendar tudi zelo zahtevne modele, ki zahtevajo precej znanja, če jih hočeš uspešno voziti, zato si začetnik z njimi ne more kaj prida pomagati (če ni res, zanikajte in mi pokažite začetnika, ki že prvo sezono uspešno tekmuje z modelom v merilu 1:10, kot to počnejo tekmovalci v kategoriji MANTUA ECO ?).

Dokler torej Uroš kobe tekmuje v kategoriji 1:10 se lahko nanj zanesete kot na zanesljivega dobavitelja, saj bo vedno poskrbel za svoj hobi in vso potrebno opremo, ki jo potrebuje, zato mu ni problema pod sedež v avtu stlačiti še motorček ali dva in nekaj opreme za vas. Kaj pa če se bo s svojim hobijem prenehal ukvarjati ? Ali mislite, da se bo vozil v tujino, po nekaj vijakov, ki jih nujno potrebujete za vaš model, ki bi bil sicer nevozen. In naslednje leto, ko ne bo več meje, tudi Avstrijci ne bodo več vračali DDVja, ki ga ob nakupu blaga v tujini dobimo nazaj. Mislite, da se bo potem še izplačalo tako pogosto dobavljati material ?

S svojim početjem pa dela še medvedjo uslugo vsem voznikom modelov Serpent. Zaradi Uroševih aktivnosti, namreč uradni uvoznik TOP-MODELTEHNIK iz Nove Gorice ni sposoben prodati niti enega modela SERPENT, saj se trgovina, ki plačuje davke, ostale dajatve, poleg tega pa mora še plačevati tekoče stroške svojega poslovanja ne more boriti z nekom, ki tega ne plačuje in zato lahko prodaja modele pod tržno ceno. Vsekakor gre tudi za problem tovarne same. Če proizvajalec ne zna zagotoviti, da bi se njegovi izdelki prodajali na legalen način, tvega da si bo po začetnem uspehu za lep čas zaprl celo tržišče, kar pa očitno tovarne SERPENT ne zanima.

Sploh pa kupci niso neumni. Nakup modela je odločitev, ki bo voplivala na kar nekaj vašega prostega časa in denarja. Obljubljati prihodnost, ki se še ni zgodila je nekoliko nespametno, čeprav se stvari odvijajo vedno na enak način, vsakdo pa si lahko ogleda preteklost. Vsakdo lahko stopi skozi vrata vseh trgovin in si ogleda njihovo ponudbo. Vsakdo lahko trgovca vpraša vse kar ga zanima in si na podlagi njegovih odgovorov ustvari mnenje o izdelkih, ki jih ponuja.

In na koncu koncev pri MANTUI prodajamo avotmobile že od leta 1994 in še vedno lahko vsi kupci, ki so jih kupili pred skoraj desetletjem dobijo zanje rezervne dele in tehnično podporo. Iz 9 let dela se da sklepati tudi o prihodnosti. Tudi TWINGO shop ima že nekaj svoje zgodovine. Marsikdo izmed vas jo pozna in marsikdo izmed vas jo ustvarja. Dokler ste z njim zadovoljni je popestritev na Slovenskem modelarkem trgu, modelarjem pa povečuje možnost izbire med različnimi ponudniki.

Odločitev kje in kaj boste kupovali pa je vedno vaša !

Janez Nebec
MANTUA MODEL LJUBLJANA
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a 1FastDude » 03.07.2003, 11:04

moram reč, da o tvojih pisarskih sposobnostih dam jaz kapo dol...

... nekatere stvari si sicer malo po svoje razlagaš pa nebi oporekal da ne bo prešlo spet v kako predolgo in "grdo" debato

pa pripomnil bi še to da naj se oglasi tisti, ki sem mu rekel da modeli Crono niso vrhunski oz. zanič. Pri modelih 1:10 je vse skup precej manjše, dve brzini itd. kar je za neizkušenega začetnika lahko precej velik zalogaj ni pa nemogoč. Če pa je vihtenje izvijača tako tuje pa še vedno priporočam model Crono Belt kot prvi nakup.

lp. Uroš
To finish first you first have to finish...
Uporabniški avatar
1FastDude
Naš človek :)
 
Prispevkov: 255
Pridružen: 08.11.2002, 15:24
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a grilnet » 03.07.2003, 11:07

TOrej za začetek zdi se mi pravilno da je na izbiro več modelov različnih proizvajalcev. Hkrati lahko pripomnim da je politika Twingo shop-a vedno korektna, ne posiljuje kupcev s svojo robo, odločitev je v rokah kupca samega, hkrati svojim kupcem nudi tudi tehnično podporo ter vse znanje kar ga premore. Res da za svoje storitve ne izdaja računa vendar ravno tako velja garancija,.......

Kolikor sem seznanjen z zgodovino trgovine plačuje uvozne dajatve ravno tako ima za vso robo račune..... Ni pa se še zgodilo da stvari ni na zalogi oz. da bi jo čakal več kot 3 delavne dni. Torej zelo pohvalno!!!!! Tudi kar se tiče Crono-ta nisem nikoli slišal pritožbe čez avto in še vedno je to odličen profesionalen avto, tudi dele še vedno dobite v Twingo shop-u.


KAR PA SE TIČE ZAČETNIKA KI ŽE PRVO LETO USPEŠNO TEKMUJE V KAT. 1:10 SEM PA TO ZAGOTOVO JAZ!!!!!!! :D Probal sem tudi rally ampak občutek modela 1:10 glede vožnje je zagotovo enostavnejši v primerjavi z rallyem. Tudi začetni komplet (beri profesionalen avto v kompletu) stane manj kot začetniški rally je pa res da je dražji kot Mantua ECO. 8) Iz lastnik izkušenj komentiram da mi avto 1:10 SERPENT Impulse nudi več užitkov kot pa sem jih doživljal z MANTUO RALLY 1:8.



Seveda je pa odločitev posameznika kaj in kako.


p.s. TWINGO SHOP - You name it, WE GOT IT!



LP 8)
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 03.07.2003, 12:06

1FastDude napisal/-a:Če pa je vihtenje izvijača tako tuje pa še vedno priporočam model Crono Belt kot prvi nakup.


Všeč mi je da se lahko pogovarjamo na primernem nivoju. Kot sem že večkrat povedal me ne motijo trgovci (uradni in neuradni), zato jih pri njihovem početju ne nameravam ovirati. Jasno pa je da trdim, da je moja ponudba ( MANTUA ), boljša od drugih, kar znam z argumenti tudi pojasniti.

Ti trdiš, da je Crono Belt kot prvi nakup boljša izbira od modela MANTUA ECO. Primerno bi bilo, da pojasniš zakaj tako meniš ?

V tejle temi sem sicer na hitro opisal model RALLY RACE, ki je po zahtevnosti, zmogljivostih in ceni primerljiv z modelom Belt, čeprav je RALLY RACE zgrajen bistveno močneje, pa tudi na tekmovanjih dosega boljše rezultate, kar si lahko vsakdo sam pogleda na internetu. Pri primerjavi cen morate seveda vedno biti pozorni na vsebino kompleta, ki ga kupujete.

RALLY RACE pa ni model, ki ga priporočam začetnikom ! Začetnikom priporočam model MANTUA ECO, ki je še bolj preprost. Prav preprostost začetniškega modela je bistvena lastnost, ki bo modelarja pritegnila k temu hobiju, poleg tega pa tudi tako preprost model, kot je MANTUA ECO lahko z majhnimi predelavami, kot je vgradnja štirikolenega pogona, dosega povsem spodobne rezultate tudi na tekmovanjih. Na tekmovanih državnega prvenstva v kategoriji Rally F2 lahko na vsaki dirki vidimo tekmovalce z modeli MANTUA ECO med prvimi tremi, vozniki modelov Crono Belt pa niso ravno pogosti gostje zmagovalnih stopničk. Čeprav je model Crono Belt na Slovenskem tržišču prisoten že vrsto let, kar omogoča kupcem dobro oceno tehnične podpore, ki jo imajo za svoj model, se velika večina hobi modelarjev in tekmovalcev še vedno odloča za modele MANTUA s katerimi dosegajo vrhunske rezultate tudi na tekmovanjih.

Zdaj pa naj prosim nekdo, ki je zagovornik modelov CRONO pove, kaj je na njih boljšega, kot pri MANTUI !

Zakaj je CRONO boljši nakup kot MANTUA ?

In zakaj je tekmovalcu z modelom CRONO upati na boljše rezultate, kot tistim z modelom MANTUA ?

Od soborcev na forumu pričakujem, da svoje trditve v slogu: "Zato ker je boljši" podkrepijo z razlago v kateri bodo opisali ZAKAJ je boljši.

Janez Nebec
MANTUA MODEL LJUBLJANA
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a 1FastDude » 03.07.2003, 12:16

JANI, sam veš da smo te debate že imeli pa niso obrodile nobenih dobrih sadov

pa ne da se umikam ker nimam argumentov samo mi res ni da bi se spet s kom kregal kaj je dobro in kaj ne...

lepo se mejte pa upam da bo konstruktivna debata.

lp. Uroš
To finish first you first have to finish...
Uporabniški avatar
1FastDude
Naš človek :)
 
Prispevkov: 255
Pridružen: 08.11.2002, 15:24
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 03.07.2003, 12:22

1FastDude napisal/-a:pa ne da se umikam ker nimam argumentov samo mi res ni da bi se spet s kom kregal kaj je dobro in kaj ne...


Saj ne gre za kreganje. Gre za primerjavo. Jaz poznam modele, ki jih prodajam, ostali pa poznate druge modele.

Če nekdo trdi, da je nek model boljša izbira, pričakujem da bo na enostaven način razložil zakaj je boljša izbira, potem pa naj bralci presodijo komu bodo verjeli.

Jaz znam napisati zakaj je MANTUA boljša, zato pričakujem da boste tudi zagovorniki drugih proizvajalcev znali napisati, zakaj so njihovi modeli boljši.

In še enkrat povdarjam, da se sem nisem prišel kregati, ampak da la napišem svoje mnenje o stvareh, zato pričakujem le odgovore na primernem nivoju.

Janez Nebec
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MihaM » 03.07.2003, 12:30

Zakaj je Crono boljši? Osebno odgovora ne poznam. Me tudi ne zanima. Četudi sem se zanj odločil; moja stvar.

...vozniki modelov Crono Belt pa niso ravno pogosti gostje zmagovalnih stopničk.


Trenutno jih ni, so pa bili, in ne sme se reči, da jih ne bo več. Kdaj so bili? Na primer lani, v kategoriji Nacional; z njim sem se pripeljal do naslova državnega prvaka. Ne bom rekel, da je zato "kriv" avto, ker vem, da sem takrat postajal boljši in hitrejši voznik, ne bom pa tudi rekel, da ni avto nič prispeval k temu. Ker ne morem reči. Bi pa lahko, če bi vozil dva avta hkrati...
"Ne čakaj pomladi, ne čakaj na maj..." Ah, kdor čaka, dočaka.
Uporabniški avatar
MihaM
Član
 
Prispevkov: 33
Pridružen: 15.12.2002, 21:55
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 03.07.2003, 13:51

Če proizvajalec ne zna zagotoviti, da bi se njegovi izdelki prodajali na legalen način, tvega da si bo po začetnem uspehu za lep čas zaprl celo tržišče, kar pa očitno tovarne SERPENT ne zanima.


Tovarna Serpent še kako dobro ve in spremlja, kaj se in kaj se je dogajalo v zvezi z "afero" Avstrija - Slovenija, zato prosim, da se ne spuščate v zadeve, ki jih ne poznate.

Poleg tega pa "mi ni znano", da bi Serpent proizvajal modele za rally, saj ima ta rubrika naslov RALLY RACE 4WD - KOMPLET :lol:

lp
Jernej Vuga
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 03.07.2003, 16:01

SERPENT napisal/-a:Tovarna Serpent še kako dobro ve in spremlja, kaj se in kaj se je dogajalo v zvezi z "afero" Avstrija - Slovenija, zato prosim, da se ne spuščate v zadeve, ki jih ne poznate.


Za nobeno afero ne vem. Stvari, ki jih ne poznam pa tudi ne nameravam komentirati. Komentiram lahko le stvari ki jih vidim. Na tekmovanjih vidim vsaj 10 modelov SERPENT, ki so bili kupljeni v Sloveniji, od tega niti eden pri uradnem zastopniku.

Proizvajalci imajo možnost nadzora nad prodajo svojih izdelkov, vsak proizvajalec pa ima svojo politiko. Če bi kdorkoli imel željo, da se položaj na tem področju uredi, bi to že storil, za enkrat pa je še vse po starem.

Za večino svetovnih proizvajalcev je Slovenski trg premajhen, da bi se jim ljubilo ukvarjati z njim, zato dopuščajo, da se njihove izdelke prodaja na kakršenkoli način, saj jih očitno ne zanima na kak način se predstavljajo na za njih morda zanemarljivo majhnem tržišču.

Res pa je, da tole ne sodi v to temo, zato lahko debato (če koga sploh zanima), preselimo drugam.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana


Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov

cron