Napisal/-a mihah » 25.01.2009, 20:47
Setup Miha Holc:
LRP SHARK BUGGY
Motor: Hacker B20-15L 3750 kV z LRP ventijem
Krmilnik: Schulze Future 11.30e
Akuji: LRP 1800 25C 2S2P and LRP 2200 RX 2S2P
RV naprava: Stock HPI Baja 5T
Servo: Futaba S3003
90 minut Tolmina 2009 je bila vztrajnostna tekma brez omejitev. Edino pravilo - uporaba samo enega podvozja, ki ga je organizator označil.
Ker je bilo za menjavanje akumulatorjev potrebno iti v bokse, pred vstopom na progo pokazati časomerilcu oznako na podvozju in se "preriniti" na vozniški oder sem se odločil, da bom poskušal z večjimi akumulatorji in konstantno vožnjo brez zaviranja ter čim manj trkom. Po mojih preteklih tekmovalnih izkušnjah so tovrstna tekmovanja vedno zahtevala konstantno vožnjo (četudi nekoliko počasnejšo) brez incidentov. S konstantno vožnjo se lahko ogromno prihrani na energiji, vsako naglo pospeševanje in zaviranje zahteva veliko energije. S tem se povečuje temperatura motorja, kar pomeni slabši izkoristek in še večjo porabo energije.
V podvozje LRP Shark modela brez uporabe akumulatorske plošče zelo lepo sedeta 2 paketa LRP 2S 1800 mAh 25C akumulatorjev. Novejši "Hard Case" akumulatorji so žal preveliki. Buggy karoserija lepo pokrije pokončno postavljena akumulatorja, da nimata kam iti. Akumulatorja sem skupaj zlepil s selotejMoja druga opcija sta bila 2 paketa LRP 2S 2200 mAh RX, ki pa sta že na testiranjih pokazala malo razočaranje. Pod več kot 3C obremenitvijo (6.6 A oziroma skupaj 13.2 A) sta se dobesedno sesedla (napetost pod 3V/člen). Žal je SCHULZE krmilnik nekoliko muhast in v kolikor se napetost sesede pod 5V, kompletno izklopi BEC napajanje. Zato z modelom nisem smel sunkovito pospeševati, saj je že po 10 minutah sledil odklop - to se je tudi zgodilo in me stalo kar nekaj krogov...
LRP paketa 1800 mAh 2S sta bila med seboj zelo različna in ju nisem testiral koliko kapacitete imata, notranja upornost enega je bila 2x višja kot drugega. Zato mi je ostala samo v igri res konstantna vožnja. Na progi sem zdržal kar uro in 8 minut! Povprečna poraba je bila tako pod 3A ali ~20W. Motor se ni nikoli segrel na več kot 45 °C. Še nekaj besed o motorju. Motor bo star 9 let in je bil že v mnogih modelih avtomobilov (X-RAY, Asso,...) in tudi v modelih letal (pylon velikosti 400) tudi dostikrat sem ga posodil ostalim modelarjem tekmovalcem.
O sami vožnji nimam kaj posebnega za povedati, 90 minut je relativno hitro minilo, užival sem nabolj med 20 minuto, ko se je vožnja vseh tekmovalcev "stabilizirala" in do 60 minut. Kasneje je sledilo vedno več napak, tudi lastnih...
Na tem mestu bi omenil tudi motor Aleša Ogrinca - zunanje vrteči 6 polni SCORPION HK2216-14 z nekaj manj kot 3000 kv. Ta motor sem mislil uporabljati tudi sam, saj bi lahko z enakomerno vožnjo vozil tudi z 2200tkami celih 90 minut. Motor se je segrel le do 40 °C brez hlajenja...
Zahvaljujem se trgovini Mantua Model d.o.o. za tehnično podporo!
Če ima kdo kakšno tehnično vprašanje pa kar na plano z njim.
LP
Miha
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...