Kakšna je razlika?

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

Kakšna je razlika?

OdgovorNapisal/-a HPfreak » 29.08.2003, 13:42

Zdravo!
Mene samo zanima kakšne so razlike, lastnosti in kaj je boljše: centralni diferencial ali kar fiksno?
Hvala!

LP Uroš
Uporabniški avatar
HPfreak
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 02.04.2003, 13:29
Kraj: (Ljubljana) - Maribor

OdgovorNapisal/-a pro lamer » 29.08.2003, 20:54

za po cesti je met bol centralnga,za off road pa 4 wd , :!:
Uporabniški avatar
pro lamer
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 26.08.2003, 22:38

OdgovorNapisal/-a HPfreak » 30.08.2003, 00:31

Ja zanima me lih zato ker sem na dirkah videl nekatere z kar fiksno osjo-pa me bolj podrobno to zanima.
Uporabniški avatar
HPfreak
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 02.04.2003, 13:29
Kraj: (Ljubljana) - Maribor

OdgovorNapisal/-a MaNe » 30.08.2003, 13:37

Večina avtov (gold) ima na sredini fiksno os (kocko), spredaj kroglični diferencijal (zelo trd fiksen), zadaj pa navaden diferencijal (mehak).
LP
Nejc
Uporabniški avatar
MaNe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1351
Pridružen: 11.11.2002, 10:29
Kraj: Slivnica pri Mariboru

OdgovorNapisal/-a ELO » 31.08.2003, 17:05

Tyco napisal/-a:Večina avtov (gold) ima na sredini fiksno os (kocko), spredaj kroglični diferencijal (zelo trd fiksen), zadaj pa navaden diferencijal (mehak).


no ja, tega pa še jaz ne razumem najbolje......


pa bom jaz malo napisal no:

sredinski diferencial je zadeva, ki skrbi za razmerje pogona spredaj/zadaj. na sredini se uporablja diferencial na zelo spolzkih podlagah ali v dežju. diferencial da več pogona na sprednji kolesni par in zato je zadek bolj miren (podkrmarjen avto).
na suhi podlagi z dokaj dosti oprijema imejte na sredini togo povezavo, tudi torsen diferenciali odpadejo!

spredaj je diferencial trši kot zadaj. zadnji diferenciali so ponavadi povsem mehki in prostotekoči, če pa avto obvladate in je dobro nastavljen je pri zadnjem diferencialu dobro uporabit malce trše olje kot sicer, s čimer spravite na izhodih več moči na cesto, je pa ponavadi potrebno volan še pred izhodom malce odvzeti, ker zadnji konec malenkost drsi!

spredaj je diferencial pri rally modelih dokaj zaprt, s čimer se doseže lepše izhode iz ovinka, pa avto je lažji za peljat. povsem tog avto spredaj ne sme biti, saj se izgubi dosti hitrosti v ovinkih! trdota diferenciala je tudi odvisna od trdote stabilizatorja! trši stabilizator, mehkejši diferencial....


ma ja......
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a HPfreak » 31.08.2003, 21:02

Dejte mi povedat (podrobneje) razliko med sredinskim diferencijalom in fiksno osjo? (trakšn. poraba goriva, izkoristek moči motorja,...)
Thanx
Uporabniški avatar
HPfreak
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 02.04.2003, 13:29
Kraj: (Ljubljana) - Maribor

OdgovorNapisal/-a ELO » 31.08.2003, 21:19

diferencial -a m (a)
1. avt. ohišje z zobniki, ki omogoèajo, da napravi
eno gonilno kolo toliko daljšo pot, kolikor napravi
drugo krajšo: zamenjati olje v diferencialu
2. mat. razmeroma majhna sprememba kolièine:
diferencial neodvisne spremenljivke

diferencial, navaden, zobniški, deluje tako, da moč spravlja na tisti del, kjer je upor manjši. deluje po liniji najmanjšega upora. torej spravlja moč na tisti kolesni par, ki ima manj oprijema, to pa ni dobro, kar ni dobro je pa slabu!
kakšen trekšn te zanima, bočni, vzdolžni, kombinirani? pospeševanje je definitivno slabše, oprijem pa boljši edino v slabih razmerah!

zaradi tega prenosa moči ponavadi sprednjakolesa bolj vrtijo pri pospeševanju iz ovinka, zaradi tega se bolj obrablajjo,....

poraba goriva je kao večja, izkoristek motorne moči pa manjši, saj gre veliko tega v brušenje sprednjih kolesov in premetavanje masti v notranjosti diferenciala! to lahko tudi sam preveriš, diferencial je topel ali vroč!

pri fiksni osi ni delitve prenosa moči, moč je vedno... odvisno samo od prenosa teže, al spredi, al zadi! ni izgub "mešanja" samo transmisije, torej izkoristek večji, čeprav ser to pri porabi ne pozna, kot te zanima... vsaj praktično ne!!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a MaNe » 01.09.2003, 13:37

Ja nekako tako sem mislo.
LP
Nejc
Uporabniški avatar
MaNe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1351
Pridružen: 11.11.2002, 10:29
Kraj: Slivnica pri Mariboru

OdgovorNapisal/-a HPfreak » 01.09.2003, 13:58

ELO dober si mi ti stručnjak! Sga se napisal da sem sele na koncu pogruntal o cem se gre (no ne ravno tako)
Ajde
Uporabniški avatar
HPfreak
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 02.04.2003, 13:29
Kraj: (Ljubljana) - Maribor


Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron