Zelo lepo si napisal Lovro !!!
Ampak v Sloveniji se moramo glede elektro kategorije - kategorij zamisliti.
Preveč kategori je že v elektro sceni. In vedno več tekmovalcev odhaja v druge kategorije ki se več dogaja.
Moj predlog ki bi bil, kateri je za razmislit, da se naredijo samo dve kategorije in to so Classic in 17 T ( 9.5 T ).
Classic kategorija je vedno bila dobro obiskana in zanimiva za gledalce, glede karos. In zato bi se naj naridila Classic kategorija
v kateri bi bile šasije odprte, zobniško razmarje kod v 23T LRP, gume classic, karoserija classic, regulatorji open, servo open in to je to.
Potem pa bi še obstajala kategorija za hitrejša voznike 17T v kateri bi bil motor omejen in vse ostalo open.
To bi znala biti ideja kako bi lahko se zadeva rešila in bi vozniki zopet začeli aktivno dirke vozit.
Classic in 23T združit.
17T in open združti.
Marsi gdo ne vozi elektro državno iz tega razloga ker so motorji tako močni postali da se avto uničuje. Nekateri imajo denar in si lahko vsako leto
novega privoščijo drugi pa ne. Zadeva je postala preveč pristižen hobi in od materjala odvisna.
In zaradi tega ker avti ne bi bili tako hitri se možmosti - izbira stez poveča.
Tako bi se lahko tudi LRP Challenge in DP združil.
Lp. Dali Pompe