F5J- Elektro jadralci

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a samo3D » 03.05.2004, 10:00

Hudirja!

Na 200 metrov? še sreča, da mam še par dni časa, da si nekaj zmislim! :? Glede na to, da smo pri takšnih višinah že 14 dni po prvi tekmi mislim, da bomo kmalu omejili delovanje motorja na 40 sekund ali 7 celic. Če model splanira 9 minut in 30 sekund v mirnem je to brezveze. Vse se dogaja predaleč in odločali bodo samo pristanki, kot v f3j in zadeva zgubi velik del čara.

L.P. Samo
Uporabniški avatar
samo3D
Član
 
Prispevkov: 88
Pridružen: 05.12.2003, 13:38
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 03.05.2004, 10:06

Se strinjam s Samotom... :roll:
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a rock » 03.05.2004, 10:43

high knowledge????????????? :D :D :D :D :D

Sem ze v nekaj postih prej povedal, da se prvic srecujem s pogonom v modelih. Sem tako zelen, da me kar sram odkrito povedat. Vse skupaj je je pomoc vsem in spodbuda komu, ki ve zakaj se gre in da s skupnimi mocmi odkrijemo kaj novega.
Naj povem malo primerjavo. Vcasih sem letel samo F3J. Tam je ves start na visino 200m dolg od 6-8sekund. Je vlozenega toliko treninga da ga izvajam dobesedno meze. V F5J traja start 60s. Nekaj cisto drugega.

Drugace si zelim da se debata razvije v razvoj F5J kategorije in ne obratno.

Kot sem ze rekel motor je motor in dorecen s pravilnikom. Ne bom odkrival tople vode.

Reduktor? Nam je vsem pomagal Hiha in nasel zelo lahke prenos in ironija se poceni je.

Batrerije? Zame popolnoma nova tema. Skoraj vse nam je ze napisal Miha. Zdaj se pa trudim drzat njegovoh navodil. Drugace pa, a lahko KAN 650 polnim z vecjim tokom kot 1.5A. Zame vse skupaj predolgo traja

Regler? Jaz pojma nimam, kaj je to. Kako deluje? Kaj pravzaprav dela? Nujno rabim pomoc. Verjetno je tukaj tudi kaj za odkrit.

Elisa: Cena vseh je enaka za vse. Eni smo pripravjeni poskusat in zato uporablajmo vec komadov. Rezultati so jasni. Vsak se naj sam odloci s cem bo letel. Elisa 11/8 kaze dobre rezultate, ravno tako 13/8. 13/8 je boljsa za 10-20m, pa vendar z njo se nisem prisel visje kot 195m. Z 11/8 sem. Zame je prava prednos vecje elise neverjetno lepo in konstantno vzpenjanje.

O samem modelu pa to. Menim, da nisem in nismo na pravi poti. Vsi se zgledujemo po Samovem modelu. Menim, da je velik kiks. Za mirno vreme in telovadnico je odlicen. Vendar tekma traja cez dan. Termika je ponavadi taksna da dobesedno gate trga. Se pravi letimo s tako neverjetno krhkimi modeli, da bomo kmalu videli da smo si samo stroske in izgubo casa delal. Miha je ze veckrat pojamral, da ima tezave. Sam jih se nisem imel. Jih pa pricakujem.
Modela Mateja Mejaca in mislim da Steema sta dosti blizje pravemu receptu. Predvsem izlelava in se kaj drugega.

Pa naj vas posminkani grafi ne zavajajo. Grafe se ucimo v osnovni soli. To znanje imamo vsi.

lp, rok

In naredite nekaj v smeri drugacnega razmisljanja, in se raje zacnite izobrazevat, kot pa samo jamrat. Kaj je tako hudo, ko vam enkrat mamica in ocka ne morata pomagat. :D :D :D :D :D :D
Zadnjič spremenil rock, dne 03.05.2004, 11:39, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a luigidon » 03.05.2004, 11:18

rock napisal/-a:high knowledge????????????? :D :D :D :D :D


No ja, vidi se, da ves kaj je potrebno pocet oz. v katero smer je potrebno it za boljse razultate:) Je pa vsekakor zelo vzpodbudno, da svoje ugotovitve objavis, tako, da se lahko tudi drugi kaj naucimo....S skupnimi mocmi nam bo pa ze uspelo:)))In mislim, da ne bo dolgo, ko bodo v tej kategoriji odlocale zelo majhne razlike....

lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a samo3D » 03.05.2004, 11:25

rock napisal/-a:

O samem modelu pa to. Menim, da nisem in nismo na pravi poti. Vsi se zgledujemo po Samovem modelu. Menim, da je velik kiks. Za mirno vreme in telovadnico je odlicen. Vendar tekma traja cez dan.


hehe! Pa še daleč od resnice nisi! :wink:

Samo
Uporabniški avatar
samo3D
Član
 
Prispevkov: 88
Pridružen: 05.12.2003, 13:38
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a rock » 03.05.2004, 11:30

Sele sedaj vidim post od Sama in Andreja. Malo sem razocaran :( :( . Pa ravno vidva, ki zelo dobro vesta zakaj se gre. Vsi testi so v mirnem in brez vetra. Ko zace delat termika niso samo dviganja, zrak se tudi spusca in to zelo. Tako, da cez dan ne pricakujem niti enega samostojnega poleta modela do 9minut. Vse bodo moral nasi mozgancki in prstki opravit.

In se nekaj glede razvoja kategorij. Razvoj mora bit, ce ne bi se vedno bili v kameni dobi. Vsi v njem uzivamo. Je pa problem ce ni transparenten. Potem nekateri omagajo.

Se nekaj s slovenske scene. Kategorija F3K je bila zelo popularna. Pa so obstajali Cac in brata Fidler, ki so bili pripravljeni delat. Odkrili so bistvo uspeha v kategoriji. Ves svet se je zgledoval po njihovih odkritjih. Ze dve leti je od njihovega uspeha pa se vedno ni nic novega. Kategorija je v svetu zelo priznana. Cela FAI organizacija jo je potrdila. Letos bo tudi prvo svetovno prvenstvo. Vsi modeli so sedaj nekako plod uspeha slovenski modelarjev. Kaj pa imamo mi. Propad kategorije ki je sam hit svetovne scene. In naj vam povem zakaj. Zaradi lenob na slovenski modelarski sceni. Brata Fidler in Cac so vedno dali svoje znaje napraj. Samo narediti si je potrebno svoj model. Spet pa imate nekateri tezave. Ker so modeli iz stekla, karbona, kevlarja in epoksija so ze high tech. Pojma nimate kako enostavno je s tem delat.

Nimam kaj drugega za dodat, kot se enkrat to. V veliki meri je tale forum odraz slovenske modelarske scene. Vse polno lenob, ki samo nergaje pa se vprasajo ne ko si jim pripravljen pomagat.

Malo si pod drobnogled poglejte slovenske raketne modelarje. V svetovni spici se ze nekaj let. Vsi delajo ko hudic. Skupaj drzijo, da je kar veselo. Pa se jih nikjer na internetu nisem srecal. Res se nisem zanimal. Samo, zelim povedat "NE NERGAJO TAKO KOT VI".

Se kar ne morem nehat. Samo3D leti skoraj vsak dan. Vec kot dve uri na dan. Ze nekaj let. Je talent, ki je nasel hobi v katerem je CAR. Zdaj bi pa vsi zeleli biti on. Kar cez noc. Kaj si res niste pogledal njegovega simpel model. Kaj vam res ni jasno da ves uspeh v njegovih prstih in mozganih.

lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Kroko » 03.05.2004, 11:37

High-tech je zelo relativna stvar. V službi sem vodja razvoja, tako da moram biti vedno na tekočem z vsem. Ponavadi na internetu zbiram informacije pozno v noč. Če me zanima aerodinamika, bom pač študiral fiziko. In ker znam programirati, si naredim program, ki bo fiziko računal namesto mene. V temu pač uživam. Če je pa v praksi uporabno je pa to druga zgodba. Če komu kažem, kaj počnem, me ponavadi čudno gleda. Pomagam si tudi z virtualnimi tuneli. Ko imam izračunano, vse skupaj narišem v cadu. Potem dam vse skupaj izrezati na cnc.

Lahko bi pa enostavno samo vzel enega clarka in rebrca zložil v obliko krila. Sigurno bo letelo. Kateri pristop je high-tech?

Če zasledim kakšno pametno elektroniko (npr. lolo) in če imam odvečne evre, si zadevo kupim, čeprav se da leteti brez tega. Tudi pri potapljanju uporabljam računalnik in potem doma gledam profile potopov čeprav je v bistvu nepotrebno.

Izračunano imam eno krilo, ki ne more biti narejeno iz rebrc ampak mora biti vakumirano. Flapi, aleroni, bremze... Ker še nikoli nisem tega počel se mi zdi high-tech čeprav se v resnici samo drugačni materiali, ki jih še ne poznam.

Potrebno se je odločiti, kaj te zanima (jaz najbolj uživam v kostruiranju). Če se nekomu da delati potem to še ni high-tech. Je pa lahko izgovor za tiste, ki se jim pač ne da delati.
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mihah » 03.05.2004, 11:55

Rok, res sem zelo vesel, da si lahko moje informacije koristno uporabil! 8)

Kot vidite, sem malce pustil info debato pri miru, saj kot je izgledalo ni bilo nobene potrebe več nadgrajevati. Lahko bi tam napisal še vsaj 5 x toliko pa še ne bi popolnoma povedal vsega 8) Ampak le zakaj?

No, kot izgleda bo potrebno se malo pomujati pri elektronskih krmilnikih aka reglerjih. Ni problema, pričakuj nekaj napisanega v kratkem :wink:

Skoraj vsi regulatorji, ki se jih danes dobi na tržišču primerne za 400 motorčke so ok (18 A tipi). Problemi se pojavijo pri zmogljivosti BEC. Še sploh ker večina leti na 8 celic in več malih servomotorčkov, ki so lahko precej požrešni. BEC sistem je najbolje razložen na mgmjevi strani kar v katalogu!

http://mgm-compro.cz/download/catalog_en.pdf


Priporočam, da si vzameš malo več časa in si informativne strani kar natisneš in jih v miru prebereš. Tudi sam sem izvedel veliko.

Ne priporočam t.i. Rondo krmilnikov, ki so direktno prispajkani na konec motorja. Vse lepo in prav, vendar LAHKO (pozor, lahko, ni pa nujno) nastane problem pri pregrevanju. Motor se začne greti in s tem tudi krmilnik. Večja temperatura pomeni tudi višjo notr. upornost FETov in zadeva se začne še bolj greti. Do te stopnje, da lahko odpove BEC ali pa celo cel krmilnik. Možnost rešitve obstaja - pasivni hladilniki v obliki aluminijastih reber recimo.

Priporočam torej minimalno 2 A BEC. Sun 1000 ima npr. samo 1 A BEC. In eden iz Unlimited tima je naredil modifikacijo, pa bi ga lepo prosil, da nam jo razloži v sliki in besedi.


Ampak!

Kot lahko vidite pa letim z nemodificiranim SUN 1000 in zadevšna deluje 1 A. Vedno sem bil pristaš 7 akujev in bom tudi ostal. Zavedam se, da bi pri osmih lahko nastali že problemi!



>Drugace pa, a lahko KAN 650 polnim z vecjim tokom kot 1.5A. Zame vse skupaj predolgo traja

Najbolj preprosto in tudi zelo efektivno je pač polnjenje s konstantnim tokom. Za relativno dolgo življ. dobo akujev je polnjenje 2 C (torej 1.3 A pri 650 mAh) nekje optimalno. Kar je več je problem previsoka temp. akujev po koncu polnjenja (več kot 45 st. C).

Novejši software v Schulze polnilcih ima tudi avtomatski NiMH način polnjenja. Vsi poznamo kako gre avtomastki način polnjenja NiCd (začnemo z nizkim tokom, potem stopnjujejo do najvišjega in če so akuji dobri se tam tudi neha, če ne pa tok malo pade). Ampak NiMH način ni enak.

Primer polnjenja streniranih 650tk:

15 s 0,3 A
15 s 0,8 A
nekaj časa s kar 4 A :!:
potem pa počasi dol do 1.5 - 1.6 A do konca polnjenja

Akuji imajo okoli 35 st. C. Za treninge jih ne dam dofilati, ker je čisto OK. Za dofilanje pa je obvezno uporabiti konst. tok, ker avtomatika ne gleda prvih ~10 minut delta peaka. Dopolnjevanje bom izvedel na tekmah, bo pa 1.5 A do cca. 45 st. Potem celice najbolj sekajo :twisted: Da bi tako delal vsak dan bi bila pa kriza in verjetno kaj več kot 100 ciklov iz takih akujev ne bi dobil.

Akuji so polni nekje v 20 minutah. Ker so akuji po cca. 20 minutah letenja samo mlačni, jih lahko spet dam takoj na polnilec. In tisto polnjenje z višjim tokom traja malo dlje časa, akuji so bili polni tudi v manj kot 20 minut. Akuji dobivajo cikle sedaj kot norci. Jih imajo skupaj od prej (od avgusta 2003) že cca 70 in še vedno precej sekajo. Notri gre do 728 mAh.

Tako lahko z dvema paketoma letim neomejeno časa. :wink:

1050tke fila do 5.6 A (maksimalni polnilni tok polnilca) potem pa nekje 2 do 2.1 A. So tudi polne v malo več kot 20 minutah.

Več pa naslednjič. Vsekakor je pa tale debata s sedaj 21 stranmi res carska in dobesebno deluje kot magnet na novince 8)

Počasi dejte premišljevat o neki info strani (ne debati). Da bodo res koristne informacije zgoščene do največje možne mere. To lahko potem sprintamo in prostovoljno dajemo okoli na tekmah/srečanjih novincem oz interesentom.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 03.05.2004, 11:57

Aja pa še to. Malo sem tudi razočaran ker se takole pričakuje nekaj od mene. Je sicer res, da rad pomagam in pišem, samo sem pa pri letalih totalni začetnik amater. Od ta pravih majstrov kakših posebnih nasvetov ni bilo slišati. In to me kar moti. :roll:
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 03.05.2004, 12:01

rock napisal/-a: Brata Fidler in Cac so vedno dali svoje znaje napraj. Samo narediti si je potrebno svoj model.


Lahko pa iz izkušenj nekaj povem.

... Ko pa takim slovenskim modelarjem ponudiš naprodaj high tech model (da ne rečem skoraj identičen zmagovalnemu) pa vsi nergajo koliko je to drago ... :evil:
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a rock » 03.05.2004, 12:18

Miha zadaj si pa zadel.

Ce bi velika vecina slovenskega naroda zanala ceniti svoje delo in delo drugih, bi bili malo bolj gospodarsko uspesni.

Se sprehodim cez male oglase in se lahko samo smejim za kasen denar se stvari prodajajo. Prav vidi se da sinckom mamice kupujejo modele. Skoraj nihce ne ceni svojega dela.

lp ,rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 03.05.2004, 12:18

@Miha

Malo sem razmišljal o tvojih težavah z ubijalsko termiko in "prešvoh" modelom.
Torej. Tvoje krilo ima flap oz. zavoro ob 90° odklonu. Priporočam ti, da povečaš ročico servomotorja in prepričaš flap, da se bo res odklonil navzdol kolikor je mogoče ter k temu primešaš na mikser še cca. 20% odklona višine navzdol.
Tako sem imel jaz, Samo in še kdo, in model res garantirano pada dol kot padalo.
Videl sem kako imaš narejen tvoj 15-20° odklon, ampak to je samo flap, ni pa zavora ! Tvoje krilo je namenoma narejeno tako, da je čimlažje, čimbolj preprosto in posledično torzijske trdnosti nima zadostne za hitro letenje, ampak zato je tukaj flap/zavora. Tak kompromis sem sklenil že pred gradnjo krila in tudi moje naslednje krilo bo imelo enak koncept.

@ Rock

Zelo sem vesel, da si vzameš čas za pisarije in da svoje razmišljanje deliš z nami.
To kar sem pritrdil Samotu sem nekak mislil takole. Res je, da smo se na hitro malo prestrašili, ker po 200m vzpenjanja, model planira 9 minut brez težav, priznam pa, da sem pozabil na pogoje v katerih si ti letel in še potrdil to z dogajanjem na tekmi v Krtini, kjer je bil včasih 5-6minut že uspeh in 1000točk.
Torej, sam bom zaenkrat ostal pri prvotnem konceptu, bomo pa do konca sezone in verjetno še nekaj naslednjih sezon opazovali kaj se še da naredit.
Se pa strinjam s tem kar si napisal: samo rokca in kilometri

ps: z Mejačem sva pripravila krila v cad-u do te faze, da se bodo rebra in potrebni koščki rezkali na cnc stroj. Če koga zanima, naj mi piše, da se dobit komplet za ugodno ceno (cca. 3 jurje z materialom). Če pa kdo želi cad filet pa ga lahko tudi dobi.
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a mihah » 03.05.2004, 12:30

Mogoče če še pritisnem par tipk na temo 200 m pa jadranja 10 minut... pa Samotovega in Andrejevega predloga mal oklestit časovno okno motorja in št. celic.

Pravila F5J 400 so relativno stara. Ampak so vsaj povsod enaka! Delat F5J 400 nacional? :roll:

Tehnologija akujev je od takrat precej napredovala (tukaj nimam v mislih Lipo...). Prenosi so bolj dostopni in bolj kvalitetni pa tudi aeronautove CAM zložljive elise niso od muh. Dober lahek model pa gre gor kot je Rok pokazal tudi 200 m , to je povprečno 3.3 m/s. Po motocalcu sodeč kaj več kot 3.7 m/s v teoriji ni več mogoče s tem kar je na voljo.

Sedaj ko smo v Evropi do robe ni problem priti. Par klikov, bančno nakazilo ali še bolj simpel kreditna kartica pa imaš v tednu dni robo pred vrati. Če že ni za pri nas dobiti.

Kar se edino zatakne je dober komercialno dobavljiv model. To je po eni strani dobro po drugi pa slabo. Nek optimum se mi zdijo tisti modeli v ponudbi logaške trgovine. Originalno krilo je narejeno za spidiranja in močno termiko in vetrovne pogoje. Zamenjava s krilom večje površine pa dobimo dobrega jadralca. Jan je s tem začel pa naj še tule pove malo več o tem.

Suma summarum, komercialno dobre modele in dobre robe ni problema dobit.

Kar je in bo ostalo vedno pomembno je samo vodenje.

Kot sem že nekje napisal, dejmo počakati da bo ta sezona mimo in potem dejmo poglobljeno preanalizirat kaj se je dogajalo. OK?

Pa še nasvet: Če bi bilo organizatorji malo bolj spretni bi privabili tudi tuje tekmovalce!
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 03.05.2004, 12:34

Andrej! Hvala!

No, bom šel še danes tole spedenat!

In zakaj sem to tako naredil kot imam sedajle. Da ne bi uničil prenosov vHS 55! Sem dal pač najmanjšo ročico na servo, da mu ne bi bilo kaj hudega. :oops:

Kaj se je Mihec naučil:
Bolje uničit getribe na serviču kot pa da mu mama termika vzame model!

Tole z miksom bom tudi probal samo šele potem ko bom mel res vse pod kontrolo!
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

HI-TECH

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 03.05.2004, 12:36

Da dodam še moje zrno!
Nimam prav veliko pod palcem da bi posegal po HI-TECH, zato me je pritegnila kategorija F5J, posebej pa še zato, ker lahko pomanjkanje visokih naprednih tehnologij, prav tu nadomestim s svojo iznajdljivostjo, in iz razpoložljivega in relativno cenenega materiala izveči karseda veliko.
Razen omejitve po tipu motorja in številu celic si pravzaprav omejen tukaj le še s svojo pametjo in iznajdljivostjo. No, pa spretnost pilotiranja in malo tunsta o tem kaj se v zraku pravzaprav dogaja ti lahko prav pride...

Včeraj mi je pregorel motor....
Ko sem priključil baterijo, nisem opazil da je ročica za plin na oddajniku do fulla...servoti so malo zagodli, a iz motorja mi je ušel dim, ker se propeler ni mogel zavrteti, saj je bil model položen na tleh, jaz pa ne vem zakaj z refleksi kot crknjen konj...
Kaj češ?! Sem se samo smejal svoji nepazljivosti...drugič ga ne bom več tako "utupil".

Če pa bi naprimer imel včeraj noter Brezkrtačni motor, (po moje pa to že spada med Hi-Tech) pa bi zraven morda skuril še njegov regulator...bi mi pa stopile solze na oči!!!

V tej primerjavi jaz vidim da naše početje v F5J ni nikakršen Hi-Tech.

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a mihah » 03.05.2004, 12:36

Andrej Petrovčič napisal/-a:ps: z Mejačem sva pripravila krila v cad-u do te faze, da se bodo rebra in potrebni koščki rezkali na cnc stroj. Če koga zanima, naj mi piše, da se dobit komplet za ugodno ceno (cca. 3 jurje z materialom). Če pa kdo želi cad filet pa ga lahko tudi dobi.



No evo fanjte! Če tole ni nekaj super konstruktivnega v slovenskem modelarskem prostoru! Zdej pa res ne bo problemov!

Materj in Andrej - carja sta :lol: 8)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: HI-TECH

OdgovorNapisal/-a mihah » 03.05.2004, 12:40

ultralajt napisal/-a:
Včeraj mi je pregorel motor....
Ko sem priključil baterijo, nisem opazil da je ročica za plin na oddajniku do fulla...servoti so malo zagodli, a iz motorja mi je ušel dim, ker se propeler ni mogel zavrteti, saj je bil model položen na tleh, jaz pa ne vem zakaj z refleksi kot crknjen konj...
Kaj češ?! Sem se samo smejal svoji nepazljivosti...drugič ga ne bom več tako "utupil".




Bomo tudi to omenil kako in kaj na info strani med regulatorji. Kater regulator je bil to?
Sicer pa se da motor rešiti. Verjetno je šlo navitje.

Če bi imel BK robo se kaj takega ne bi zgodilo, preverjeno! Je high tech kar dovolj high tech, da sam sebe tako hitro ne uniči


8)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 03.05.2004, 13:24

rock je napisal
Se nekaj s slovenske scene. Kategorija F3K je bila zelo popularna. Pa so obstajali Cac in brata Fidler, ki so bili pripravljeni delat. Odkrili so bistvo uspeha v kategoriji


to je samo pol resnice

druga polovica pa se nam odraža ravnokar v F5j to je pomanjkanje znanja tako gradnje kot letenja v termiki
Bodimo pošteni in povejmo da najmanj polovica udeležencev tekme na Krtini ne ve točno kaj je "termika" kje kako in zakaj nastaja itd zakaj je tako
polovica teh istih ljudi komaj da zna spopati tistih 30 reberc in narediti krilo po natančnem načrtu zakaj tako

na vsa tri vprašanja je preprost odgovor
razvoj tako pilotov kot konstruktorjev je bil krasno postavljen v kategoriji HLG dve mogoče tri leta v blazni ekspanziji na tekmah je bilo po 65 tekmovalcev vseh starosti po klubih so se delali modeli letelo in treniralo se je da je bilo veselje potem pa se je pojavila ekipa ljudi ki je "razvila" novo kategorijo danesF3k in nekako ni pustila da bi se stari HLG sploh obdržal koz valilnica pilotov in konstruktorjev zelo hitro je vse skupaj umrlo in ostali so Boštjan Čač in brata Fidler
Tako je za kar nekaj let precej izginilo termično jadranje iz scene(F3j ni primerno za začetnika) in tako je danes v tej sceni luknja kajti izgubili smo generacijo ali dve pilotov rezultate tega pa vidiš na tekmah in v postih F5j

lp
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 03.05.2004, 13:28

SAMO3D
zelo lep prispevek komplimenti


lp
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mihah » 03.05.2004, 13:57

Samo, prejmi pohvale tudi z moje strani! Kar precej zelo uporabnega si napisal!


@Andrej


Tole je maksimalni odklon, ki ga lahko dosežem. Več kot to se začne vse zvijat, servo začne "trpet ko žval"...
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Zadnjič spremenil mihah, dne 03.05.2004, 13:58, skupaj popravljeno 1 krat.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron