Rok, res sem zelo vesel, da si lahko moje informacije koristno uporabil!
Kot vidite, sem malce pustil info debato pri miru, saj kot je izgledalo ni bilo nobene potrebe več nadgrajevati. Lahko bi tam napisal še vsaj 5 x toliko pa še ne bi popolnoma povedal vsega

Ampak le zakaj?
No, kot izgleda bo potrebno se malo pomujati pri elektronskih krmilnikih aka reglerjih. Ni problema, pričakuj nekaj napisanega v kratkem
Skoraj vsi regulatorji, ki se jih danes dobi na tržišču primerne za 400 motorčke so ok (18 A tipi). Problemi se pojavijo pri zmogljivosti BEC. Še sploh ker večina leti na 8 celic in več malih servomotorčkov, ki so lahko precej požrešni. BEC sistem je najbolje razložen na mgmjevi strani kar v katalogu!
http://mgm-compro.cz/download/catalog_en.pdf
Priporočam, da si vzameš malo več časa in si informativne strani kar natisneš in jih v miru prebereš. Tudi sam sem izvedel veliko.
Ne priporočam t.i. Rondo krmilnikov, ki so direktno prispajkani na konec motorja. Vse lepo in prav, vendar LAHKO (pozor, lahko, ni pa nujno) nastane problem pri pregrevanju. Motor se začne greti in s tem tudi krmilnik. Večja temperatura pomeni tudi višjo notr. upornost FETov in zadeva se začne še bolj greti. Do te stopnje, da lahko odpove BEC ali pa celo cel krmilnik. Možnost rešitve obstaja - pasivni hladilniki v obliki aluminijastih reber recimo.
Priporočam torej minimalno 2 A BEC. Sun 1000 ima npr. samo 1 A BEC. In eden iz Unlimited tima je naredil modifikacijo, pa bi ga lepo prosil, da nam jo razloži v sliki in besedi.
Ampak!
Kot lahko vidite pa letim z nemodificiranim SUN 1000 in zadevšna deluje 1 A. Vedno sem bil pristaš 7 akujev in bom tudi ostal. Zavedam se, da bi pri osmih lahko nastali že problemi!
>Drugace pa, a lahko KAN 650 polnim z vecjim tokom kot 1.5A. Zame vse skupaj predolgo traja
Najbolj preprosto in tudi zelo efektivno je pač polnjenje s konstantnim tokom. Za relativno dolgo življ. dobo akujev je polnjenje 2 C (torej 1.3 A pri 650 mAh) nekje optimalno. Kar je več je problem previsoka temp. akujev po koncu polnjenja (več kot 45 st. C).
Novejši software v Schulze polnilcih ima tudi avtomatski NiMH način polnjenja. Vsi poznamo kako gre avtomastki način polnjenja NiCd (začnemo z nizkim tokom, potem stopnjujejo do najvišjega in če so akuji dobri se tam tudi neha, če ne pa tok malo pade). Ampak NiMH način ni enak.
Primer polnjenja streniranih 650tk:
15 s 0,3 A
15 s 0,8 A
nekaj časa s kar 4 A
potem pa počasi dol do 1.5 - 1.6 A do konca polnjenja
Akuji imajo okoli 35 st. C. Za treninge jih ne dam dofilati, ker je čisto OK. Za dofilanje pa je obvezno uporabiti konst. tok, ker avtomatika ne gleda prvih ~10 minut delta peaka. Dopolnjevanje bom izvedel na tekmah, bo pa 1.5 A do cca. 45 st. Potem celice najbolj sekajo

Da bi tako delal vsak dan bi bila pa kriza in verjetno kaj več kot 100 ciklov iz takih akujev ne bi dobil.
Akuji so polni nekje v 20 minutah. Ker so akuji po cca. 20 minutah letenja samo mlačni, jih lahko spet dam takoj na polnilec. In tisto polnjenje z višjim tokom traja malo dlje časa, akuji so bili polni tudi v manj kot 20 minut. Akuji dobivajo cikle sedaj kot norci. Jih imajo skupaj od prej (od avgusta 2003) že cca 70 in še vedno precej sekajo. Notri gre do 728 mAh.
Tako lahko z dvema paketoma letim neomejeno časa.
1050tke fila do 5.6 A (maksimalni polnilni tok polnilca) potem pa nekje 2 do 2.1 A. So tudi polne v malo več kot 20 minutah.
Več pa naslednjič. Vsekakor je pa tale debata s sedaj 21 stranmi res carska in dobesebno deluje kot magnet na novince
Počasi dejte premišljevat o neki info strani (ne debati). Da bodo res koristne informacije zgoščene do največje možne mere. To lahko potem sprintamo in prostovoljno dajemo okoli na tekmah/srečanjih novincem oz interesentom.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...