F5J- Elektro jadralci

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 14.05.2004, 10:49

6 servotov je res malo dosti, mislim, da jih bo 5 dovolj (1 za oba flapa). Teh 5 servotov, pa je mala malica za Schulze Slim 20Be (2A bec), pa še cena ni pretirana : cca.30 EUR.
Kot že nekje omenjeno, je velika razlika če uporabimo 7 ali 8 celic. Tistim, ki je jasno kaj pomeni izraz "disipacija", verjetno je takoj razumljivo zakaj:
Sprejemnik in servomotorje vsak regler napaja s 5V. Več celic kot jih uporabimo, bolj regler "švica" pri t.i. zbijanju napetosti iz 8 celic (npr. 9-10V). Ta energija ponavadi gre v toploto. Za primer bom dal BK regler novejše generacije (Kontronik Jazz), ki deluje po stikalnem sistemu aka "switcher", kot jih nekateri poznamo iz napajalnikov. Žal manjši reglerji do 20A tega še niso naučeni.
Torej... če piše poleg reglerja 1A BEC, to bi lahko pomenilo, da na 8 celic lahko zanesljivo poleg sprejemnika napajamo 2 (pogojno 3) servomotorje. Na 7 celic, pa so trije brez težav.
Sam sem pri izbiri reglerja pazil na BEC in sem izbral zgoraj omenjenega Schulzeja, ki zanesljivo krmili BEC do 2A.
Kaj pomeni BEC? ... nič takega, kar nebi pisalo na Googlu.
Torej... raje 10EUR več za regler, pa bo mir.

@ Rok ... ne poznam razlogov zakaj bi lahko regler skuril sprejemnik, vem pa kako narediti, da so možnosti čimmanjše:

Na motor, med + in - je priporočljivo prispajkat schottky diodo, recimo tip SB550 ali ekvivalent. Ta dioda prepreči napetostnim špicam (inducirana nap., pa še kaj), da tvori uničujoč impulz nazaj iz motorja v regler (bec verjetno tut naj..e).
Priporočljivo je tudi prispajkat keramične kondenzatorje vrednosti cca. 47 nanofaradov in sicer med + in ohišje, med - in ohišje, ter 470 nanoF med + in -.
Motor sicer ima v ohišju skrita 2-3 kondenzatorje, ampak dodatni ne škodijo.

ps: sem strojnik...nimam pojma o elektriki.... če je kaj narobe, naj me kdo popravi ! 8)
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a rock » 14.05.2004, 11:22

6 servo....vem malo kompliciram...moram.... :D

Saj ves, vedno zastavim stvari tako, da so na mejah moznega. Nato se omejujem.....

Andrej hvala za razlago o reglerjih. Zdaj vem, da sem pravilno razumel vse kar sem bral o njih na netu. Na Schulze-evi strani sem nasel tabelce koliko batarij in koliko servov gre na kak regler. Pa se MihaH hvala za vse linke in pomoc.

Koliko je bir regler pravzaprav kriv. Se opravicujem, sem se nerodno izrazil. Na reglerju sem oziroma so se????? potrgal kabli, potem je bilo pa sranje. Imel sem neverjetno sreco. Vse se je dogajalo na zemlji.

lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 14.05.2004, 12:02

Bodimo realni....

A ima smisel dat 5 servotov v tak model. Koliko boljši si lahko, če imaš krmiljene: smer, višino, nagib in flap ?

Je pomojem ful fino to imet, ampak ali ima smisel ? Je toliko boljši model ?
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 14.05.2004, 12:40

Andrej Petrovčič napisal/-a:Bodimo realni....

A ima smisel dat 5 servotov v tak model. Koliko boljši si lahko, če imaš krmiljene: smer, višino, nagib in flap ?

Je pomojem ful fino to imet, ampak ali ima smisel ? Je toliko boljši model ?


dobro razmišljanje :!:
po moje je brez veze :!:
po moje so že eleroni nepotrebna navlaka :D
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a rock » 14.05.2004, 12:42

Andrej, mi je zelo zal, da te jutri ne bo. Ob pivu bi debatiral o smislih in nesmislih v modelarstvu. Zame je ze motor na jadralnem modelu nesmisel, kje je sele karkoli drugega. Si lahko mislis, kako se bi ga napila :oops:

Ni pa tole o 6servih nic kaj takega. Lahko da planiram 5servov potem bi pa rad dal gor se Lolo. Kaj naj pa zdaj?
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 14.05.2004, 12:53

12.6. v Mariboru....lahko debatiramo na veliko, pa še več nas bo kolikor slišim.
@ Rok
v nedeljo pridem v Ce (tašča :? ) pa se lahk zmenimo za letenje.....
...aja, pa pivo tudi prnesem... lahko debatiramo do 1.5 promila

mimogrede: .... a je kdo interesent za HLG-Classic v bližnji prihodnosti? (pravila: met za krilo prepovedan, minimalna masa omejena na 260g, 2 servomotorja max, itd itd.... bungee)
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a belovic » 14.05.2004, 12:59

varianta: riskiras 30 gramov in das loceno napajanje servotov npr. akkuji za hlg 250 mAH (teh 30 gramov pa ze lahko prisparas z lazjimi servoji, trupom, repom...)
tudi jaz razmisljam v tej smeri...

jaz sem vedno, ce se le da za elerone!!! (peglanje balonckov, ozki stebri...zakon!!!)
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a 93434392 » 15.05.2004, 20:20

Ker vidim da še ni rezultatov z današnje tekme,
bom napisal imena prvih treh.

1. Rok Bordon
2. Mitja Seršen
3. Miha Holc

Za uvrstitev ostalih pa naj poskrbi organizator ali gdo drug.

Tekma je bila super, vremenske razmere odlične in na trenutke zelo muhaste v katerih so se izkazali dobro uleteni piloti.
Čestitke tudi organizatorju za zelo dobro pripravljeno tekmo ,predvsem pa odlično postrežbo.

Še posebej velja pohvaliti uvrstitev Mitje Sršena ki je s sojim gracioznim
modelom dosegel odličen uspeh (Ne samo v fly off-u ampak tudi v vseh prejšnih turnusih) Torej:tisti ki ste dvomili v model razpetine 3m iz stotih reberc, se lahko zamislite ali ni tudi to alternativa?

Tudi sam sem imel možnost leteti ta model in vam rečem NORO - je za probat. Povsem nekaj drugega kot običajni 2m modeli.

lp Kovač Aleš
Uporabniški avatar
93434392
Novinec
 
Prispevkov: 19
Pridružen: 01.04.2004, 10:37
Kraj: Hrastnik

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 15.05.2004, 21:21

Kaj pa ostali tekmovalci ?
Rezultati ?
Vtisi ?
Slike ?
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a luigidon » 15.05.2004, 21:23

Slikce so že na poti...Dobite jih lahko na

http://matjaz.skavt.net/f5j

Kogar ni bilo mu je lahko zelo zal:) Odlicno vreme, odlicno letalisce, odlicna hrana, odlicna druzba, pa se kaj bi se naslo:)

Nekateri so odnesli domov pokale, nekateri smo odnesli soncne opekline, nekateri polomljene modele, vsi smo pa domov odnesli se en prekrasen dan za letenje:)))))

Skratka zakon!
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a luigidon » 16.05.2004, 23:00

Saj ne morem verjet. Cel dan je že minil pa nihče se ni oglasil.Več možnosti je:

1.da vsi tuhtate, kako bi še izboljšali modele
2.da vsi pridno trenirate, da bi izboljšali svoje vozne sposobnosti
3.počivate od napornega dne
4.karkoli drugega....

Prejle sem šel malo gledat rezultate iz Krtine in pa rezultate iz Krškega...Sem ugotovil, da če bi včeraj dobil toliko točko kot sem jih v Krtini bi bil že v fly-offu:) In kaj lahko sklepamo iz tega. Mislim, da ravno to, da so nekateri posamezniki iz prve tekme izredno napredovali. V Krtini smo vsi približno ob istem času (+-minuto, dve) pristali. V Krškem pa so nekateri res popolnoma obvladali situacijo in ostali v zraku dolgo, dolgo časa.
Videlo se je tudi, da je marsikdo svoj model opremil s prenosi in že 20 sekund po štartu se je dalo takoj povedati kdo ima prenos in kdo ne. Vsi s prenosom so bili ravno še enkrat višje kot ostali.
Seveda pa so imeli nekateri še srečo potem s termiko in niso mogli verjeti, da je to možno. Mislim, da je bil andrej najbolj presenečen :D

Mislim pa da je bilo kar dovolj termike in da jo je lahko vsak z malo sreče tudi ujel.

Še to moram povedati, da sem bil presenečen nad "kačjim pastirjem" od Mitja. V Krtini se je videlo, da je imel še nekaj težav, medtem ko je v Krškem obladal situacijo. Videlo se je, da je naredil mnogo sprememb, vključno s funkcijo "OMNIKOPTER":), ki pa mislim, da je bila povsem slučajna:)

Upam, da se tudi ostali kaj kmalu oglasite :D

lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a mihah » 17.05.2004, 09:54

Sem šele sedajle prišel za računalnik.

Najprej se bom zahvalil Andreju za model, ki se je izkazal za zelo konkurenčnega. Prav tako gre zahvala Primožu iz http://www.primusr.com, ki mi je zgodaj zjutraj prinesel odličen aeronautov propeler 14x8, s katerim se je model dvigal res zelo dobro in sem imel odlično izhodiščno višino. Prav tako Schulze, s sprejemnikom Alpha, ki zagotavlja odličen sprejem, na tekmi brez motenj.

Zahvale pa seveda organizatorjem za res lepo tekmo, hrano in hladno pijačo. Prav tako mi je bilo v vselje se spoznati z ostalimi modelarji :) Čestitke Roku in Mitji :wink: Pa hvala Matjažu za prevoz!

Moje letenje je bilo bolj tako tako, z velikimi odkloni na flapu nisem veliko letel in to se je videli pri pristankih, ki so bili zelo klavrni. 8) Zato sem bil s tretjim mestom še toliko bolj presenečen.

Po in med tekmo smo videli Andrejev 3D model pa še nekaj električno gnanih letalc, ki so dopolnili dogajanje. Škoda, da nismo imeli nič tekmovalcev iz unlimited kategorije. Prostor kar kliče po kakšnih "hudih zadevšnah".
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Robi » 17.05.2004, 10:53

Miha vse čestitke. To je bil pa res zelo hiter vzpon. Čestitke tudi ostalima dobitnikoma pokalov. Upam, da se vidimo v Mariboru.

Lep pozdrav,
Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a matej_mejac » 17.05.2004, 14:19

Še jst par besed.

Prvo čestitke vsem zmagovalcem in sotekmovalcem.
Mitja je dokazu, da se da zmagat tudi z malo drugačnim modelom in vsi tisti, ki smo se mu za hrbtom potiho smejali nam zdej ni do smeha. Miha bravo, prva tekma in že maš pokal, kar tako naprej. Rok nam je pokazu kako se jadra in kako neseš domov pokal zmagovalca, čestitam!

Pohvale organizatorju za res izvrstno izpeljano tekmo; bilo je poskrbljeno za vse in za vsakogar.

Res se je pokazala večja razlika med tekmovalci. Si bo res treba sprintat teorijo jadranja, ki jo je napisal Samo na INFO temi in jo prebrat vsak večer pred spanjem, zjutraj pa trenirat.

LP Matej
Uporabniški avatar
matej_mejac
Član
 
Prispevkov: 83
Pridružen: 15.09.2003, 17:12
Kraj: Rimske Toplice

moj pogled na svet

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 17.05.2004, 15:38

Živjo!

Hvala vsem ko ste mi čestitali za uspeh v Krškem, še posebej pa tistim, ki niste dvomili v moj model, ter mi dajali moralno podporo!

Sobota v Krškem je bila enkratna, vratovina na žaru okusna in sočna, vsi zelo prijazni in veselo razpoloženi... To! To ! To je treba!!! Bilo je tako vredu, da mi niti pivo ni škodovalo, čeprav ga nisem pil že več kot pol leta odkar sem se zastrupil z eno piksno...
Vsem, ki niste prišli sicer ne more biti žal ker ne veste kaj ste zamudili, ampak v bodoče ne delajte takih napak!

O tekmi pa lahko rečem to, da sem se naučil precej stvari. Naprimer to, da so še fantje, ki so pripravljeni pomagati, da so še prijatelji na katere se lahko zaneseš, da imamo nekaj modelarjev ki so pripravljeni z navdušenjem debatirati o modelih in vsem kar paše zraven, na žalost pa sem videl, da je nekaj tudi takih, ki nimajo pojma o kolegialnosti in so pripravljeni popljuvati vse kar jim ne gre v glavo.
Tako sem izvedel za kar nekaj zelo negativnih komentarjev za moj model, ampak to me je podžgalo da bom v bodoče še bolj produktiven v izdelavi modelov, ki ne bodo kopije, marveč bodo imele temelje v mojih razmišljanjih in poznavanju zadev, tako da se dvomljivci in neuki kritiki kar pripravite na še kakšno presenečenje!!!

Veselilo me pa je, da sem na tekmi videl tudi mlade pobiče, ki so leteli s svojimi modeli. Gre jim vsa čast. To je podmladek ki ga je treba vzpodbujati in mu pomagati.
Ob pogledu na model z direktnim pogonom sem pomisli,l da bi bilo pametno uvesti dve kategoriji speed 400 ...direct in geared...?! Ampak sedaj je pravilnik narejen in je najbolj prav da se letos spelje tako kot je zastavljeno. Morda pa bi se delilo na : juniorji...seniorji. Tako bi tamladi fantiči in tisti ki še nimajo dovolj staža imeli več šans da v

svoji kategoriji posežejo po odličjih, kar bi jim dalo vzpodbude in zagona za naprej.

Na tekmi se je pokazalo, da ima letališče v Krškem na določenem mestu motnje ki vplivajo na model. Tako smo opazili da se je komu na tem mestu rahlo zavrtel motor, meni je sunkovito trznilo po smeri in razprlo propeler, Aleš je po koncu tekme na rekreacijskem poletu model v špirali pod plinom zasvedral na tla, najbolj pa mi je žal Samota, ki mu je na istem mestu model pikiral dol... kaj pravite Krčani? Splet nesrečnih okoliščin, ali pa ga tudi vam tam kdaj kaj ponagaja?

Ker nisem vajen leteti na ravnini, me je presenetilo kako močna in tudi obsežna so bila področja padajočih zračnih tokov. V drugem turnusu nas je nekaj tekmovalcev prav nahitro "požrlo". Meni se je to še posebej poznalo, ker svoj model ne moram našibati na večje hitrosti. Delal sem tudi taktične napake in dodatno po nepotrebnem izgubljal višino. Izgleda, da imam v glavi pošlihtano glede teorije, ampak to ni dovolj, če ne znaš ponucati v praksi. To je opazil Samo, in mi nesebično dajal nasvete. Sedaj mu povsem zaupam, ker je imel popolnoma prav. Samo res si CAR! Marsikdo bi na tvojem mestu brcnil v prazno piksno, rekel "ko vas j..." in se odpeljal domov. A ti nisi tak!

Pomoč je bila zelo efikasna. Zato polagam na srce vsem ki bi radi znali, naučite se Samotov tekst o termiki napamet, potem pa poizkušajte zadevo tudi povsem razumeti in jo uporabiti na terenu! Šele sedaj mi je bilo jasno da je vsaka njegova beseda zlata...a kot pravi stari pregovor:" nije seno za guske" (da ne povem tisto o biserih in čunkah)...zato boste le redki znali ceniti to.

Kot je na forumu napovedal Rok, res kaže da bodo pristanki precej vplivali na končni rezultat. Videl sem, da si je marsikdo poslabšal uvrstitev ne na račun letenja, marveč točnosti pristanka. Res bo treba še potrenirati in bolj spoznati lastnosti svojih modelov v različnih pogojih na pristajanju. Tudi uporaba ali neuporaba zavor ali flapsov zna precej presenetiti na pristanku, če še tega nimamo v "mezincu" (ali pa v podzavesti). Včasih nam lahko dolet v točko pokvari nenadno zmanjšanje hitrosti vetra, ki je tik ob tleh šibkejši zaradi trenja, zato modelu ko zaide v ta sloj nenadno zmanjka vzgona in počepne na tla.

Ob tem sem se spomnil kako sem pošizil na sotekmovalca, ko mi je presekal idealno linijo letenja v točko, ko je stekel prek piste po svoj model. S tem me je oškodoval kar za nekaj točk, zato sem prav naglas izrekel nekaj grdih besed za katere mi je sedaj ko se oziram nazaj zelo žal, ampak kar je bilo je bilo..se ne da več pomagati. Mi je pa to šola za naprej, da je bolj pomembno odnesti dober vtis kot človek in tekmovalec, ter mirno prenesti tudi take nerodnosti. Vse tekmovalce pa naj spomnim da je športno in kolegialno, da se držimo pravilnika in da se na "ognjeni črti" obnašamo tako, da se med seboj ne oviramo, in s tem zmanjšamo verjetnost da bi prišlo do nesoglasij in nepotrebnih scen. Kolegu pa se še enkrat opravičujem za moj naval jeze ki sem jo poslal nadenj!

Alešu, ki je na koncu preizkusil moj model se zahvaljujem za vse koristne predloge in pripombe, ki mi jih je dal glede modela. Bom poizkusil upoštevati če bom znal.

Toliko o tem lepem dnevu, škoda le da sem moral dokaj zgodaj domov in zapustiti prijetno razpoloženo druščino, ker me je čakala ena mala njivica za prefrezati in postaviti prekle za fižol, kajti tu na deželi sosedje kmalu začno brusiti jezike, če si v zaostanku s "kmečkimi opravili"...
Samo, Alex, Aleš, Ivan, Rok, Matej pa ste povabljeni k meni domov, da vam pokažem moje terene za letenje, in da nadaljujemo z letenjem, pivi in debato!!!

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a mihah » 17.05.2004, 18:03

@ Robi in Matej

hvala za čestitke! 8)


Če po pravici povem se mi je kar malo za malo zdelo, da sem prišel na prvi tekmi kar na 3. mesto. :P Še sploh po totalno amaterskem pristanku v flyoffu. Ampak kot izgleda sem kar nekaj nadoknadil s tem, da sem pogonček "naštudiral" in model spravil dovolj visoko :wink: Nisem toliko gledal, ampak z Rokom sva prišla na približno enako višino. In naslednjič, če bom skupaj s Rokom, bom zelo bližnja senca njegovega modela :D Potem samo še pristanke povadim, pa bo!

Sicer pa je Mitjin model "paličnjak" ali pa "kačji pastir" meni osebno ratal kar všeč, še sploh ker je bila res vidna OPAZNA razlika med obema tekmama. Kdor zna pač zna! 8)

Kaj sem se naučil in lahko delim dalje?

Razlika med aeronautovima 13 x 8 in 14 x 8 je skoraj kot dan in noč. Ne samo v številkah ampak tudi kako se model potem obnaša. S 13 x 8 model potrebuje stalno korekcijo višine in smeri. S 14 x 8, ki nima samo 1 cole (2.54 cm) večjega premera ampak tudi opazno večjo površino krakov pa model rata pri vzpenjanju popolnoma miren! :shock: Ne potrebuje korekcije višine in tudi (se mi zdi) le minimalno ali pa nič po smeri. Moram še testirati. Matjaž je pa posnel tale štart: http://matjaz.skavt.net/f5j/galery09/start2.AVI
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 17.05.2004, 18:07

Če še namenim nekaj besed o temi v Krškem.

Kako je z medsebojno oddaljenostjo pristajalnih točk? Meni se je zdelo malce preblizu skupaj. Kar malce nevarno je bilo pri pristajanju letati okoli glav sosedov in sodnikov, še sploh ker je veter pihal skoraj vzporedno z linijo pristajalnih točk.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Fly Q (Mibo)

OdgovorNapisal/-a -=ZeroCOOL=- » 17.05.2004, 19:32

Pozdravljeni. Na nasledni tekmi se vam imam pridružiti v tekmovanju F5J. Nabavil sem si Model Mibo Fly Q in ga končno splovil. Model je odličen..leti odlično, vendar vem (in sem že tudi pred nakupom) da ni najbol primeren za F5J tekmovanja. Profil krila je zelo hiter in minimalno termičen, in sam model je malo pretežak. Sicer če je termika vredu tudi jaz lahko pojadram (pač, koliko moje "kilavo" znanje" dopušča), ampak ko sem ga pa danes letel je pa res le tonil, tako da sem se la malo akrobatsko poigral, v čem pa tale model res najbol uživa. Model je z motorjem S400 6V in propelerjem 11x8 prešibak za tekmovanje, je pa fajn za "zajebancijo". Od oka bi rekel, da model v teh 60ih sekundah dobi cca. 150m kar ni najbol biserno, sploh pa ne za začetnika ki ni najbol za termiko. Nato sem pa probal z kraki 13x7 nakar je model dobil čisto drugačen kot vzpenjanja, in rekel bi, da sem tako dosti bol konkurenčen, na žalost pa ne bi mogel rečt kako visoko bi prišel, ker tako kot se me drži smola zadnje čase sem zgubil propeler in šlo je 4600 SIT v travo. Še zdaj sem tak jezen da se penim, ampak sem se že majčkeno pomiril, kajti v škatli me že čaka nov, še ne odpakiran :twisted:
Razmišljal sem kako bom sedaj skombiniral da bo model dobil dovol navora, da bi ta propeler vrtel varno, brez da bom kasneje vohal ampere. Imam dva feritna obročka za S400 tako da vsak predlog bi bil zelo dobrodošel. Prenos imam MPJet 3,8:1.


Jan
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Xray XB8E, Xray XB9E Rally, Xray T4 '13,Xray X1, Xray M18T PRO, Sanwa MT4S, GensACE, REDS Motors, Tekin Motors, MuchMore, LRP, HobbyWing, Futaba
Uporabniški avatar
-=ZeroCOOL=-
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 02.02.2003, 23:27
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a belovic » 17.05.2004, 19:43

Nekaj bi pripomnil kar se tice letenja okoli glav tekmovalcev in sodnikov:
V ''joticah'' modelarji stojimo in spuscamo modele v oznacenem pasu sirine cca. 4-5 metrov in je v veljavi VARNOSTNI KORIDOR nad pasom v visini 3 metre pod katerim se NE SME LETETI, zaradi same varnosti tekmovalcev,sicer sledi diskvalifikacija!!! pristajalne tocke (PIKE) pa so od tega pasu oddaljne prav tako 4-5m.

PA SE ENO VPRASANJE?
Ker nimam se izkusenj z elektro modeli me zanima katero eliso (velikost)naj kupim za predvideni pogon, da ne bom taval v temi, Vi pa ste jih ziher kar nekaj prakticno preizkusili ?
motor 6V
getriba MPJet 3.8:1
8 celic KAN 650
masa modela cca 600gr.

za odgovor se vnaprej zahvaljujem,ivica
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a » 17.05.2004, 19:52

luigidon napisal/-a:Prejle sem šel malo gledat rezultate iz Krtine in pa rezultate iz Krškega...matjaz


Kje so rezultati iz Krškega?
Uporabniški avatar
Naš človek :)
 
Prispevkov: 394
Pridružen: 20.06.2003, 13:08
Kraj: Bloke

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov

cron