F5J- Elektro jadralci-nadaljevanje

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 11.08.2004, 14:55

93434392 napisal/-a:Vem da tole ne spada v tole rubriko, pa vseeno.
Petrovčič, a si ti tudi nor na PINK FLOYD-e. Al se ti sam njihov znak iz albuma dopade?
lp Kovač Aleš


Nor sem tako in drugače, Floydi so mi pa všeč ja ... :wink:
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 11.08.2004, 14:56

ROK:

A gredo not Kan-1050 oz. GP1100 ??!??! :!:
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a rock » 11.08.2004, 17:14

Bošti napisal/-a: Koliko pa tehta?


Ta, ki je na sliki s vlepljeno cevko, nosilcem za motor in vgrajenimi maticami za krilo je težak 38g.

Andrej Petrovčič napisal/-a:A gredo not Kan-1050 oz. GP1100 ??!??!


Grejo. Na sliki so velikosti 2/3A in menim, da je Kan-1050 te velikosti. Tako, da ni problemov...

lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a lenko » 11.08.2004, 22:33

Mal pomoči!

Izdelal sem kanjo elektro, ki z vso opremo tehta 920g :shock: in še to s tremi konioni.
Kako zmanjšati maso?Verjetno nemogoče
Kako naj pritrdim skupaj dele kril?S selotejpom se mi ne zdi prav priročno.
Hvala za odgovore

Lep pozdrav!
lenko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 152
Pridružen: 27.09.2003, 19:11
Kraj: Preddvor

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 12.08.2004, 09:40

za maso bi moral poskrbeti že pri izboru balse porabi lepila itd

selotejp je pa pri pritrditvi kril edina pametna rešitev sicer bo šla teža še gor
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Robi » 13.08.2004, 13:11

Rok, čestitke za tvoj zanimiv izdelek. Ali nam boš zaupal tudi koliko in kakšne tkanine si uporabil?

Lep pozdrav,
Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 13.08.2004, 22:51

Da ne bomo pri prireditvah polemizirali se vrnimo raje sem

kroko pravi
Na tak način vsaj malo zmanjšamo pomen pogona,


zakaj je potrebno zmanjšati vpliv pogona če imamo vsi istega in sicer 400 motor in max8 celic

če se komu ne ljubi lepo skrbeti za lasten pogon še ne pomeni da je potrebno menjati pravila
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Kroko » 13.08.2004, 23:18

Ne gre za menjanje pravil ampak upoštevanje pravil, ki jih uporabljajo po svetu (FAI).

se mi pa zdi, da je s tem pravilnikom vpliv motorja vsaj malo manjši.
Saj veš, malenkost boljsi pogon, nobenih pravih dviganj - vse kar potebuješ je, da se voziš nad ostalimi in padeš za njimi dol. To ni to.

lp
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a belovic » 15.08.2004, 03:11

na web-u sem zasledil getribe z razmerjem 6.00:1 pa me zanima ali je ze kdo poskusil na 400-tko in ce je sploh uporabno??? (in katera elisa bi bila uporabna?)
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 15.08.2004, 07:14

getribe z razmerjem 6.00:1 pa me zanima

Jaz sem v začetku na svojega paličnjaka hotel dati dva reduktorja drug za drugim (1:4,1 + 14,1) kar bi skupaj zneslo prestavno razmerje 1:16,81 !!! Propeler bi bil iz balze ojačan s tkanino in epoksijem ter premera nekaj več kot 50 cm!

Ampak računi so pokazali, da bi se model vzpenjal navpično, a žal prepočasi, da bi v 60 sekundah dosegel konkurenčno višino. Statični vlek takega pogona je izredno velik, a čim se model začne gibati hitreje, mu vlek začne drastično padati.

Mislim da je najboljša varianta da se s poizkusi počasi približujemo mejnim vrednostim. To se bo pa ja dalo, saj nas je 25! Nekaj modelarjev je zagotovo dovolj zagnanih da bodo poizkušali nove prijeme in variante, ter tako raziskali meje možnega. Upam le, da bodo tisti ki "orjejo ledino" še vedno pripravljeni deliti svoje izsledke z ostalimi tako kot sedaj, pa makar v "okrnjeni obliki".

Kot se vidi, sem spet za svojim domačim računalnikom, kajti dopusta je (žal) konec. Malo me grabi panika, ker vidim da bodo še letos tekme, pa moram brž postaviti v moj model nov pogon, ker se je stari plastik fantastik MPJET 4,1 toliko "razmajal" da zobci na zobniku pri polnem plinu preskakujejo (ob zanimivem zvoku). Ampak saj mu ne zamerim. Bil je zelo lahek, zdržal je nešteto treningov in 4 tekme. Na zadnji tekmi v Kamniku, pa se je že začel glasno pritoževati, tako da sem vedel da mu bijejo zadnje ure.

No sedaj je treba pa pogledati kaj je s temi "novimi" reduktorji!
Če ne bo predrago, bo treba kar naročiti. Model mi mora priti više, ker sem videl, da ne znam jadrati :roll:

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 15.08.2004, 09:27

getribe z razmerjem 6.00:1


Te getribe sem hotel dati na moj model pa jih takrat ko sem kupoval ni bilo na zalogi tako sem vzel 4,65/1 in sem za zdaj zadovoljen z rezultati

6/1 bi vrtel 18X10ali kaj podobnega to pa so že tako velika vesla, da hočejo model vrteti okoli vzdolžne osi (že pri 16X10 imam tandence v tej smeri ) bi pa tak pogon spravil skupaj skoraj 600g vleka pri cca 3,5m/s kar ja odlično za F5J (huvra) :D
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a rock » 16.08.2004, 09:07

Robi,

tkanine, ki sem jih uporabil.

Na tem, ki je na sliki. Od zunaj proti notri,
50g steklenka
68g hibrid kevlar-karbon
80g steklenka.
Da sem na zunaji strani uporabil 50g je bila pomota, zamešal sem ostanke tkanin. Sem poskusil tudi z 25gramsko. Trdnost obeh je tako na roko enaka, pri teži je zelo mala razlika, okoli 3 grame.

Trup se ni preizkusen. Ni časa, da bi vse dokončal in naredil kakšen start.

lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 16.08.2004, 09:12

rock napisal/-a:Robi,
68g hibrid kevlar-karbon


Kje si pa to dobil !?
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a rock » 16.08.2004, 09:37

Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a belovic » 17.08.2004, 00:52

z enakim materialom (hybrid CAL 66) sedaj eksperimentiram pri izdelavi D-boxa, ki naj bi ga uporabil na novem F5J modelu... nabavljen pa je bil pri EMC-VEGA :!:

lp,ivica
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 17.08.2004, 22:29

D-boxa, ki naj bi ga uporabil


Aha!!! Za D boxom pa rebrca, rebrca!!! 8)
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a belovic » 18.08.2004, 03:51

jups, reberca + capstrips-i....in vse skupaj pobarvano v mavrica stylu 8)
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 18.08.2004, 09:09

šmeki peki :shock:

torej - performance + šminka = noge se nam tresejo naslednjo sezono 8)
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 18.08.2004, 09:23

Hehe, Andrej ne se bat dokler nam Ivica kaže samo skice :D
Skrbeti nas bo začelo ko bo pokazal še fotografijo svojega izdelka...ne dvomim da bo spet vrhunske kvalitete.

Se mi pa zdi da bo tole njegovo verjetno, vsaj kar se tehnologije tiče, nekako pomanjšana AVA od Vladimir models.

AVA ima na ta način rešeno konstrukcijo krila in mi je bila (če bi se poetično izrazil) takoj ko sem jo videl na internetu "ljubezen na prvi pogled" :D :D :D :D :oops:

Po moje je tak način gradnje zagotovo superioren v pogledu razmerja
trdnost-masa.

Ivica, ali boš vsake toliko objavil kako napreduješ z gradnjo, ter nam zaupal proporcije tvojega novega modela v nastajanju?! Bomo z veseljem opazovali tvoj napredek.....ki bo verjetno rodil še kako kopijo :wink:

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 18.08.2004, 10:49

Ja ivica to je dobra pot k izredno močnemu in izredno lahkemu modelu tehnika gradnje se že nekaj časa uporablja pri A2 klasi in modeli ki sem jih imel priložnost "šlatat" so nenormalno trdni teža pa kot da ne obstaja 2metrskii model tehta z vso tisto mašinerijo vlečne kljuke borih 220g če bi ga predelal v F5j bi se vozil na cca 440g kar je pa hudo KOOl :D
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron