V-rep

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

V-rep

OdgovorNapisal/-a Damac » 24.09.2004, 07:52

HI,

kaksen mora biti vpadni kot V-repa? Model (bivsi Mihov F5J) sili navzdol in je zelo tezko vodljiv. V nevtralni legi kar pada, vedno mu je potrebno dodajat visino. Mislimo, da je V-rep kriv oz. kaj bi se lahko bilo narobe?

Tezisce je na 1/3, baterije so pa KAN 8x1050 drugo pa vse standard...

Vsaka pomoc dobrodosla :)

Hvala!
LP
Damjan
Uporabniški avatar
Damac
Član
 
Prispevkov: 74
Pridružen: 21.04.2004, 10:23
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 24.09.2004, 08:13

Vpadni kot repa....

Eanko kot pri klasičnem repu!

Torej:

- če gledamo na os trupa (linija ki povezuje vrh spinerja in zadnjo točko na repu, potem bi v odnosu na to linijo imelo:

Krilo vpadni kot ~2°
Repne površine postavljene natanko vzporedno z osjo trupa
Os motorja ~2 do 4° navzdol, čeprav so tudi primeri ko je motor postavljen v osi trupa.

Kar pa se tiče medsebojnega kota med kraki V repa se pa ta giblje med 90 in 120°, vendar najpogosteje zasledimo tam nekje 110°

Kako pa to izmeriti, je pa že težje razložiti.. :evil: lažje je kar pokazati kako to gre... :D

Prednost V repa pred klasičnim je samo v tem, da je njuna skupna "omočena" površina manjša od klasičnih repnih površin, kar nam da za spoznanje manjše nepotrebne zračne upore, kar je še kako dobrodošlo na tekmovalnih modelih, VENDAR pa pri nepravilnem dizajnu, nepravilneih odklonih krmil, ali neveščemu pilotu izpade, da Vrep včasih slabo uboga po smeri, predvsem kadar letimo zelo počasi.

Tako da je vse odvisno od zasnove modela, načina letenja, ter včasih (žal) tudi od trenutne mode, ki jo forsirajo zmagovalni modeli in proizvajalci modelov...

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a Damac » 24.09.2004, 08:33

Hvala ultralajt za hiter odgovor :)

Kot med kraki je 110°. Kaj bi lahko bili vzroki, da je model tako tezko vodljiv in sili naprej ce je razlika med "dobrim" prejsnim in zdajsnim setupom bila samo menjava repnega krila (nisem ga jaz)?

Hvala
LP
Damjan
Uporabniški avatar
Damac
Član
 
Prispevkov: 74
Pridružen: 21.04.2004, 10:23
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 24.09.2004, 08:40

Preveri težišče modela...nahaja naj se na nosilcu krila ali par mm bolj nazaj ! Če je to vredu, potem poglej kako moraš imeti natrimanega da ti model leti prav. Če ga moraš natrimati "gor" potem ima rep prednji rob dvignjen glede na os trupa, zato moraš popraviti kot repa (odlepiti in prilepiti nanovo) Ali ti zadeva nagaja z vklopljenim ali izklopljenim motorjem...ali v obeh primerih?

Predlagam pa da si poiščeš kakega "majstra" da ti v Živo pogleda kaj je narobe in ti svetuje kako odpraviti napako. To pa zato, ker na tako težko vodljivost modela lahko vpliva še kak drug dejavnik, ki ga mi takole ob prebiranju postov ne moremo upoštevati. Včasih gre res za kako banalno zadevo, za katero kar taklole niti pomislil ne bi.

LP Mitja.

P.S. Na tvojem drugem enakem topicu se ti je javil Andrej Petrovčič, da se pozabava s tvojo težavo! Poizkusita!
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a Damac » 24.09.2004, 08:45

Bom se res moral oglasit pri Andreju... Hvala vseeno!

LP
Damjan
Uporabniški avatar
Damac
Član
 
Prispevkov: 74
Pridružen: 21.04.2004, 10:23
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Damac » 26.09.2004, 07:40

Hmm,

letalo je cudno vleklo na levo in seveda kot neizkusen in trmast pilot sem ga moral vrect se enkrat in se enkrat in slike povedo vse. F5J model je grdooo pristal...

Se splaca popravit glede na to, da je krilo na pol zlomljeno (ne me vprasat kako, ker od dalec ni zgledalo tak hudo)?

LP
Damjan
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
Damac
Član
 
Prispevkov: 74
Pridružen: 21.04.2004, 10:23
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 26.09.2004, 07:45

.... brrrrrr :shock:

Gremo "Jovo na novo", bo prej fertik, a ?
Uške lahko ponucamo, centroplan nov, trup nov, rep nov, pa bo "ko novi"

lpA
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a spaca157 » 27.09.2004, 13:58

Ja bo kot nov saj boš celga zamenjal
:D :D :D :D :D :D
Kdor nizko leta k¨mal razbije
Uporabniški avatar
spaca157
Naš človek :)
 
Prispevkov: 322
Pridružen: 18.08.2004, 22:52
Kraj: Polzela

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 27.09.2004, 14:22

AUUUUAAAA !!!
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a Damac » 27.09.2004, 15:13

AUAAA ja to sem tud sam sebi reko ko sem celi bledi hodo do njega. Od dalec ni zgledalo tak hudo :shock:

Ma pojma nimam se ce se bom lotil popravila. Trup mislim, da ne bo take sile za popravit. Krilo to me skrbi oz. tak kot je Andrej reko bi blo treba na novo centroplan naredit... Vse bolj ugotavljam, da nimam glih nekih modelarskih sposobnostih oz. po domace bi rekli da sem "šlampast" :)

Hmmmm... Bo treba se malo prespat...

LP
Uporabniški avatar
Damac
Član
 
Prispevkov: 74
Pridružen: 21.04.2004, 10:23
Kraj: Maribor


Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov

cron