Vpadni kot repa....
Eanko kot pri klasičnem repu!
Torej:
- če gledamo na os trupa (linija ki povezuje vrh spinerja in zadnjo točko na repu, potem bi v odnosu na to linijo imelo:
Krilo vpadni kot ~2°
Repne površine postavljene natanko vzporedno z osjo trupa
Os motorja ~2 do 4° navzdol, čeprav so tudi primeri ko je motor postavljen v osi trupa.
Kar pa se tiče medsebojnega kota med kraki V repa se pa ta giblje med 90 in 120°, vendar najpogosteje zasledimo tam nekje 110°
Kako pa to izmeriti, je pa že težje razložiti..

lažje je kar pokazati kako to gre...
Prednost V repa pred klasičnim je samo v tem, da je njuna skupna "omočena" površina manjša od klasičnih repnih površin, kar nam da za spoznanje manjše nepotrebne zračne upore, kar je še kako dobrodošlo na tekmovalnih modelih, VENDAR pa pri nepravilnem dizajnu, nepravilneih odklonih krmil, ali neveščemu pilotu izpade, da Vrep včasih slabo uboga po smeri, predvsem kadar letimo zelo počasi.
Tako da je vse odvisno od zasnove modela, načina letenja, ter včasih (žal) tudi od trenutne mode, ki jo forsirajo zmagovalni modeli in proizvajalci modelov...
LP Mitja