ODPRTA IN KONSTRUKTIVNA DEBATA F5J PRAVILA

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a rock » 29.09.2004, 09:20

Miha, da so le vsi prebrali tvoj post

Naj res vsak vse prebere, vsak si naj zapiše pomisleke, svoje mneje. Vsak naj ima pripravljeno obrazložitev svojega pogleda.

Nato se dobimo in predebatiramo vse skupaj od točke do točke in naredimo čistopis.

Glede ponavljanja je še marsikej za dorečt. Sam sem veliko razmišljal in prišel do tega, ki sem ga navedel, da je najbolj fer. Potrebno je upoštevati, da ima ponavljalec veliko pomoč, ko so ostali že v zraku. Pa tudi samo ponavljanje mora biti nezaželjeno. Sicer pa veliko lažje je govoriti, ko se dobimo. Razlogov za in proti je ogromno.

Glede Finala, tudi sam sem za procentno določitev finalistov glede na vse prijavljene tekmovalce, vendar mora biti točno določeno koliko je lahko največ finalistov.

Sam bi še marsikaj dodal, predvsem pri pomoči organizatorju. Kako zagotoviti, čim več turnusev v vseh disciplinah.

Pravila bodo osnova za tekmovanje, zato so tako na široko napisana.

Za F5J info bomo pripravili izvleček najpomebnejših delov.

lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Big A » 29.09.2004, 10:52

Rok, hvala za posteno opravljeno delo pri pisanju pravil.
Tekme bi po teh pravilih prav dobro funkcionirale. To pa ne pomeni, da ne maram dobrh predlogov za spremembe.

Pri dajanju pripomb oziroma pri novih predlogih se lahko pojavi problem, da se sprejme najbolj glasen in ne najboljši predlog. Zato se strinjam z idejo, da se predloge zbere, potem pa ti gredo skozi 'filter' vseh, ki tekmujemo (sodelujemo) v F5J. Lahko se kje srečamo in skupaj podebatiramo, ali pa isto napravimo s pomočjo elektronske poste.

LP
A
Uporabniški avatar
Big A
Naš človek :)
 
Prispevkov: 134
Pridružen: 14.12.2003, 14:22
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Robi » 29.09.2004, 12:06

Nič elektronske pošte!!! Rokce gor pa pika. Zadnje srečanje v Celju bi bila prava priložnost za to. Vsaj enkrat ne bo 9/10 tekmovalcev zdirkalo 15 minut po razglasitvi rwezultatov domov, če jim je seveda v interesu, da so soudeleženi pri sestavi pravil, po katerih bojo dirkali v prihodnji sezoni.

LP, Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a Vombat » 29.09.2004, 15:08

Super Robi za obširna pravila.

Glede teh kratkih pravil. A niso skoraj ista kot v letošnji sezoni? Razen dodatek so Litijevi akuji.

PS: Mislim da ne bo nobeden dajal gor sončnih celic ker mu v tisti minuti ne bo zmanjkalo baterij.


Edit:
Eno pravilo ne razumem. Pod 1.3 c (minimalni radij nosu 3mm).
Kaj to pomeni minimalni radij nosu je 3mm :?: :oops:
Uporabniški avatar
Vombat
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 29.07.2004, 13:56
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 29.09.2004, 16:23

Kaj to pomeni minimalni radij nosu je 3mm


to pomeni da če si doma na stružnici narediš spiner da ga ne smeš ošiliti kajti z ošiljenim kopjem lahko še koga ubiješ
Formalno opozorilo pač :lol:
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ZupJo » 30.09.2004, 13:26

Hoj!

Super debata, vendar upam, da ne bomo stvari preveč zakomplicirali. Sam sem za varianto 4 turnusi + 2 flyoffa, delovanje motorja 1 min, ki se šteje v skupni čas, pristanke točkujemo na 1m. Za baterije bi najraje obdržal NiCd in NiMh, vendar mislim da je pač potrebno popustiti razvoju in dovoliti tudi Lixx.

Ne pozabite, da je čar tekmovanja v tem, da se dosegajo dobri rezultati za vse. Tekma uspe takrat, ko se večina tekmovalcev naleti do 600 sek in skuša pristati v točko. Odločajo naj le nianse, ki se dogajajo zadnjih 30 sek turnusa. Torej kategorija naj bo tako odprta, da dosežemo čim večje število tekmovalcev, ki lahko s svojim (preprostim) modelom in (ne predragim) setupom pridejo tudi do flyoffa.

Upam, da bo naslednje leto tudi potekalo tekmovanje za SLO pokal, ki nas nedeljske modelarje v bistvu prisili na nek tempo, da ne lenarimo ampak nas zadeva vleče naprej. Če malo pogledam bodo naslednje leto lahko tekme vsaj v Krtini, Kamniku, Krškem, Mariboru, Blokah, Zagorju, Škofji loki in še kje :D Vsak sigurno ne bo mogel na vse tekme (ali pa bomo najboljšim to prepovedali :idea: ), tako da bo možnost pridobitve točk lažja. Lahko pa eno od teh tekem proglasimo za DP (kot letos) in tako dobimo še en motiv več.

Predlagam, da se dogovorimo tudi o štartnini. Vsak, ki je kdaj organiziral tekmo ve, da je potrebno pokriti vsaj fiksne stroške, če pa kaj ostane za klubsko blagajno, pa tudi ni odveč. Zato predlagam, da ostane štartnina še vedno 3.000 sit. Del tega denarja, naj gre v sklad za nakup pokalov za prve tri v tekmovanju za SLO pokal, da bodo najboljši imeli poleg užitkov še kaj lepega za spomin.

L.p.

ZupJo
Uporabniški avatar
ZupJo
Član
 
Prispevkov: 33
Pridružen: 18.05.2004, 22:10
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a Robi » 30.09.2004, 14:21

Tudi o številu in rangiranju tekem bo treba doreči zadevo. Strinjam se z ZupJojem, da se razpiše število tekem za SLO-pokal, zraven pa se še posebej organizira tekma za državno prvenstvo. SLO-pokal in državno prvenstvo ne more biti v istem košu. Za državno prvenstvo je samo ena tekma, za pokal pa šteje več tekem. To je praksa tudi v drugih športih, v modelarstvu jo pri nas uporabljajo F3J-aši.

LP, Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a rock » 30.09.2004, 14:22

ZupJo napisal/-a:Hoj!

Super debata, vendar upam, da ne bomo stvari preveč zakomplicirali.

Upam, da bo naslednje leto tudi potekalo tekmovanje za SLO pokal,

Predlagam, da se dogovorimo tudi o štartnini. Vsak, ki je kdaj organiziral tekmo ve, da je potrebno pokriti vsaj fiksne stroške, če pa kaj ostane za klubsko blagajno, pa tudi ni odveč.


Naredili bomo vse, da ne bomo zakomplicirali. Prosim ne ustrašite se velikega obsega pravil.

Zakaj velik obseg pravil.

Vse delamo na tem, da kategorijo približamo vsem. Tega "vsem" se moramo prav dobro zavedati. Slej ko prej se bo našel na travniku nekdo, ki bo "pobesnel" ob določeni situaciji. Letos smo še bili sami zanesenjaki. Z leti bo vse več tudi drugačnih ljudi s katerimi se brez zadev na papirju ne da pogovarjati.
Drugo, kar je tudi pomembno... Zadeve, ki so se letos dogajale. Ogrožanje sotekmovalcev med pristajanjem, ogrožanje lastnine, zmede s kanali in posledično izgube modelov, moramo zmanjšati če že ne onemogočiti.

Zanimiva misel in vredna vsega spoštovanja.
citiram g. Zupan
Ne pozabite, da je čar tekmovanja v tem, da se dosegajo dobri rezultati za vse. Tekma uspe takrat, ko se večina tekmovalcev naleti do 600 sek in skuša pristati v točko. Odločajo naj le nianse, ki se dogajajo zadnjih 30 sek turnusa. Torej kategorija naj bo tako odprta, da dosežemo čim večje število tekmovalcev, ki lahko s svojim (preprostim) modelom in (ne predragim) setupom pridejo tudi do flyoffa.

Samo še ena moja misel na to.

V F3J so potrebovali 10 let, da so prišli to tega kar navaja g. Zupan. Na tekmah v zadnjem času odločajo še samo delčki sekunde in točnost pristanka. O prvih 15-20 tekmovalcev ponavadi odloča samo ena točka med tekmovalci.
Vsaj zadnji dve leti ljudje iz FAI razmišljajo samo še o tem kako, bi to onemogočili, ker so tekme postale nezanimive oziroma tekmovalci so pod veliko prishično obremenitvijo in se tekem ne udeležujejo.

Sem pozabil povedat. V F3J so potrebovali 10 let "razvoja same tehnike in znanja jadranja", da so prišli do tega kar navajam jaz in g.Zupan. Pri nas bo v F5J to mogoče že naslednje leto in v nekaterih primerih znanje jadranja sploh ni potrebno.

Tega se jaz najbolj bojim. In prav za takšna pravila smo se množično odločili. :oops: :oops: :oops: :oops:

Glede SLO pokala.

Vse moramo narediti, da bodo naslednje leto potekale tudi tekme za SLO pokal.

Kakor je vsem jasno, kaže da jih bo kar nekaj. Na vse se ne bo dalo priti.

Zato se predlaga, da bodo za končno uvrstitev v SLO pokalu šteli samo trije (oziroma, za koliko se bomo zmenili) najboljši rezultati.

Podobno je organiziran EuroTour že nekaj let in vse zelo dobro špila.

Startnina? Samo zmenimo se in bo.

lp, rok
Zadnjič spremenil rock, dne 30.09.2004, 14:42, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a mihah » 30.09.2004, 14:41

Vsaka tekma za SLO pokal je tudi mednarodna. Na tekmi se podeli priznanja po uvrstitvah ne glede na narodnost tekmovalcev. Za točkovanje SLO pokala se tujcev ne šteje. Tako smo imeli tudi včasih na naših tekmah z modeli čolnov.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Kroko » 30.09.2004, 14:48

mihah napisal/-a:Za točkovanje SLO pokala se tujcev ne šteje.


Zakaj pa ne sme tujec osvojiti SLO pokala?
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mihah » 30.09.2004, 17:08

So lahko kakšni predsodki, kaj jaz vem? :?

Meni je čisto vseeno :wink:
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 30.09.2004, 18:39

HEJJJJJ počasi

Na krožniku imamo šela debato o osnovnih pravilih po katerih poteka posamezna tekma
Ko bomo pospravili pod streho ta se pa lahko pričnemo dogovarjati o pokalih DP ali euroturu (kdo kdaj kako , kaj šteje za kaj)

Kot je že Rok napisal pravil ni nič več in nič manj kot letos samo napisana so in zgleda hud "špeh" dejansko je pa samo par pravil, ki pa so identična letošnjim, samo pred tekmo se ne bomo spraševali "koliko je velika stotka in kaj se meri " "koliko turnusov bomo leteli" "koliko flay offov bo in koliko bodo dolgi"
Torej SUPER vse je jasno pridš na tekmo in se imaš fino ker vse veš in je vsak dogodek pričakovan., vsak zaplet ima preprosto rešitev. Tudi organizatorjem tekem je s pravilnikom olajšano delo ker se v naprej ve koliko časa potrebujejo za ispeljavo dirke itd

Torej dejmo se pogovotit o [/b]OSNOVNIH PRAVILIH čimpreje[b]
za drugo leto kako in kaj pa imamo vso zimo časa (do januarja npr)

lp
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 02.10.2004, 08:56

Lep pozdrav vsem!

Sinoči smo imeli v LMD KANJA Hrastnik sestanek, kjer smo med drugim obravnavali tudi temo F5J, zaradi oblikovanja pravilnika za sezono 2005 (in naprej)
Naj omenim, da nas je v Kanji 6 aktivnih tekmovalcev v F5J, na naslednji tekmi pa se bosta pojavila še eden ali dva nova.

Če napravim povzetek bistvenih stvari za katere smo bili večinoma enotni so naslednje:

Pogovarjali smo se o klasi F5J 400

1. kar se tiče pogonskega sklopa je naša težnja v omejitvi na nikelj-kadmijeve, ter metal-hidridne akumulatorje z največjim številom celic 8 kosov.

2. letijo naj se 4 turnusi in 2 fly offa

3. kar se tiče regularnosti tekme, naj bo dovolj, če uspe pod streho spraviti vsaj 1 fly off. V primeru vremenskih prilik, ki onemogočijo izvedbo fly offa, naj bo tekma regularna če so bili izpeljani vsi 4 turnusi

4. ponovitev štarta je dovoljena le v času 60 sekund od piska glavnega sodnika za vzlet. Modelar mora ugasniti pogon po pisku glavnega sodnika za ugasnitev motorjev po preteku 60 sekund.


Sedaj pa še stvari, ki se ne tičejo direktno pravilnika, a bi jih bilo dobro upoštevati pri nas za naslednje sezone:

5. zaželjeno je da se nekje na netu pridobi prostor, kjer bi se lahko vodila lista vseh tekem z vsemi rezultati, ter bila na vpogled tekmovalcem. Tako bi lahko vsi videli katero mesto so dosegli na posamičnih tekmah, kje se nahajajo v skupni razvrstitvi, lahko bi ocenjevali ali se prebijajo proti vrhu, koga so prehiteli "iz svoje skupine"...skratka koristna stvar, predvsem za tiste ki so novi v F5J, ter tiste ki so se počasi začeli prebijati proti vrhu. Tudi nek način ocenjevanja vseh tekmovalcev (točke) tako za tekočo tekmo kaor tudi akumulativno za vse tekme nazaj, bi bil zelo dobrodošel in v večini primerov tudi stimulativen.

6. pripraviti je treba koledar tekem F5J za sezono 2005.
Zaželjeno je, da bo čim več tekem. Najbolje je da se fiksno določijo datumi za tekme, potem pa naj predstavniki organizatorjev sebi s pomočjo žreba izberejo termin za tekmo na njihovem terenu. Kje in kdaj bi se naredilo to žrebanje je stvar dogovora...morda na naslednjem pikniku, ali naslednji (letošnji) tekmi.

7. Izbrati je potrebno organizatorja tekme Euro Cupa 2005. Glede na terene, infrastrukturo, dostopnost, organizacijske zmogljivosti, gurmanske posebnosti :) ... je naše mnenje, da so v ožjem izboru letališče Krško in letališče Zagorje. Menimo da je letališče v Celju tudi primerno, (teren, veliko prostora, parkirišče, streha..) vendar tam še ni bilo pripravljene uradne tekme, da bi lahko sodili o primernosti ali neprimernosti. Vsekakor je Celje zanimiv teren ...če se bo "uprava" letališča strinjala :(


Sedaj pa še nekaj misli, ki so se nam pletle po glavah in o katerih smo tudi razpravljali:

Ne smemo pozabiti kako in zakaj se je začela kategorija F5J (400) pri nas. Zato se je treba potruditi, da s pravilnikom zagotovimo konstantno zanimivost te kategorije za novince. Če bomo s tehniko in tehnologijo šli previsoko, si mladi ne bodo mogli privoščiti vstopa v to klaso. Ta klasa pa bo postala ozek krog tekmovalcev, ki se bodo menjavali na prvih treh mestih, in zadeva bo postala nezanimiva.

Kdor bo dosegel totalni vrh v tej klasi (400) mu je odprta pot v druge kategorije F5J (unlimited..)

Pa še razlaga k zgornjima točkama 3 in 4 :

Pod 3: organizator, ki se potrudi in mu uspe izvesti vse 4 turnuse, pa mu potem neugodne vremenske razmere ali kaka "druga naravna nesreča" :) onemogočijo izvesti eden ali oba fly offa, mislim da ne bo zadovoljen, če ob vsemu trudu, ki ga je vložil v organizacijo tekme, tekma ne bo regularna. Zato smo predlagali, da če so izpeljani vsaj 4 turnusi, naprej pa se ni izšlo, naj bo tekma regularna.

Pod 4: Če bi bilo v ponovitvi vzleta dovoljeno vzleteti in voziti pod motorjem spet celih 60 sekund, bi lahko pilot taktiziral, zavlačeval vzlet, da bi videl kje jadrajo tekmovalci, potem pa se zapeljal v njihovo dviganje.... Zato smo predlagali, da se motor v vsakem primeru mora ugasniti po preteku PRVIH 60 s. Ne smemo dajati potuho slabo pripravljenim modelom ali modelarjem, ter onim, ki bi radi taktizirali na osnovi slabo napisanih pravil (pravil z luknjami)

Toliko zaenkrat s strani Letalskega Modelarskega Društva KANJA HRASTNIK.

zapisal: Mitja Seršen
031 209 709
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a rock » 02.10.2004, 09:41

Glede ponavljanja.

Vsaka pravila imajo kdaj kakšno luknjo. Zato se tudi oblikujejo in dopolnjujejo več sezon. Vsekakor rabijo izkušnje iz prakse.

Kot sem že omenil "osnutek" pravil, ki je objavljen je narejen na podlagi F3J pravilnika in slovaških F5J pravil. Slovaška F5J pravila bodo služila za izpeljavo F5J EuroCup-a

Zanimivo je to, da oba pravilnika dovoljujeta ponavljanje.

V F3J je ponavljanje stalna praksa že veš čas. Zelo dobro služi svojemu namenu in vsekakor omogoča še nekaj dodatnih taktičnih možnosti. Je pa vsako ponavljanje s taktičnega stališča zelo rizično in se zaradi tega skoraj nikoli ne koristi. Še nisem videl primera, ko bi modelar prav, prav zanalašč pristal in naredil ponovi štart. Najbljižje temu so samo odločitve, ko se odločiš za ponavljanje, da boš ja dobil vsaj nekaj več točk. Zmage v turnusu nikoli

V F5J pravih izkušenj s ponavlanjem nimamo. Vsekakor je uporaba motorja pri vsem skupaj zelo sporna, kar pa samo kaže na preblem celotne kategorije F5J.
Bi pa vse tekmovalce spomnil na dogotke iz letovšnjega leta, ko so nekateri predčasno pristali in so samo gledali v zrak. Skoraj vsak se ni strinjal s tem, da ponavljanje ni dovoljeno. Najhujše za tekmovalca (naj spomnim vsi upamo, da bo tudi zelo veliko začetnikov) je to da je imel smolo, premalo znanja, napačna odločitev in je pristal že po treh minutah pa lahko samo še gleda v zrak. Vsak začetnik bo imel nekaj težav na začetku. Naj leti čim več.

Kaj vse skupaj pomeni za izkušenega. Vsekakor nekaj več možnosti taktiziranja, kar mislim, da bi moalo biti zaželjeno.
Drugo kar je pa pri vsem skupaj najpomemnejše. Tekmovalca, ki je veš čes odlično jadral prisili, da vstraja do konca. To pa mora vsako tekmovanje zahtevati oziroma nuditi.

Sam še naprej vstrajam, da se ponavljanje dovoli. Zato vse prisotne pozivam, da podajo svoj pogled na problem.

lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Kroko » 02.10.2004, 10:02

Tako taktiziranje ki se ga bojijo kolegi v Zagorju je res možno, vendar samo če tekmovalec NE štarta, ko je predviden prvi štart. Poleg tega mora ponovni štart izvesti zelo zelo hitro, če ne je preveč zamudil. Treba je vedeti, da je maksimalen možen čas pri ponovnem štartu samo 9 minut in ne 10 kot za ostale tekmovalce.

Recimo, da sem se zmotil in vrgel 180 stopin v napačno smer, stran od termike. Po 15 sekundah to ugotovim napako. Ali bom obrnil in letel sebi čez glavo na področje termike ali pa bom vmes še pristal in zapravil 90 sekund (15 za tja, 15 za nazaj in 60 za ponoven štart)? Če je na drugem koncu res termika, bodo fantje gor ostali do konca, meni pa bo zmanjkalo teh 90 sekund. Če pa ni nobene termike in vse pade dol prej, mi bo pa zmanjkalo 60 sekund.

Predlagam, da pustimo ponoven štart že za to, da ga vidim heroja, ki mu uspe to izkoristiti za dosego boljšega rezultata. Če komu to uspe, si je po moje to tudi zaslužil.
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 02.10.2004, 10:09

Kroko!

Ne bojimo se nikogar, tekmovali bomo po kakršnihkoli pravilih ki bodo sprejeta (pa iz Hrastnika smo, ne iz Zagorja), podal sem le kar smo se včeraj na sestanku pogovarjali....morda bolj videno z mojega zornega kota. Sicer pa je ta tema odprta za konstruktivne poste na temo F5J in to mislim da smo z zgoraj oblavljenim postom tudi naredili.

Ali ste prebrali vse? Se z vsem ostalim strinjate, ker ste se vpiknili le na ponovitev štarta?! Če je samo to, potem ni "frke".

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a » 02.10.2004, 11:12

junior napisal/-a:-1. Prvo kot prvo bi bilo potrebno pogon kar se da omejiti.Se pravi nobenih modifikacij na motorju(nekako zapečatiti).
-2. Čim manj izbire celic(lahko tudi samo LiXX).
-3. 4+2 - da ostane še kej cajta za debato in ''tekoče zadeve''

To je jadralna disciplina(a se motim?) in namen motorja je le spraviti model na neko čim bolj enakopravno višino.
Kdor hoče imet formulo naj gre na 7celic.


100% se strinjam z vsem navedenim.

Kroko napisal/-a:3. Dva fly off-a. Če se ne izpeljeta je tekma neregularna


Se ne strinjam. Tekma naj bo regularna tudi, če je izpeljan samo en turnus.

@Rok ... Občudujem tvoj trud, da si napisal pravilnik. Vse pohvale.
Uporabniški avatar
Naš človek :)
 
Prispevkov: 394
Pridružen: 20.06.2003, 13:08
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 02.10.2004, 11:19

@ Mitja

Seveda sem pzorno prebral vse okoli pravil oziroma vašega razmišljanja o njih in imam nekaj pomislekov

Kljub težavam ki bi jih lahko imeli klubi pri organizciji tekem se nagibam k temu da če ni ispeljan vsaj en flay off tekma ne more šteti za kakršnokoli točkovanje ( DP SLO pokal ipd)

Ponovni štart oziroma njegova možnost mora obstajati je pa problem kako stvari postavit da bi bile za vse pravične. V 60sek npr ni možno pritrditi odpadlega propa in še zlesti kam torej štarta nima smisla ponavljati .
Lahko pa zopet obremenimo sodnike in pri ponovnem štartu pač odštopajo tako kot na začetku opozorijo na konec delovanja motorja ter čas jadranja normalno do konca

Žrebanje okoli tekem se mi ne zdi ravno najboljša rešitev saj lahko planiraš pzno jesensko tekmo dobiš pa prvo spomladansko :D

lp
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a luigidon » 02.10.2004, 11:51

Jest bi pa rekel takole:

POnovnih šartov je lahko kolikor hoče. Ve se, da je delovni čas 10 minut in ob deseti minuti morajo biti vsi na tleh.

Zdaj pa ali letim tri minutev z motorjem vred. In ker vidim, a mi jeo stalo še sedem minut po pristanku ponovno prižgem motor in ga imam lahko 1 minuto. Torej sem s tem prišel že na skupaj 4 minute. In mi ostane še šest minut za jadranje. In ker mi ni uspelo 6 minut jadrat, mi je recimo samo 5. Tako, sem dobil skupen drugi čas, ki je 1+5=6 minut. Torej v istem turnusu sem letel najprej 3 minute, potem sem se odločil, da to ni bilo dobro in sem odletel še 6 minut.

Zdaj vprašanje je ali bi se pri tem štel tisti rezultat, ki ga narediš nazadnje ali se ti šteje tisti rezultat, ki je boljši.

Na ta način mislim, da ne bo nihče prikrajšan. Ob deseti minuti turnusa pač morajo biti vsi na tleh. Če se odločiš, da boš prej pristal in ponovil, potem je to tvoja odločitev. Motor pa lahko prižgeš le če se je model dotaknil tal. Potem imaš lahko prižganega največ 60s, lahko ga pa ugasneš tudi prej. Sodnik itak vključi štoparico in ob 60 sekundi ga opozori naj izklopi, če bi pa izklopil prej pa itak ni panike, ker se šteje čas motorja in jadranja.


Ob bi rad povedal, da lahko štartaš tudi 3x ali 4 ali kolikor hočeš.

Torej štart se lahko ponavlja v nedogled, do izteka delovnega časa. S tem bomo poskrbeli, da bodo šli turnusi po času tako kot morajo, pa ni kompliciranja z časom itd..Enostavno se prične ponovno šteti. Jaz bi bil bolj za to, da se šteje boljši rezultat.

Pri nas mislim, da ni problem narediti urnika tekme. Ve se, da turnus traja 10 minut, vmes naj bo 5 minut, da se zamenjajo in to je to. Ne moremo se nam zgoditi, da ne bi vedli kdaj bo kakšen turnus. Oz. kdaj bo konec tekme. Zračuna se, toliko turnusov, toliko premorov, toliko flyoffov in to je to.


ŠE glede Cdja ni nihče komentiral. Vemo, da ga potrebujemo. Če ima kdo predloge kaj naj se pove na Cdju itd. naj gre kar s predlogom na dan. Potem bom jaz prosil enega spikerja, da mi to posneme. Vsekakor pa zraven šteje tudi mednarodna različica oz. angleška verzija. Če dobim koga, ki zna češko, madžarsko itd. bomo posneli tudi v teh jezikih...

lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a ZupJo » 02.10.2004, 22:40

ultralajt napisal/-a:6. pripraviti je treba koledar tekem F5J za sezono 2005.
Zaželjeno je, da bo čim več tekem. Najbolje je da se fiksno določijo datumi za tekme, potem pa naj predstavniki organizatorjev sebi s pomočjo žreba izberejo termin za tekmo na njihovem terenu. Kje in kdaj bi se naredilo to žrebanje je stvar dogovora...morda na naslednjem pikniku, ali naslednji (letošnji) tekmi.


Hoj!

Tale zadeva z žrebom za Krtino (Modra ptica) ne bo možna. Glede na to, da imamo teren sredi polja oz. njiv smo lahko organizatorji le v aprilu ali septembru. Vmes le, če imamo srečo, da kmetje tik ob našem terenu ne posadijo koruze. Letos je ni bilo, naslednje leto pa verjetno spet bo. Lani, ko je bila koruza okloli in okoli, je bilo letenje zelo neugodno in tudi nevarno, če se je kaj zakompliciralo -- pač nisi videl, kje je model padel dol.

Torej -- za datum tekme se moramo dogovoriti in upoštevati možnosti kluba in teren tako, da bo zadeva sploh izvedljiva!

L.p.

ZupJo
Uporabniški avatar
ZupJo
Član
 
Prispevkov: 33
Pridružen: 18.05.2004, 22:10
Kraj: Domžale

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov