F3K oziroma SAL ali DLG.....INFO

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a belovic » 03.10.2004, 13:33

jaz si starta SAL-a ne znam predstavljat brez stikala... na enem stikalu imam sprogramiran start (visina dol, smer v desno, ''flaperoni'' speed) za kar porabim 3 proste mesalnike na oddajniku, a model gre gor kot po tracnicah ob priblizno idealnem kotu penjanja....
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a lenko » 03.10.2004, 14:50

V mini SAl-u bi za napajanje uporabil Litijonski akumulator, pa me zanima, če mora bit kakšen poseben sprejemnik, da dela na 3.7V?
lenko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 152
Pridružen: 27.09.2003, 19:11
Kraj: Preddvor

OdgovorNapisal/-a luigidon » 03.10.2004, 15:00

No, meni se pa ni dalo vgrajevat stikal zdele notri, zato sem kar s prstom med metom držal višino dol in ga vrgel in moram reči, da je šlo veliko boljše:))Danes sem z Gupijem letel približno pol ure in moram reči, da te kar utrudi. Res pa je, da model ne zna lepo zajadrat, ker je pač pretežak. Ga bom poskusil malo olajšati, pa naredit nova krila, potem bi pa že moral malce lepše it. Luknje, ki so se povečalo ob vijakih sem popravil in je sedaj zares trdno. Zdrži čist vsak met in celo pristanek direkt na nos. Tudi to se mi dogaja, ker ali sem ga premalo vrgel, ali pa sme pozabil takoj spustit ročko, ko je bil na vrhu:)

Sedaj sem malce dobil občutek s tem modelom kaj in kako. Zdaj pa sledijo izboljšave...

Za začetek, ga bom poskusil malce shujšati z lažjimi komponentami, pa tudi nosilec za krilo bom naredil lažji, ker se mi zdi, da ima ta sedaj kar precej teže.

Potem se bom lotil izdelave novega krila. Če mi bo ratalo, bi ga rad odrezal iz striropora in potem čaz balzo, drugače se bom pa kar še enkrat lotil brušenja same balze.

In na koncu, ko bo to vse opravljeno se bom pa lotil še zamenjave krmilnih vrvic. Sedaj imam vrvico, ki je preveč elastična in ni glih dobr. Bom uporabil kar kevlarsko vrvico....

V glavnem mini sal je odlična zabava ob kateri vam ne postane dolgčas:)Se mi je pa zgodilo, da sem imel takoj po tme probleme vozit F5j avion, ker se mi je zdel takoooooo težak in takooooo velik:)
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a Bošti » 03.10.2004, 22:48

Lenko je napisal:
V mini SAl-u bi za napajanje uporabil Litijonski akumulator, pa me zanima, če mora bit kakšen poseben sprejemnik, da dela na 3.7V?


Sam na svojem mini HLG/SAL uporabljam dve Lipo 145 kokam in stabilizator napetosti.
Servoti imajo dovolj đusa in lahko letim cca 2 ure. O letenju na eno celico, pa je že Rock pisal,
da ima probleme z dosegom, tako da ti ne priporočam (poglej temo HLG-classic). Ima pa en poseben sprejemnik, ki lahko dela na 3,7V za Slow flyer-je.

Lp, Boštjan
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
Bošti
Član
 
Prispevkov: 48
Pridružen: 31.07.2004, 17:52

OdgovorNapisal/-a rock » 04.10.2004, 10:04

lenko napisal/-a:V mini SAl-u bi za napajanje uporabil Litijonski akumulator, pa me zanima, če mora bit kakšen poseben sprejemnik, da dela na 3.7V?


Sam letim svojega mini-SALa na eno Li-Po celico 3.7V. Sprejemnik imam Pico 4 uP. V navodilih piše, da lahko dela pri nižjih napetostih, tudi do 3.5V. Vendar, tudi zelo lepo piše, da se doseg zmanjša.

Ta zamnjšan doseg je za pravo jadralno letenje popolnoma neupraben. Dokler letiš za hec, štart, akro.......itd in je vse skupaj blizu ni problema. Ko pa začneš jadrati in se v trenutku oddaljiš se začnejo kazati problemi. Še ena hujša neugodnost se kaže. Če na terenu leti več modelarjav, je prelet vsakega, ki ima vkljoplen oddajnik manjši "rodeo". Zakaj je tako ne vem. Opazil sem in še kako verjamem, da je res.

lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a grega » 04.10.2004, 12:14

Lenko:

Če boš slučajno "kaj" rabil mi piši na PM. Upam da veš o čem je govora, ker ne bi rad odpiral nove "epizode". Nekaterim kaj takšnega namreč zelo smrdi.
Lp, Grega
Uporabniški avatar
grega
Naš človek :)
 
Prispevkov: 333
Pridružen: 12.05.2003, 13:04
Kraj: Ptuj - okolica

OdgovorNapisal/-a luigidon » 04.10.2004, 17:07

No, svojga Gupija sem danes končno ponovno spravil v zrak:)spremenjenga:))

Torej, na modelu sem naredil malenkostne popravke. In sicer:

-vrvice sem zamenjal za laks
-podložil sem krilo, ter s tem povečal vpadni kot

In ugotovitve?

Model občutno boljše leti. Z dobrim metom je model v zraku kar nekaj sekund in lahko naredim tudi po ene dva, tri kroge, predem pristanem. In pristanem vedno nekje blizu sebe, tako, da model zares občutno boljše leti. Verjetno bi lahko še malo eksperimentiral z vpadnimi koti, ampak zagotovo pa bodo večja krila pripomogla k boljšemu letenju. No, pa navsezadnje tudi lažje komponente.

In kajsem še ugotovil? Bolečine v roki:)))Ah ja, bodo že minile....

lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a luigidon » 05.10.2004, 23:15

No, danes sem se pa spet veliko naučil:)))

Najbolj to, da od danes naprje obožujem glasne servote:)))Zakaj?

Zato, ker sem model očitno premočno zabrisla v zrak in so šla krila po svoje, trup pa po svoje in je konča sredi koruze. Nemogoče, da bi ga našel in ko sem šel hitro gledat kje naj bi bil, ga seveda ni bilo nikjer. Potem pa sem se spomnil, da morda paservoti še delajo. in sem vzel komande v roke, pa drmal ročko. Potem pa zaslišim tisti pomirjujoč glas: bzzz,bzzz. In sem si kar oddahnil, ker bi mi bilo škoda vse pustiti v koruzi:) Tako sem se nekako prebil do modela. In povem vam, če ga ne bi slišal, da nebi nikoli videl. Tisti, ki ste že hodili med koruzo veste, da ponekod raste kakšen plevel visok tudi po en meter. In trup je padel ravno tja notri. Zraven sem stal in ga nisem videl. Če ga nebi slišal, bi bil pogubljen:)Tako, da glasni servoti so zakon:)


SEdaj razmišljam, kako bi nareidl močnejši nosilec za krila. Sedaj sem imel kot je bilo v načtu. Spodaj balza, povita s steklenko, čez pa šper. In odtrgalo mi je krila na katerih je bil prišraufan šper. Torej mi je šrafue potegnilo ven iz balze. Zdaj se bom moral domisliti kakšne trše stvari. Ima kdo kakšen predlog?

lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a brane » 06.10.2004, 07:14

Če je problem oprijema vijaka v balzi, je odlična rešitev da se v luknjico kane kapljica ali dve lahko tekočega sekundarja. Predel balze okrog luknjice je potem veliko bolj trd, in oprijem vijakov je potem čisto nekaj drugega.
Uporabniški avatar
brane
Naš človek :)
 
Prispevkov: 360
Pridružen: 28.01.2003, 23:44

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 06.10.2004, 07:41

Če imaš na karbonski cevki majhen pilon iz balze, v katerem so luknjice z navojem za za pritrditev krila, potem je treba ta pilonček na teh dveh kritičnih mesti oviti s kevlarsko nitko okrog in okrog. Poviti okrog in okrog pilona in cevke, ter še malo križema, da balzo nikakor ne more utrgati od cevke. V balzi mora biti pa košček avio špera kamor urežeš navoj in ga utrdiš s CA lepilom. Če pa nimaš karbona, bi za prvo silo bil dober tudi sukanec, ki ga bogato naviješ in vmes sproti prepojiš s CA-kom.

Tako bi naredil jaz v tvojem primeru....

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a luigidon » 06.10.2004, 08:41

hm, zanimivo:))Kar nekaj idej:)))bom mal experimentiral in poročal:)))

lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a grega » 06.10.2004, 18:56

Naredi tako kot je dejal UltraL. Jaz imam podobno stvar na hlgju in je zelo vredu.
Lp, Grega
Uporabniški avatar
grega
Naš človek :)
 
Prispevkov: 333
Pridružen: 12.05.2003, 13:04
Kraj: Ptuj - okolica

OdgovorNapisal/-a Bošti » 15.10.2004, 02:14

Za pokušino, nekaj slik našega novega FF-a, ki jih je majstorsko naredil Rok Bordon. Tnx Rok!

Pa še nekaj podatkov za statistiko:


>>FF3
(fast forward)

Konstrukcija: Jernej & Boštjan Fidler
CAD: Rok Bordon & Tomaž Kuhl
Jesen 2004

Tehnični podatki:

Razpon: 1500mm
Dolžina: 1060mm
Masa: pod 200g
Profil krila: HD mod (6.5%,6%)
Površina krila: 20,41dm2
Vitkost: 11
Površina smernega stabilizatorja: 1,7dm2
Profil smernega stabilizatorja: HD 801 5%
Površina višinskega stabilizatorja: 2,36dm2
Profil višinskega stabilizatorja: S 8025 6.5%
Štev. servov: 4
Funkcije: višina, smer, flaperon
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
Bošti
Član
 
Prispevkov: 48
Pridružen: 31.07.2004, 17:52

OdgovorNapisal/-a Bošti » 15.10.2004, 02:23

...pa še malo...
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
Bošti
Član
 
Prispevkov: 48
Pridružen: 31.07.2004, 17:52

OdgovorNapisal/-a belovic » 15.10.2004, 02:23

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
FF3
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
lepo,lepo... vidim pa da je stari ,dobri MH32 odsel v pokoj :cry: :cry:
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a Bošti » 15.10.2004, 02:34

Je lep, ne :D :lol: :D :lol: :D !
Malo še eksperimentiramo, ampak MH-32 definitivno bye, bye!

Lp, Boštjan
Uporabniški avatar
Bošti
Član
 
Prispevkov: 48
Pridružen: 31.07.2004, 17:52

OdgovorNapisal/-a Robi » 15.10.2004, 08:35

Šminkerji :lol: Vsa čast fantje, to pa presega modelarske normative EU :lol:

Lep pozdrav, Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a mihah » 15.10.2004, 08:56

Kapo dol! Superca fantje!
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 15.10.2004, 09:05

fiiiijjjjjuuuuuuuuuuu tole pa zgleda da se reče

komplimenti avtorjem

posebej pa fotografu

če leti pol tako dobro kot zgleda je hudo dober :!:
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Kroko » 15.10.2004, 09:15

Zelo, zelo lepo.
Kupim mašino, ki iz slike naredi model.
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov

cron