Torej kot prvo bi opomnil, da je potrebno biti glede debat o registracijski kodi in hekanju kar precej previden.
Lahko pa malo povem nasplošne izkušnje na kratko:
-Letalni model je samo simuliran in je nek približek. Recimo rezultati o končni hitrosti hitrejših zelo aerodinamičnih modelov (hotlinerji, pyloni) so premajhne.
-Pri masi modela je potrebno dodati maso modela popolnoma opremljenega s servomehanizmi, sprejemnikom, drobnim materialom, prenosom, spinerjem, propelerjem, ipd.
-Simulacija deloma "odpove" pri majhnih in visokovrtečih propelerjih
-Ne upošteva upornosti priključnih kablov in priključkov. Hint: prepračunajte na novo vsakič pri akujih. Podatki:
http://modelarji.com/show.php?id=30
- Ne upošteva odvisnosti pri akujih Ri(T) in Ri(I)
-Prav tako slabo simulira nad optimalnim izkoristkom pri krtačnih motorjih in večjih obratih (izgube zaradi poskakovanja krtačk, timing, ...)
-Posledično tudi slaba simulacija pri BK motorjih pri večjih obratih (in toku), ker ne upošteva izgub v železu
-Zelo preprost model krmilnikov (samo parametri Ri, krmilna frekvenca (visoka/nizka) in BK ja/ne). Ne upošteva različnih timingov in dejanskih razlik med njimi (tudi to nikoli teoretično ne bo mogoče).
Je še veliko več.
Odvisno od zahtev in izračunov, približki 10 do 20 % , včasih pa tudi samo polovično oz tako, da misliš, da bo model letel pa ne ali pa da naj ne bi letel, pa gre ko sneta sekira

Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...