Izkusnja iz ene izmed SLO modelarskih trgovin...

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a alien » 04.11.2004, 21:13

Hval vsem za napisane komentarje, saj se sedaj ne pocutim kot idiot. Je pa res da imamo sedaj ze kar vec igrlcev v filmu hehe.

Torej povsem se strinjam z Miho o zalogi etc...Naj se enkrat povem da ne kritiziram zaloge da necesa ni, saj je tega OGROMNO. Ampak stvari kot osnovni glupi el. spinner cisto normalnih dimenzij pa enostavno mora biti tam. Pa pustimo to...

Boli predvsem odnos do kupca in nic drugega. Vse ostalo se pozre...Visja cena ni problem (v mejah normale), zaloga ni taksne problem. Ampak odnos pa je VELIK problem. Da se meni nekaj nategujejo z neko posto etc jih drugi dan odpikam za vedno. Bodi ded in reci da nisi poslal ne pa neko jajcarjenje.

Ce se gres trgovino bodi trgovina! Ce pa se gres prodajo po posti pa tudi ni problema! Ne rabis velike zaloge, ne rabis prostora in nicesar. Rabis dober inet portal z dobrimi cenami, nabavljas zaradi mene v obstojecih trgoinah v avstriji ali direkt pri proizvajalcih. Postnina je sitnica v EU in dobis robo v enem dnevu. Se naberejo narocila, narocis, posljes! Pa prej napises dobavni rok tolk pa tolk. Halo? A je to tako tezko. Stroskov nimas veliko, ker nimas osebja, prostorov....Lahko delas iz domace garaze.

Pa ne mi spet nekaj jamrat kak to ni tako etc...To je tako kot da bi avto prodajalec jamral nad stroski salona in testnih vozil. Take it or leave it. Iz nic ni nic.
We are all made of stars...
Uporabniški avatar
alien
Naš človek :)
 
Prispevkov: 389
Pridružen: 09.05.2004, 11:15
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a tica(slo) » 04.11.2004, 21:43

jast pa moram pohvalt TOP-MODELTEHNIK iz NG . kot zelenca me bi prou komot nategnu -ker sm bil precej neučakan -povedal je kdaj pride letalo in tisti dan je tud prišlo in tudi pravo je bilo da sem se komot nauču obstat v zraku tistih 7 min in pole brez problema pristat

HVALA
se še učim
Uporabniški avatar
tica(slo)
Naš človek :)
 
Prispevkov: 130
Pridružen: 27.10.2004, 01:10
Kraj: Ajdovščina

OdgovorNapisal/-a spaca157 » 04.11.2004, 22:17

Glede naročanja po internetu me zanima koliko stane poštnina po EU za paket do 3KG?
Kdor nizko leta k¨mal razbije
Uporabniški avatar
spaca157
Naš človek :)
 
Prispevkov: 322
Pridružen: 18.08.2004, 22:52
Kraj: Polzela

OdgovorNapisal/-a alien » 04.11.2004, 22:20

spaca@

Odvisno od prevoznika! DHL, UPS, FedEX so zelo dragi vendar dobis robo drugi dan zjutraj garantirano! Navadno moras kontaktirati prodajalca da ti navede ceno, saj le-te zelo nihajo.

Za obcutek cene express posiljk http://www.dhl.si.
We are all made of stars...
Uporabniški avatar
alien
Naš človek :)
 
Prispevkov: 389
Pridružen: 09.05.2004, 11:15
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a spaca157 » 04.11.2004, 22:25

alien@
Če ni krivnost mi prosim poveš koliko te je približno stala poštnina s avstrije.
Kdor nizko leta k¨mal razbije
Uporabniški avatar
spaca157
Naš človek :)
 
Prispevkov: 322
Pridružen: 18.08.2004, 22:52
Kraj: Polzela

OdgovorNapisal/-a alien » 04.11.2004, 22:32

Bi ti z veseljem pa nikoli ne narocam po posti, ker sem doma v MB-ju, ki je 60km iz Graz-a. Ti pa lahko povem da me je recimo postnina za Rivo iz slovaske prisla 20EUR. Ampak to je bil box velikosti 1,5m! iz USA me za male stvari pride kaksnih 7USD (regular mail 7-14 dni), pospesena posta 14USD.

Kaj vec na to temo pa lahko ziher Miha iz rokava strese, ki je ze tako narocal iz celega sveta :)
We are all made of stars...
Uporabniški avatar
alien
Naš človek :)
 
Prispevkov: 389
Pridružen: 09.05.2004, 11:15
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a mihah » 04.11.2004, 22:36

Ja, poštnine so lahko ZELO različne.

Iz nemčije te pri eni firmi bogi paketek (regler) pride skoraj 40 EURO! :shock: :shock: Smo se pohecal modelarji in rekli, da ima ta firma delnice pri pošti...

Skratka ponavadi spletne trgovine dajejo podatke za poštnino. Če ne pa se jih kontaktira. Po evropi je od 10 pa kot rečeno do 40 EURO. Pa za tistih 40 Euro se lahko potem dobi tudi paket orenk mase in velikosti.

Iz Amerike se lahko dobi majhne pakete po tarifah, ki jih je podal Alen. Je pa res, da te pol carina našpiči...


Edit: Najbrž gledate nekateri dosti http://www.ebay.de in ebay.com
Skratka poleg oteženega plačevanja (SLO nima Paypal-a) te lahko "okol" prinesejo s poštnino. Nekateri za cenene artikle iz svojega inet šopa potem našopajo poštnine precej pošteno. Zato pozor, vedno se prej pozanimat konkretno...
Zadnjič spremenil mihah, dne 04.11.2004, 22:38, skupaj popravljeno 1 krat.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 04.11.2004, 22:37

Ga pokličem nazaj mu povem kaj so mi rekli na pošti pol se je pa začel zgovarjat da so verjetno v Ljubljani zasrali da bo poslal poizvednico itd,itd
Nisem edini ki ga je tako nasanku, zaradi tega tudi ni noben umru, ampak fantje se tko dela kdo bo še kupoval pri takem trgovcu JAZ NE
Morem pa reč da sem pri njem pustu veliko denarja in da kej tazga nisem pričakoval!!
Obljubil mi je da me bo v celotni zadevi obvestil, vendar v sedmih mesecih ni prišlo nič!!!! Verjetno vsi veste za koga gre in tako je tudi prav


Jaz vem za koga gre! Tole je napisano tako kot bi jaz vam govoril svojo zgodbo o "na posti izgubljeni robi".... GGRRRRRRR!!!!!

Lahko pa povem, da sem pa naletel v Mibotu na enega zelo prijaznega prodajalca..in se zelo dobro spozna na stvari..najverjetneje je modelar in ne samo trgovec, ker sem opazil da ima veliko modelarskega znanja in te morda zato bolj razume....
No, pr Gajverju se pa vedno fajn pogovarjamo :D
Da o Stevotu sploh ne zgubljam besed..on je pa CAR kar se tice dobrega odnosa s stranko!

Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a lenko » 04.11.2004, 22:41

Upam, da nisem še en ,ki je bil okol prinešen.Prejšnji teden naročim futabo FF7 ter želim namesto priliženega sprejemnika jeti rex 7.Ugodijo moji prošnji in naslednji dan dobim napravo, brez stikala in pripadajočih kablov, ter xy sprejemnik. Pokličem v trgovino, se zmeniva, da bom naslednji dan dobil drugega. Jaz jim tega takoj pošljem nazaj.Novega še nisem dobil, od tega je že en teden.Pravijo, da so že poslali, na pošti pa nič ne vejo o tem. sem v skrbeh, ker je sprejemnik že plačan.

Lep pozdrav!
lenko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 152
Pridružen: 27.09.2003, 19:11
Kraj: Preddvor

trgovina

OdgovorNapisal/-a Ebola » 04.11.2004, 22:53

luigidon napisal/-a:Kar se tiče zaloge slovenskih trgovin se povsem strianjm z Mihom. Težko je imeti vso robo za tako majhen trg. Če bi pa kdo od trgovcev razširil ponudbo tudi na celo Evropo bi se pa srečal z močno konkurenco, pa še z enim problemom. Veliko stvari raje kupimo če jih vidimo.
Pa to, da ne dobim kdaj česa me sploh me moti. Se naredi, da kdaj ne dobim česa tudi zunaj naših meja. Se naredi tudi, da česa sploh ne morem kupit. Recimo en usr.... zobniček za prenose:) Ampak tako pač je....

Najbolj me moti odnos slovenskih trgovcev do nas kupcev. Pa to ni problem samo v modelarskih trgovinah, tako je povsod. Ker Slovenci smo taki, da če nas bodo nekje nategnili enkrat, bomo šli še tja. Zato, ker imamo nezaupanje do naročanja preko interneta, ker nam je predaleč Avstrija itd...Potem se skoraj vsak raje odloči in gre ponovno v isto trgovino. In tega se trgovci zavedajo. Ne poznajo pravila, da ima stranka vedno prav, pa čeprav nima. Stranka bi morala biti na prvem mestu. Pa je redkokdaj tako. POnavadi se obnašajo tako kot da smo kupci zaradi trgovcev. Ampak žal ni tako. Ravno trgovci so zaradi kupcev.

Da pa dodam še eno zgodbico k vsem tem zgoraj napisanih. Mislim, da boste tudi vsi vedeli za koga gre. Namreč naročil sem navaden motorček 400. Mi reče, ja bom danes poslal. Čakam par dni, nič. Si rečem ok, bo že poslal. Pa nič. Potem po nekaj tednih imam dovolj tega. Pokličem in mi reče, da je prišlo do ene pomote, da nima na zalogi. Ok si rečem, bom počakal. Voda pa ravno ne gori. Medtem dobim moroček 400 že nekje drugje, ampak ker imam ravno naročenega, pa ker teh motorčkov ni nikoli preveč si rečem, da bom počakal. Ker ga nisem nujno potreboval nisem težil. Nekaj časa. Kakšen mesec po naročilu kličem, naročim še nekaj stvari, morda bodo pa lažje poslali če bo kaj več. Sicer pa poštnino itak plača kupec. In mi reče je bom danes poslal. Čakam, čakam, čakam, pa nič. Vse tisto kupim že drugje tačas. Pokličem, pa mi reče, da je glih danes poslal. Ok, si rečem, jutri bo že pri meni. Spet mine par dni, pa nič. Čez kakšen teden pokličem, ko mi pove, da je poslal na napačen naslov in da je dobil vrnjeno??!!!Halo. Ok. Mu rečem, naj mi pošljesamo motorček, ostalega pa ne in če lahko čimprej. Reče, ja bom danes poslal. Čakam, pa spet nič. POtem dobim tisti ubog motorček čez več kot en teden.
In koliko časa se je vleklo odkar sem naročil pa do tistega dne ko sem dobil? Ne boste verjeli, ampak tega je bilo skoraj pol leta.

Pa nebi rekel, če nebi imeli. Pa nebi rekel, če bi rekel, da je pozabil. Ne. Da je poslal, vsakič je že poslal. Pa si mislim. Porkaš dobro mu očitno laufa firma, če je že toliko motorčkov poslal, pa niti eden ni prišel do mene. Dobro mu gre, da si lahko privošči toliko izgubljenih stvari.

No, ja, očitno zaenkrat še dobro živi. Vem pa da pri njem ne mislim kupovati ničesar več. Raje dam 50% več za kaj, kot pa da kupim pri njem.

lp
matjaz


Naj nekdo pove katera trgovina ga tak sere! Ne pa da vsi vemo za koga se gre..BEDNO!
Ebola te reši ....
Uporabniški avatar
Ebola
Naš človek :)
 
Prispevkov: 139
Pridružen: 07.07.2004, 18:16
Kraj: Maribor - Miklavž

OdgovorNapisal/-a tica(slo) » 04.11.2004, 22:58

dejte no povedat al mora še koga nascat :evil:
se še učim
Uporabniški avatar
tica(slo)
Naš človek :)
 
Prispevkov: 130
Pridružen: 27.10.2004, 01:10
Kraj: Ajdovščina

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 04.11.2004, 23:12

Premetanka iz : POLETDOM :D
Vsaj v mojem primeru...prej sem jih visoko cenil sedaj pa :twisted:
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a alien » 04.11.2004, 23:15

Hja jaz imam pa svojo izkusnjo iz popolnoma druge trgovine. Mislim da je zelo pomembno ce poznas prodajalca vsaj navidezno. Nekateri istega prodajalca, ki meni se odzdravi ne hvalijo in obratno...

Skratka moj namen posta ni bilokoga izpostavljati ampak natresti nekaj v razmislek vsem prodajalcem nasplosno.
We are all made of stars...
Uporabniški avatar
alien
Naš človek :)
 
Prispevkov: 389
Pridružen: 09.05.2004, 11:15
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a brane » 04.11.2004, 23:22

luigidon napisal/-a:
Najbolj me moti odnos slovenskih trgovcev do nas kupcev. Ne poznajo pravila, da ima stranka vedno prav, pa čeprav nima. Stranka bi morala biti na prvem mestu. Pa je redkokdaj tako. POnavadi se obnašajo tako kot da smo kupci zaradi trgovcev. Ampak žal ni tako. Ravno trgovci so zaradi kupcev.


lp
matjaz


Strinjam se, da je prav, da smo dobro in prijazno postreženi, a tudi v tujini ni vse tako lepo in prav kot bi moralo biti, jaz pri tem v naših trgovinah ne opazim nobenega bistvenega odstopanja.
Kar se pa tiče tako znanega reka, stranka ima zmeraj prav, pa tole: stranka nima zmeraj prav, to je dejstvo, stranka pride v trgovino s svojimi interesi željami in zahtevami, trgovec pa ji poskuša ustreči v skladu s svojim znanjem, možnostmi in malo tudi v odvisnosti od trenutnega razpoloženja, ki pa čisto zmeraj ne more biti povsem tip top.
Trgovec, ki se strogo drži načela, stranka ima zmeraj prav, kupec je kralj in podobnih znanih fint, bo sigurno prodal več, a dejstvo je, da tak trgovec stranki tudi laže, saj ji ne pove da v tem in tem primeru pa to ne gre tako, da taka oprema kot bi jo stranka po vsej sili hotela imeti v tak model ne paše itd. Trgovec se ne izpostavi možnemu konfliktu, stranka kupi robo ki je slabša in dražja, domov pride zadovoljna, saj je bila prijazno postrežena, a tudi nateg-jena, čeprav večinoma tega ne ve.
Pošten trgovec bi se v podobnem primeru morda celo zapletel v konflikt z stranko, na koncu pa bi bili morda samo dva ali trije od desetih, trgovcu hvaležnih, da jim je pravilno svetoval.
Kot strokovnjaka na področju motociklizma, me ljudje velikokrat sprašujejo in prosijo za nasvete, a te nasvete le zelo redko upoštevajo, ker se ne skladajo z nihovimi željami in predstavami. Ko tako vidim s kakšno razglašeno robo mi pride kdo, po tem ko sem uro ali pa še več visel na telefonu in mu zastonj delil dobre nasvete, bi naslednjega ki pokliče najraje poslal v tri piz-e matr-e.
Uporabniški avatar
brane
Naš človek :)
 
Prispevkov: 360
Pridružen: 28.01.2003, 23:44

OdgovorNapisal/-a luigidon » 04.11.2004, 23:54

Ja govorimo torej o Fop-moedlehntiku:)

Zdaj pa lepo po vrsti. Sam sem prvo modelarsko stvar kupil pri tej omenjeni firmi. Zelo sem bil zadovoljen, ko sem prvi paket dobil točno naslednji dan. Potem sem naročil še oddajnik itd., skratka kar precej stvari in vse sem dobil naslednji dan. Potem se je pa kar naenkrat začelo. Očitno če ne naročiš za ful dnarja ga sploh ne briga in se mu malih paketkov ne da delat.

Kar se pa tiče tistega, da ima stranka vedno prav. Ni v tem smislu, da če hoče mulc vozit reaktivca, mu ga bomo pa pač prodali. Prav je, da trgovec pove tako in tako je to. Da ga seznani. Ampak odločitev naj pa prepusti kupcu. Če pač hoče vozit enga jeta, naj ga kupi in vozi. Ampak je prav, da se mu pove, da tako pač ne gre in da ga bo po vsej verjetnosti razsul po petih sekundah. Tako, da trgovec naj le prepusti kupcu odločitev, prav pa je da ga poduči.

Glede tega, da ima stranka vedno prav sem pa mislil na to, da ned stranko ne smeš nikol znoret, nikol je ne smeš ignorirat oz. do stranke moraš biti vljuden kolikor se le da, pa čeprav ti je glupa, neumna itd...Naj ima stranka mišljenje, da v tej trgovini pa res nekaj pomeni. In naj trgovec pokaže, da ga je vesel. Ker zadovoljna stranka ne samo da se bo vračala, pripeljala bo še druge kupce, kar je najbolj pomembno. Ni boljšega kot dober glas o trgovini, mislim pa da ni slabšega kot slab glas o trgovini. Saj veste kaj pravijo. Dober glas seže v deveto vas. Slab pa še dlje.....

lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a webmar » 05.11.2004, 00:17

alien napisal/-a:Hja jaz imam pa svojo izkusnjo iz popolnoma druge trgovine. Mislim da je zelo pomembno ce poznas prodajalca vsaj navidezno. Nekateri istega prodajalca, ki meni se odzdravi ne hvalijo in obratno...

Skratka moj namen posta ni bilokoga izpostavljati ampak natresti nekaj v razmislek vsem prodajalcem nasplosno.
JA pa kaj je spet nastimal Mc Gajver.
Miran
webmar
Naš človek :)
 
Prispevkov: 139
Pridružen: 12.01.2003, 02:14
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a EXTREMIST » 05.11.2004, 01:55

Elektro 3-d modeli so ratali popularni.
Imajo elise v trgovinah recimo 11x4.7?
Glede na to da se lomijo.
apn
Uporabniški avatar
EXTREMIST
Naš človek :)
 
Prispevkov: 100
Pridružen: 04.02.2004, 21:54
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a brane » 05.11.2004, 09:09

luigidon napisal/-a:
Kar se pa tiče tistega, da ima stranka vedno prav. Ni v tem smislu, da če hoče mulc vozit reaktivca, mu ga bomo pa pač prodali. Prav je, da trgovec pove tako in tako je to. Da ga seznani. Ampak odločitev naj pa prepusti kupcu. Če pač hoče vozit enga jeta, naj ga kupi in vozi. Ampak je prav, da se mu pove, da tako pač ne gre in da ga bo po vsej verjetnosti razsul po petih sekundah. Tako, da trgovec naj le prepusti kupcu odločitev, prav pa je da ga poduči.

Glede tega, da ima stranka vedno prav sem pa mislil na to, da ned stranko ne smeš nikol znoret, nikol je ne smeš ignorirat oz. do stranke moraš biti vljuden kolikor se le da, pa čeprav ti je glupa, neumna itd...Naj ima stranka mišljenje, da v tej trgovini pa res nekaj pomeni. In naj trgovec pokaže, da ga je vesel. Ker zadovoljna stranka ne samo da se bo vračala, pripeljala bo še druge kupce, kar je najbolj pomembno. Ni boljšega kot dober glas o trgovini, mislim pa da ni slabšega kot slab glas o trgovini. Saj veste kaj pravijo. Dober glas seže v deveto vas. Slab pa še dlje.....

lp
matjaz


Kot vidim si tisti ki nimate nikoli opravka s strankami, vse predstavljate v lepši luči kot dejansko je :roll:
Če se spet vrnem na "svoje" področje. stranke, ki sem jim dobro in kvalitetno svetoval, in niso upoštevali nič od tega, vseeno hodijo "jokat" in negodujejo nad rezultati in zapravljenim denarjem in to v veliki večini. Ne sicer, da bi mi kaj očitali, ampak zato ker so nezadovoljni in razočarani, pa čeprav sem jim dobro svetoval, so kupili drugje in jaz nisem nič zaslužil, nekdo drug, ki jim je prodal pa toplo vodo, pa je.
Na drugi strani imam dobre odnose s strankami, ki sem jih moral dobesedno malo ozmerjati, da so se spametovali :roll: kdo bi to razumel. Bistvo je , da stranka nima zmeraj prav.
Uporabniški avatar
brane
Naš človek :)
 
Prispevkov: 360
Pridružen: 28.01.2003, 23:44

OdgovorNapisal/-a lenko » 05.11.2004, 12:59

V postu malo višje sem napisal, da čakam na sprejemnik, ki so ga poslali prejšnji teden. Danes dobim paket in datum oddaje paketa je bil včeraj.Oni pa so mi zatrjevali, da so ga poslali teden nazaj.Kako naj kupec zaupa prodajalcu, ko se mu pa tako laže?

Lep pozdrav!
lenko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 152
Pridružen: 27.09.2003, 19:11
Kraj: Preddvor

OdgovorNapisal/-a mihah » 05.11.2004, 19:48

Forum očitno deluje :twisted:
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron