Če kdo pazna??

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

Če kdo pazna??

OdgovorNapisal/-a pamz » 31.01.2005, 10:37

Mene pa zanima če kdo pozna ta motor.
Je že precej star, Ampak še ne rabljen.
Baje da je RUSKI. :D
Pa brez svečke je. :D

Še slike.

Hvala za odgovore.

LP
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
pamz
Član
 
Prispevkov: 85
Pridružen: 28.11.2004, 11:00
Kraj: Visoko pri Kranju

OdgovorNapisal/-a Matjaz » 31.01.2005, 10:46

Je dizl oz. na neko mešnco petroleja in še nečesa :?

Lp MAtjaž
Uporabniški avatar
Matjaz
Član
 
Prispevkov: 80
Pridružen: 23.02.2003, 14:09
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a pamz » 31.01.2005, 10:56

To kur ETER(vrsta benza) :oops:
Uporabniški avatar
pamz
Član
 
Prispevkov: 85
Pridružen: 28.11.2004, 11:00
Kraj: Visoko pri Kranju

OdgovorNapisal/-a peroo » 31.01.2005, 10:58

helo

jst mam tud takšen motor doma. Je ruski dizl motorček. Tudi jaz svojega nisem še nikoli prižgal. tisti T namesto svečke na vrhu bata je za nastavljanje kompresije. Zadeva laufa na mešanico 1/3 ricinus olje, 1/3 eter, 1/3 kerozin.

LP Peter
Uporabniški avatar
peroo
Naš človek :)
 
Prispevkov: 104
Pridružen: 12.09.2003, 13:31
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a pamz » 31.01.2005, 11:04

Kako ga pa prižges?
Kje pa se dobi to gorivo?
Ali ga ti uporabljaš?
Ali to to močan motor?
Kako pa gas dodajaš pa to?
Uporabniški avatar
pamz
Član
 
Prispevkov: 85
Pridružen: 28.11.2004, 11:00
Kraj: Visoko pri Kranju

OdgovorNapisal/-a peroo » 31.01.2005, 11:18

pamz napisal/-a:Kako ga pa prižges?
Kje pa se dobi to gorivo?
Ali ga ti uporabljaš?
Ali to to močan motor?
Kako pa gas dodajaš pa to?


ta motor je dizlski, tko da se zmes pržiga zaradi kompresije. najprej nastaviš iglo po občutku, pol pa še kompresijo ( najprej je treba ful odviti T na vrhu bata, potem pa ga postopno privijaš). potem v motor spraviš gorivo, in začneš vrteti propeler. ko motor prižge, pa se še malo poigraš z iglo in kompresijo.

to gorivo moraš pa kar sam namešati.

ne, jaz svojega ne uporabljam.

ta motor ni nevem koliko močen. včasih so jih uporabljali na U-kontrolcih (letala, ki so imela na konec krila pritrjeno žico, in letela okoli pilota, so bila brez komand)

ta motor nastaviš, da dela na ful-gasu. obratov pa ne krmiliš. čas delovanja pa se nastavi s količino goriva, ki jo daš v rezervoar.

LP Peter
Uporabniški avatar
peroo
Naš človek :)
 
Prispevkov: 104
Pridružen: 12.09.2003, 13:31
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a pamz » 31.01.2005, 11:22

Najlepša hvala :D

LP
Uporabniški avatar
pamz
Član
 
Prispevkov: 85
Pridružen: 28.11.2004, 11:00
Kraj: Visoko pri Kranju

OdgovorNapisal/-a aly fly » 31.01.2005, 12:40

Vau! CELO BOGASTVO!
aly fly
 

OdgovorNapisal/-a Slowfly » 31.01.2005, 16:00

Za povprečnega Rusa takrat , 1/3 mesečne plače , tako da imaš kar prav - celo bogatstvo! Za 10 USD , pa je takrat Rus dal celo plačo.

Kerozina v tem gorivu ni bilo nikoli. Bil je petrolej , ricinus olje in eter.
Uporabniški avatar
Slowfly
Naš človek :)
 
Prispevkov: 339
Pridružen: 09.06.2003, 01:37
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 31.01.2005, 16:36

V tej temi pa se lahko pohvalim, da sem daljnega leta 1987 letel z omenjenim motorjem. Model je bil od prijatelja Graupnerjev Filou 2 (jadralec). V kljunu je imel vgrajen tale MK-17, ki je bil po moči primerljiv z 1,76 ccm motorji.

V osemdesetih letih, so takšne motorje za nekaj jurjev prodajali v Mladem Tehniku, zato smo jih imeli dom skoraj vsi mladi modelarji. Vžgal ali celo letel z njim pa je malo kdo. Predvsem zaradi težke dostopnosti komponent goriva in za začetnika kompliciranim načinom vžiganja.

Vžigali smo jih približno tako, kot je napisal Peroo, oziroma smo jih z električnim zaganjačem vrteli dovolj dolgo, da so oživeli, potem pa smo s "telovadbo" kompresijskega vijaka in igle za dovod goriva "pričarali" najboljši režim letenja.

Kot so že ostali napisali, je motor verjetno bolj primeren za na polico, kit za na model.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a peroo » 31.01.2005, 17:26

Slowfly napisal/-a:Kerozina v tem gorivu ni bilo nikoli. Bil je petrolej , ricinus olje in eter.



Kerozin = petrolej
Uporabniški avatar
peroo
Naš človek :)
 
Prispevkov: 104
Pridružen: 12.09.2003, 13:31
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a aly fly » 31.01.2005, 20:50

Slowfly napisal/-a:Za povprečnega Rusa takrat , 1/3 mesečne plače , tako da imaš kar prav - celo bogatstvo! Za 10 USD , pa je takrat Rus dal celo plačo.



Resno?
aly fly
 

OdgovorNapisal/-a Slowfly » 31.01.2005, 21:06

Dolarjev Rusi tudi v sanjah niso mogli kupiti drugače kot na črno. Tečaj na črno , pa je bil v najboljšem primeru samo 3 X višji od uradnega.
Je pa takrat bilo v Rusiji (oz ZSSR) tudi za nas vse smešno poceni , pravzaprav zastonj. Če računaš , da je družina tam živela cel mesec z nekako 60 - 70 Rublji , da si ta denar na črno dobil za cca 20 $ , si lahko misliš.
Zelo podobno je bilo v vseh državah vzhodnega bloka.
Uporabniški avatar
Slowfly
Naš človek :)
 
Prispevkov: 339
Pridružen: 09.06.2003, 01:37
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Slowfly » 31.01.2005, 21:11

peroo napisal/-a:
Slowfly napisal/-a:Kerozina v tem gorivu ni bilo nikoli. Bil je petrolej , ricinus olje in eter.



Kerozin = petrolej


Podobno ampak ne čisto enako.Kerozin je še dosti slabši od petroleja.(nižja frakcija)
Uporabniški avatar
Slowfly
Naš človek :)
 
Prispevkov: 339
Pridružen: 09.06.2003, 01:37
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Raptor » 31.01.2005, 21:40

a ma kdo tak motor za prodat?
Uporabniški avatar
Raptor
Novinec
 
Prispevkov: 26
Pridružen: 06.04.2004, 18:43
Kraj: Ravne na Koroškem

OdgovorNapisal/-a Dragonfly » 01.02.2005, 21:56

peroo napisal/-a:[..., tko da se zmes pržiga zaradi kompresije. najprej nastaviš iglo po občutku, pol pa še kompresijo ( najprej je treba ful odviti T na vrhu bata, potem pa ga postopno privijaš). LP Peter


Malce previdnosti:

1. Nekoliko odvij (zmanjšaj) kompresijo.
2. Zavrti motor. Moraš slišati protibat, kako bo preskočil v zgornjo lego.
3. Začni z vžiganjem motorja in previdno privijaj vijak kompresije.
4. Ko motor vžge, bo potrebno še malo pritegniti kompresijo in se poigrati z iglo.

Nikakor ne privijaj kompresije preden začneš z vžiganjem!

Miloš
Uporabniški avatar
Dragonfly
Član
 
Prispevkov: 53
Pridružen: 14.06.2004, 10:09
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a pjer » 02.02.2005, 08:39

Raptor je vprašal a ma kdo tak motor za prodat?
Imam par kosov , slike in podatki jutri saj sem v službi.
L.P.Pjer
Uporabniški avatar
pjer
Naš človek :)
 
Prispevkov: 183
Pridružen: 17.12.2003, 14:36
Kraj: Šentjur

OdgovorNapisal/-a Raptor » 06.02.2005, 13:47

kaj pa cene? :)
Uporabniški avatar
Raptor
Novinec
 
Prispevkov: 26
Pridružen: 06.04.2004, 18:43
Kraj: Ravne na Koroškem

OdgovorNapisal/-a pjer » 08.02.2005, 10:29

Če prideš do Šentjurja se znajde kakšen pri tebi tudi že za kakšno dobro KAVO !!!
L.P.Pjer
Uporabniški avatar
pjer
Naš človek :)
 
Prispevkov: 183
Pridružen: 17.12.2003, 14:36
Kraj: Šentjur

OdgovorNapisal/-a pjer » 08.02.2005, 10:31

P.s. morda pa po pogovoru ugotovima da imaš ti kaj za mene :D :D
L.P.Pjer
Uporabniški avatar
pjer
Naš človek :)
 
Prispevkov: 183
Pridružen: 17.12.2003, 14:36
Kraj: Šentjur

Naslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron