Modelarska trgovina Nebec v Šentvidu

Vse o avtomobilskem modelarstvu : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: FASTLANE

Modelarska trgovina Nebec v Šentvidu

OdgovorNapisal/-a andro » 08.03.2003, 10:21

Pozdravljeni!
Pišem zato ker sem izredno razočaran nad pristopom g. Janeza Nebca, lastnika trgovine in njegovega "izjemno pametnega" pomočnika, katerega imena žal ne vem.
Lansko leto sem se odločil za nakup modela avtomobila 1:8 z forsovim motorjem 3,5. Na internetu sem našel spletno stran Nebec Hobi - Mantua Model d.o.o. . Stran me je zelo navdušila in ravno tako njihove obljube o rezervnih delih, pomoči kupcem, itd. Kmalu po nakupu se je že izkazala druga stran njihovega pristopa. Glede na dejstvo da sem bil popoln začetnik sem potreboval veliko pomoči in nasvetov. Pozabil sem omeniti da sem se odločil za nakup modela Magica cestna izvedba, za celoten komplet sem odštel 110.000 sit. To se mi ne zdi majhen denar. Pri sestavljanju modela mi je pomagal prijatelj, izkušen modelar tudi nekdanji tekmovalec v tem razredu. Po končanem sestavljanju sem prinesel sestavljen model k g. Nebcu na pregled in na "ulavfanje" motorčka. Komaj sem čakal na dan da sam zapeljem model po parkirišču. Navdušenje me je zelo hitro minilo, saj je bila odkrita serijska napaka na fergazerju, saj se je odkrušil majhen del na spodnjem koncu. Posledica tega je bl ta, da se je fergazer snel. Ponovno sem šel k g. Nebcu ki se je nekaj izgovarjal (same pametne stvari...). Rekel je da sem jaz kriv, njegov sodelavec(gospod z očali in z brado in zelo pametnim izgledom) je rekel "ja kaj si pa pričakoval, to je navita zadeva in tudi osebni avto Golf ki premore 700 KM se kvari. Ta primerjava se mi je zdela izjemno bedasta in neprimerna. Glede na dejsvo da sem bil zelo velik navdušenec sem stvar spregledal in kupil nov fergazer. Prosil sem g. Nebca da mi tokrat on sestavi zadevo in da mu plačam delovno uro. To je res storil, jaz sem mu plačal za nov fergazer+delovno uro. Povedal mi je da je zaradi varnosti tudi razstavil motor in ga očistil zaradi opilkov, kajti delček fergazerja ki se je odlomil je padel v motor. Predvideval sem da bo sedaj vse ok. Kako se se zmotil!!!!!!!!!!!!!!!!!. Po tem popravilu je model deloval celo dva polna rezervoarja goriva. Presenetljivo a ne? Potem se je zgodba s fergazerjem ponovila. Spet se je odlomil popolnoma na istem mestu kot prvič, kljub temu da je zadevo "šraufal" sam g. Nebec.
Te dni sem se odločil za prodajo modela svojemu prijatelju, saj sem se naveličal problemov. Rekel sem mu da naj pred prvim startom, da preverit motor g. Nebcu ( za vsak slučaj). Po pregledu motorja me je prijatelj ves zgrožen poklical in povedal da je motor popolnoma uničen (za v kanto). Meni ni bilo popolnoma nič jasno, saj je motor deloval le parkrat in še to zelo amatersko, malo po parkirišču in to zelo po pameti. Vedno sem počakal da se je motor ogrel, po vsakem spraznjenem rezervoarju sem počakal cca 10 min da se je ohladil, skratka res sem pazil. Sedaj pa pozor, ali se vam zdi normalno da bi bil motor popolnima uničen po porabljenih 2,5 l goriva.?????????
Prijatelj mi je prenesel vse komentarje g. Nebca in ob poslušanju me je prijelo da bi šel tja in ga na g....c in to parkrat!!!!!!!!!!!!!!! Rekel je da sem sam kriv za vse to in da je motor uničen zaradi opilkov (plačal sem mu delovno uro za pucanje motorja) .
Menim da me je g. Nebec po domače rečeno "na suh nategnil", ker je videl da se na zadevo ne spoznam najbolje in mi motorja sploh ni očistil z namenom da pri njemu kupim novega!!!! Njegov odnos do strank je izredno ponižujoč, njegov sodelavec je pa tudi poglavje zase. v svojem sporočilu sem izpustil precej neugodnosti ki sem jih doživel z g. Nebcom , zaradi dolžine zapisa. Prosim vas izkušene modelarje za mnenje, kaj naj storim, svojo jezo sem prenesel na vaš forum z namenom da ne bo še kdo nasedel začetnim sladkim besedam g. Nebca. Svetujem vam da se raje odpeljete v Logatec kjer so zelo na nivoju, oz. kamorkoli drugam samo k Nebcu ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pa še nekaj sem pozabil omeniti, g Nebec je mojemu prijatelju(njemu sem prodal svoj avto) rekel da je sklopka narobe obrnjena in da ga čudi kako da se je avto sploh vozil. Zakaj sem to napisal?, zato ker je g. Nebec ta avto z narobe obrnjeno sklopoko imel štirikrat pri sebi na "ulavfavanju" motorja, pri tem ga je vsaj deset minut vozil gor in dol po dvorišču pa ni opazil da je sklopka narobe obrnjena. (Za vsako njegovo storite sem pa tudi plačal)To je res zanimvo, da tak strokovnjak to opazi šele takrat ko se nezadovoljni kupec pritoži nad njegovo storitvijo. Upam da sem vam vsaj malo osvetlil njegovo strokovno podkovanost!!!!
Lepo pozdravljeni vsi modelarski navdušenci!
andro
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 08.03.2003, 09:40
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MaNe » 08.03.2003, 12:06

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Uporabniški avatar
MaNe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1351
Pridružen: 11.11.2002, 10:29
Kraj: Slivnica pri Mariboru

OdgovorNapisal/-a dgrejtest » 08.03.2003, 13:00

ja itak... nisi prvi, k ga je nategnu!

Mene je za 10 jurjov, pa ene akkuje mi je prodal, k so verjetno prej ene 2 leti stal... pa cena je bla tud na celicah druga kot pa na racunu... Temu bo sou biznis sam se navzdol... Jest grem ke res sam se ce se robe ne bo dal nikjer drugje dobit.

pero
dgrejtest
Novinec
 
Prispevkov: 17
Pridružen: 17.01.2003, 11:04
Kraj: Trzin

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 08.03.2003, 15:16

Sem slišal in vem, da pri MM Lj ni vse tak kot bi moralo biti (internetna stran, prijaznost, založenost, reklamacije, ......), a naj te potolažim, da so še drugi trgovci (legalni) v SLO hujši (mene so nateg.. za motor 3,5 - drug model, same obljube - delov pa ne, pošiljanje po pošti, ....... ). :twisted:

Po tem pa se ni začuditi :shock: , da gremo skoraj si že na 1:10 - NITRO :lol:

ANDRO, prosil bi te, če že javno kritiziraš, da se predstaviš z polnim imenom in krajem (ne bodi rit) :oops:
LP Stanko

GSM: 070 688-446 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY X4 2024 Stock - XRAY X12 2025 - BURI 2.2
Tamiya TT-02 - Tamiya TT-02R 21.5T
SANWA M17, RM MT4
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3323
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a andro » 08.03.2003, 15:27

[quote
:

ANDRO, prosil bi te, če že javno kritiziraš, da se predstaviš z polnim imenom in krajem (ne bodi rit) :oops:[/quote]

Sem Andrej Dolinar iz Ljubljane. Da ne bom izpadel rit.
andro
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 08.03.2003, 09:40
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mihah » 08.03.2003, 16:41

Andrej in tudi ostali!


Vabljeni, da svoje objektivne kritike kot tudi pohvale, itd. poveste na našem forumu:

http://modelarji.kelt.si/phpBB/viewforu ... orum=14&96


Vsekakor pa je potrebno povedati svoje pravo ime in iz kje ste.


Vabljeni!

Miha
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a andro » 08.03.2003, 17:07

Svojo zgodbo sem prenesel tudi na navedeni naslov.
Ali je res možno da se motor junior force 3,5 uniči po 2,5 l goriva, ob navedeni uporabi?
LP Andrej
andro
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 08.03.2003, 09:40
Kraj: Ljubljana

Uničen motor

OdgovorNapisal/-a tornado » 08.03.2003, 17:41

:twisted:
Zadnjič spremenil tornado, dne 17.07.2005, 22:28, skupaj popravljeno 1 krat.
tornado
Naš človek :)
 
Prispevkov: 308
Pridružen: 08.01.2003, 14:25
Kraj: Maribor

Re: Uničen motor

OdgovorNapisal/-a andro » 08.03.2003, 17:53

Uničena je bila ojnica, bat in fergazer. Za primer: če bi dal motor popraviti bi plačal 26.000 sit, motor je pa Junior force(amaterski motor). Motor je imel vedno dobro mazanje, saj se iz avspuha sivo kadilo, uporabljal sem tudi predpisano gorivo, mislim da 10 % mešanico. Gorivo sem kupil pri Nebcu že zmešano. Kaj menite o narobe obrnjeni sklopki, kako je možno da tak "strokovnjak in poznavalec" kot je g. Nebec tega ni opazil ko je štirikrat nastavljal motor in tudi vozil avtomobil, skupaj sigurno 20 min???
LP Andrej
andro
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 08.03.2003, 09:40
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a JJJTHEBOSS » 09.03.2003, 12:38

POZDRAVLJENI

JAZ SEM ISTO PRI NEBCU KUPIL AVTO IN ČEZ ČAS TUDI TAK MOTOR PA NISEM IMEL NOBENIH TEŽAV ALI PROBLEMOV AMPAK SEM NALETEL NA ZELO DOBER ODNOS ČE KAJ NISEM VEDEL SEM VRAŠAL SO MI RAZLOŽILI AUTO SO MI PO SESTAVLJNJU PREGLEDALI ULAFALI IN JE DELOVAL (MOTOR) CELO SEZONO NATO SEM ZAMENJAL SAMO LEŽAJE IN SPET ENO SEZONO TAKO DA JAZ GA LAHKO SAMO POHVALIM. POLEG TEGA TUDI NA DIRKI KADAR NI V GLAVNI VLOGI ORGANIZACIJE SI JE VZEL CAS IN POMAGAL Z KAKŠNIMI NASVETI ALI DEJANJI

LP JANI
Uporabniški avatar
JJJTHEBOSS
Novinec
 
Prispevkov: 19
Pridružen: 11.02.2003, 23:29
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ELO » 09.03.2003, 13:10

nekateri (med njimi tudi jaz) smo sklopko namenoma narobe obračali, saj smo tako dosegli manjšo obrabo, predvsem pa veliko boljši pospešek brez slipa v sklopki!!!

sicer ne vem če je za te fore force dovolj močan, na ops-u pa so bili rezultati presenetljivi!

motor se da uničiti že s samo enim tankom goriva, čeprav ne ravno tega, ki je serijsko poleg mantua junior/eco/hrošč avtov. moraš biti pa že res mesar!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

Uničen motor

OdgovorNapisal/-a tornado » 09.03.2003, 13:35

:twisted:
Zadnjič spremenil tornado, dne 17.07.2005, 22:28, skupaj popravljeno 2 krat.
tornado
Naš človek :)
 
Prispevkov: 308
Pridružen: 08.01.2003, 14:25
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a MARKO G » 09.03.2003, 18:44

Opilki, ki so prišli v motor, niso nujno posledica napake na vplinjaču. Sam imam tudi hrošča (isti motor) in vem, da tudi z izrednim občutkom pri privijanju vplinjača na motor lahko kakšen delček odpade(kvaliteta pač). Ko privijem vijak (da prime) uporabim malo varovala, tako da je ekstra močno privijanje odveč. Potem pa še okoli spoja namažem Uhu Greenit (odporen do temp. 125*C) in strah, da bi motor vlekel dodaten zrak ni potreben. Menim pa tudi, da ko so bili enkrat opilki v motorju in se je ta vrtel, je bilo z njim že konec. Drugače pa jaz najbolj zaupam servisiranje sebi.
MARKO G
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 04.01.2003, 22:08
Kraj: Dob pri Domžalah

OdgovorNapisal/-a MaNe » 09.03.2003, 18:49

sam imam hrosca in omenjen motor, pa do sedaj se nisem imel problemov. menjal sem lezaje in moter dela kot ura. Vplinjac pa zategnem ka mocno pa se mi se nikoli ni nic zlomilo ali odluscilo.
Uporabniški avatar
MaNe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1351
Pridružen: 11.11.2002, 10:29
Kraj: Slivnica pri Mariboru

OdgovorNapisal/-a HPfreak » 02.04.2003, 13:36

[quote="ELO"]nekateri (med njimi tudi jaz) smo sklopko namenoma narobe obračali, saj smo tako dosegli manjšo obrabo, predvsem pa veliko boljši pospešek brez slipa v sklopki!!!
sicer ne vem če je za te fore force dovolj močan, na ops-u pa so bili rezultati presenetljivi!


ELO dej povej, jest mam 3krako sklopko, k je v aluminiju, pol pa menas sam une "gumice"-sej ves. In ka poj to obrnes kako? A za 180° obrnes... povej. Mam pa OPS-ov motor.

Hvala!
Uporabniški avatar
HPfreak
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 02.04.2003, 13:29
Kraj: (Ljubljana) - Maribor

OdgovorNapisal/-a ELO » 02.04.2003, 13:39

menjaš almele ja, oziroma krake, jih obrneš tako, da se odprejo v kontra smer kot originalno!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku


Vrni se na Splošno.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron