nitro tour italija 2005

Tekmovanja, srečanja ...

Moderator: Jetforce

nitro tour italija 2005

OdgovorNapisal/-a AGuRu » 14.03.2005, 17:34

SERPENT NITRO TOUR ITALY- FIORANO 13.3.2005


V nedeljo zjutraj sva se z Jernejem namenila na novo prireditev, katere organizator je Serpent modelsport, ki poteka na različnih lokacijah. Tokrat je bilo tridnevno dogajanje na Pisti Jody Scheckter v Fioranu, kjer je bil v nedeljo prosti trening za modele Serpent 1/10 in 1/8C s tehnično pomočjo njihovih voznikov kot so Fabio Domanin, Massimo Fantini, Stefano Colombini in ostalih. Kot predstavniki so bili tam tudi Michael Salven in Rick V, ki sta tudi nudila pomoč voznikom. Udeležba je bila ogromna, vsaj za naše razmere, in vse je bilo zastonj. Trening je potekal tako, da smo se izmenjevali 1/10 in 1/8 v presledkih 15min, na koncu dobili izpisane čase krogov iz celega dne. Zanimivo je morda tudi to, da je le kilometer stran tudi tovarna kjer izdelujejo avtomobile Ferrari s testno progo .

Na trening sem se pripravil z Jernejevim setupom iz Fiorana, ki ga lahko dobite na mytsn.com. Motor MegaPicco sem imel utečen in pripravljen na konkretnejši test. Oba sva vozila modele 1/8. Poudarek je bil ponovno na novih motorjih, ki so se ponovno izkazali kot zelo dobri. Temperature zraka so bile kar visoke, nad 10stopinj, ampak sem uporabljal svečko megapicco 6mrzlo in motor ni ugasnil enkrat v 200 krogih, temperaturo motorja pa smo kontrolirali na pod 100stopinj.

Proga je zahtevna, ampak ima lepo vidno nagumirano pot, ki olajša iskanje najhitrejše linije. Problem je izven te poti, kjer ni dovolj oprijema. Na koncu ravnine je ovinek za 90stopinj, skozi katerega pelješ s polnim plinom. Sledi hitra šikana in S ovinek tudi s polnim plinom. Za tem sta dva daljša ovinka. Med dnevom sem opazil več različnih setupov, ki se jih tudi dobi na internetu. Na mojem avtu sem spremenil vzmeti na rumene zadaj in rdeče spredaj. To je omogočilo več oprijema na zadnjem delu avtomobila, medtem ko je sprednji del s stabilizatorjem 45stopinj držal avto pri tleh pri hitrostih 100km/h. Stranske ojačitve niso bile nujne, nujne pa so bile gume majhnih premerov s katerimi je bilo lažje voziti.

Če se vrnem k motorjem. Kot sem že prejšnjič povedal, je vidna razlika v pospeških, ki jih je več kot pri prejšnjih novamega motorjih. Morda je končna hitrost omejena, ampak verjamem, da bo tudi to kmalu preteklost(s predelavo seveda). Jernej je preizkušal še različna kolena in izpuhe, tako da bo on povedal še kaj več.

Zelo sem bil zadovoljen predvsem s svojo vožnjo in priporočam vsakemu obisk te proge.

setup: http://www.amklub-vrhe.si/clanki/setup/nitrotour_fiorano2005.pdf

Lep pozdrav

Matej m
AMK vrhe Sežana
http://www.amklub-vrhe.si
Uporabniški avatar
AGuRu
Naš človek :)
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 11.11.2002, 14:19
Kraj: Sezana

Re: nitro tour italija 2005

OdgovorNapisal/-a ELO » 14.03.2005, 19:56

AGuRu napisal/-a:
Če se vrnem k motorjem. Kot sem že prejšnjič povedal, je vidna razlika v pospeških, ki jih je več kot pri prejšnjih novamega motorjih. Morda je končna hitrost omejena, ampak verjamem, da bo tudi to kmalu preteklost(s predelavo seveda).


pospeški bodo še boljši, sploh z novo gredjo, ki ima od prvotne luknjo v gredi manjšo za 1mm!.

končne hitrostu pa tudi, vsaj za 7%, sem prebral na homeland security strani!

komaj čakam da sprobam to hudo zverino na pisti!

l.p.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Čur » 14.03.2005, 21:15

...Na koncu ravnine je ovinek za 90stopinj, skozi katerega pelješ s polnim plinom...
Seveda je to možno le z novimi, MegaPico motorji!

Malo šale.
Lepo da ste napisali, kako je bilo, pohvalna priloga nastavitev.
Objektivnost članka pa le malo pokvari drugi odstavek, ki je, po mojem mneju, popolnoma nepotreben.
Poudarek je bil [u]ponovno na novih motorjih, ki so se ponovno izkazali kot zelo dobri. Temperature zraka so bile kar visoke, nad 10stopinj, ampak sem uporabljal svečko megapicco 6mrzlo in motor ni ugasnil enkrat v 200 krogih, temperaturo motorja pa smo kontrolirali na pod 100stopinj[/u]
Recimo: na 24 urni tekmi smo vozili nekakšnega Rosssija, ki ni ugasnil 6 ur. Svečka: nimam pojma, kar smo dali notri je bilo v redu!
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 15.03.2005, 00:36

Pozdravljen Čur,

res ne vem, zakaj naj bi bil podatek, da je motor deloval brezhibno, nepomemben oz odveč.
Predvidevam, da vaš Rossi ni bil najvišjega ranga, zato tudi nima takšnih obremenitev in ni tako ekstremno zasnovan (lahko pa se motim glede tipa motorja).

Iz izkušenj vem, da je 200 krogov brez enega samega problema že lep rezultat.
Samo pomisli kaj se dogaja na naših dirkah za DP in koliko ljudem crkne motor že po par minutah in ne pod tako velikimi obremenitvami kot so v Fioranu :?:

Matejev serijski motor je od najboljših tovarniških izgubljal okoli 8 km/h. To je lahko malo ali veliko. Vprašanje je tudi, kako hitro je na ravnino izpeljal iz ovinka, kako dobro mu je avto držal na tistem mestu...

Skratka res ne vem, zakaj vedno hočemo najti slabe stvari in zakaj ne poskušamo trud nekoga drugega nagraditi, če je za to razlog.

Lep pozdrav

Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a ELO » 15.03.2005, 08:10

saj je vse lepo in prav, ampak ko bi le pikotove motorje izpustil iz komentarja.

saj veš, da so sedaj občutljiva tema!

tudi jaz dobim ošpice ob vseh teh kolobocijah. najprej tako velik pomp, potem klump, sedaj pa..... pustimo se presenetiti!

bomo pa še ta teden po vsej verjetnosti naredili vzporedni test mega / maxpower, pa da vidimo razliko!

l.p.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Čur » 15.03.2005, 09:15

Že v uvodu mojega posta sem pohvalil reportažo, lepo je, da sta se udeležila dogodka v Italiji, lepa gesta Serpenta, da naredi "netekmovalni" vekeend z druženjem in izmenjavo iskušenj, še lepše je, da izbere elitne tekmovalce, ki prenašajo znanje na slabše, torej same hvale dogodku! Tudi na splošno moram pohvaliti smernice Serpenta, ki so uporabniku prijazne in verjetno komercialno uspešne.

Pa vendar: ta ubogi motorček naj si sam spoje hvalo na osnovi celoletne tekmovalne sezone, naj preživi vsaj nekaj tekem, pa bomo lažje ocenili ali je to to ali ni. Ali so uspeli napraviti pravi motor, ki bo nadomestil na silo upokojene Mege in Novarosije.

Torej, še enkrat izrekam pohvale udeležbi in obveščanju "javnosti"

Pa brez zamere.
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 15.03.2005, 11:38

ELO napisal/-a:saj je vse lepo in prav, ampak ko bi le pikotove motorje izpustil iz komentarja.


Zakaj naj bi jih izpustili, če smo pa šli ravno to testirati :? :?:
In nikjer nisem videl samohvale, saj je Matej (pa tudi jaz v svojem članku) lepo napisal, da na ravnini še nekaj manjka...

Izgleda, da ste res nekoliko "alergični" na te motorje :lol:
Pa brez zamere.

Kar se tiče vzporednega testa: če imaš MAX tuned by Massimo Fantini in navaden MEGA RACE s serijskim izpuhom 2002, potem bo jasno nekoliko boljši MAX, še posebej pri srednjih in visokih vrtljajih.

Če želite, si lahko preberete še mojo reportažo na drugem forumu in si ustvarite še dodatno mnenje. Verjetno se vam bo spet zdela samohvalna, ampak tudi to je življenje 8)

Vsekakor pa bodo pravo zgodbo povedali rezultati.

LP
Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a ELO » 15.03.2005, 12:02

jernej,

prebral sem tvoj prispevek na modelarjih.

lepo napisano, nisem komentiral da ne bi smetil...! kdo pa si želi odgovore v stilu UAU, QL, MEGA, ŠPON... :)

jaz bi tudi enkrat imel mehanika tipa salven, sem ti nevoščljiv, veš!?

veseli me tudi tvoj uspeh, hiter, hitrejši krog, pa to!

tudi sam bi si že želel kake konkretnejše vožnje in treninga, da se malce avta navadim in da vidim katere vijake nisem dovolj pritegnil ter bodo odpadli...


ampak priznam, alergičen sem na te picoo mega motorje. pa ne zato, ker bi bili morda preslabi ali prepoceni (nisem jih še dobro preizkusil, tako da razen s papirnatimi podatki ne razpolagam, prav tako ne z občutki).

alergičen sem na njih zaradi načina, na katerega so nam te motorje predstavili, ponudili in prodali!

saj sam vidiš, prodali so nam nekaj nepreizkušenega, pokvarljivega in nekvalitetnega. ampak v glavo nam vcepljajo da je pa to oh in sploh, najboljše od najboljšega, špicna roba!!! na podlagi tega smatram da nas imajo za totalne ovce!!! to me boli, njihov ameriški način, pa čisto nič drugega!!!

da namesto ponižnega opravičila kot ovce dobimo samohvalo da bodo gredi menjali, češ kako smo pri serpentu v redu in skrbimo za vas. to boli in mi fleke povzroča!

in ovce smo tudi, ker vsi ki karkoli napišejo vozijo vsaj malo predelane kombinacije, redki pa so tisti, ki vozijo nedotaknjene powerpacke... mi pa smo poplavljeni z vsemi temi informacijami, pa loči zrno od plevela, če lahko!
v stilu turbo fiat 126 versus porsche 911 stock....

tudi mytsn in serpent sta še lani oglaševala svoje novarossijeve ms-e in khm-e kot top of, sedaj pa so kar naenkrat te legende postale manjvredni motorji, popljuvani in zaničevani....

verjamem ti, da ti kot tovarniški voznik MORAŠ zagovarjati njihovo politiko in proizvode, zavedaj pa se, da nekateri moramo nasprotovati temu... že zaradi načina, če že zaradi vsebine ne!

sicer pa sam enostavno ne verjamem temu, da lahko nekdo, ki je avtomobilskih motorjev prodal le za vzorec, čez noč naredi boljši in kvalitetnejši izdelek kot enkdo, ki je zadnjih par let enostavno dominiral zadevo!

ampak dajmo, ne prepirajmo se (preveč). ;) pričenja se nova sezona, ki bo zagotovo pokazala kako in kaj....

na kako pivo pridi, pa da še v živo kako rečemo, pa bo!!

evo, ravno me kličeš na tel... si pa res hiter :)

l.p.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 15.03.2005, 18:36

ELO napisal/-a:ampak priznam, alergičen sem na te picoo mega motorje
l.p.


No sva že dva. Po včerajšnem prvem vžigu, po zamenjani ojnici.... :roll: Sploh se mi ne da komentirat, ker sem še zdaj besen.
Upam da ga nastavimo v soboto. Če ne, gre direkt v zid. Picco my ass. :evil:
Bo vsaj izpuh za nekaj uporaben, ker je od Nova Mege. :)
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 15.03.2005, 18:56

Kakšne težave pa imaš z motorjem?
Dej, povej bolj natančno, morda ti lahko kako pomagam...

LP
Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 15.03.2005, 19:43

Eh, sej bomo med vikendom pogledal in nastavil. Boš v soboto tam ???
Samo na kratko, vijaki za nastavlanje motorja so tako natrdo zategnjeni, da je bilo in še vedno je, nastavlanje skoraj nemogoče. Vijak za spodnjo iglo sem že tudi lepo raniral. 8)
V glavnem bomo v soboto videl ali sem pa res jaz takšen "lolek" da ne znam nastavit, samo z Nova Mego in Novarossi-jem ni bilo problemov. Pa ne bi rekel, da zadeva ni tekla. Motor sva z Nejcem, pred menjavo ojnice, nastavila vnekaj minutah, zdaj pa... :?
Zadnjič spremenil TomyBoy, dne 15.03.2005, 19:47, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 15.03.2005, 19:47

V soboto bom na progi.

Zakaj si pa menjal ojnico, ali je prva že pokojna :?: :lol:

LP
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 15.03.2005, 19:49

Ne to je tista z "napako" v materiajlu. Bom zgleda moral dati nazaj gor, pa če pokne, pokne, se bom pa vmes saj kaj navozil :)
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 15.03.2005, 20:13

Aja, ti verjetno misliš gred in ne ojnico...?

LP
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 15.03.2005, 21:52

AJA, sorry gred. Sem že vse pomešal, vela... :oops:
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Kalimero » 21.03.2005, 16:06

SERPENT napisal/-a:Na koncu dneva pa še prijetno presenečenje: vsi smo namreč vozili z osebnimi transponderji in ob koncu dneva je lahko vsak dobil spisek svojih krogov. Skoraj nisem mogel verjeti, ko sem v roke dobil spisek: najboljši krog 15.680. kot primerjava: ta dan je bil Fantinijev najboljši krog 15.770, rekord pa je sedaj 15.600.
Resda konstanta ni bila odlična, vendar to ni bil moj namen testiranj.

Skratka, upam lahko samo, da bo šlo samo tako naprej :lol:

LP
Jernej



http://www.rcmaxpower.com/en/news/

Massimo Fantini makes to mark the new record of the track of Fiorano, 15,584
Ovcu bez gospodara i zimi strižu!
http://www.sintal.si/
Kalimero
Član
 
Prispevkov: 89
Pridružen: 04.01.2004, 23:09
Kraj: Ljubljana - Nove Jarše

OdgovorNapisal/-a Kalimero » 21.03.2005, 16:07

Slika
Ovcu bez gospodara i zimi strižu!
http://www.sintal.si/
Kalimero
Član
 
Prispevkov: 89
Pridružen: 04.01.2004, 23:09
Kraj: Ljubljana - Nove Jarše


Vrni se na Prireditve.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron