ELEKTRO KATEGORIJA ZA ZAČETNIKE V LETU 2006

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

ELEKTRO KATEGORIJA ZA ZAČETNIKE V LETU 2006

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 25.02.2006, 19:27

Bliža se letošnja tekmovalna sezona. Ker do zdaj ni razpisanih še nobenih dirk za elektro kategorije, ki bi bile namenjene začetnikom sem se v preteklih dneh pogovoril z nekaterimi aktivnimi tekmovalci, poleg tega me ljudje v trgovini kar naprej sprašujejo kaj se bo dogajalo. Ker nisem v stiku z vsemi, ki jih zanima elektro dirkanje, vas prosim da preberete tale predlog in dodate morebitne svoje predloge in popravke.

Najprej dejstva:

1.) Kljub temu, da je v Sloveniji zelo veliko elektro modelov avtomobilov, je bilo dirkanje z njimi doslej zelo kilavo. Razlogov za to je več, predvesem pa je bila težava v tem, da se tekmovalci niso mogli dogovoriti za kategorijo, ki bi vsem odgovorajala.

2.) Brez kategorije, ki bo omogočala cenovno ugoden vstop začetnikom, se zahtevnejše kategorije ne morejo razviti, torej je vsem v interesu, da začnemo dirkati v takšni kategoriji.

3.) Pomoč sponzorjev je vedno dobrodošla, zato lahko sponzorsko sodelujem pri organizaciji dirk. Z letošnjim letom sem postal zastopnik firme LRP, ki želi aktivno sodelovati, torej je njihovo pomoč smiselno izkoristiti.

4.) Ker se v prihodnjizh dneh ustanavlja Zveza Avtomodelarskih Društev Slovenije, moramo pohiteti in se vključiti vanjo, saj bomo s pomočjo zveze lahko v prihodnosti dosegli boljše pogoje in višji nivo tekmovanj.

Predlog:

Ker sam ne morem storiti ničesar, vabim vse zainteresirane da se vključijo v pripravo prvenstva, ki ga bomo organizirali po vzoru podobnih prvenstev v tujini.

V okviru Zveze Avtomodelarskih Društev Slovenije, lahko v letošnjem letu organiziramo 4 dirke za elektro prvenstvo, ki bodo dostopne začetnikom. Dve dirki bi organizirali skupaj z motornimi kategorijami, dne 11.6. in 27. 8. za ostali dve dirki pa bi termina določili posebej.

Ker se marsikomu zdi cena licence 12.000,00 SIT visoka, lahko imetnikom licenc ponudimo sponzoriran Elektro motor (Predvidoma LRP-HPI Stock Challenget 23T), ki ga bodo uporabljali vsi vozniki v tej kategoriji. Če upoštevate vrednost motorja in to, da so v ceni licence vštete že vse štiri štartnine za dirke, je ponudba zelo zanimiva. Z enakim motorjem bodo vozniki zelo izenačeni.

Poleg brezplačnega motorja, se lahko dogovorimo tudi o sponzorirani ceni gum in ostalega potrošnega materiala, kar bo to tekmovanje naredilo za najbolj dostopno elektro kategorijo pri nas in pripravilo tekmovalce za nastopanje v zahtevnejših kategorijah.

Kaj morate storiti:

- V tej temi napišite svoja mnenja in se javite vsi, ki želite sodelovati na dirkah.
- Pogovorite se s predstavniki svojih modelarskih društev, ki morajo v ponedeljek sporočiti približno število licenc v njihovem društvu.
- Najkasneje do ustanovnega sestanka ZADS, ki bo v sredo 1.3.2006, naj predstavniki društev sporočijo svoje želje o tekmovanjih.

Če bo dovolj tekmovalcev, bodo dirke uspešne:

Zavedati se morate, da bodo dirke z električnimi modeli v Sloveniji uspešne, samo če bo na njih dovolj tekmovalcev. Za 3 ali 4 tekmovalce nihče ne bo organiziral dirke. Zdaj je čas, da se odločite za kategorijo, ki jo boste podprli, v njej tekmovali in s tem omogočili razvoj dirkanja z električnimi avtomobili.

Predlogi zgoraj so le grob okvir, ki ga lahko spremenimo, zato lahko svoja mnenja napišete na tablo, o dokončnem pravilniku in datumih tekem (če bo zainteresiranih dovolj voznikov), pa bomo odločili predstavniki društev na sestanku, ki ga bomo organizirali v prihodnjih dneh.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ferrarilover » 25.02.2006, 20:17

Ja meni se tista kategorija za začetnike zelo dopade in bi tudi sodeloval v njej.Licence pa letos še ne bom vzel zaradi tega ker jaz v bistvu avta sploh še nisem vozil po progi, tako da licence še letos ne bom kupil naslednje leto sem pa skoraj prepričan da jo bom kupil,letos se bom samo včlanil v modelarsko društvo in sodelovan na vseh dirkah na katere bom lahko prišel.
Lep pozdrav
Uporabniški avatar
ferrarilover
Naš človek :)
 
Prispevkov: 316
Pridružen: 04.01.2006, 15:52

OdgovorNapisal/-a lenko » 25.02.2006, 20:33

Še moje skromno mnenje.
Namen sem imel kupiti licenco za DP, vendar me je od tega odvrnila ena stvar in sicer lokacije dirk. Če bi se udeležil vseh bi samo za gorivo in cestnine odštel preko 50k sit, kar pa je zame preveč.
Idejo o začetniški kategoriji se mi zdi odlična. Sodelovali bi lahko tudi tisti, ki si najzmoglivejše opreme ne morejo privoščiti oz. niso konkurenčni ostalim v modified klasi.
Bi pa mogoče namesto 23 ovojnega motorja uporabil 17 ovojnega. Vendar je to samo moje mnenje.
lenko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 152
Pridružen: 27.09.2003, 19:11
Kraj: Preddvor

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 25.02.2006, 20:46

Morda, je na tem mestu prostor za nekoliko podrobnejše pojasnilo licenc in njihovih cen:

Kot veste, v letošnjem letu ustanavljamo Zvezo Avtomodelarskih Društev Slovenije. Namen Zveze je predvsem ta, da poskrbi za napredek tekmovanj in zvišanje njihove kvalitete. Zveza bo pomagala financirati stroške organizacije dirk, zagotavljala pa bo tudi usposobljene sodnike in ostalo osebje, ki bo pomagalo pri kvalitetni izvedbi dirk. Rezultat bodo boljše dirke, ki jih bodo finančno zmogla organizirati tudi društva, ki tega doslej niso zmogla.

Na videz viskoa cena licence (12.000,00 SIT), pomeni za tekmovalce, ki bodo na dirkah nastopali cenejšo možnost nastopa, saj vključuje ceno vseh štartnin, v primeru nove elektro kategorije pa še brezplačen elektro motor in verjetno nižje cene opreme, s čimer bodo tekmovalci, ki bodo na dirkah vozili prihranili mnogo več, kot jih bo stala licenca.

S plačilom licence pred začetkom sezone bomo ugotovili koliko tekmovalcev zares namerava voziti na tekmovanjih. Če bo udeležba zadovoljiva bodo organizatorji s pomočjo ZAMS lahko pripravili kvalitetna tekmovanja (Za 3 tekmovalce se nihče ne bo potrudil organizirati dirke !).

Vsi ki vas torej takšna tekmovanja zanimajo, se torej o njih pogovorite v vaših modelarskih društvih. Predstavniki bodo vaše želje zastopali na sestanku, kjer bomo določali pravila tekmovanj. Ker gre za zahteven projekt pa seveda moramo najprej vedeti če je pri nas sploh dovolj tekmovalcev, ki jih zanima te vrste dirkanje (Dirkati po internetu zna vsak, ko pridemo na tekmovalne steze pa je treba pokazati pravo znanje).

Dirke bodo odprte tudi za tekmovalce brez licenc, vendar bodo štartnine zanje razmeroma visoke, opremo modelov, ki bo morala ustrezati predpisom kategorije pa si bodo morali priskrbeti sami brez sponzorske pomoči, zato je pred začetkom sezone pravi čas da razmislite in se odločite o nastopanju na tekmovanjih. Tekmovalci bodo med seboj zelo izenačeni, saj je z motorjem ki ga bomo uporabljali možno dosegati dobre rezulate tudi s cenejšimi modeli avtomobilov.

Nova kategorija je torej odvisna od tekmovalcev. Če zanjo ne bo zanimanja je v letošnjem letu zagotovo ne bo. Ker sem prepričan da v Sloveniji premoremo vsaj 10 ali 15 tekmovalcev, ki jih takšne dirke zanimajo, vas prosim da se o njih pravoćčasno pogovorite v vaših društvih. Tisti, ki še niste člani nobenega društva pa se včlanite v eno izmed njih (podatke najdete na teh spletnih straneh).

In še nekaj pojasnil:

1.) Preden odgovarjate podrobno preberite kar sem napisal

2.) Pravila kategorije še niso določena, zato jih lahko poljubno spremenimo, vendar upoštevajte način določanja pravil:

- Najprej se o svojih predlogih pogovorite v klubih in jih uskladite.
- Predstavnik kluba vas bo zastopal na sestanku, kjer bomo dosegli kompromis med željami vseh klubov.

3.) Če želimo to kategorijo izpeljati še letos, se morate odločiti v prihodnjih nekaj dneh.

4.) Vse dirke letošnjega prvenstva v tej kategoriji bodo v Sloveniji.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a lenko » 25.02.2006, 21:03

Sem takoj ZA.
Cena licence sploh ni visoka, glede na to, kaj je vse vključeno
Res pa je, da se je treba hitro odločiti, da tekmovalci ne bodo zamudili roka za licence.

Lep pozdrav!
lenko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 152
Pridružen: 27.09.2003, 19:11
Kraj: Preddvor

OdgovorNapisal/-a grkman » 25.02.2006, 21:06

Jaz sem tudi zraven.

lp
Uporabniški avatar
grkman
Naš človek :)
 
Prispevkov: 211
Pridružen: 04.06.2004, 16:20
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 25.02.2006, 21:54

Ta tema ni namenjena prerekanju o proračunu še neustanovljene zveze.

V svojih trditvah, ki jim Čur oporeka navajam namene Zveze po doslej edinem predlogu, ki sem ga izvedel. Natančna pravila bodo določili predstavniki društev ki bodo v zvezi sodelovala, natančne cene članarine in stroškov licenc pa tudi še niso določene, ampak gre zgolj za predloge. Vse skupaj mora potrditi še skupščina, ki bo sledila ustanovitvi. Tebi Čur, torej predlagam, da pripraviš alternativni finančni načrt in ga ponudiš v razpravo in glasovanje ob ustanovitvi zveze. Če bo ugodnejši in bo pomenil boljše pogoje za napredek, ga bomo v mojem Društvu in še v mnogih drugih z veseljem podprli.

In če te zanima kaj si jaz mislim o članarini ceni licenc in štartninah, je moje mnenje tole: Članarina Modelarskih društev v zvezi naj bo simbolična, dirke naj bodo odprte za vse tekmovalce, štartnine naj bodo minimalne. Ne vem zakaj zaboga vsi jamrate o previsokih stroških, na sestakih pa ne ponudite alternativnega načrta ? Če ga ne boste ponudili bo obveljal doslej edini temeljito pripravljen predlog in če ne bomo dosegli soglasja dirk na Državnem nivoju letos v Sloveniji sploh ne bo.

Kljub temu, da je sezona pred vrati nisem slišal še nobenega drugačnega predloga, zato pričakujem, da kritiki predlagate drugačno ureditev. Zveza Avtomodelarskih Društev še ni ustanovljena. Število društev, ki bodo v njej sodelovala še ni znano. Prav tako še ni znano število tekmovalcev, ki želijo licence za nastopanje na Državnem prvenstvu.

Položaj je torej precej preprost in ne tako kompliciran kot se zdi. Če bomo Slovenci zmogli dovolj enotnosti, lahko poskrbimo za dirkanje na državnem nivoju in se dogovorili za pravila, ki bodo kompromis med vsemi željami, bomo takšno prvenstvo tudi imeli. V nasprotnem primeru pa bo vsaka skupinica tekmovalcev vozila dirke z majhno udeležbo, kjer si bodo pravila določali sami.

Prisile torej ni, edino kar pričakujem je to, da vsi, ki se s predlagano ureditvijo ne strinjajo napišejo svoj predlog ureditve Zveze, Državnega prvenstva ali tekmovanj po svojih željah.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a grilnet » 25.02.2006, 22:31

Letos smo malo pozni, drugo leto bo sigurno bolje.

Cena licence sigurno ni previsoka. Ker izračunaj koliko denarja porabimo za vse torej nam ta znesek ki vsebuje štartnine za vse dirke ni prevelik. Ne rabiš pa vsakega in vse prepričevati v svoj prav ker ni nujno da je res pravilno.

Naj se ljudje odločijo sami. Ne rabimo jih v nič prepričevati.

Pa brez zamere. Tako je samo moje mnenje.


LP
Zadnjič spremenil grilnet, dne 03.03.2006, 22:07, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a miha25 » 25.02.2006, 23:34

Ja jest pozdravljam pobudo, ki pa je bila že v večih koncih. Saj je že Sandi v okviru pokala SLO imel take želje. Vse kakor pa bi bilo to bolje v okviru DP ja (če prav zastopim). Zadevo smo predebatirali na sestanku.!

TOPSPEED
Naše stališče je:
1. da bi bilo od tega 6 el dirk (open) in 6 raly dirk
(od tega 1 ali 2 tolmin, 2 ljubljana ali Jesenice in 2 tujina!!!!)
2. ideja Nebca, da se vključi še kategorijo začetnikov el. (z enakimi, pocen motorjem) + obstočeja kategorija.
In ostale zahteve.

l.p.
Janez MEDJA,
TOPSPEED racing team
041 723 824 po 13 uri
Janez_medja@yahoo.com
http://topspeed.si
miha25
Forumski veteran
 
Prispevkov: 723
Pridružen: 21.09.2004, 02:13
Kraj: nč več Jesenice, BOHINJ je moj domek!

OdgovorNapisal/-a DMX » 26.02.2006, 05:00

Pomoč sponzorjev je vedno dobrodošla, zato lahko sponzorsko sodelujem pri organizaciji dirk. Z letošnjim letom sem postal zastopnik firme LRP, ki želi aktivno sodelovati, torej je njihovo pomoč smiselno izkoristiti.


Bomo izkoristili ! 8)

upam da bodo kasne sponzorske nagrade tudi

ne smemo pa pozabit na podporo ki more bit na voljo tekmovalcem na sami dirki (npr. motorji ter ostali deli )

kako je bilo lani s tem lahko povejo tekmovalci Robitronic Cup- a



Ker se marsikomu zdi cena licence 12.000,00 SIT visoka, lahko imetnikom licenc ponudimo sponzoriran Elektro motor (Predvidoma LRP-HPI Stock Challenget 23T), ki ga bodo uporabljali vsi vozniki v tej kategoriji. Če upoštevate vrednost motorja in to, da so v ceni licence vštete že vse štiri štartnine za dirke, je ponudba zelo zanimiva. Z enakim motorjem bodo vozniki zelo izenačeni.

Glede motorja se strinjam . Licenca ? vemo kasna udelezba je bila lani na Robitronic Cup ( ni bilo tekmovalcev +3 vcasih ! ) Jaz sem takoj za in sem tudi sam pripravljen odsteti 12 K za liceno in motor ce bodo na dirko prisli tekmovalci ! ce njih ne bo ne bom odsteval za licenco 12 K in od 4.dirk odvozil samo 2.dirki zaradi premalega stevila tekmovalcev.

Ce hocmo da bo na dirke prislo vec tekmovalcev bi morali imeti nizje startnine ( npr. hrvatom je veliko 3 K za startnino tudi nam je to veliko za tri kvalifikacije in tri finalne voznje ki trajajo 5 min. ) obvezno vec tekem vsaj 6. Tekme naj bi se odvijale tudi v tujini da privabimo sosede ( npr. 4 doma 1 na hrvaskem in 1 v avstriji. Ce se ne motim je tudi Dejan TC4 omenjal da naj bi celo LRP HPI CHALLENGE imel letos eno od tekem tudi na hrvaskem v Krapini.

TC4 sem se spomnu da si nekaj ze,...
Još jedan predlog!

LRP HPI 23 STOCK motor
Cena: 29,90 eur
2x lager
Kučište se može otvoriti
Nastavljiv timming
SREBRNE ČETKICE (isto ko i u 17T)

Cena bi mogla biti i niža! Upravo proveravam cenu!

Pa ako bi promenili cup utrke u ovaj motor, pa bi svi vozili isti motor, koji na prenosu 6,6 je neuništiv i ide dovoljno brzo (vreme na jučerajšni utrki na krug 11,6s Stock motor i 10,5s 17T)

Svako si onda kupi ovaj motor i ima ga doma! Sam si ga sređuje! I kad dođe na utrku ga da prije kvalifikacija na motortester na test! Svi moraju biti jednaki! Svi isti timming, ... Mi ga markiramo i on može vozit!

Za cca. 25 eura možeš sa ovim motorom i voziti STOCK utrke na HPI challengu! Juče jih je bilo cca. 15 vozača! Bilo koji avto, karoserija HPI, Gume HPI i ovaj motor. To je za HPI challenge!

A za CUP utrke bi to bilo super fino i jeftino, jer se kvalitete baterija i guma ne bi toliko poznala!

Razmislite!

copy / paste !



Na nasih stock dirkah moramo upostevati to da ne bomo prevec omejevali na gumah ali karoserijah ker to vse nanese $$$$ in na koncu to sploh ni vec poceni kategorija za zacetnika.




Dirke bodo odprte tudi za tekmovalce brez licenc, vendar bodo štartnine zanje razmeroma visoke, opremo modelov, ki bo morala ustrezati predpisom kategorije pa si bodo morali priskrbeti sami brez sponzorske pomoči, zato je pred začetkom sezone pravi čas da razmislite in se odločite o nastopanju na tekmovanjih.


:lol: da ! da ! Razmislite !


V vednost:

Motor je res najboljsa izbira za to ceno.

Bomo podali predloge imamo par dobrih idej za zacetnisko kategorijo.

Jaz sem takoj zraven sam da se vozi.

Najbolj me privlaci to pri STOCK 23 T da tekmovalci tekmujejo kar 8 min :shock: v finalnih voznjah 8) :D

http://www.hpi-europe.com/news.php?lang ... 2006022101

samo moje mnenje .


P.S.:Me prov zanima kaj,...

...ne zamert k sem se vedno v maskarh,... :twisted:



Lp
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 26.02.2006, 08:54

1. Nebca podpiral v vseh pogledih!
2. Motor, če ga bomo še res zastonj dobili je najugodnejši, najboljši, ima srebrne ščetke ki stanejo 14 eur, ima lagerje, s tem motorjem se ne vidi tista razlika kakšne baterije, gume, ... imaš. Še ena prednost je, da se lahko zanj dobi posebej rotor, ki stane 6 eur!!
3. Če si bomo ta motor omislili in bo veliko voznikov tudi vozilo, potem lahko naslednje leto uredim dirkanje HPI challenga v Sloveniji, tako kot sem to uredil na Hrvaškem! Ena dirka letos bo v Krapini!
4. Torej, s tem motorjem lahko tudi greste na HPI challenge!!
5. 4 dirke bi bile za enkrat dovolj! Konec tega leta, pa določimo termine za naslednjo leto in jih je lahko tudi več.
6. 12.000 sit za licenco je več kot ugodno. Če dobiš za to še motor, pa vse prijavnine, pa licenco .... SUPER. Pa še zveza bo vedela koliko voznikov bi naj prišlo. Pa še en začetni kapital bo s tem pridobila.

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 26.02.2006, 11:49

Nekaj zanimanja za kategorijo torej je, vendar sta samo 2 tekmovalca doselj napisala, da bi se takšnih tekmovanj tudi udeležila.

Mogi postavljate veliko vprašanj in zahtev, nihče pa ni napisal kako je pripravljen sodelovati, zato bi bilo primerno da poveste kaj ste pripravljeni storiti za to, da bi v Sloveniji zaživele tudi dirke z elektro avtomobili. Veliko modelov se neorganizirano vozi po parkiriščih, nekaj skupinic modelarjev vozi skupaj, mnogo modelarjev vozi dirke v tujini. Vsi skupaj nikakor ne najdejo skupnega interesa, zato tudi organizatorji niso zainteresirani za organizacijo dirk, kamor bodo mogoče prišli trije vozniki.

Odločiti se torej morate tole:

- Ali želite dirkati z električnimi avtomobili tudi v Sloveniji
- Če želite upoštevajte pogoje, ki so na voljo
- Kaj ste pripravljeni storiti za boljšo kvaliteto dirk ?
- koliko dirk ste pripravljeni organizirati ali sodelovati pri organizaciji ?

Jaz lahko poskrbim za brezplačne motorje v prvi sezoni, za rezervne dele motorjev na dirkah in za merilni sistem za štetje krogov. Lahko tudi sodelujem pri organizaciji dirke v Ljubljani. Če se tako dogovorimo, lahko morda celo poskrbim za najnižje cene potrošnega materiala (gume, akumualtorji,...) za tekmovalce z licenco.

Vse ostalo morate storiti drugi. Če se torej ponudi nekdo, ki bo skrbel za servisiranje motorjev, dva ali trije ki bodo pomagali pri organizaciji dirk, nekdo, ki bo poskrbel za medijsko pozornost in če je kdo pripravljen pripraviti primerno progo v svojem domačem kraju, potem lahko s tekmovanji začnemo.

Če hočemo tekmovati še letos, se moramo odločiti zelo hitro, sicer bo spet mimo še ena sezona v kateri se ne bo zgodilo nič in edino tekmovanje z elektro avtomobili se bo dogajalo na internetu, kjer bomo lahko brali o tem kakšno opremo si je kdo kupil.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Čur » 26.02.2006, 12:36

Proga v Novem mestu je na razpolago takim tekmam.
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a matej rozman » 26.02.2006, 14:31

Končno ena pametna ideja!

Zamisel o podobni kategoriji je zrasla tudi v našem klubu (MLK Šoštanj), to pa zato, ker smo iskali rešitev za izenačeno dirkaje z najnižjimi možnimi stroški, to pa bi ta kategorija naj bila!


Preden pa se postavi pravilnik je treba dobro razmisliti in postaviti jasne omejitve (tehnične), da se kategorija ne bo sprevrgla v nakupovanje pregrešno drage opreme. Prav tako se morajo tekmovanja narediti čim bolj dostopna tekmovalcem, torej tudi onim, ki nimajo (ne bodo imeli) licenc. V našem klubu je kar nekaj takšnih, ki bi prišli na kakšno dirko, ampak nočejo imeti nič opravka z licenco. Torej čim manj birokracije iz strani tekmovalcev.

V MLK Šoštanju smo pripravljeni sodelovati in tudi izpeljati kakšno od tekem! Vedno imamo na razpolago tudi dva člana, ki sta pripravljena prevzeti kakšno od nalog na sami tekmi (tehnični, sodnik, ...)
Uporabniški avatar
matej rozman
Član
 
Prispevkov: 73
Pridružen: 19.02.2005, 10:57
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 26.02.2006, 15:36

Predlagam, da se vsi, ki se jim ta kategorija zdi zanimiva, dobimo na sestanku, kjer se bomo natančno dogovorili o:

- Tehničnih pravilih in omejitvah
- Organizaciji tekmovanj v okviru ZAMS, ali izven
- Datumih, organizatorjih in lokacijah dirk
- Ekipi, ki bo tekmovanja vodila in skrbela za tehnično pomoč
- Sponzoriranju tekmovanj

Predlagam sestanek v torek, 28. 2. 2006 ob 19. uri. Pri meni (C.Andreja Bitenca 36 v Ljubljani).

Če se s terminom in krajem sestanka strinjate potrdite svojo udeležbo, sicer predlagajte drug datum in/ali kraj.

Želim, da se enkrat na enem mestu dobimo vsi, ki smo pripravljeni karkoli storiti za oživitev elektro dirk in najdemo kompromis, ki bo ustrezal vsem, zato moramo najti termin, ki se ga bomo lahko vsi udeležili, vendar ne kasneje kot v prihodnjih 10 dneh.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ferrarilover » 26.02.2006, 15:43

Vem da zaradi mene ne boste spreminjali trmina sestanka ampak vseeno predlagam drug termin zaradi tega ker sem še osnovnošolec in se imam za učiti pa še malo pozno je, Predlagam: Zaradi mene petek, sobota ,nedelja čas kjer koli med 15h-20h v petek za soboto pa nedeljo mi je pa čisto vseeno.
Uporabniški avatar
ferrarilover
Naš človek :)
 
Prispevkov: 316
Pridružen: 04.01.2006, 15:52

OdgovorNapisal/-a Scythe » 26.02.2006, 17:25

sestanek!!!

-MANTUA super sestanek za vse tiste ki imajo manem vozit ali karkoli pomagat pri sami izvedbi more bit !!!!

-sem mnenja da je sestanek izpeljan konec vikenda. Vendar je tako da sam nikakor ne morem zagotoviti udeležbe prišel pa bom če gre kdo iz našega konca !!!!

-glede samih dirk bi priporočal motorje 17T skoraj vsak modelar ima kakega doma.cena novega reedy-a pa je 39e pa je to že kar dober motor !!! 17t bo privabil tudi kakšne bolše modelarje !!! Če bi se odločili za 17 ovojne motorje potem bi si jih tekmovalci kupili sami !!!

-Rabimo nov pravilnik !!
-sam bi omejil tudi gume PENE so najbolj poceni in bi bile za vse enake !!!! veliko začetnikov modelarjev si ne more privoščit cs22 in dati za njih 35e

-sicer pa je tu še veliko stvari katere bi tiste ki imajo več denarja privedlo do bolših mest !!
-baterije
-šasija
-dobra lahka elektronika
-dober set-up (za daober set-up rabimo kar nekaj orodja )
-itd...
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 26.02.2006, 18:42

malifant napisal/-a:-glede samih dirk bi priporočal motorje 17T skoraj vsak modelar ima kakega doma.cena novega reedy-a pa je 39e pa je to že kar dober motor !!! 17t bo privabil tudi kakšne bolše modelarje !!! Če bi se odločili za 17 ovojne motorje potem bi si jih tekmovalci kupili sami !!!




Bistvo je predvsem v sponzorskih motorjih (23T so "zelo" poceni) in zmanjševanju stroškov pri udeležbi na tekmi, predvsem pa nekakšni nekonkurenci med tekmovalci, tako da jaz predlagam naj pri tem ostane (17T se bo vozilo na DP?, 23T to pa je nova kategorija...).


Kar se pa tiče sestanka sem pa 100% zraven!


LP
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a grkman » 26.02.2006, 19:25

Zdaj sem pa zmeden!
Prva tekma je 23.aprila?Za elektro DP je bilo napisano da bo samo modified.A 17t tudi?Katere kategorije sploh bodo?


lp
Zadnjič spremenil grkman, dne 26.02.2006, 20:26, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
grkman
Naš človek :)
 
Prispevkov: 211
Pridružen: 04.06.2004, 16:20
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a Scythe » 26.02.2006, 19:57

sicer to je totalno off-topic !!

ampak v pojasnilo!!

-dirka za DP bo 23.4 in ne marca !!!

-na dirki se bo vozilo open!!! (tudi BK)

-tudi 23motorji so ok!!

-sicer sam udeležbe na dirkah kot na sestanku ne morem potrdit ker je z našega konca malo takih ki vozijo ŠTROM!!!
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

Naslednja

Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron