NOV BK REGLER in NOV BK MOTOR za 1:10

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 11.04.2006, 09:06



da tu je napaka! na škatli ko jo dobiš je tudi 400A.

Sicer pa sploh ni važno, važno je da ta regler v kombinaciji 4star deluje!

lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 11.04.2006, 09:46

Ker ste že tako elekrtoniki, si malo poglejte za kaj je podan ta tok (400A). Tudi avtomobilski eksplozijski motorji imajo podane neverjetne karaktrestike (okoli 40.000 oratov in skoraj 3bhp->govorim za 3.5ccm) ampak je to še vedno podatek, kateri je v avtu uporaben dobro sekundo ali dve...upam da veste kam merim? Številke ob kratkotrajnih obremnitvah so najlpše ker so lahko najvišje in te je potrebno napisati.
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a nelarozi » 11.04.2006, 22:35

Mogoče neumno vprašanje ali pa tudi ne... ali je Robitronic dovolj močan da prenese moč 4-star BK motorja :oops:
Chassis: Team Losi JRXS Type R
Power: Team Tekin - Trak Power

http://www.tesnila.com
http://www.brisalci.com
Uporabniški avatar
nelarozi
Naš človek :)
 
Prispevkov: 141
Pridružen: 16.10.2004, 16:43
Kraj: Rocen

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 11.04.2006, 22:46

Seveda jo...ampak robitronic ima regler(je) samo za krtačne motorje :wink:
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a nelarozi » 11.04.2006, 22:56

Mislu sem na ETC SPORT 4WD ;) se prav bo zdržu ker bi rd vozu na brushless sistem. 4-Star BL LRP motor in regler SPHERE COMPETITION :twisted:
Chassis: Team Losi JRXS Type R
Power: Team Tekin - Trak Power

http://www.tesnila.com
http://www.brisalci.com
Uporabniški avatar
nelarozi
Naš človek :)
 
Prispevkov: 141
Pridružen: 16.10.2004, 16:43
Kraj: Rocen

OdgovorNapisal/-a matej rozman » 12.04.2006, 17:23

nelarozi napisal/-a:Mislu sem na ETC SPORT 4WD ;) se prav bo zdržu ker bi rd vozu na brushless sistem. 4-Star BL LRP motor in regler SPHERE COMPETITION :twisted:


Bodi pripravljen na večje stroške, kot si jih imel do sedaj. Brushless sistemi so izredno močni in temu primerna je tudi obraba vseh pogonskih delov. Na svojem avtomobilu do brushless-a ni bilo vidnih znakov obrabe, zdaj pa ima že celi avto "luft", pa je dal skozi samo dve dirki in nekaj treningov. Zdej pa moram en kup delov zamenjati, da bo avto spet zanesljiv čez celo dirko.

Mislim, da je en tak približni izračun približno pove v kakšnem rangu naj bo avto: cena motornega sistema*1.5=cena avtomobila

Torej 300E (BK sistem)*1.5=450E

Iz tega lahko sklepaš, da so avomobili, ki so sposobni prenesti ta sistem brez večjih posledic naslednji: TAMIYA TRF 415MSX, TAMIYA TB EVO 4, TC4 FT, SCHUMACHER MI2, itd

Izberi pametno!
Uporabniški avatar
matej rozman
Član
 
Prispevkov: 73
Pridružen: 19.02.2005, 10:57
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a nelarozi » 12.04.2006, 17:34

ah bomo pa probal kok škrt roba zdrži 8)
Chassis: Team Losi JRXS Type R
Power: Team Tekin - Trak Power

http://www.tesnila.com
http://www.brisalci.com
Uporabniški avatar
nelarozi
Naš človek :)
 
Prispevkov: 141
Pridružen: 16.10.2004, 16:43
Kraj: Rocen

OdgovorNapisal/-a nelarozi » 12.04.2006, 22:44

a nej zravne vzamem še opcijske dele: ventilator,kable..
Chassis: Team Losi JRXS Type R
Power: Team Tekin - Trak Power

http://www.tesnila.com
http://www.brisalci.com
Uporabniški avatar
nelarozi
Naš človek :)
 
Prispevkov: 141
Pridružen: 16.10.2004, 16:43
Kraj: Rocen

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 13.04.2006, 07:49

nelarozi napisal/-a:a nej zravne vzamem še opcijske dele: ventilator,kable..


Ventilator je preventivno dobro imeti (jaz imam dva), saj ko se regler segreje, potem izklopi zadevo in čakaš dokler se ne ohladi. Kabel (krajši) pa je dobro imeti ker je v kablu tudi velika možnost za motnje. Krajši ko je, lepše ga lahko umakneš od ostalih kablov.

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a nelarozi » 18.04.2006, 19:15

Zakaj se pa potem rabi kabel Sensor wire Brushless (order no. 81920)?
Chassis: Team Losi JRXS Type R
Power: Team Tekin - Trak Power

http://www.tesnila.com
http://www.brisalci.com
Uporabniški avatar
nelarozi
Naš človek :)
 
Prispevkov: 141
Pridružen: 16.10.2004, 16:43
Kraj: Rocen

OdgovorNapisal/-a ferrarilover » 20.04.2006, 19:51

Si že namontiral brushless v ROBITRONICA :?:


LP
Uporabniški avatar
ferrarilover
Naš človek :)
 
Prispevkov: 316
Pridružen: 04.01.2006, 15:52

OdgovorNapisal/-a nelarozi » 20.04.2006, 19:56

Danes sm dobil Regler jutri pa še motor! ko bo vse namontirano poslikam! pol pa se gremo pelat pa upajmo da ne bo nič dopadl,se zlomil ... :twisted:
Chassis: Team Losi JRXS Type R
Power: Team Tekin - Trak Power

http://www.tesnila.com
http://www.brisalci.com
Uporabniški avatar
nelarozi
Naš človek :)
 
Prispevkov: 141
Pridružen: 16.10.2004, 16:43
Kraj: Rocen

OdgovorNapisal/-a ferrarilover » 20.04.2006, 19:58

Kam boš šel pa voziti pridi na KTL da bi še jaz videl :D
Ah pomoje se ne bo razpadel ga imam tudi jaz pa kr močn zgleda :?


LP
Uporabniški avatar
ferrarilover
Naš človek :)
 
Prispevkov: 316
Pridružen: 04.01.2006, 15:52

OdgovorNapisal/-a nelarozi » 20.04.2006, 20:01

Prvi test bo kr DP v Tolminu ta teden :lol:
Upajmo na dobr rezultat 8)
Chassis: Team Losi JRXS Type R
Power: Team Tekin - Trak Power

http://www.tesnila.com
http://www.brisalci.com
Uporabniški avatar
nelarozi
Naš človek :)
 
Prispevkov: 141
Pridružen: 16.10.2004, 16:43
Kraj: Rocen

OdgovorNapisal/-a MescaN » 10.06.2006, 15:52

Kaksne so sedaj primerjave teh vasih BK motorjev z navadnimi krtačniki? Kolk so se pozna na hitrosti, kolk na trajanju voznje?


LP, Matej
MescaN
Član
 
Prispevkov: 41
Pridružen: 07.12.2002, 01:07
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a Scythe » 10.06.2006, 16:54

krtačniki ...najbolši in brez krtačniki najbolši.. hmm.. verjetno so krtačniki še vedno hitrejši..

-čas vožnje BK nekoliko večji !!! BK je dober ker ni VZDRŽEVANJA!
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a MescaN » 12.06.2006, 11:04

Katere firme BK motorjev in reglerjev pa so najbol razsirjenje? Videm, da Hrvati ze na veliko vozijo BK setup. Je velika razlika v zmoglivosti motorjev med posameznimi firmami ?

Kako je pri nas s pravilnikom? Je mozno voziti motor ne "avtomobilske" firme (Lehner, Cylon, Hacker, ...)?

Je kdo ze probal (videl) zadevo na LiPo?


LP, Matej
MescaN
Član
 
Prispevkov: 41
Pridružen: 07.12.2002, 01:07
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a N1 » 12.06.2006, 12:28

:idea:
Zadnjič spremenil N1, dne 01.09.2006, 11:55, skupaj popravljeno 1 krat.
N1
 

OdgovorNapisal/-a MescaN » 12.06.2006, 13:29

Super :D , zelo pošten in ne komercializiran odgovor. Se popolnoma strinjam s tebo v tem da RV modeli avtov niso vec hobi oz. so cedalje manj, vsaj glede na to kaj se dogaja na velikih tekmovanjih in počasi tudi pri nas. Sam iscem BK sistem, ki bi bil namenjen bol hobiju (vec moznosti nastavljanja in "igranja"), zraven pa bi rad v skladu s pravilnikom odpeljal kaksno dirko. Ravno iscem podatke o razlicnih BK regulatorjih pa me presenecajo zmoglivosti malih avto BK regulatorjev (celo do 400A videm :shock: ) medtem ko konkretne škatle zmorejo "borih" ~150A :? . V praksi pa bi se verjetno izkazalo, da tak "mini" avto regler nebi zdrzal kaksne BK zverine, kljub temu da je "400A".

Opazam, da ti "avto" BK motorji imajo vgrajene hallove senzorje in logicno imajo vsi "avto" reglerji vhode za hallove senzorje. Med tem ko gledam druge ne avtomobilske firme (v ponudbi recimo tudi "car" reglerji), kjer ze zdavnaj ne poznajo vec hallovih senzorjev. Ali kdo ve, če je mogoce motor brez senzorjev prikljuciti na regler s prikljuckom za senzorje in kaksne bi ble posledice? (misljeno kot priključitev nekega npr. Lehnerja na npr. LRP regler) Obratno verjetno ni tezav, regler brez vhoda za senozorje ima baje drugacno krmiljenje in po tem takem bi brez tezav krmilil tudi motorje s senzorji brez njihove uporabe.


LP, Matej
MescaN
Član
 
Prispevkov: 41
Pridružen: 07.12.2002, 01:07
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a N1 » 12.06.2006, 16:15

:idea:
Zadnjič spremenil N1, dne 01.09.2006, 11:55, skupaj popravljeno 1 krat.
N1
 

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov

cron