Članek v Večernjem Listu:
Poročilo s strani X-raya:
http://www.teamxray.com/teamxray/news/n ... a1f81b8585
Dobro napisan ta del:
The 2006 Championship was the third European Championship in a row that was run in rain and wet conditions. This year the race was not only memorable because of the rain and water — which mixed the results many times up-and-down — but since it was run such a huge track it made it rather a power equipment race than a race of the drivers or cars. Of course there are many other factors that influence the results such as setup, racing style and tire additive tricks, but this year it was the power that was dividing the crowd.
Prevod:
Evropsko prvenstvo 2006 je bilo tretje po vrsti, kjer se je vozilo po dežju in v mokrih pogojih. To leto se ne bo omenjalo samo po dežju in vodi - ki sta vplivala na razvrstitve gor in dol - omenjalo se bo tudi na to, da se je vozilo po tako ogromni stezi, kjer je bolj odločala moč materiala kot vožnja samih voznikov. Seveda so bili tudi drugi faktorji, ki so vplivali na rezultate, kot so nastavitve, stil vožnje in triki z aditivi, toda to leto je bila moč tista, ki je delila voznike.
Ker sem bil TEAM MANAGER sem moral sodelovati pri vseh sestankih, kjer se je veliko govorilo o aditivih, kjer so nekateri uporabljali nekakšne smole ali vosek, ki naj bi omogočal, da je avto dobesedno bil prilepljen na stezi. Glasovali smo tudi, da bi se vozilo brez kakršnega koli aditiva, večinsko tudi zmagali, toda to je bilo le glasovanje, da se lahko organizator odloči ali bo to uvedel, in ni! Torej smo vsi mazali s tistim kar smo imeli.
Motorji, reglerji so bili vsi prototipi, 5,5 STAR (3 ovojni BK motorji - baje 10.500 obratov na volt in 460W) ter reglerji, ki so imeli na dveh dosedanjih vezjih, dodano še tretje vezje, popolnjeno s feti, ki so štrleli iz regulatorja, na to vezje so potem pritrdili hladilnik. (to je imel LRP in NOSRAM). Ostali so prišli s popolnoma novimi sistemi (novak 3,5 turn BK motor in poseben regler, ORION z novim sistemom, ki je bil tudi na našem forumu predstavljen, ter GM pravtako z novim sistemom). Nekateri vozniki so vozili krtačne motorje in tisti, ki so, so vozili 7x1 motorje, s posebnimi okroglimi srebrnimi ali bakrenimi ščetkami. Tudi ti so bili hitrejši od naših 4STAR motorjev.
Baterije smo imeli super! Saj sem letos uredil baterije od samega tekmovalca in smo imeli podatke na baterijah: 541s, 1,248V - Rheinard ali Moore pa sta imela 550s ter 1,250V.
Ker je bila ena ogromna ravnina, ter še ena krajša, kjer pa si pospeševal s polnim gasom, si tam izgubil tudi do 4m, ki jih pa v ovinkih nisi mogel nadoknaditi.
Če omenim, da so vsi vozili z najnovejšimi avti, sva midva z Romanom vozila s tc3-jem, katerega so AE vozniki z začudenjem ogledovali in se ali smejali ali nisi mogli verjeti, da je avto lahko tako lepo pripravljen, da lagerji tako lepo tečejo, da ni "lufta", .... Pa še Roman ima v svojem avtu leseno deščico, ki pritiska baterijo bolj proti kardanu.
In če to vse skupaj pogledamo, vidimo najin najhitrejši krog 15,0s, in najhitrejši krog celega prvenstva 13,9s. Torej dalo se je še izboljšat rezultat, kjer pa moraš tudi imeti malo sreče tako z vremenom, kot sam s seboj.
Del iz članka:
There has already been many discussions about what direction the development of motors and batteries will turn and what influence it will have on the racing. We believe it will all develop in the best interests of all of us in this great hobby.
Prevod:
Bilo je že mnogo razgovorov glede smeri razvoja motorja in baterij in kako bodo lete vplivale na tekmovanje. Oni upajo da bo razvoj šel v interese vseh nas voznikov, ki smo v tem čudovitem hobiju.
Lep dan