Evropsko prvenstvo 2006 1:10 elektro

Tekmovanja, srečanja ...

Moderator: Jetforce

OdgovorNapisal/-a DMX » 06.08.2006, 17:56

... se tretje finale

1. Moore
2. Leino
3. Rheinard
4. Groskamp
5. Völker
6. Graversen
7. Pumpler
8. Weiß
9. Ahoniemi
10. Fischer

Andy Moore is the new European Champion!

1. Moore
2. Leino
3. Pumpler
4. Groskamp
5. Fischer
6. Rheinard
7. Völker
8. Weiß
9. Graversen
10. Ahoniemi

Lp Sandi
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a Scythe » 07.08.2006, 18:16

:twisted:
Zadnjič spremenil Scythe, dne 07.08.2006, 18:18, skupaj popravljeno 2 krat.
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a Scythe » 07.08.2006, 18:17

eu je končan jaz sem se že videl z Dejanom in vsemi hrati ..
Priponke
675f0023.jpg
veliki trije !!!
675f0023.jpg (123.75 KiB) Videno 2255 krat
67660025.jpg
Velikih pet !!!
67660025.jpg (80.59 KiB) Videno 2257 krat
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 09.08.2006, 07:51

Slike - utrinki iz prvenstva:

In peljemo se proti Turkheimu
Slika

Prispeli in se utrdili
Slika

Bili smo zelo blizu proge
Slika

Proga - še suha, samo prepovedan trening
Slika

....
Slika

.....
Slika

15 skupina - najboljša - kvalifikacije
Slika

Modeli
Slika

Hupo Honigl
Slika

A finale
Slika

Start A finala
Slika

Andy Moore in njegova karoserija
Slika

Tudi najboljši nardijo kakšno napako
Slika

Spet Andy Moore
Slika

In zmagovalec od blizu
Slika

Pa jezni poraženec - kariera ima vzpone in padce in letos ni njegovo leto
Slika

Njegovo pa je!
Slika

Pa še podelitev
Slika

Pa mi
Slika

Še enkrat
Slika

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 11.08.2006, 08:35

Članek v Večernjem Listu:
Slika

Poročilo s strani X-raya:
http://www.teamxray.com/teamxray/news/n ... a1f81b8585

Dobro napisan ta del:
The 2006 Championship was the third European Championship in a row that was run in rain and wet conditions. This year the race was not only memorable because of the rain and water — which mixed the results many times up-and-down — but since it was run such a huge track it made it rather a power equipment race than a race of the drivers or cars. Of course there are many other factors that influence the results such as setup, racing style and tire additive tricks, but this year it was the power that was dividing the crowd.


Prevod:
Evropsko prvenstvo 2006 je bilo tretje po vrsti, kjer se je vozilo po dežju in v mokrih pogojih. To leto se ne bo omenjalo samo po dežju in vodi - ki sta vplivala na razvrstitve gor in dol - omenjalo se bo tudi na to, da se je vozilo po tako ogromni stezi, kjer je bolj odločala moč materiala kot vožnja samih voznikov. Seveda so bili tudi drugi faktorji, ki so vplivali na rezultate, kot so nastavitve, stil vožnje in triki z aditivi, toda to leto je bila moč tista, ki je delila voznike.


Ker sem bil TEAM MANAGER sem moral sodelovati pri vseh sestankih, kjer se je veliko govorilo o aditivih, kjer so nekateri uporabljali nekakšne smole ali vosek, ki naj bi omogočal, da je avto dobesedno bil prilepljen na stezi. Glasovali smo tudi, da bi se vozilo brez kakršnega koli aditiva, večinsko tudi zmagali, toda to je bilo le glasovanje, da se lahko organizator odloči ali bo to uvedel, in ni! Torej smo vsi mazali s tistim kar smo imeli.

Motorji, reglerji so bili vsi prototipi, 5,5 STAR (3 ovojni BK motorji - baje 10.500 obratov na volt in 460W) ter reglerji, ki so imeli na dveh dosedanjih vezjih, dodano še tretje vezje, popolnjeno s feti, ki so štrleli iz regulatorja, na to vezje so potem pritrdili hladilnik. (to je imel LRP in NOSRAM). Ostali so prišli s popolnoma novimi sistemi (novak 3,5 turn BK motor in poseben regler, ORION z novim sistemom, ki je bil tudi na našem forumu predstavljen, ter GM pravtako z novim sistemom). Nekateri vozniki so vozili krtačne motorje in tisti, ki so, so vozili 7x1 motorje, s posebnimi okroglimi srebrnimi ali bakrenimi ščetkami. Tudi ti so bili hitrejši od naših 4STAR motorjev.

Baterije smo imeli super! Saj sem letos uredil baterije od samega tekmovalca in smo imeli podatke na baterijah: 541s, 1,248V - Rheinard ali Moore pa sta imela 550s ter 1,250V.

Ker je bila ena ogromna ravnina, ter še ena krajša, kjer pa si pospeševal s polnim gasom, si tam izgubil tudi do 4m, ki jih pa v ovinkih nisi mogel nadoknaditi.

Če omenim, da so vsi vozili z najnovejšimi avti, sva midva z Romanom vozila s tc3-jem, katerega so AE vozniki z začudenjem ogledovali in se ali smejali ali nisi mogli verjeti, da je avto lahko tako lepo pripravljen, da lagerji tako lepo tečejo, da ni "lufta", .... Pa še Roman ima v svojem avtu leseno deščico, ki pritiska baterijo bolj proti kardanu. :D

In če to vse skupaj pogledamo, vidimo najin najhitrejši krog 15,0s, in najhitrejši krog celega prvenstva 13,9s. Torej dalo se je še izboljšat rezultat, kjer pa moraš tudi imeti malo sreče tako z vremenom, kot sam s seboj.

Del iz članka:
There has already been many discussions about what direction the development of motors and batteries will turn and what influence it will have on the racing. We believe it will all develop in the best interests of all of us in this great hobby.


Prevod:
Bilo je že mnogo razgovorov glede smeri razvoja motorja in baterij in kako bodo lete vplivale na tekmovanje. Oni upajo da bo razvoj šel v interese vseh nas voznikov, ki smo v tem čudovitem hobiju.


Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Bad-Boy24/7 » 11.08.2006, 09:48

Znimivo! Dejan zmeraj sm bil vajen obširnih komentarjev s tvojih tekem, tako da ti ni treba skopariti z besedami (in se razpiši :wink: ).


Drugače pa verjamem, da mora biti vzdušje na taki tekmi fenomenalno. Me pa zanima koliko se kaj inovacije, sploh kar se tiče izboljšav na avtih in pogonskih sklopih, skrivajo? Al so to odprti ljudje in radi pokažejo kaj imajo in so bolj tiho...


Drugače pa čestitke za udelžbo in seveda tudi za osvojeno mesto!


LP
Uporabniški avatar
Bad-Boy24/7
Naš človek :)
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 25.05.2005, 12:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 11.08.2006, 10:07

Bad-Boy24/7 napisal/-a:Znimivo! Dejan zmeraj sm bil vajen obširnih komentarjev s tvojih tekem, tako da ti ni treba skopariti z besedami (in se razpiši :wink: ).


Nekateri potem udarjajo po mojih komentarjih, pa se raje sedaj malo zadržujem.

Bad-Boy24/7 napisal/-a:Drugače pa verjamem, da mora biti vzdušje na taki tekmi fenomenalno. Me pa zanima koliko se kaj inovacije, sploh kar se tiče izboljšav na avtih in pogonskih sklopih, skrivajo? Al so to odprti ljudje in radi pokažejo kaj imajo in so bolj tiho...


Vzdušje je super, toda tudi pri nas je vzdušje super. Tam je celo preveč stresno, še posebej če si team manager in te za vsako malenkost kličejo na sestanke. Enkrat je bil Roman na Q brez nalepke na šasiji in so me že klicali, potem je Kolarević kot pobiralec delal bedarije in so ga opomnili in so me že klicali, potem debata o tem in onem .... pa sem non stop letal in nisem utegnil enkrat niti baterij napolnit, pa sem celo zapostil šotor sestanka in letal stistiti start in nato spet nazaj. Na srečo sem bil tako hiter da sploh niso opazili. Enkrat sem vozil in so me non stop med dirko klicali naj pridem tja, pa sem še pobiralec za tem moral biti, tako da so že skoraj znoreli ko sem potem po 10 minutah prišel tja.

Inovacije so skrivali. Mehanik LRP-ja je rekel da ne ve nič o novem reglerju in novih motorji, Honigl pa je povedal vse, tudi GM ni skrival nič, novi AE prototip TC5 so pokazali in vse razložili kak stane tista bela delrin roka kao 300$ ker je vse prototip, tako da so vse 4 roke 1200$ in da je celi avto vreden 5000$. Setup so pokazali vsi, ni bilo skrivanj. Bila pa so skrivanaj glede aditivov! To pa je bila TOP SECRET! Vsi so rekli LRP TOP TRACTION ali TIRE TWEAK TRINITY. Pa so res to vozili? En Šved se je zelo razjezil nam vsemi na sestanku kako uporabljajo nekakšne voske da je avto prilepljen na progo. Torej je on že vedel o čem gre. Jaz nisem vedel, da se tudi gume za dež lahko mažejo s temi "čudnimi" aditivi.

Če komu gre dobro in je vesel, ti bo povedal vse, če pa mu ne gre pa mu raje tja ne hodi ker ti ne bo povedal nič. Rheinarda, Drascherja smo kar pustili na miru. Moore je povedal vse, Levanen tudi, Hudyji so bili nezgovorni, Za nami sta sedela 4 najboljši ter 15 iz Avstrijskega prvenstva, ki sta povedala vse. Le tisti ki je 4 je bil "šele" 64 po kvalifikacijah in je bil jezen. Ta dva sta vozila krtačne motorje z mojimi baloni za dež, ki sta jih dala na reglerje! Uporabljala sta robitronic i-cube regler. Check Point motorje so vsi uporabljali, kateri pač niso imeli BK ali niso bili Team vozniki in so morali voziti tisto kar jim je proizvajalec dal. Motorji so super! Tudi Korman jih je imel, samo ima on še neke druge svetovne motorje (12komadov) in je vozil vse drugo samo te ne, ker ima v njih srebrne ščetke, pa bi na dežju hitro se porabile. Tam pa ni hotel iti do tekmovalcev, da naj mu dajo ali prodajo navadne ščetke. Se pa mu je 7x1 vrtela na več kot 50.000 vrtljajev!

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a DMX » 14.08.2006, 16:40

1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 15.08.2006, 18:05

Karoserija na EU 2006
Slika
Slika
Slika

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a vuCa » 27.08.2006, 23:16

lepo si se prodal hrvatom, mene bi blo sram !
-----------------------------
KO SI 1x NOTER SI
ZA VEDNO NOTER
-----------------------------
Sanwa BLAZER
Mantua Rally ECO

Slika

LP, Matej
Uporabniški avatar
vuCa
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 181
Pridružen: 22.06.2003, 23:19
Kraj: Maribor

Prejšnja

Vrni se na Prireditve.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov

cron