Napisal/-a MANTUA » 02.07.2003, 10:19
Pozdravljeni !
Debata teče o dirkanju v kategoriji F2, kjer večinoma nakladate o izbiri primernega avtomobila, ne pa o znanju, ki ga tekmovalec potrebuje za uspešno tekmovanje.
V Sloveniji dirkamo že vrsto let, zato ni težko ugotoviti kakšen recept je primeren za uspešno tekmovanje. Sam sem videl uspešne poti že več kot 200 tekmovalcev in uspešna je vedno samo ena:
Izbrati je treba avto primeren svojemu znanju ! Ko ste začetnik in znanja nimate, morate izbrati model, ki je temu primeren. Vsak ki bo izbral profesionalen model, kot je naprimer MANTUA GOLD ali CRONO RS-1 in zanj še nima dobvlj znanja, na tekmovanjih ne bo uspešen. Enako velja za motorje. močni motorji so zahtevni za nastavljanje, prav vsi pa dobro veste, da dela samo tisti motor, ki ga znaš nastaviti sam. Motorji, ki jih nastavljajo drugi, ne delajo, oziroma delajo do prve spremembe temperature ali vlažnosti zraka, ko nastavitve ne znate popraviti. Tudi nakup rabljenega ali že sestavljenega avtomobila je samomor za bodočega tekmovalca. Začeti je treba na začetku.
Morda mi bo kdo očital reklamiranje izdelkov, ki jih prodajam, pa mi je za to kaj malo mar. Poglejte si rezultate. Več kot 70% modelov v kategorijah Rally F1 in Rally F2 so modeli MANTUA. Poleg tega obstaja tudi kategorija MANTUA ECO, ki je namenjena enakim modelom. Kaj mislite, da je 70% ljudi, ki se odločajo za naše modele in z njimi dosegajo vrhunske rezultate neumnih, 30% ostalih (ki ponavadi porabijo mnogo več denarja !) pa ve o modelarstvu več ? Če ne verjamete podatkom, pa si oglejte razultate ! Tako opevani CRONO v letošnji sezoni nima za pokazati nobenega konkretnega rezultata. Na vseh dirkah v letošnji sezoni v kategorijah Rally F1 in Rally F2 so zmagali modeli MANTUA. Verjetno ne zaradi tega, ker bi bili modeli zanič in njihovi lastniki neumni, kot je moč dostikrat prebrati na tem forumu. Kar preberite rezultate in povprašajte, katere modele vozijo najboljši tekmovalci. In še več. Skoraj vsi vozniki modelov drugih proizvajalcev, ki so največji nasprotniki Mantue so svoje prve korake in svoje prve rezultate naredili prav z našimi modeli. Skoraj nihče od tekmovalcev, ki so zamenjali model, z njim niso naredili boljših rezultatov, ampak so njihove najboljše uvrstitve še vedno rezultati z modeli MANTUA.
Zdaj pa nazaj k F2.
F2 je kategorija namenjen začetnikom. Vrsta avtomobila v njej ni pomembna. Dovolj dober avto za tekmovanja v tej kategoriji je MANTUA ECO z dodatkom 4WD, saj se tekmovalci z njim vedno uvrščajo med prve tri, čeprav v isti kategoriji nastopajo tudi precej dražji avtomobili. Na zadnji dirki za DP v Murski Soboti je zmagovalec v kategoriji Rally F2 vozil z modelom MANTUA ECO s serijskim motorjem. Čeprav pogostokrat v tej kategoriji zmaga tekmovalec z modelom MANTUA GOLD EVO 3, so modeli ECO le nekaj krogov za njim, kar pomeni da že najmanjša napaka odloča o rezultatu. In modeli ECO ne dosegajo rezultatov zato, ker bi bili boljši od drugih, ampak zato ker so dovolj enostavni, da jih začetniki lahko obvladajo. Za začetnika je bistveno, da izbere avto, ki ga bo obvladal, saj s prezahtevnim avtomobilom ne bo dosegel ničesar.
Pa še en model iz naše ponudbe bi omenil. To je klasični RALLY RACE. Zaradi želje po čim dražjih avtomobilih so tekmovalci kar nekoliko pozabili na modele srednjega razreda, ki za zelo razumno ceno ponujajo dobre dirkalne zmogljivosti. Klasičen RALLY RACE ima vse kar morajo imeti tekmovalni avtomobili, cena kompleta, ki vsebuje model s štirikolesnim pogonom, motor 3,5 ccm z izpuhom, štart-box 12V, RV napravo s servo motorji in pribor za vžiganje, je za ceno 130.000,00 SIT v kompletu najboljša izbira za tekmovalce, ki nameravajo začeti v kategoriji Rally F2. Model in motor sta povsem dovolj zmogljiva za zmagovanje v tej kategoriji, pomembno pa je znanje voznika in mehanika.
V glavnem začetniki ne razmišljajte o nakupih modelov v vrednosti 200.000,00 SIT ali več, ker je to neumnost. Še nihče, ki je začel s prezahtevnim modelom ni bil uspešen in tudi nihče ne bo.
Janez Nebec
MANTUA MODEL LJUBLJANA